Sziasztok! SOS eladó 4 db lemezfelni 70% gumival disztárcsákkal 9e ft / db + két elsö lámpa kicsit matt a plexi de polirozható 5e ft / db nem sérült !! 06 20 280 2880
Sziasztok!Szeretnék érdeklődni,hogy 307 sw-nél(2002)hogy tudok hozzáférni a kézifékhuzal végéhez,mit kell lebontani hozzá az utastérben.A kocsi alatt minden rendben,csak az utastérben szorultam meg.Szeretném kicserélni.Köszönöm!
Furcsa ez a rángatás. Az enyémre is van, hogy néha rájön (2006 1.4.b.). Régen bosszantott nagyon, mert ugye a KFU motor nem egy successful story..
A szerelő azt mondta nem kell mindent meghallani/észrevenni :D.
Nekem kizárólag 1-2esbe rángatott, de ott is kb max fél percig és furcsa módon nem minden indításnál. (alapjárat egyenletes)
Szerintem a hideghez nincs köze, legalábbis nálam. Inkább tényleg az egyhuzamban megtett út és annak minősége orvosolhatja a problémát. Mostanában kéthetente teszek bele 500kmet pályán tempomattal kényelmes tempóban.
Plusz 8ekm-enként olajcsere (csakis total quartz 9000 5w40). Ezek mellett már jó ideje nem rángatott..
Segítség kellene megint. Eltört a bal első spirálrugóm... Halvány lila gőzöm sincs hogyan, mert este a kocsival mentem haza, leállítottam. Reggel indulok el vele, és valami nagyon fura hangja volt. olyan mikor a fékbetét meg a tárcsa közé beszorul egy kis kavics. na nem ez volt, hanem a törött rugó ahogy súrlódott a kerékkel. Kérdésem a következő.
Mekkora a gyári rugóméretem előre? Mert van 433mm-től 466mm-es magasságig. És változó és állandó átmérőben is. Melyik kell nekem?
Segítségeteket szeretném kérni. 2008-as 307 SW-ben szeretném kicserélni a fejegységet bluetooth-osra. Ha jól sejtem, akkor sima fejegységgel bukom a fedélzeti számítógépet és a tolatóradart, stb.
Nekem ugyanilyen motorom van, igaz, az 2002-es. Utóbbi években a téli hidegek alkalmával ez a rángatásos probléma rendre elő szokott jönni, néha egy APF hibaüzenet is benéz, bár utóbbi néhány indítást követően el is tűnik, szóval ezen már nem izgatom "halálra" magamat.
Régebben a szerelők ilyenkor javasoltak gyertya-, gyújtótrafó- majd lambdaszondacseréket - mondanom sem kell, hogy egyik sem hozott javulást, a "szervizelés" után nemsokkal ugyanúgy előjött a jelenség, ráadásul a kifizetett alkatrész árát már senki nem adta vissza.
Végül a megoldást az élet hozta: a problémák nemcsak a hideghez köthetőek önmagában, hanem ahhoz is, hogy gyakorlatilag csak városban használom ilyenkor az autót, s ott is egyszámjegyű kilométereket megtéve vele alkalmanként.
Aztán egyszer el kellett mennem a kocsival Budapestre (500km), s láss csodát, azt követően hetekig nem "panaszkodott" a kocsi. A nyári nyaralások pár ezres távja meg kifejezetten jó hatással van rá, utána hónapokig ugrik, erőtől duzzad s kevesebbet is eszik. Sajna decembertől, januártól a gond újból felüti a fejét - ezzel már kénytelen vagyok együtt élni, s várni az alkalmat egy nagyobb útra s az azzal járó öntisztulásra.
Hidd el, egy pár százas (kilométerekben) út anyagilag kifizetődőbb lehet, mint a szerelők tanácstalansága és próbálkozásai!
100%-ra persze nem biztos, hogy nálad ez megoldást hozna, de te voltál kíváncsi mások tapasztalatára.
