Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13951

wow!

 

És ezért nem tép ki a yard?

Előzmény: zsadi85 (13941)
AAAAAAAAAAAAAAA
kiskaldi! Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13950

Elslattyogsz egy bontóba. Veszel kpzár vezérlő egységet távirányítóval. Stekkereket rádugod beülsz ajtót becsukod gyujtást ráadod gombot megnyomod kinyitja bezárja és örülsz.

 

Más nincs. Ha tudtak komunikálni vele akkor nincs kábel hiánya. Az enyémnél is sok stekker van azon környéken szabadon és a tököm sem tudja, hogy mi a vihar lehet az :/. Nekem nem is adtak távirányítót hozzá. Egy fórumtársunktól kaptam 2őt is. Szervizben b@szták rátanítani újat akartak rámsózni 20ért. Én 13ért vettem egy riasztót ami felhúzza az ablakot, nyitja a csomagtartót, riaszt nyitásra meg van még egy plusz szabad csatorna rajta. Arra majd ha beszerkesztem az ülésfűtést azt fogom rákapcsolni :D

Előzmény: Nightxxmare (13947)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13949

Van a képek közt 1-2 pózolós kép ahol elég szemre való hölgyemények támasztják a verdát... Lehetne tesztelni az tuti :P

 

Viccet félre téve szép autó meg van benne jópár dolog ami tetszik, de ennyi pénzért már egy valamire való német verdát vettem volna az off márkából 6hengeres dízel motorral...

Előzmény: extrembmx (13945)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13948

Gondoltak azokra is akik nem bírjá ka muzsikát... Az oldal tetején ott van a hang ki feliratú gombocska. Megnyomod és olyan csend lesz, hogy csak na XD

 

Szép autó, egy két ötletet én is ebből merítetem, de azért már túlzásnak érzem. akkor is csak egy "öreg verda" amibe bele ölt alap hangon 2millát és az autó piaci értéke akkor sem lesz több 1 millánál. és akkor egy fanatikust kell találni aki megveszi. Mert ugye ezzel boltbajárni meg csak úgy általánosan használni nem lehet meg hülyeség is lenne...

Előzmény: MBman (13946)
Nightxxmare Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13947

Sziasztok!
Nem tudjátok véletlen mi ez az idegesítő csörgés meleg motornál 2500-3500 as fordulat között?
Felvettem hogy könnyebb legyen megmutatni de a videó nem úgy adja vissza élőben piszkos hangos a felvételen meg éppen hallatszódík az a kelepelő csörgés.

http://www.youtube.com/watch?v=6S-MHbAPcYQ
Ha van valami ötlet azt megköszönném!

A másik problémám az hogy a kocsit kereskedésben vettem. Kaptam egy távirányítós kulcsot azt mondták majd rá kell hangoljam akkor fog működni a központi zár. Na most én megpróbáltam az összes lehetséges módon ráhangolni a távirányítót a központira de nem sikerült mentem szervizbe is ott tech2 vel is próbálták de az sem jött be ök azt mondták hogy a kulcs a riasztós központi zárat nyitja az enyém meg nem az na most én nem nagyon törődtem ebbe bele mert szerintem semmi köze hozzá arra is gondoltam hogy nincs a kocsiba távirányító vevője rakok fel pár képet hátha ti is láttok valami nem oda illőt mert pár kábel nincs bedugva de nem tudom hova valók.

http://kepfeltoltes.hu/view/110919/P104004...ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110919/P104004...ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110919/P104004...ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110919/P104004...ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110919/P104004...ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/110919/P104004...ltoltes.hu_.jpg

MBman Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13946

Ki tudnám dobni az ablakon ezt a rohadt carstylingot, arra nem gondolnak, hogy én mást akarok hallgatni, miközben a képeket nézem? :)

 

Nagyon szép az autó amúgy, főleg a belseje tetszik, de én nem költenék ennyit egy autóra :)

Előzmény: Zozii919 (13942)
extrembmx Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13945

Nagyrészt meg is válaszolt minden kérdésem.. már ahogy végig olvastam... És rájöttem h szerelmes lettem XD

Előzmény: Zozii919 (13942)
extrembmx Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13944

Kööööööszi!

 

Előzmény: Zozii919 (13942)
extrembmx Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13943

Igazából az hogy milyen futómű van alatta? Ha 4cm-t ültetem akkor kell e futóművet is állítani? Nem ér e bele a sárvédő ívbe? Ha teszek alá egy 17 es kereket,arra mi a maximum gumiméret ami jó elöl hátul?! Spoilerek honnét vannak és mi a pontos nevük ( ha van ilyen ) . Első szélvédőért szóltak e már ( sötét ) ? Van e kép a hátsó szárnyról? stb stb... :)

Előzmény: kiskaldi! (13936)
Zozii919 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13942
Előzmény: extrembmx (13927)
zsadi85 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13941

Hétvégén megcsináltuk a fényszórók sötétitését.

