Keresés

Részletes keresés

Téboy1 Creative Commons License 2006.10.05 0 0 103

Sziasztok!

 

Akkor tehát marad a V-Trans,csak flottacsere lesz?Na még jó hogy korábban csináltam róluk néhány képet....De akkor most még az új gépemmel is.....Első meglátásra jól néznek ki belülről! (Az utastéri fotókat látva...)

A Localo is farmotoros mint elődjei?Mocija mit tud?Egyenlőre ennyi infó érdekelne róla....Előre is köszike,az eddigit köszönöm!

I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 102
Így van, és te sem engem -:)))
Előzmény: Törölt nick (100)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 99
Na látod, ez a "Mari néni a piacon" szindróma, fogalmad sincs, hogy miról beszélsz...
Előzmény: Törölt nick (97)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 98

1.) Én nem tudom, hogy te ki vagy, te sem tudod, hogy én ki vagyok, tehát nem tudjuk megitélni, hogy ki mit és mennyit tud cégen kívül és belül, de ez lényegtelen is...

 

2.) Sok topiktársnak igaza van, soknak nincs, ez mindíg attól függ, hogy KI és MIÉRT bírál. Vannak szakmailag fajsúlyos bírálatok, amire odafigyelünk, és van a "Mari néni

a piacon" szindróma, amiken jókat derülünk néha, mint pl. a befejező mondatodon.

 

HIDD EL, HOGY EGY TENDEREN NEM LEHET CSALNI!!!

 

Ma már annyi fellebezési és jogorvoslati lehetőség van, amivel élni lehet, élni kell,

egy 6-9 fokozatból álló rendszerben, amibe emberek százai vannak bekapcsolva,

nem lehet kijátszani, legfeljebb elb***ni...

 

3.) Szerintem az Alfa maximálisan odafigyel az UTASOK és az ÜZEMELTETŐK igényeire. El nem hinnéd, hogy hány órát utazunk utasként a buszokon, nézve a reakciókat, véleményeket, és ezt azonnal visszavezetjük a gyártásba.

 

4.) Mindnyájan megmosolyogjuk a prototípusokat, sőt, néha röhögünk rajta, így igaz! De tanulunk a hibákból, hasznosítjuk a tapasztalatokat, FEJLESZTÜNK!

 

Nem csak a terméket, hanem a kapcsolatot az utasokkal, vevőkkel, felhasználókkal.

 

Megnézümk, meghallgatunk, vitatkozunk, magyarázunk (nem magyarázkodunk, arra nincs okunk!), ezért írok én is itt és most.

 

5.) A busziparban átfedések vannak.

Ugyan azok az emberek, alvállalkozók dolgoznak több buszgyárban is, és mivel emberből vannak, különböző módon teljesítenek.

 

Természetesen egy 30 éve és horribilis állami pénzből kifejlesztett, majd elkótyavetyélt cégnek nagyobb lehetóségei vannak, mint egy 3 éves, teljesen magántulajdonú, segély és támogatás nélkül múködő üzemnek.

 

6.) Ismerem az EU legtöbb gyárát.

Van, amelyik jobb, van, amelyik rosszabb.

 

A mi saját szegénységi bizonyítványunk, ha a rosszabbak közé tartozunk.

 

7.) Én is jó busznak tartom az MAN-t, de az, hogy az Alfát szeretem, nem jelenti azt, hogy ettől mást útálnom kéne, azt is szerethetem, ha objektív vagyok, márpedig hidd el, az vagyok!

Előzmény: Törölt nick (96)
I-shift Creative Commons License 2006.10.05 0 0 95

Tudnál mutatni valami járművet, amit te építettél?

 

Csak hogy össze tudjuk hasonlítani...-:)

Előzmény: Törölt nick (91)
FLR-726 Creative Commons License 2006.10.04 0 0 94

FKU-911-nek és b.chris-nek köszönöm!

