Elfogadható kinézettel , meg berántóval csak ez van az olcsók közt . Pumpedlis verzió, a praktikeres budgetre gondolok, csak pont nincs egész alakos képem .
na... lecseréltem az MS 310-et. Lett belőle egy Dolmar PS 4600S. Abszolút nem bánom, sőt nagyon örülök neki. Ezzel kellett volna kezdenem.. Nagyon fasza a kis Dolmar. Még nem próbáltam ki, itt nincs fa, így csak feltöltöttem és beindítottam. Sokkal könnyebben és gyorsabban beindult mint a Stihl, pedig ez még vadi zsír, szóval még nem volt beindítva sem. Nagyon harapósnak tűnik. Ééés: jóval könnyebb, mint a Stihl. Később majd rakok fel pár képet.
Ja és múltkor, amit rendeltem netről motorolajat, az is Dolmar :D
Hát azt se ártana tudni mit akar dönteni, vele, csak nem hatalmat valami fűrészes puccsként.. :-)))))) .......szóval vékonyabb állomány ilyen 20-25 cm-es rönkátmérős állományt lehet a a kiskínaival is, esetleg 30cm-est is, de van ugye az 52ccm-s, csak annál is mint a kicsinél odakell figyelni a gyári karbi beállításra, mert ha azt is picit sűrűbbre állítják mint az én kicsimet akkor gyenge teljesítmény mellett zabálni fogja a benyát, (52ccm) viszont egy kis állítás után pörgös lesz és normálisan eszik..
Ha vastagabb döntögetésről van szó akkor szerintem kínaiba, vagy az expresszen Timbertech 58 ccm-s 3.5 LE-vel, vagy valamelyik multiban a 62 ccm-s Redmax klónt kéne felhajtani, a Güde most nem tudom mennyiért adja a 62 ccm-sét de az egy picit drága persze relatív, mihez képest hiszen 79.900 Ft-ért 4.4 LE-s döntőfűrészt ritkán kapni....és ahhoz kell legyen alkatrész meg gari is van rá...
Tényleg, jut eszembe itt a nagy arcoskodás közepette,:-)) autóügyileg hogy álsz, sikerült már valami előre lépésre jutni Frontera témában, gondolom nem kis érvágás hogy egy kisseb vagyonért helyrehozattad a kasznit azt a finito-ban meg befosatták a motort valami bekapott ékszíjdarabbal..
Azért ez se utolsó szempont.....a kávé főleg. A brazil meg az olasz kávé nagyon nagyon jó, volt szerencsém inni rendes brazil kávét, ami ráadásul nem a legdrágább volt hanem egész olcsó volt, tán még annyiba sem került mint egy douwe egberts omnia, és hát nagyon finom volt itthon a boltokba valami rettenetes szar kávékat raknak a zacsikba, csak a drágább olasz kávék jobbak azoknak meg az árukat nehéz elviselni, van a Metro-ban egy olcsóbb olasz kávé valami Caffe Crema márkájú az nagyon jó, 380Ft/25dkg, és simán veri a fosos Omnia-t ami 450, valahol meg mégtöbb......
Hát, márkailag meg színileg nem de minden más szempontból mondhatjuk hogy ugyanez, én a Metro-ban vettem annyi még a különbség. De ez a Budget is jó...
Akkor ezt a Kínai mágnesvasút részét elkurtam. :) De a Japók felsorolt fejlesztéseit, termkeit, nem a Németek pénzelték. És a Svájci alagutat sem, mert ha így lett volna, akkor mehetnél autóval fel az alpok tetejére meg vissza, mint Németországba..... :) Ja, és a Kínai-balzsamot se a Németek találták ki. :)
A Kínaiknak, Japánoknak tanulni a Németektől ??? :):) A Kínaiak olyan dolgokat alkotnak, aminek a világ a csodájára jár. Megcsinálták a világ messze lagnagyobb vízerőművét, ami nem tudom hányszor nagyobb teljesítményű, mint a második legnagyobb erőmű. Amúgy az első 10 legnagyobb vízerőmű mind Kínai. Csnáltak olyan mágnesvasutat, hogy a válág a csodájára jár. Megépítették 3perc alatt az Olimpiai központot (ami nem egyszerű).
Ez egy hirtelen kiragadott részlet:
Ez a szakasz olyan építmények nevét tartalmazza, melyek valószínűleg Ázsiában épülnek meg.
A Német és a Japán technikát, minőséget összehasonlítani szerintem nem is érdemes. Amit a Japók összehoztak szerszámgyártás (pl Komatsu PC8000), műszaki elektronika, szórakoztató ipar, hibridhajtás, robotottechika, szám.gép, autógyártás, és még sorolhatám a végtelenségig, attól a Németek legmerészebb álmai is fényévekre vannak..... Ehhez képest a Németek megcsinálták a Stihlt ? :) Megcsinálták a bogár VW-t, amibe van egy kilóméteróra, és pasz ? Még egy vasgolyó is bonyolultabb..... :) A Németek csináltak olyan autópályát, ahhol az adott terepvinyokon egy gyűszűnyi földet nem mozgattak meg, így hegyre fel, hegyről le, fel, le fel, le, jobbra,balra, jobbra, balra...... 5ször annyi kilómétert kell menned..... Ehhez képest a Svájciak az Alpok alatt 50 kilóméter hosszú alagutat csináltak a sziklába...... Persze minden ember által alkotot véleményben benne van az elfogultság is, de ha ezt leszámítjuk, akkor is...... Én annyira nem ájulnék egy Bogár VW-től, a felsorolt keleti Japó, Kínai cuccokhoz képest. :) Igaz, a Kínaiak gyártanak rengeteg szart, mert ezt kérik tőlük, erre van igény, ők megcsinálják, DE !!! ha kell olyat csinálnak hogy elájulsz. :)