Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42412

Nalam Olajcsere 10ezrenkent.

Telen 18 - 20°C-os garazsbol indulok, ha nem, akkor 4-5 percig melegitem indulás elott.

Nem csak autopalyara utan, hanem huzamosabb hasznalat utan mindig hagyom csendben kerregni, 5-6 percig. Pl mig kipakolok az autobol.

Ugyhogy nalam mas lehet a baj, bar lehet ettol megjobban oda kell figyelni. Ha igen, akkor melyen el kell gondolkoznom egy benzinesen....

Előzmény: Törölt nick (42410)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42411

Nincs benne nyomás. Hetfon szedi szet a szerelo. En nem értek hozzá, de mar nem hallom a turbo sziszegeset es elszállt a nyomatek.

Előzmény: vidiadv (42409)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42410

Szerintem turbó önmagától nem halálozik el. Életarttama kb a motoréval megegyező. Ha mégse akkor pl:

- nem kap megfelelő minőségű, mennyiségű olajat ( hajtókarcsapágy darabok szűkítik a furatokat,vagy nem megfelelő minőségű, vagy nem időben cserélt olaj, vagy szűrő lehet a háttérben)

- extrém hajtásmód, hideg állapotban rögtön erős emelkedőkön közlekedés

- forszírozott pálya használat után azonnali leállítás

Előzmény: vidiadv (42409)
vidiadv Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42409

Ok ! De mi a baja a turbónak ?

Előzmény: himenolepis1 (42408)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42408

Igazabol semmi előjel. Szuszmogott a turbom mindig is , de akárhányszor láttam scenicet vagy megan-t az utcán, ugyanilyen hangja volt. 

Tudtam hogy ez a gyengéje az 1.5dCi-nek....most a honapban megint volna atnezesre. Hát megszivatott....Megint, ugyanis az elozo autonk is scenic volt, az is osszefosta magat, de az durvabban. Neki a hajtokarcsapagya is szetment, es belemart a fotengelybe. Csorgott csattogott, 250km-rol jott haza trailerrel.

Mindezek ellenere a scenic II-t nagyon jo autonak tartom, de ez a  motor meg nem kiforrott. Az enyem nemetbol hozott izmos felszereltsegu. Ilyen kenyelmi szolgaltatasokkal egy corolla verso 3,5-4 Mihály.

 

Szoval rendberakatom aztán használjuk tovabb. Sajnos ujra mélyen kell a zsebbe nyulnunk..... de nem adom el!

Előzmény: sam256 (42407)
sam256 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42407

Üdv!

 

Előjelek voltak?

Előzmény: himenolepis1 (42405)
simkor Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42406

Bontó vagy saját felújítása. Bontó pl garo super, autó Mihályi, auto serrano, felújításra meg Google dob találatot. 

Előzmény: himenolepis1 (42405)
himenolepis1 Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42405

Sziasztok!

 

Ma délelőtt meghalt a 2009-es grand scenic II turboja autopalyara felhajtas kozben. Van valamelyikotoknek információja honnan lehet emberi áron turbot szerezni bele? Gyári azt hiszem 170.000 körül van. 1.5 dCi.köszönöm előre is!!

forumokhozzaszolasok Creative Commons License 2014.05.17 0 0 42404

Szia! Ha vigasztal nekem kb. 400ezres motorfelújítási project fut (175.000 km :S ???) jelenleg, én sem vagyok túl boldog.

Előzmény: Ayreon (42396)
EME Creative Commons License 2014.05.16 0 0 42403

Nálam ez a módszer a jobb oldali lámpához jó. Bal oldalon ott van egy lemez, ami miatt nem tudok felnyúlni alulról. Az akkumulátort szoktam kiszerelni, hogy fölülről hozzáférjek a bal oldali tompítotthoz.