Gengszter lett nagyon!
Már amikor vettem a B2-es lámpákat, akkor is ilyet szerettem volna csak így sokkal többe került.

Pár kép, hátha kedvet kap valaki közületek is:

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110919/K_p0449_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110919/K_p0450_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110919/K_p0451_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110919/K_p0453_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

http://kepfeltoltes.hu/view/110919/K_p0454_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

AAAAAAAAAAAAAAA
MBman Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13940

Mondjuk ez motortípus függő. A klímás 1.7 dieselen például 3 db ventilátor van, kettő elöl, egy hátul. Mindegyikre 3 vezetékes kábelköteg megy, és mindegyiken van előtét ellenállás külön. Klíma bekapcsolásakor a jobb első és a bal hátsó kapcsol kis fokozaton. A klíma nélkülin pedig két venti van, jobb elöl és bal hátul. Szintén két fokozattal. És ezek egyszerre működnek.

Előzmény: kiskaldi! (13937)
Vlad19 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13939

Te amúgy szétszedted ezt a hengert és odabennt volt Neked elrohadva valami? Mert most nekem nem egészen világos hogy ezen mit lehet ebben az állapotában javítani. Kis oktatás még rámférne ezzel kapcsolatban :-)

Előzmény: kiskaldi! (13937)
Vlad19 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 13938

Nem csak a klíma bekapcsolásakor nem kapcsol be a belső venti 1es fokozata, hanem semmikor sem. Eddig ha felment a vízhő 92 fokra mindig bekapcsolt az 1es fokozat a belső ventin, de most szépen megy fel tovább a vízhő, majd mindenféle előjel nélkül 100 fok körül bekapcsol a belső venti 2es fokozata. Lehűti 95 fok környékére, majd kikapcsol, de 1es fokozat továbbra sincs. A klímahűtő ventije viszont akkor sem moccan meg.

 

Amúgy 3 vezetékes kábelköteg megy le a klímahűtő ventihez. Piros, fekete és narancssárga. A narancssárga direktbe megy a klímahűtő venti 1ik sarujára (úgyhogy ő lesz a testkábel), a piros és a fekete pedig bemegy az ellenállásba, és az ellenállásból pedig megy még egy rövid piros kábel a klímahűtő venti másik sarujára.
A bejövő piros kábelen jelenik meg a 14V ha bekapcsolom a klímát. Ha tényleg volna második fokozata a klímahűtő ventinek is akkor pedig a feketén jönne be a 14V és valahogy odabenn a hengeren belül az ellenállást megkerülve adna 14 V-ot a klímahűtőventinek? Így aztán végképp nem látok összefüggést a kílamhűtő venti és a belső venti működése közt... (amúgy a kapcsolási rajzból is ezt szűrtem le)

Márpedig valami összefüggés valahol mégis kell hogy legyen, ugyanis pár napja még tökéletesen működött az 1es fokozat a belső ventin, és a klímaventi is bekapcsolt ha benyomtam a klímát (tudom, mert rendszeresen használtam a klímát araszoláskor hogy a ventije hűtse a vizet. Odaszögezte a mutatót 85 fokra, bármennyire is lassú volt a haladás)
Jah és a klímahűtő ventijének adtam direktbe tápot az akksiról, pörgött is rendesen, szóval az sem lehet hogy csak úgy bekrepált és azért nincs se 1es se 2es fokozat rajt.

Előzmény: MBman (13935)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13937

A klíma hűtő ventijének nincs 2es fokozata. Az trepnin egy amikor megy. Én sem tudom, hogy mi köze a vízhűtő venti kis fokozatához, de biztos, hogy van. Amikor megvettem a kocsit nem volt klímahűtő ventim. Vízhűtő venti is 100fok körül kapcsolt és ha leállítottam a kocsit nem ment kis fokozaton soha. Megcsináltam kapcsol kisfokozat 90körül és ha leállítom melegben megy még 1-2 percig kisfokozaton. Ergó összefüggés van a 2 között tuti!

Előzmény: Vlad19 (13933)
kiskaldi! Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13936

Amúgy mit szeretnél tudni errő la gépről? Állítható magasságú futómű van alatta szóval ennél még lejjebb is lehet ültetni. Ha így használná sem sárvédőív sem gumi nem maradna a gépen. Amúgy is hátul 235ös guma van neki. Elég sok mindent megtudakoltam már a tagtól.Az biztos, hogy a kocsi értékének 3xosát már tui bele ölte XD

Előzmény: extrembmx (13927)
MBman Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13935

Szóval nálad két venti van. A hátsó venti (amit te vízhűtő ventinek nevezel) az nem kapcsol be a klíma bekapcsolásakor?