Norboy Creative Commons License 2006.10.04 0 0 93
Márhogy a hátsó ajtónál alacsonyabb egy lépcsővel
Norboy Creative Commons License 2006.10.04 0 0 92
Meg alacsonyabb is a padló az újban, mint a Nógrádosban. Viszont az ülések meg emiatt dobogón...
b.chris Creative Commons License 2006.10.04 0 0 89

Az ajtók elrendezése 2-2-2 és kifele, oldalracsúszva nyilnak az első ajtó kivételével. Ebben is kül.nek a Nográdi buszoktól...

Előzmény: FLR-726 (87)
FKU-911 Creative Commons License 2006.10.04 0 0 88
sztem 2-2-2
Előzmény: FLR-726 (87)
FLR-726 Creative Commons License 2006.10.04 0 0 87

Az ajtóelrendezés 2-2-1 mint a nógrádosoknál,vagy 2-2-2?

 

Előre is köszi!

Előzmény: C56.22.V4 (83)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 86

Tudjátok, ezerig számolni is úgy kell, úgy kezdődik, hogy egy-kettő-három-kilencszáz- i tak dalej...-:)

 

Nomeg a közös ős sem tudott buszt vezetni, csak a fán vakarüdzni, most meg Localoval jár-:)

 

Ez a fejlődés...és örúlök, hogy Ti is így látjátok.

Előzmény: Törölt nick (84)
C56.22.V4 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 85
Próbáld ki! Megy, mint a bolond és nem is zörög!
Előzmény: Törölt nick (84)
C56.22.V4 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 83
Bár ott voltam a múlt héten a gyárban, de csak most mondom el az észrevételeim az új Localókról. Látszik rajtuk, hogy nagyot fejlődött az összeszerelés, de a sofőr fülkéjéről még hiányzik egy kapaszkodó(vízszintes) az első ajtó és a fülke ajtaja között. És a hátsó traktuban a B-tengely fölött se teszik az ülés-elrendezés. A B-tengely fölötti ülésről nehéz felállni, zavaró a kerékdob! Jobb lenne, ha a kerékdob felett lenne egymásnak háttal a két pár ülés, és előrébb lennének. És a mostani hátra néző ülések a menetirány felé fordulnának.
Előzmény: I-shift (75)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 81
Aki esetleg jön majd, nem fog tönkremenni a költségektől...-:)
Előzmény: Törölt nick (79)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 78
Ja, és az Alfánál fotózhatsz is...
Előzmény: Törölt nick (76)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 77

A Volvo bulit is mi tartjuk, mint a Volvo Bus Corporation magyarországi dílere -:))

 

A legközelebbi komplett Volvo busz bemutató a 3 db Tisza V 7700, decemberben.

 

Ha jók lesztek - nem isztok mosatlan gyümölcslevet pl. - akkor tavasszal egy kisebb csapat megnézheti a wroclawi gyárban a Volán tender buszainak építését-:))

Előzmény: Törölt nick (76)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 75

Hááát még az is előfordulhat, hogy mindkettőnél -:))

 

Gmondival már leveleztünk a látogatás-témában.

 

A tender körüli vihar miatt nem szerettünk volna senkit, aki nem Volvos vagy Alfás, a telepre engedni.

 

Nem lett volna tisztességes veletek szemben, ha nem beszélünk nyíltan, nem mutatunk meg mindent.

 

A tender eldőlt.

A múlt heti kis ünnepségünkön már nyitott kapu volt, bárki jöhetett, mindenkit szívesen láttunk.

 

Időegyeztetés után össze lehet hozni egy látogatást, vitát, beszélgetést, véleménycserét.

 

Szívesen megmutatjuk, hogy mit tudunk, szívesen megnéznénk, hogy mit tudtok.

Van szabad hegesztőkészülék, 3D tervezőprogram, bármi...-:)))

 

Hidd el, mi is tanulunk tőletek, erre az is bizonyíték, hogy aktív résztvevője vagyok a Topiknak...

 

Akiben fantáziát látunk, és ha ez kétoldalú, akár együtt is dolgozunk.