 

Előzmény: DAndras79 (42402)
DAndras79 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 42402

Nálam ez vált be:

kerékjárati burkolat le (pár csavar és 2-3 patent fogja), kormányt teljesen jobbra tekerem, igy van hely felnyúlni a lámpához. Látni nem fogod, de egy kézfej (nagyobb is) elég jól befér.

A lökháritós megoldás is jó egyébként, de én megmaradtam ennél a megoldásnál.

Előzmény: Meli009 (42400)
ThomBoy Creative Commons License 2014.05.16 0 0 42401

Kerékjárat felől kis "ajtó" (ha van), lökhárító le-fel (elsőre 10 perc, utána rutin), vagy nőgyógyászt megszentelt ujjgyakorlat.

Előzmény: Meli009 (42400)
Meli009 Creative Commons License 2014.05.16 0 0 42400

Scenic II-Ben kiégett a bal oldali fényszóró izzók hogyne lehet eltàvolítani a burkolatot,hogy kicseréljük?

stevie-13 Creative Commons License 2014.05.15 0 0 42399

Kerlek ha valakinek volt mar ilyen problemaja ossza meg velem, hogy mennyibe került a javitas es, hogy mi volt a gond.

 

 

Látatlanban elég nehéz erre bármit mondani.... A leírás alapján lehet valami egyszerű dolog is, például a bovden vagy rudazat (nem tudom, melyik van benne) egy kicsit összegubancolódott - ezen jó esetben egy beállítás is segíthet, vagy egyszerűen csak olajat kéne cserélni, de lehet kuplungprobléma is, vagy akár valami ennél is nagyobb gond.

 

Meg kellene mutatni az autót egy szerelőnek.

 

Előzmény: stettner (42393)
stettner Creative Commons License 2014.05.15 0 0 42398

Köszönöm a hozzászólásodat!

Előzmény: Bolti (42395)
stettner Creative Commons License 2014.05.15 0 0 42397

I-es forum nincs. Gondoltam valamilyen szinten mégiscsak hasonlóak.

Előzmény: fvcc (42394)
Ayreon Creative Commons License 2014.05.15 0 0 42396

Na kérem úgy tűnik a "check injection" oka valóban porlasztó volt. Holnap megyek érte és viszek is a zsebemben pontosan 255.000Ft-ot... Nem vagyok túl boldog.

Bolti Creative Commons License 2014.05.15 0 0 42395

Kérdezősködj itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9015399

 

Szerintem két motortartó bak kuka.

Előzmény: stettner (42393)
fvcc Creative Commons License 2014.05.15 0 0 42394

kérdezd meg az I-es fórumban.

Itt II-cskék laknak.

Előzmény: stettner (42393)
stettner Creative Commons License 2014.05.15 0 0 42393

Sziasztok leendö markatarsak ???

 

Jutanyosan hozza jutnek egy Scenichez (2001, 1.9 Diesel) egy ismerösömtöl aki elsö tulaj es tuti benne a 170.000 km. A baj csak az, hogy nem tudom bele merjek ugrani vagy sem, ugyanis rossz a kocsi valtoja es nem tudom mennyibe kerülne azt megjavitani. Az a gond, hogy ha kettesben all meg , es kesöbb indulni szeretne nem lehet kivenni csak eröszakkal üresbe es neha menet közben nem lehet kapcsolni a 3. fokozatot sem vagy ha megis beveszi akkor reccsenes - ropogas nelkül teljesen normalisan. Különbem zajmentesen müködik normalisan a valto ezektöl a problemaktol eltekintve.

Kerlek ha valakinek volt mar ilyen problemaja ossza meg velem, hogy mennyibe került a javitas es, hogy mi volt a gond.

 

Köszönöm

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.14 0 0 42392

A vezérléscserével, folyadékcserével együtt, szedjétek le az olajkartert is és a hajtókarcsapágyat azonnal cseréljétek a vason.  Sok bajt megelőznétek ezzel.

