Közel egy 5 éves, megvigyázott kocsi állapotában van a 201-es. Ezt már tovább nem akarom extrázni, drágább bele minden mint egy 10 évesbe! Halál komolyan mondom! Normális panelra préselt ajtókárpitokat, amik nem szoknak feljönni 40db ezresért, és ez nem is számít drágának, örülhetek, hogy kapni még.( az igaz hogy adtak mellé egykét dolgot ami fölös volt a gyereknek) Első lökős hibátlan 26 ezer +6 a fekete betét. Első lámpa, meg ilyenek húha! Aztán vettem egy donort, olcsóbb volt így. Egy villanyablak bele mérgdrága, na azt pont fillérekért vettem.
Ha az élet is úgy akarja, jövőre veszek egy w211-est, autómatával.Azok minden szempontból megfelelnek az igényeknek. A kicsi meg megmarad hobbinak.
Új kérdés; w210, 320 cdi.A állófűtés a programozó panel feletti fütés ikonnal ellátott kapcsoló mire szolgál?Az állófűtés egyben kiegészitő fűtés is,és a hidegben elindulást tilthatóm vele?
Adott a kapcsoló két bepattanó füle, tehát adott a két vég távolság, ezektől vissza ugye a középpont, felhelyezett műanyag esetén a középpontot jelöli, az a 0, majd a kapcsoló nyomófelületének méretei kellenek amik adottak a meglévők végett (mert ugye csak ez látszik ki), meg egy rádiusz mérő, vagy sablon, amiből minden CNC-ésnek szerintem több van mint amire szüksége van :) A végeredmény, hogy van 0 pont, amiből elindul a maró, megvan az előre hátra távolság, megvan a rádiusz, és ha van áram a műhelyben bekapcsolható a maró gép egy adat betáplálás után.
Apám -aki 75ben is 230.6 tulaj volt- szokta mondani "az nem is igazi Mercedes amiben kapcsolgatni kell" . A 230-as meg utana egy 123as D volt a kakukktojás kézi váltós:) A többi mind automata és egyikkel sem volt baj,a 35éves 123 is jó volt az utolsó 15 év alatt is. (kipp-kopp)
Amíg olyan gondokkal küzdenek az emberek amit 30 percen belül nélkülünk is megoldanak, nem feltétlen ugrunk, de a hülyeségre áramütést adó nyakörvem most jól megcsapott, ezért írnom kellett :)
Amúgy igen, fáj, és ez egy másik :( Tököm tele a fogaimmal baszki, az öregemtől örököltem.... Ilyet nem baxtam még, az van, hogy bentről lyukad, semmi gondja, majd harapok, és puff, fog korona ugrik...... 3 fogam lett így oda (ez a 3.), orvos mondta, hogy sajnos létező gond, nem szuvasodik, hanem gyenge a fogaim kálcium ellátása vagy mi a szösz, mert annyira erős a csontozatom, és sűrű, hogy ezt ez esetben a fogak sínylik meg :( Kihúzzák, ez nem gond, majd mikor tesznek be helyettük újat (rágó/örlő) 120/db-ért, na az jobban fáj majd....
Bezzeg jó Anyám..... 65 éves, nincs hiányzó foga, sem lyukas, szerintem nem is tudja, hogy létezik olyan, hogy fogászat....
Én nem mondtam, hogy rossz, csak, hogy mi ami még jó, hogy legyen választási lehetőséged. Lacihoz hasonlóan mi sem 1-2 magneti pumpán vagyunk túl, sosem volt baj. MAF szenzor, na azt nem vennék magnetiből, igaz semmi másból sem, csak és kizárólag Bosch, és Pierburg, ez a kettő jöhet szóba nálam mercinél.
Én fordoztam 2001-ig, meggyőződésem volt, hogy az automata szar, nem kell, stb... Aztán azóta mercizem (tulajdonosként, előtte mercinél melóztam) és kézi váltós mercit vettem, de Bátyám első próbakőr után azt mondta: "kurvajó, de gáz, hogy váltogatni kell, főleg egy S-ben" Ezzel bogár mászott a fülbe, kapott automatát, klímás is, 250D is volt, ott volt a végsebessége ahol bekapcsoltam a klímát, de akkor rájöttem, soha többet kézi váltó... Olyan szabad vagyok az automatával, hogy le nem cserélném. Most a kis fityóval tolom az öreglány építése miatt, minden nap szétbax az ideg a kézi kapcsolgatástól :D Egy kibaxott cigit nem tudok meggyújtani, mert mindig közbe baxik valami ami miatt váltani kell....
Neeem megy sokkal jobban mint egy 220D? :D :D :D (elmúlt a fogfájásom :D ) Végül is nem, ha nem vesszük nagy különbségnek egy egy kispolski és egy mondjuk 1.6-os ford escort közti eltérést..... Milyen ilyesztő hiba lehetőség lehet egy C250TD-éna turbó? Mondjuk az, hogy ha meg is hal, kb kis időt ráfordítva már beszerelési garis bontottat találsz hozzá max 50-ből? Ha ez földhöz ver valakit, akkor tudom ajánlani az 1.0-1.1 suzuki swiftet... Váltó? 4 gangos minden sarkon szintén simán vállalható árban, 722.6 nem egy tönkre ménős fajta max egy panel csere 250 000-ként, és az sem törvényszerű! Ha mind a kettő hiba egyszerre jön össze, akkor is max 150, de lehet sokat mondtam....
sose vennék turbós autót.még egy hibalehetöség. se automata váltóst.
12 évig én is így voltam vele...ne váltogasson nekem, nagyon drága ha javítani kell..
meg a turbót is meg kell tanulni "használni"..
aztán mégis benzines turbó automatám van...
2 éve beleültem egy OFF autóba 20km-re, és ennyi volt.. hagyjuk a szívómotort, meg a kéziváltót a francba :D 1 hét múlva megvettem szomszédomtól...
De gondolj bele mi a drága... egy kettőstömegű csere kompletten mindennel 3-400 ezer ha gyárit veszel, és normális helyen csináltatod..automata váltó felújítás 400-600 ezer..ha nálad van a kocsi 10 évig úgy is belefutsz valamelyikbe, hacsak nem autópályán használod folyamatosan a kocsit (akkor meg mindegy nem?)
turbó 140-200 ezer, azt se kell minden évben csinálni (kivéve ha belenyúlsz egy ilyenbe)
Sokkal bosszantóbbak a kis elektronikai, vagy akár egy tömítésből eredő hibák amiknél vagy cserélnek mindent, vagy napokig próbálkoznak mi lehet a gond....
Én sztem nem veszek több kézi váltós kocsit :D
Turbót meg már egy fos 3 hengeresre is ráteszik, így 5-10 év múlva nem is igen lesz turbó nélküli kocsi...
Igen, én is azt hiszem. Elég fura, de vlhogy olyan "otthonosan" érzem magam a C Merciben, ill. régebben W124-ben volt ilyen "na most vagyok a helyemen" hangulatom. De gondolom itt sokan ismeritek ezt a fílinget. :)