Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ritchie87 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362264

Közel egy 5 éves, megvigyázott kocsi állapotában van a 201-es. Ezt már tovább nem akarom extrázni, drágább bele minden mint egy 10 évesbe! Halál komolyan mondom! Normális panelra préselt ajtókárpitokat, amik nem szoknak feljönni 40db ezresért, és ez nem is számít drágának, örülhetek, hogy kapni még.( az igaz hogy adtak mellé egykét dolgot ami fölös volt a gyereknek) Első lökős hibátlan 26 ezer +6 a fekete betét. Első lámpa, meg ilyenek húha! Aztán vettem egy donort, olcsóbb volt így. Egy villanyablak bele mérgdrága, na azt pont fillérekért vettem.

Ha az élet is úgy akarja, jövőre veszek egy w211-est, autómatával.Azok minden szempontból megfelelnek az igényeknek. A kicsi meg megmarad hobbinak.

Előzmény: Ritchie87 (362261)
tigronca Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362263

"A sima előmelegítőt"-ez pontosabban micsuda?

Előzmény: Smafu.w126 (362262)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362262

A sima előmelegítőt tudod kikapcsolni vele, ami a motor gyorsabb bemelegedését segíti, cserébe szép áramot vesz fel.

Előzmény: tigronca (362260)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362261

Mostanság nálam is ingerencia mutatkozik az automata irányába. Jó is az, ha jól műxik!☺

Előzmény: jimmyTdt (362255)
tigronca Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362260

Új kérdés; w210, 320 cdi.A állófűtés a programozó panel feletti fütés ikonnal ellátott kapcsoló mire szolgál?Az állófűtés egyben kiegészitő fűtés is,és a hidegben elindulást tilthatóm vele?

Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362259

Én nem tudom, azt tudom, hogy esztétika szempontból nem drágát néztem, hiszen hátsó örlők, sosem látszik, tőlem lehet vasból is.

De ha előre kéne, az már coccosabb lenne.

Előzmény: Ritchie87 (362257)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362258

Azért ez nem egy bonyolult feladat ugyebár :)

Adott a kapcsoló két bepattanó füle, tehát adott a két vég távolság, ezektől vissza ugye a középpont, felhelyezett műanyag esetén a középpontot jelöli, az a 0, majd a kapcsoló nyomófelületének méretei kellenek amik adottak a meglévők végett (mert ugye csak ez látszik ki), meg egy rádiusz mérő, vagy sablon, amiből minden CNC-ésnek szerintem több van mint amire szüksége van :) A végeredmény, hogy van 0 pont, amiből elindul a maró, megvan az előre hátra távolság, megvan a rádiusz, és ha van áram a műhelyben bekapcsolható a maró gép egy adat betáplálás után.

Előzmény: fetitaco (362256)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362257

Van megoldás mindenre! Valamikor beszélünk privátban, mikor az asszony is mellettem lesz. 120? Inplantátumnak olcsó 3-as tagnak baszott drága.

Előzmény: Smafu.w126 (362248)
fetitaco Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362256

Kösz! Minek az embernek ellenség amikor ilyen barátai vannak :))) Tudnánk mérni ha tudjuk mennyit kell.

Előzmény: Stanca W202 (362208)
jimmyTdt Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362255

Apám -aki 75ben is 230.6 tulaj volt- szokta mondani "az nem is igazi Mercedes amiben kapcsolgatni kell" . A 230-as meg utana egy 123as D volt a kakukktojás kézi váltós:) A többi mind automata és egyikkel sem volt baj,a 35éves 123 is jó volt az utolsó 15 év alatt is. (kipp-kopp)

Előzmény: Smafu.w126 (362254)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362254

Amíg olyan gondokkal küzdenek az emberek amit 30 percen belül nélkülünk is megoldanak, nem feltétlen ugrunk, de a hülyeségre áramütést adó nyakörvem most jól megcsapott, ezért írnom kellett :)

Előzmény: f.sólyom (362251)
Fushibt Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362253

Mondod a mail címedet??

Előzmény: Kiwictor (362252)
Kiwictor Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362252

Ahoj,

mivel kb. minden érdekel róla, ezért szerintem 1xűbb, ha dobsz egy mélt, kontaktot cserélünk, aztán átbeszéljük. Köszönöm! :)

Előzmény: Fushibt (362250)
f.sólyom Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362251

és igennn megvan.most már tudom hogy kell kiszedni és szóra bírni benneteket.köszi mindenkinek a sok hasznos infót:):):):)

 de maradok a szivo dizelnél kettöstömegü nélkül

Fushibt Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362250

Szia!

 

Bocs,csak most láttam,hogy erdekel az autom.igen az az ami a hahun fent van.barmilyen kérdésre szívesen valaszolok.

Előzmény: Kiwictor (362183)
jimmyTdt Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362249

:) nem is gondoltam, hogy arra gondolsz rossz ;) sőt,köszi a válaszokat!

Előzmény: Smafu.w126 (362246)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362248

Nem mondod, hogy Fogorvos vagy? :)

 

Amúgy igen, fáj, és ez egy másik :( Tököm tele a fogaimmal baszki, az öregemtől örököltem.... Ilyet nem baxtam még, az van, hogy bentről lyukad, semmi gondja, majd harapok, és puff, fog korona ugrik...... 3 fogam lett így oda (ez a 3.), orvos mondta, hogy sajnos létező gond, nem szuvasodik, hanem gyenge a fogaim kálcium ellátása vagy mi a szösz, mert annyira erős a csontozatom, és sűrű, hogy ezt ez esetben a fogak sínylik meg :( Kihúzzák, ez nem gond, majd mikor tesznek be helyettük újat (rágó/örlő) 120/db-ért, na az jobban fáj majd....