 

Úgye igazat mondok xxxxxxx???-:))))

(Nem kell, hogy válaszolj)

 

Tehát előre -:)

Előzmény: Törölt nick (74)
lala0210 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 73
Eddig hány kocsit hoztatok fel próbázni? Mert én csak egyetlen Localoval találkoztam náluk.
Előzmény: I-shift (69)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 72

Örülök, hogy így gondolod!

 

Te is örülsz, hogy én a Volvot teszem előre? -:))

Előzmény: Törölt nick (71)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 69

O km-es gyári újak próbajáratoznak.

 

Utánna a talált hibákkal visszajönnek a gyárba, kijavítjuk, majd az átadásig tároljuk.

Előzmény: Irispepe (67)
FKU-911 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 68
ezzel valahogy én is így vagyok de azért a 263-kat is szeretem
Előzmény: vrobee (64)
Irispepe Creative Commons License 2006.10.03 0 0 67
Na, így már mindjárt jobb!;) Gondolom a kieső MAN-ek pótlására állították be őket, kettőt egészen pontosan, vagy többet?Lehet tudni, hogy hol próbázik most a Localo, és saját járgány, vagy Nógrádtól hozott?
Előzmény: Törölt nick (66)
Irispepe Creative Commons License 2006.10.03 0 0 65
Azért egy kis szeretetet ők is megérdemel
Ik263nek!(a kép mai)Ik263
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 64
A MAN csodákkal utazva nem mindig örülök. :)))
A Localo viszont - sokakkal ellentétben - nekem bejön.
Előzmény: Törölt nick (62)
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 63
...persze a dolog másik oldala, hogy a talán tényleg valamivel drágább üzemeltetésért cserébe az alvállalkozók tényleg megoldják az új buszok beszerzését, és jónéhány csotrogányt lehet selejtezni, amire pedig "állami" forrás nem volna.
Előzmény: vrobee (61)
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 61
Még valami:

mert kicsi 20-60 fős parkal dolgoznak, nem 1400-al. Igy könyebben tudnak lépni.
Igy szól a hivatalos indoklás.
Ezzel szemben vannak olyan vélemények, amelyek szerint a BKV-nak nem annyira éri meg a bolt.
A BKV ugyanis meghatároz egy átlagos km-költséget, és ennél valamivel kevesebbért adja ki a vonalakat. Ugyanakkor
- Egyrészt a buszvonalak üzemeltetési költsége nem azonos. Nem csak a kocsi és a személyzet költséges, hanem pl. a forgalomirányítás, stb. is költség. A drága 7-es busz marad a BKV-nál, szemben az 50-essel, meg a 120-assal.
- Másrészt van egy csomó fix költség. Ott az egész "vízfej". Ez egy kisebb cégnél kisebb, viszont a kiszervezésekkel nem csökkent arányban a BKV ilyesfajta költsége. Fajlagosan nőtt. Miközben az átlagos km-árba szépen beleszámították ezt is.
Előzmény: Törölt nick (59)
vrobee Creative Commons License 2006.10.03 0 0 60
Igaz, 8 évesek. Ezzel még mindig zsenge ifjú a budapesti buszok között. :(

Ezt én mindet teljesen értem, csak azt nem, hogy miért nem ad ki a BKV további vonalakat, enyhébb (de a saját magától elvártnál erősebb) feltételekkel? Igy még mindig fiatalabb buszok lehetnének Bp-n, mint ma.
Előzmény: Törölt nick (59)
lala0210 Creative Commons License 2006.10.03 0 0 57
Nézd meg azokat a 263-masokat, iszonyatos állapotban vannak, ezek nem 6-nak néznek ki, hanem majdhogynem 16-nak... Elég sokat kéne rájuk költeni, bár nem lepődnék meg, ha feltűnnének vmelyik Volánnál a kocsik...
Előzmény: vrobee (54)
I-shift Creative Commons License 2006.10.03 0 0 56
Nem, csak annyit tudok, hogy 2007.02.01-től 17 db Localo fog üzemelni.
Előzmény: b.chris (53)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!