Olyat kell venni mint ami a régi volt. A száma nem jelent semmit ugyanis évjárat szerint is módosítottak a barmok rajta úgy, hogy nem változtattak a típusszámán......
segitségetek kérném,x20xev motoros omegámba tönkrement a légmennyiségmérő,vettem bele gyárit de már nemegészen olyat mint benne volt,mert az új érzékelője nem rézlapocska hanem ellenállás.száma minden eggyezik.a csere után a jelenség az hogy nemnagyon van alapjárat és ha vanis akkor magas a co .visszacserélve a régifajtára(másik autóból)monden ok.szerintetek hozzá kell hangolni az újat valahogy a comp.hoz vagy mi a megoldás???? kösz
Omegatd ! Nem vágom milyen jó tanácsra nem hallgatok, hiszen amit eddig nekem írtak megfogattam, megnéztem, elolvastam !!! Következésképp, nem tudom hogy veszed a bátorságot, hogy értetlennek nevezel ???? !!!
Köszönöm ! Találtam pár hasznos infót, bár hozzáírni ahhoz a részhez nem tudok.. Van itt esetleg valaki, aki régóta foglalkozik hobbi szinten Omega B bütyköléssel ? Én 20 éve vezetek , 40 éves vagyok és volt jó pár autóm az opelt kivéve, így ez a típus még újnak számít nálam minden tekintetben. A telefonszámom: 06 30 345 54 15, msn címem: fatnom.001@hotmail.com
Igen, figyelem a találkozó időpontokat, és sajna a legutolsóról lemaradtam, mert a weboldalon a régebbi volt kint, de a következőn mindenképpen ott szeretnék lenni :) A Füstös Mézes nálunk is nagyon közkedvelt "házi barát", így azzal nem lesz gond :D Bár a párommal inkább Tequila kedvelők vagyunk :)
Jaaa.. Az autó 2000 16v, a bőrön kívül fullos... Apróbb javítások vannak rajta, de mivel imádok ezzel foglalkozni, simán belefér... egyébként 1995.12.-havi. Korához képest szép állapotban van és műszakilag is megfelelő... Az említett apróbb hibákat eltekintve, melyek: az első kötény sérült kicsit (kutyust gázoltak vele, de nem 200-nál), egy ködlámpa hiány, és néhol kis hólyag a sárvédő szélén+ajtó, alsó belső széle.. , no és persze a sibeda panel, de erre már láttam áthidalást és remekül működött, úgyhogy , ha a szerelőm nem boldogul, ez lesz nálam is... Kényelmes, gyönyörű belül és bár most még örömködöm vele , így olykor hagyom hagy szaladjon, így is megáll a városi 9.4 nél, ami jó kompresszióra utal..
A fotókat hamarosan pótolom :) Való igaz, Tag még nem vagyok, de ha nem tévedek jó úton járok :) Köszi az olaj és vízgomba tippeket ! Egyébként minden hasznos tanácsot örömmel veszek, szóval ne fogjátok vissza magatokat ! :) Imádom ezt a típust és már most komoly pozitív meglepetések értek, úgyhogy megpróbálom kihozni belőle a tőlem telhető maximumot...
Mivel régi vágyam volt ez a típus, viszont még nem ismerem, lenne néhány kérdésem ! 1. A Coolant level felirat olykor megjelenik a computeren, függetlenül attól, hogy a hűtővíztartályom max szinten van... 2.Ugyanezt teszi olykor a motor oil felirattal, pedig az is maxon van...
Amiben biztos vagyok, hogy a váltó szimering cserére szorul, mert ott csöpögés van, ezért a váltó olaj alacsony lehet, de a főtengelyé nem ereszt és a motor olajam sem fogy. (természetesen a váltó szimeringel a főtengely szimeringet is cserélni szándékozom azét, ha már ott vagyunk :) )
Hahh! Most már 2 literes mi? Amikor 5 évvel ezelött beírtam az Omi fórumba, hogy megvehetem-e a 2 literest, akkor mindenki lefikázta. Azt mondták, hogy vegyek v6-ot. Jó, hogy nem hallgattam rájuk.:)
Igen csak mivel a legfiatalabb TD is kb 10 éves ezért sokkal nagyobb esély van rá, hogy fájni fog, mivel ezeket akkor szokták általában eladni tisztelet a kivételnek amikor gond van vele és a szerelő benyög egy 150-400 000-es árajánlatot. Na akkor jön a mókoljunk egy kicsit a HDK fejen meg öntsünk bele adalékot. Aki meg bevállalja és megcsináltatja az meg nem fogja eladni.......