 

Tegyél egy egyszerű próbát. Zárd rövidre az elhalálozott előtét ellenállás két kivezetését. Ezzel annyit fogsz elérni, hogy amikor kis fokozatot kapcsol a vezérlő, akkor a venti nagy fokozaton fog indulni. Ha ezenkívül minden rendesen működik, akkor nyert ügyed van. Így kiderül, hogy a másik ventivel minden rendben van-e.

 

Kell legyen a klíma ventinek is 2es fokozata, mert az hűti a vízhűtőt is. Könnyen ellenőrizhető, 3 szálas csati megy ahhoz is? Ha igen, akkor az is kétfokozatú.

Előzmény: Vlad19 (13933)
MBman Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13934

"mert bontókban tuti rám akarnák sózni az egész klímahűtő ventit."

 

Mondjuk abban egészen biztos lehetsz :) Le nem fogják szedni a ventiről, mert anélkül senki sem veszi meg.

Előzmény: Vlad19 (13933)
Vlad19 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13933

Lemértem és tuti hogy szakadás van. Ellenben most pont ücsörögtem itt a kapcsolási rajz felett és kezdem furcsállni hogy is lehet ennek a klímahűtő ventinek az előtét ellenállásának a halálozása az oka, hogy nem megy a vizhűtő ventim 1es fokozata sem... Valahogy ez most nekem nem logikus. Elvileg a klíma venti csak akkor menne ha bevan kapcsolva a klíma és/vagy a vizhő eléri azt a mágikus hőfokot mikor a vizhűtő venti 2esre kapcsol (tudtommal 1es fokozatban a kílma venti nem forog).
Lehet hogy a vizhűtő ventim előtétellenállása is megadta magát, pont ugyanakkor mint a klímaventié? kezdem nem érteni...

És van egyáltalán a klímahűtő ventinek 2. fokozata? mert én még azzal sosem találkoztam...

 

Mondjuk azt se lenne rossz tudni hogy mekkorának kéne lennie ennek az előtétellenállásnak az értéke, mert bontókban tuti rám akarnák sózni az egész klímahűtő ventit.

Előzmény: MBman (13932)
MBman Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13932

Mindengyik ventilátornak van külön előtét ellenállása, legyen akár 2 akár 3. Kis fokozaton ezen keresztül kapják az áramot, így 7-8 V jut nekik, emiatt kisebb fordulatszámon pörögnek. Mivel melegszik az előtét ellenállás, azért van a ventilátor által áramoltatott levegő útjában, hogy hűtse. Ha a bemenetén megjelenik 14 V, a kimenetén pedig nincs 7-8-9 V akkor rossz.

 

Mérd le az előtét ellenállás 2 kivezetése közt mennyi az ellenállás. Ha nem mérhető (szakadás), vagy 0 akkor cserélni kell.

Előzmény: Vlad19 (13929)
extrembmx Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13931

Én csak kitakarítottam 100% osan mert mikor lezártam a motor hibát jelzett,hosszú lejtmenetben... Vezérlőben meg nem lehet letiltani.. Így kitisztítottam és vissza tettem... azóta semmi baja.. ( megjegyzem sokkal szebben és egészségesebben járt lezárva )

Előzmény: Bojnak (13925)
AAAAAAAAAAAAAAA
extrembmx Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13930

bakkker ha jobban megnézem valóban... Megtévesztett a felni :$ bár azon a képen amit linkeltem az ültetés és a nagy felni miatt szinte van 1 centi hézag.. az átlagos használat során nem ér bele a sárvédőívbe?

Előzmény: Vlad19 (13928)
Vlad19 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13929

Na, szétbontottam ma az autóm elejét, de itt ennél az "előtétellenállásnál" kissé megakadtam. 

Annyi szent, hogy az ellenállásig megjelenik 14,3-14,5 V körüli feszültség a bejövő piros vezetéken. De onnan nem megy tovább semmi sem a továbbmenő piros vezetékre (a klímahűtő pozitívja) sem a fekete vezetékre (nyilván akkor ez megy a vízhűtő venti 1es fokozatához.) Mi a frászt csináljak akkor most ezzel? ezt is barmoljam még szét és azon belül lesz elrohadva valami?

