Olyan problémám volna hogy 2.5TD omegám van és menet közben minden előzmény nélkül leállt. Csak hosszas köszörülés után indult be aztán megcsinálta ezt mégegyszer és ennyi, azóta semmi. Teljesen jól megy, igaz melegen nehezen indul, de hidegen jól. Esetleg adagoló hiba? Milyen előzményei vannak ha kezd meghalni az adagoló? Köszi előre is
Bocsi ,hogy így bele a közepébe... Lenne egy eladó OPEL/BLAUPUNKT multikormány interface rádió csere miatt, kb 1 évet használtam. Ár 12.000
OPEL Omega B, Vectra B, Astra G, Zafira A, - Corsa C és Agila 2004.07.-ig - 36pin.-ISO multikormány interface kijelző vezérléssel (kijelző-vezérlés csak felsőkategóriás autórádióval).
Csak ellenőrízze az olajszívattyú meghajtót (imbuszkulcsra hasonlító 1200ft-os alkatrész), hogy nem kopott-e mert ha elmegy az olajnyomás 1,2Mft lesz a számla végösszege! :-(
Olyat kell venni mint ami a régi volt. A száma nem jelent semmit ugyanis évjárat szerint is módosítottak a barmok rajta úgy, hogy nem változtattak a típusszámán......
segitségetek kérném,x20xev motoros omegámba tönkrement a légmennyiségmérő,vettem bele gyárit de már nemegészen olyat mint benne volt,mert az új érzékelője nem rézlapocska hanem ellenállás.száma minden eggyezik.a csere után a jelenség az hogy nemnagyon van alapjárat és ha vanis akkor magas a co .visszacserélve a régifajtára(másik autóból)monden ok.szerintetek hozzá kell hangolni az újat valahogy a comp.hoz vagy mi a megoldás???? kösz
Omegatd ! Nem vágom milyen jó tanácsra nem hallgatok, hiszen amit eddig nekem írtak megfogattam, megnéztem, elolvastam !!! Következésképp, nem tudom hogy veszed a bátorságot, hogy értetlennek nevezel ???? !!!
Köszönöm ! Találtam pár hasznos infót, bár hozzáírni ahhoz a részhez nem tudok.. Van itt esetleg valaki, aki régóta foglalkozik hobbi szinten Omega B bütyköléssel ? Én 20 éve vezetek , 40 éves vagyok és volt jó pár autóm az opelt kivéve, így ez a típus még újnak számít nálam minden tekintetben. A telefonszámom: 06 30 345 54 15, msn címem: fatnom.001@hotmail.com
Igen, figyelem a találkozó időpontokat, és sajna a legutolsóról lemaradtam, mert a weboldalon a régebbi volt kint, de a következőn mindenképpen ott szeretnék lenni :) A Füstös Mézes nálunk is nagyon közkedvelt "házi barát", így azzal nem lesz gond :D Bár a párommal inkább Tequila kedvelők vagyunk :)
Jaaa.. Az autó 2000 16v, a bőrön kívül fullos... Apróbb javítások vannak rajta, de mivel imádok ezzel foglalkozni, simán belefér... egyébként 1995.12.-havi. Korához képest szép állapotban van és műszakilag is megfelelő... Az említett apróbb hibákat eltekintve, melyek: az első kötény sérült kicsit (kutyust gázoltak vele, de nem 200-nál), egy ködlámpa hiány, és néhol kis hólyag a sárvédő szélén+ajtó, alsó belső széle.. , no és persze a sibeda panel, de erre már láttam áthidalást és remekül működött, úgyhogy , ha a szerelőm nem boldogul, ez lesz nálam is... Kényelmes, gyönyörű belül és bár most még örömködöm vele , így olykor hagyom hagy szaladjon, így is megáll a városi 9.4 nél, ami jó kompresszióra utal..
A fotókat hamarosan pótolom :) Való igaz, Tag még nem vagyok, de ha nem tévedek jó úton járok :) Köszi az olaj és vízgomba tippeket ! Egyébként minden hasznos tanácsot örömmel veszek, szóval ne fogjátok vissza magatokat ! :) Imádom ezt a típust és már most komoly pozitív meglepetések értek, úgyhogy megpróbálom kihozni belőle a tőlem telhető maximumot...