Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Omegatd Creative Commons License 2009.09.24 0 0 505
Vidd vissza a boltba, ahol vetted. Amúgy normális alkatrészboltban pontos típust és évjáratot is kérnek vásárláskor, esetenként alvázszámot is...
Előzmény: fézerpéter (503)
manta-z Creative Commons License 2009.09.24 0 0 504
nem sajnos
Előzmény: fézerpéter (503)
fézerpéter Creative Commons License 2009.09.24 0 0 503

köszi a választ.

azt esetleg nemtudod mióta van az újfajtával szerelve?mert ha eladnám tudnám hogy mihez való.

Előzmény: manta-z (502)
manta-z Creative Commons License 2009.09.24 0 0 502
Olyat kell venni mint ami a régi volt. A száma nem jelent semmit ugyanis évjárat szerint is módosítottak a barmok rajta úgy, hogy nem változtattak a típusszámán......
Előzmény: fézerpéter (501)
fézerpéter Creative Commons License 2009.09.23 0 0 501

urak szevasztok

segitségetek kérném,x20xev motoros omegámba tönkrement a légmennyiségmérő,vettem bele gyárit de már nemegészen olyat mint benne volt,mert az új érzékelője nem rézlapocska hanem ellenállás.száma minden eggyezik.a csere után a jelenség az hogy nemnagyon van alapjárat és ha vanis akkor magas a co .visszacserélve a régifajtára(másik autóból)monden ok.szerintetek hozzá kell hangolni az újat valahogy a comp.hoz vagy mi a megoldás????  kösz

Pipo69 Creative Commons License 2009.09.23 0 0 500
Robi ! Köszönöm !
Pipo69 Creative Commons License 2009.09.23 0 0 499
Omegatd ! Nem vágom milyen jó tanácsra nem hallgatok, hiszen amit eddig nekem írtak megfogattam, megnéztem, elolvastam !!! Következésképp, nem tudom hogy veszed a bátorságot, hogy értetlennek nevezel ???? !!!
Rrobi Creative Commons License 2009.09.22 0 0 498
Helló! Esetleg kukkants meg az adatlapomat. Én már elég sokmindent "átbütyköltem".
Előzmény: Pipo69 (496)
Omegatd Creative Commons License 2009.09.21 0 0 497
Miért nem hallgatsz a jó tanácsra? Az értetlenkedés nem szül semmi jót...
Előzmény: Pipo69 (496)
Pipo69 Creative Commons License 2009.09.21 0 0 496
Köszönöm ! Találtam pár hasznos infót, bár hozzáírni ahhoz a részhez nem tudok..
Van itt esetleg valaki, aki régóta foglalkozik hobbi szinten Omega B bütyköléssel ?
Én 20 éve vezetek , 40 éves vagyok és volt jó pár autóm az opelt kivéve, így ez a típus még újnak számít nálam minden tekintetben.
A telefonszámom: 06 30 345 54 15, msn címem: fatnom.001@hotmail.com
Csapszi Creative Commons License 2009.09.19 0 0 495

Itt olvasgass egyelőre csak, megtudod a tali időpontokat ISS időben!

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9059299

Előzmény: Pipo69 (494)
Pipo69 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 494
Igen, figyelem a találkozó időpontokat, és sajna a legutolsóról lemaradtam, mert a weboldalon a régebbi volt kint, de a következőn mindenképpen ott szeretnék lenni :)
A Füstös Mézes nálunk is nagyon közkedvelt "házi barát", így azzal nem lesz gond :D
Bár a párommal inkább Tequila kedvelők vagyunk :)
Pipo69 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 493
Jaaa..
Az autó 2000 16v, a bőrön kívül fullos... Apróbb javítások vannak rajta, de mivel imádok ezzel foglalkozni, simán belefér... egyébként 1995.12.-havi. Korához képest szép állapotban van és műszakilag is megfelelő... Az említett apróbb hibákat eltekintve, melyek: az első kötény sérült kicsit (kutyust gázoltak vele, de nem 200-nál), egy ködlámpa hiány, és néhol kis hólyag a sárvédő szélén+ajtó, alsó belső széle.. , no és persze a sibeda panel, de erre már láttam áthidalást és remekül működött, úgyhogy , ha a szerelőm nem boldogul, ez lesz nálam is...
Kényelmes, gyönyörű belül és bár most még örömködöm vele , így olykor hagyom hagy szaladjon, így is megáll a városi 9.4 nél, ami jó kompresszióra utal..
Csapszi Creative Commons License 2009.09.19 0 0 492

De tévedsz!

Ahhoz meg kell jelenned jópár talin, és sok-sok mézespáleszt kell kínálnod a véneknek! (Főleg TD-nek és Macinak). :-P

Előzmény: Pipo69 (491)
Pipo69 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 491
Üdv Srácok !