 

Mindenkinek köszönöm a segítséget. A fenti mutatvány során kiderült, hogy a csapágyak már megkezdték a főtengelyt (120e km...?). Úgyhogy motor ki, főtengely-köszörülés, csapágycserék: +110e Ft-os mutatvány lett az autóvásárlásunk vége...

 

Előzmény: Trotter66 (41938)
kokokka Creative Commons License 2014.05.14 0 0 42391

Egyenlőre amúgy us tárgytalan lett. Nem kótya vetyélem el az autómat csak azért, mert megtetszett egy másik. Ez van, várnom kell még a cserével...

Ati_! Creative Commons License 2014.05.14 0 0 42390

és a 200 nagyon az alja, hiába benzines...ha ennyi nincs pluszban akkor meg sem szabad venni.

Előzmény: bananatree (42389)
bananatree Creative Commons License 2014.05.14 0 0 42389

ha itthoni első forgalombahelyezett lenne, azt beleírta volna, mert az sokak szemében árnövelő tényező. 

ráadásul műszaki érvényessége "2016", de hónapmegjelölés nélkül, tehát alighanem ha van vevő, akkor viszi csak vizsgázni.

 

egyébként az utolsó képen látszik hogy nincs benne a tempomat karja

 

árról: mi tavaly januárban vettünk egy MO-i, 2003 decemberi 2.0-t, Privilege felszereltséggel, erős alku után is picivel 1M fölött.

Ez meg két évvel fiatalabb, mégis 200-zal olcsóbb...

Én azt a 200-at megtartanám a fiók egy erre rendszeresített sarkában. De ha nincs meg az a 200, akkor nagyon félnék belevágni...

 

 

Előzmény: kokokka (42387)
DAndras79 Creative Commons License 2014.05.14 0 0 42388

Kár, hogy ezt nem tavaly nov-ben irtad......:-)

 

Ilyen szinü, ferdethátú Aveo-t vettünk picit drágábban ez igaz, de 2008-ast. A Pandát is figyelgettem anno, (meg sok mást is) de végül Aveo lett, minden OK vele.

Kellett egy kis autó a GS mellé, ovi-bölcsi járatra.

Előzmény: FxPwrH (42378)
kokokka Creative Commons License 2014.05.14 0 0 42387

Vélhetően külföldrő behozott. Persze ezt sem tudjuk biztosan, csak ma már mindenki alapból ebből indul ki. Én is....

Előzmény: ThomBoy (42386)
ThomBoy Creative Commons License 2014.05.14 0 0 42386

Ez egy vélhetően kintről behozott autó, amit a kereskedő 880ezerért hirdet. Tételezzük fel, hogy mindössze 30ezer forintot enged az árból, tehát 850ezerért adja el. Ebből legalább egy százas a haszna kell legyen, különben bezárhatja a boltot. Ez esetben az autó 750ezerben van neki, amiből a regisztrációs adó 140ezer, amíg az autó ideért (idő, utazási költség, stb) az további 30ezer (fogalmam sincs mennyi, de ennyi legalább).

Ezek után nézd meg mit kapni 580ezerért kint.

Előzmény: kokokka (42385)
kokokka Creative Commons License 2014.05.14 0 0 42385

Nem tudom, hogy tempomat nélkül van-e? Tudjuk jól, hogy a leírás a használtautó.hu-n nem lehet mérvadó. Egyébként miért írod, hogy felejtős? Mit látsz vagy tudsz amit  mi nem :)

Előzmény: ThomBoy (42384)
ThomBoy Creative Commons License 2014.05.13 0 0 42384

Tempomat nélkül? :)

 

De mindegy is, az egy felejtős autó szerintem.

Előzmény: kokokka (42383)
kokokka Creative Commons License 2014.05.13 0 0 42383

amit másodjára linkeltél az sem Monaco

 

Tudom, ezt már megtudtam itt a fórumon :) Dyn+ állítólag és én hiszek a mesternek :)

Előzmény: ThomBoy (42382)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!