Az a baj, hogy a többletüzemanyaggal ugyan némileg jobban megy, de kormolni fog. Talán akkor turbónyomást is kéne emelni, hogy helyreálljon az üzemanyag levegő arány ugyanis a kormolós égés extrém igénybevételnek teszi ki a hengerfejet. Ezeket az ellenállásos meg potis hülyeségeket meghagynám a 20 év alatti első tuning autós korosztálynak... Miért nem kalapálod arrébb mindjárt a HDK fejet? Az sokkal nagyobb buli :)))
Véleményeket szeretnék kérni: 2.5TD omiról lenne szó. Ha rosszat írok javítsatok ki, úgy hallottam ezt a dolgot, nem tudom mükszik-e.A szívócsőben levő hőmérsékletérzékelőt ha kiveszem és vmi hideg környezetben (pl hűtő) megmérem az ellenállását és a csatlakozóra egy kb akkora ellenállást forrasztok elvileg állandóan hideg levegőt érzékel a computer és jobban fog menni mert több gázolajat tol be. Szerintetek működne a dolog vagy csak meghülyülne a gép? Esetleg egyéb teljesítménynövelő okosság valakinek? Köszi előre is.
Xsak a tévedések kedvééet. Igen ismerjük a polírozás hatását. Fél év múlva újra bemattul, megoldás a projektoros lámpa, esetleg xenonnal, jobban látni vele, meg pofásabb is. A kijelzőt korrekt áron javították, főleg, mert van aki már beírta az ingyenes megoldást, bontóban 6-20 ezer között kapni. Jótanács! Olvasni, olvasni, visszaolvasni, használni a keresőt és csak utána kérdezni!!!
ÉN kis naív ! szeretnék egy két tapasztalatomat megosztani veletek: az első lámpa bemattulását könnyen lehet orvosolni egy polír géppel és egy kis pasztával ,szinte tiszta új lessz utánna ,így nem kell cserélni igényes gazdinak. deérdemes előtte kivenni a lámpatestet. de lehet ,hogy ezt tudjátok is! A másik a board computer ! az enyém szar volt ,nem lehetett látni semmit mert hiányos volt a kristály ! egy szaki kivette elvite egy fiatal mágushoz és 2 óra alatt rendbe vágta csiri-viri pipecre! bármilyen kijelzőt megtud csinálni! Ha valakit érdekel, segíthetek. A bűtykölésért egy 10000-est kért. Szerintem korrekt mert a bontóba is 30e körül beszelgetnek.
Magamról: Vásárosnaményban élek, ez a harmadik omegám az első kettőt mely még " A " volt kiűtötték alólam de nekik köszönhetően még élek. Az utóbbi már B kombi 2,5 v6. és az egész család kedvence. Régen szeretnék már fórumos lenni ,de ez valahogy sosem jött össze. Megköszöném ha befogadnátok, és hasznos tanácsokkal segítenétek. Persze ezt én is felajánlom ,ha tudok én is segítek. Előre is köszönöm ha valaki szán rá egy percet és elolvassa ezt a pár sort.
Olyan problémám volna hogy 2.5TD omegám van és menet közben minden előzmény nélkül leállt. Csak hosszas köszörülés után indult be aztán megcsinálta ezt mégegyszer és ennyi, azóta semmi. Teljesen jól megy, igaz melegen nehezen indul, de hidegen jól. Esetleg adagoló hiba? Milyen előzményei vannak ha kezd meghalni az adagoló? Köszi előre is
Bocsi ,hogy így bele a közepébe... Lenne egy eladó OPEL/BLAUPUNKT multikormány interface rádió csere miatt, kb 1 évet használtam. Ár 12.000
OPEL Omega B, Vectra B, Astra G, Zafira A, - Corsa C és Agila 2004.07.-ig - 36pin.-ISO multikormány interface kijelző vezérléssel (kijelző-vezérlés csak felsőkategóriás autórádióval).
Csak ellenőrízze az olajszívattyú meghajtót (imbuszkulcsra hasonlító 1200ft-os alkatrész), hogy nem kopott-e mert ha elmegy az olajnyomás 1,2Mft lesz a számla végösszege! :-(