Sziasztok. Reg nem jelentkeztem. Most sincs nagy gond kis angol 1.6-os, 2003as benzinessel csak bosszanto aprosagok de hatha tudtok ra vmit. Elso az utasoldali ablak. Ha a vezetooldalrol felhuzom, lemegy. A masodik az APF hiba. Csereltem katalizatort, ok lett, aztan kozepdob csere mert elrohadt. Most megint elojott mar a hatso dob mellett fuj, azt is cserelni kellene. Letezik, h ateljes kipufogo ilyet produkal? Lassan muszaki :-) koszi nektek!
A kartergáz csövet jobb visszakötni mert a motort vákum alatt tartja, nem kell félni tőle ha olajgőzös lesz a levegőszűrő, ha rendesen van cserélve semmit nem számít (meg nem is érkezik olajosnak lenni)
A fapot miért nem nézed meg benne van e, most nem mondom hogy kongasd meg mert ha nincs viszonyítási alap semmit nem mond a keltett zaj, de ha a fap utáni bilincsnél széthúzod a kipuft, már belelátni hogy van vagy nincs
Akkor ha még kezdő vagy neked is egy jó tanács: sokkal olcsóbb az autón megkeresni a hibát mint találomra fapot mosni vagy ezt azt kicserélni.
A turbó kilépő csövet cseréléséhez kell:csápos emelő, egy 7es dugókulcs és sok rész mindenféle hosszabbító, nagy adag fű, pálinka, lónyugtató, bármi ami megnyugtat :D ha mással csináltatod ne legyél ott mert csúnyákat fognak neked mondani.
nemrég egyik ügyfélnek is ilyen baja volt, mondtam hogy készüljön mert nem 5 perc lesz cserélni, mondta utána hogy 3an 3órán át cserélték :D, de ha nem cseréled a turbó a lyukat is levegővel tömi be, és írdatlanul füstöl mert nem jut a motorba megfelelő mennyiségű levegő, a lambda érték felborul, ha még fap benne van és az eladó célzása nem arra utal hogy már ki van szedve belőle, akkor komoly károkat szenved a fap, vagy véglegeseket.
Köszönöm az ötleteket, amint tudom megnézem ezeket. A coolernél lévő az még könnyű, de a turbó kilépőnél lévőnek van valami trükkje? Én is néztem az aknából, de még meglátni sem egyszerű nem hogy hozzáférni. Le kell hozzá venni valamit vagy csak bűvészujjakkal kell rendelkezni? Olvastam az itt leírt hideg zsíroldós fap mosást,ha már leszedjük ki is tisztítom, gondolom nem árt neki. Utána töltenem kéne bele olyan folyadékot? Mert az előző gazdája még adott egy fél litert, az elég? Ha igen hová kell? Hülyeség volt a kartergázt lekötni? Tegyük vissza? Nem baj ha olajos lesz a légszűrő? Ebben az autóban már 350e kilóméter van. A fedélzeti számítógép úgy nem működik hogy nem írja ki mennyi az átlagfogyasztása meg a többi fagyasztással kapcsolatos infót ha a jobb oldali kar végén lévő gombot nyomogatom.
Bocs ha hülyeségeket kérdezek, de tényleg nem értek hozzá.
Még az is lehet, hogy egyik tali időpontban pont hazajövünk, vagy pont azért jövünk akkor haza... A 206-ost úgy éz ki megtartjuk, vagy a család kifizeti (apósanyós) és családban marad. Sokszor jött már jól, hogy nekünk 2 autónk volt. A tágabb családban többször is kölcsön kérték... Majd jövünk azzal talira :-)
Én 15 nap múlva indulok. A lányod ennél hamarabb kint lesz? Mikor indul?
Srácok, ma fotóztam egy csomó cuccomat ami van, főleg műszaki cikkeket. Holnap folytatom, vagy ilyesmi. Lehet, valami online oldalt csinálok, hogy ami elment az ne legyen fent... nem igaz? :-)