Előzmény: kiskaldi! (13926)
Vlad19 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13928

Hehe. Pont 3 napja linkelte be Kiskaldi! a 13913. sorszámú hsz.-ben :)

Előzmény: extrembmx (13927)
extrembmx Creative Commons License 2011.09.18 0 0 13927

Sziasztok!

Tud vki vmit erről a vekiről? Kié és hogy esetleg mail cím stb.. Csak érdekelne pár dolog..

kiskaldi! Creative Commons License 2011.09.17 0 0 13926

A szindróma ismerős. Én is épp így voltam. Van a klíma hűtő ventilátoron egy előtét ellenálás féleség (erre van rákötve a klíma venti meg a vízhűtő venti kis fokozata). Egy 14mm átmérőjű réz henger. Meg fogod ismerni. Annak a lábai elrohadtak nekem és nem ment sem a klíma hűtő venti, sem a kis fokozat a vízhűtő ventinél. Sajna a kivételéhez le kell szedni a lököst, a lökös alatt lévő kereszt merevítőt és úgy ki lehet venni a ventilátort (sajna ki kell tákolni abból a szutyok hüvelyből, de vigyázz a porcelánt ne törd el!!!). Én azt az előtét ellenálást egy csokival rágyártottam a vezetékre és egy 15ös réz csövet hosszában felsliccelve ráhúztam majd egy sima avab bilinccsel összehuzattam. Majd jöhetett a próba és utánna fel a lökös meg a kereszt merevítő vas.(vigyázz a keresztmerevítőben van a külső hőmérséklet szenzor meg annaka vezetéke. nehogy eltépd!)

 

Ha valahol el akadsz nyugodtan írhatsz mailt is nékem.

Előzmény: Vlad19 (13923)
Bojnak Creative Commons License 2011.09.17 0 0 13925

Én kitakarítottam és lezártam. A lezárásnál vigyázni kell, mert a szelep mozgórésze zárt állapotban kiáll a síkból, így a lezárólemezt is egy kis domborítással kell elkészíteni. Motorlámpa azóta nem jelez, bár a két középső henger teljes gyújtáskimaradását sem "vette észre" a vezérlő.

Előzmény: petyka_82 (13924)
petyka_82 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 13924

Sziasztok!

 

A motorhiba visszajelzőm időszakos hibaként jelzi ki az AGR szelepet. Ha a csere helyett először valami takarítással próbálkozom, akkor az hosszabb távra is megoldhatja a problémát?

Vlad19 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 13923

Sziasztok!

Egy olyan problémám akadt, hogy a Vectrámnak nem akar bekapcsolni a hűtőventilátor 1es fokozata. Általában olyan 92 foknál szokott kapcsolni műszeregység szerint, de most semmi, csak melegszik tovább. Továbbá valamiért a klímahűtő ventilátora sem hajlandó bekapcsolni ha benyomom a klímát, pedig ha jól tudom annak mindig működnie kéne, mikor megy a klíma. 
Ma este viszont nézegettem, hogy kábelek, csatlakozók rendben vannak-e, és miközben járt a motor szépen felkúszott a hőfok mérő ~99 fokig, ahol bekapcsolt a venti 2es fokozata. 
Na most ezzel nem egészen vagyok tisztában, de ha jól emlékszem 2es fokozatnál már a klímahűtő ventinek is be kellene kapcsolnia... (javítsatok ki ha nem így van). De az meg sem moccant, viszont a vízhűtő ventije fél perc alatt le is húzta a vizet 95 fokra majd kikapcsolt. De 1es fokozat ezután sem volt
Mi lehet a gond, hol keressem a hibát? És összefügghet ez az 1es fokozat hiánya a klímahűtő ventijének a "nem működésével"?

kiskaldi! Creative Commons License 2011.09.16 0 0 13922

Kérsz kölcsön valahonnan egy hőlégfúvót és elkezded körbe körbe melegítgetni a ragasztásnál. KB 2perc után olyan rágógumi puhaságúra puhul a ragacs. Akkor jó széles fejű lapos csavarhúzóval a fekete műanyag és a plexi közé finoman elkezdesz befeszíteni. elfordítod a csavarhúzót 90 fokkal és elkezd elválni egymástól. Ezt 3-4 helyen elvégzed és szétjön. Arra vigyázz, hogy az a fekete ragacs ne nagyon jusson semmi olyan helyre ahová nem kéne, mert k*rva nehéz leszedni onnan. Én a Te helyedben nem matt feketére, hanem fényes feketére fújnám. Ha végeztél a művelettel azért szeretnék képet látni. Ha gondolod, küldheted nekem mailbe vagy ide a fórumba.

 

Előzmény: zsadi85 (13920)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!