Ezen nagyon fura dolog van, behozta a srác az egész kuplung- hátsó kúp kombót egyben, ott mutatta, hogy van benne két aláítét, aminek valami miatt van kb 0,5mm játéka. ÚGy, hogy minden le van húzva nyomatékra rajta. Szemmel látható volt, körömmel meg érezhető. De amúgy ezekben a bálnákban tényleg a vario árak a legriasztóbbak.
Pl a múltkor kérdeztek Burgman 650 szíjat.(igazából inkább lánc) . Szerény 120e ft listaáron, utángyártott nincs.
2005-os.evot. Jobbos tukor nem gyari, kicsit zorog a variator, de azt megbeztuk,egy gyarilag nem nyero ott egy alatet elhelyezes, aprobb biszbaszkak vannak, a tulaj szerint "nem er ez 250-et se". En ramondtam egy ket kilot, h jo gazda leszek, erre jott a valasz hogy ok, de a szezont meg hadd motorozza vegig.
Szoval ahogy osztol a napi max homerseklet 16fok ala megy, leszegy elado 350 ert ;-);-);-);-)
Két tipp az eddigiekhez: ha csak "köszörülsz", ne húzz gázt. Nyitott gáznál (adott fordulaton) kisebb a vákum. A másik, hogy tavaszi első indításnál nekem elég szokott lenni, ha befogom a légszűrőházon a szívónyílást. Ilyenkor húzhatsz gázt is. Kb. 10 mp után fel szokta kapni a benzint. Fontos, hogy ha röffen, azonnal adj neki levegőt is, különben csúnyán túl lehet szivatni.
en is mentem 4t/50-essel hosszabbakat es jo dolog. megy atlagban 50kmh-at, lehet nezelodni de megis halad. persze nem a 7-es utra valo, de mondjuk alacsonyabb rendu dimbesdombos reszeken elgurigazni vele tok jo. fel napokat elmaszkaltam igy, sztem jo dolog, masnak lehet hogy hulyesegnek tunik de hat ki, hogy szereti ;)
Nos
Magamtol 90-110zel megyek kozuton. Ekkor a bandi 5ot eszik. 6,-ot 2 szemely, 3 doboz, 140-170 autopalya.
Az en igenyeimnek egy 80hp koruli 750 is megfelel(nem,egy 100lovas 600 nem)
De mikor "A" motort vettuk, mar nem letezett a 750 inazuma meg cb750 sem.
Kisebbet minek vegyek, igy lett ez. Azota probaltam a 650 banditot, nem bantam meg, elegedettsegem maximalis.
"Es meg valami nem kertem se a tanacsodat se a velemenyedet. Kulonben azert ilyen fel Magyarorszag mert egybol lehurrogasal valaszol mindenki a masiknak nem segiteni a szerencsetlent"
konkrétan senkinek nem tettél fel kérdést, és ha nem kapsz válasz sem akkor az lenne a bajod,
de mivel itt a fórumon tetted ezt, így bárki hozzáfúzheti a véleményét gondolatait.
.
Az ország pedig azért ilyen mert a típusod kezd elterjedni...
erről a sértett hercegnő stílusról pedig jólenne letenned.
Tényleg nem bacogatásból kérdezem, de minek egy 1200-es behemót, ha csak 80-al gurulgatsz vele? :O Persze nagy ritkán én is szoktam 100 alatt csorogni, de ez a motorozásaim kb. 5%-a.
Ha szédülsz 100 fölött, akkor vegyél egy NC700X-et és csordogálj azzal 3-4L-es fogyival ;) Fölösleges ehhez 6L-t etetni a Bandival ;)
Tudom ezt nem tudhatod de a munkahelyemen vagyok es telefonrol irtam nem vot idöm irásjeleket keresgelni. Masik azert nem ertelmes szamodra a kerdes mert minden bizonyal jartad vagy a temaban. Es meg valami nem kertem se a tanacsodat se a velemenyedet. Kulonben azert ilyen fel Magyarorszag mert egybol lehurrogasal valaszol mindenki a masiknak nem segiteni a szerencsetlent. Tisztelet a kivetelnek!
A tavaly nyáron vásárolt Motowell robogó a telet a garázsban töltötte és mondanom sem kell hogy az akku teljesen lemerült. Ez még nem baj, mert feltöltöttem, de valami embertelen sokat kellett köszörülni, mire beindult. Egyszer teljesen lemerítettem újra, annyit, majd másodjára is majdnem, mire életre kelt. Azóta jó.
Akkor fordult ilyen elő még, mikor egyszer menet közben kifogyott belőle a benzin. Akkor is ugyanez volt. Ezen ugye nincs benzincsap. Nem tudom hogy van megoldva, de úgy érzem, ha kifogy a csőből a benzin, mire újra eljut a porlasztóig valahogy, az nagyon macerás és hosszadalmas.
Még akkor is előfordult ilyen, mikor hosszú piros lámpánál alapjáraton sokat ment és egyszer csak leállt, ott is alig bírtam elindítani. Amúgy pedig bármikor pöccre beindul.
Kérdés hogy a fenti esetekben miként lehet lecsalogatni a benzintartályból az üzemanyagot, azon kívül hogy addig köszörülöm, míg az akksi kimerül?
1. Az írásjelek szerepe, hogy könnyebben érthetővé tegyék az írott szöveget. Ez egy olyan lehetőség, ami bárki számára ingyen elérhető, érdemes élni vele.
2. Ha valamit kérdezel, fogalmazd meg a kérdést érthetően, majd próbáld más fejével végiggondolni, hogy kiderüljön, egy idegen számára is érthető-e?
Ezek baráti tanácsok. Ha megfogadod, könnyebb lesz az életed.
Kérdésem lenne: egy kétütemű ötvenes robogó(Kymco people) automata szivatóján vajon lehet állítani? Érzésem szerint túl sokáig marad rajta és így a fogyasztás sem a legkellemesebb :-)
Hidegen nincs is alapjárat ha nem indulok el egyből belefullad a benzinben.. melegen szép alapjárata van és a menettulajdonságokkal sincs semmi baj.
Gyapot? Nem írtad le miféle motor (grrr...) de gyanítom akkor valami 2T, abban meg szerintem nem lesz gyapot. Persze ha valami tuning csodád van amiben mégis, akkor egészségedre.:)
Kandalló merőben új módszer, fene tudja.
Vegyszerről nem tudok ami hatékonyan vinné. Kiégetéshez viszont nem szokás módszereket ajánlani, mert a dolog természetéből adódóan simán felrobbanthatja a pufót és önmagát is a user ha hülye. Hülyeséget meg mindenki csináljon csak szépen önállóan.:)