A fotókat hamarosan pótolom :)
Való igaz, Tag még nem vagyok, de ha nem tévedek jó úton járok :)
Köszi az olaj és vízgomba tippeket !
Egyébként minden hasznos tanácsot örömmel veszek, szóval ne fogjátok vissza magatokat ! :) Imádom ezt a típust és már most komoly pozitív meglepetések értek, úgyhogy megpróbálom kihozni belőle a tőlem telhető maximumot...
Csapszi Creative Commons License 2009.09.19 0 0 490

Tag azért még nem vagy, azért tenned kell még egy "picit"! :-)

Max. tulaj vagy!

Bővebben az autóról!!!!!

Alajszintjelző gomba csere! Vízszint dettó.

 

Előzmény: Pipo69 (486)
Omegatd Creative Commons License 2009.09.19 0 0 489
Nos akkor a jövőre nézve! A kérdéseid milliószor ki lettek tárgyalva az Omega topicban. Kezdj el visszaolvasni és használni a keresőt...
Előzmény: Pipo69 (487)
veciv6 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 488
Gratula hozza!

Kepeket azert rakhatnal fol....... ;-)
Előzmény: Pipo69 (487)
Pipo69 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 487
Mivel régi vágyam volt ez a típus, viszont még nem ismerem, lenne néhány kérdésem !
1. A Coolant level felirat olykor megjelenik a computeren, függetlenül attól, hogy a hűtővíztartályom max szinten van...
2.Ugyanezt teszi olykor a motor oil felirattal, pedig az is maxon van...

Amiben biztos vagyok, hogy a váltó szimering cserére szorul, mert ott csöpögés van, ezért a váltó olaj alacsony lehet, de a főtengelyé nem ereszt és a motor olajam sem fogy. (természetesen a váltó szimeringel a főtengely szimeringet is cserélni szándékozom azét, ha már ott vagyunk :) )

Egyébként az autó 2000 16V.

A hozzászólásokat előre is köszönöm !

Üdv: Pipo.
Pipo69 Creative Commons License 2009.09.19 0 0 486
Üdvözlet mindenkinek Új, Omega "B" Tag vagyok :)
joker01 Creative Commons License 2009.09.18 0 0 485
160nál adtam el az enyém, múltkor találkoztam az új gazdival, 215nél jár a kocsi, semmit nem kellett javítania azóta sem.
Pont 10éves.
Előzmény: manta-z (473)
manta-z Creative Commons License 2009.09.16 0 0 484
Vegyen passat tdi-t :)))
Előzmény: ateszx20xev (482)
manta-z Creative Commons License 2009.09.16 0 0 483
Most is lefikázzák a többiek hidd el, de akkor menetteljesítményekről volt szó, nem megbízhatóságról.....
Előzmény: ateszx20xev (481)
ateszx20xev Creative Commons License 2009.09.16 0 0 482
Mondd azt, hogy vegyen passat tdi-t...;-))
Előzmény: manta-z (476)
ateszx20xev Creative Commons License 2009.09.16 0 0 481
Hahh! Most már 2 literes mi? Amikor 5 évvel ezelött beírtam az Omi fórumba, hogy megvehetem-e a 2 literest, akkor mindenki lefikázta. Azt mondták, hogy vegyek v6-ot. Jó, hogy nem hallgattam rájuk.:)
Előzmény: manta-z (479)
ateszx20xev Creative Commons License 2009.09.16 0 0 480
Jól mondod! MV6-ba gázt rakni olyan, mintha adnánk a szarnak egy sallert...
Előzmény: MalterKoma (469)
manta-z Creative Commons License 2009.09.16 0 0 479
Jah de akkor 2 literes. A V6-ról meg nyilatkozzon snojci, hig-ati meg RoyK, hogy mennyi az annyi...........
Előzmény: Csapszi (478)
Csapszi Creative Commons License 2009.09.16 0 0 478

Pont ezért kell benzinest!

 

Előzmény: manta-z (477)
manta-z Creative Commons License 2009.09.16 0 0 477
Igen csak mivel a legfiatalabb TD is kb 10 éves ezért sokkal nagyobb esély van rá, hogy fájni fog, mivel ezeket akkor szokták általában eladni tisztelet a kivételnek amikor gond van vele és a szerelő benyög egy 150-400 000-es árajánlatot. Na akkor jön a mókoljunk egy kicsit a HDK fejen meg öntsünk bele adalékot. Aki meg bevállalja és megcsináltatja az meg nem fogja eladni.......
Előzmény: MalterKoma (475)
manta-z Creative Commons License 2009.09.16 0 0 476
Szerintem meg mély levegőt vegyen....:))
Előzmény: Csapszi (474)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!