Bezzeg jó Anyám..... 65 éves, nincs hiányzó foga, sem lyukas, szerintem nem is tudja, hogy létezik olyan, hogy fogászat....

 

 

On.

Előzmény: Ritchie87 (362245)
Fushibt Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362247

Szia!

Bocs,csak most láttam ,hogy érdekel az autom.Igen ez az autó az ami a hahun van.barmire szivesen valaszolok.

Előzmény: Stanca W202 (362182)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362246

Én nem mondtam, hogy rossz, csak, hogy mi ami még jó, hogy legyen választási lehetőséged. Lacihoz hasonlóan mi sem 1-2 magneti pumpán vagyunk túl, sosem volt baj. MAF szenzor, na azt nem vennék magnetiből, igaz semmi másból sem, csak és kizárólag Bosch, és Pierburg, ez a kettő jöhet szóba nálam mercinél.

Előzmény: jimmyTdt (362229)
Ritchie87 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362245

Fáj a fogad? Kirándulj el felénk, megoldjuk! Mióta szenvedsz vele? Vagy ez másik már?

Előzmény: Smafu.w126 (362242)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362244

Én fordoztam 2001-ig, meggyőződésem volt, hogy az automata szar, nem kell, stb... Aztán azóta mercizem (tulajdonosként, előtte mercinél melóztam) és kézi váltós mercit vettem, de Bátyám első próbakőr után azt mondta: "kurvajó, de gáz, hogy váltogatni kell, főleg egy S-ben" Ezzel bogár mászott a fülbe, kapott automatát, klímás is, 250D is volt, ott volt a végsebessége ahol bekapcsoltam a klímát, de akkor rájöttem, soha többet kézi váltó... Olyan szabad vagyok az automatával, hogy le nem cserélném. Most a kis fityóval tolom az öreglány építése miatt, minden nap szétbax az ideg a kézi kapcsolgatástól :D Egy kibaxott cigit nem tudok meggyújtani, mert mindig közbe baxik valami ami miatt váltani kell....

Előzmény: combi27 (362241)
Gubal Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362243

Raktam már fel belőle jópárat, eddíg egy sem jött vissza.(lehet az is ,hogy nem tudott visszajönni ))  :))))))

Előzmény: jimmyTdt (362211)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362242

Neeem megy sokkal jobban mint egy 220D? :D :D :D (elmúlt a fogfájásom :D ) Végül is nem, ha nem vesszük nagy különbségnek egy egy kispolski és egy mondjuk 1.6-os ford escort közti eltérést..... Milyen ilyesztő hiba lehetőség lehet egy C250TD-éna  turbó? Mondjuk az, hogy ha meg is hal, kb kis időt ráfordítva már beszerelési garis bontottat találsz hozzá max 50-ből? Ha ez földhöz ver valakit, akkor tudom ajánlani az 1.0-1.1 suzuki swiftet... Váltó? 4 gangos minden sarkon szintén simán vállalható árban, 722.6 nem egy tönkre ménős fajta max egy panel csere 250 000-ként, és az sem törvényszerű! Ha mind a kettő hiba egyszerre jön össze, akkor is max 150, de lehet sokat mondtam....

Előzmény: f.sólyom (362230)
combi27 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362241

sose vennék turbós autót.még egy hibalehetöség. se automata váltóst.

 

12 évig én is így voltam vele...ne váltogasson nekem, nagyon drága ha javítani kell..

meg a turbót is meg kell tanulni "használni"..

 

aztán mégis benzines turbó automatám van...

2 éve beleültem egy OFF autóba 20km-re, és ennyi volt.. hagyjuk a szívómotort, meg a kéziváltót a francba :D 1 hét múlva megvettem szomszédomtól...

 

De gondolj bele mi a drága... egy kettőstömegű csere kompletten mindennel 3-400 ezer ha gyárit veszel, és normális helyen csináltatod..automata váltó felújítás 400-600 ezer..ha nálad van a kocsi 10 évig úgy is belefutsz valamelyikbe, hacsak nem autópályán használod folyamatosan a kocsit (akkor meg mindegy nem?)

 

turbó 140-200 ezer, azt se kell minden évben csinálni (kivéve ha belenyúlsz egy ilyenbe)

Sokkal bosszantóbbak a kis elektronikai, vagy akár egy tömítésből eredő hibák amiknél vagy cserélnek mindent, vagy napokig próbálkoznak mi lehet a gond....

 

Én sztem nem veszek több kézi váltós kocsit :D

Turbót meg már egy fos 3 hengeresre is ráteszik, így 5-10 év múlva nem is igen lesz turbó nélküli kocsi...

 

 

Előzmény: f.sólyom (362230)
Kiwictor Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362240

Igen, én is azt hiszem. Elég fura, de vlhogy olyan "otthonosan" érzem magam a C Merciben, ill. régebben W124-ben volt ilyen "na most vagyok a helyemen" hangulatom. De gondolom itt sokan ismeritek ezt a fílinget. :)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (362212)
norbiert73 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362239

múlt héten cseréltem!

Előzmény: csabais (362228)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362238

Ja, és ezt miért is nekem szántad?

Előzmény: f.sólyom (362230)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362237

:-)))

Előzmény: MBTibi (362232)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362236

  "nem hiszem hogy annyival jobban menne mint a c220d"       Pedig de! :-))

 

Ezért jó, hogy nem vagyunk egyformák.....:-)

Előzmény: f.sólyom (362230)
Stanca W202 Creative Commons License 2016.03.11 0 0 362235

Nekem Esprit Selection van, de ez gyanus... Mubor karpit??? 

Előzmény: occseb (362222)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!