Én is ilyesmire gondolok. Egyrészt ha nem szerelik fel utólag SCR-rel (és nem szerlik fel) csak szoftverállítgatás (chiptuning) van.
Biztos, hogy érezhető lesz valamilyen menetteljesítményben a "zöldítés", mert máshogy nem fog menni. Gondolom kap egy teljesen más EGR jellegmezőt azt meg mindig érezni, mind teljesítményben mind fogyasztásban, és szerintem feltöltés mértékén is csökkentenek, legalábbis bizonyos üzemállapotokban.
Szerintem lesz vagy legalább 10-15 % csúcsteljesítmény csökkenés és vezetési stílustól függően ugyanennyi fogyasztásnövekedés. Ami még rosszabb lehet ettől nagyobb különbség is bizonyos részterheléses üzemállapotokban ami a lehető legrosszabb "vezetési élmény" szempontjából, mivel nagyrészt részterhelésen üzemelnek a motorok.
Miért? Ha nem lenne nagy különbség akkor nem is lett volna szükség a csalásra.
Ezt a légtömegmérős dolgot nem tudom hová tenni, legalábbis úgy nem ahogyan leírták. Elég sok gyári légtömegmérőn van hasonló rács. Szerintem itt valami félrement a kommunikációban...
Nem a rács miatt gondolom. Azt egyébként sem értem (Te érted?), hiszen szoftveresen egyszerűbb lenne. Arra gondolok, hogy ezek a motorok talán csak valamennyi csökkentés árán tudják az emissziót. Szerintem lehetnek olyan mechanikai eredetű okok, amik miatt csak mondjuk 20-30 Nm veszteséggel tudják a kibocsájtást.
...... a szerb háborúval kapcsolatban olvastam ilyesmiket, még sokkal kőkorszakibb légvédelem is problémás ha semmi vagy minimális veszteséggel akarják felszámolni. Ez a taktika ellenük, sok géppel támadni egyszerre.
Nyilván úgy van telepítve, hogy ez ne legyen olyan egyszerű. Az már egy másik harctér, ott a lövészek, páncélosok egyebek a játékosok. Önmagában egyik fegyvernem se ér semmit. Ha úgy értetted akkor szerintem is igazad van, azzal, hogy letelepítenek pár akaármilyen légvédelmet azzal egy ország nincs megvédve ...elvégre oda s lehet menni és megkérdezni a kezelőit, hogy nem húznátok el innan a........ oda ahova....(-:
Ok. De én a valódi hatásra gondoltam, mert ez nem illik be a teljes képbe, nekem legalábbis parasztvakításnak tűnik. A rácsot ugyanis tíz éve kitalálták:
A pentagon szerint: 1. a gep a lovest szir terult folott kapta, 2. nem egyertelmu, hogy volt-e legtersertes. A masodik allitas magyarul azt jelenti, hogy nem volt.
Szerintem mar nem is ez a fo kerdes, hanem az, hogy valoban a pillanat heveben szuletett-e dontes, hogy lelojek a gepet, vagy ez mar egy jo elore eltervezett, szandekos, lesbol torteno leloves volt.
Szerintem semmi jelentősége, hogy sértett-e török légteret, vagy mennyit. Alkalmat ad az erőszak eszkalációjához és ez -úgy tűnik - minden fél érdeke.
Az amcsik is harminc százalékkal növelték fegyvereladásaik egy év alatt, valószínű az oroszok sem maradnak le e téren. Merkel nyer egymillió agysebészt, a hírek szerint máris fellendítették a haldokló német gazdaságot. Minden politikus fürdik az elismerésben, Allah is örülhet, hiszen dicsőségben véreznek el követői, mindenki boldog....
Lehet ugyan rajta jogaszkodni, de szerintem az auto alapparameterei szamitanak (gyorsulas, 0-100 km/h, elaszticitas, tehat ~80-130 km/h, a teljesitmeny leesik pl. 160 LE-röl 148-ra). Ha itt nehany tized mp elteres lesz a menettulajdonsagokban, az szerintem nem jogositja fel a tulajokat arra, hogy visszadjak az autot.
Különben a VW nem maga partizankodik, barkacsol, hanem ezt a nemet közlekedesi hivatallal egyeztetve dolgoztak ki ... ugyhogy valszeg a jogi bukfenceket is mar megvitattak.
Aki nem aldozata a globalis propahantagepezetnek (pl. Putyin es az altala agymosatott tovabbi 142 millio orosz + Salvor2), azoxerint az orosz gep NEM sertett török legteret, a törökök NEM szolitottak fel a pilotakat es ezzel HATBASZURTAK a terrorizmus elleni harcot ... oszt ezt hiszi a piszi ...
Akár az is lehetett, hogy az oroszok radiovevöje pl. mas frekvencian allt, vagy nem ertettek meg a felszolitast.
Egy kicsit biztosan fojtanak ezzel a motoron, és gondolom a háttérben szoftveresen még alaposabban megpiszkálják.
Az érdekes igazándiból az lenne, ha egy "előtte-utána" tesztet végezne valaki egy ilyen kocsival, mert ha ettől van érezhető - és negatív - változás a teljesítményben/rugalmasságban/fogyasztásban - az elvileg akár a kocsi visszavételére is okot adhat.
Nem gyártok elméletet - nem állítottam semmit, csak terjengenek szóbeszédek erről-arról...
És a lényeget még mindig nem tudjuk egyértelműen: nem tudjuk, hogy az orosz gépet tényleg felszólították-e egyértelműen, azonosítva, tudta-e, hogy mire számíthat? Itt még az sem mérvadó, hogy az oroszok által kiszabadított egyetlen túlélő pilóta mit "vall" majd - nyilván azt mondja, amit parancsolnak neki...
Azért van esély rá, hogy ez idővel kiderül, az egyértelmű tény, hogy a gép szír terület felett zuhant le, sőt, az is, hogy a találat is valahol ott érte, az egyébként kis mértékű és nagyon rövid időtartamú légtérsértés tényét az oroszok igazándiból nem is tagadják - ugyanakkor békeidőben egy ilyen helyzetben (még egyszer: egy hosszú-keskeny kiszögellésről van szó török részről), egymással hadban nem álló felek között egy ilyen kis mértékű légtérsértés nem szokott elfogadható ok-indok lenni a gép lelövésére.
Avvan, hogy a legszivo legaramaban ez az alkatresz egy homogenizalo, amely a legaramlasmeröt pontosabba teszi. Nyilvan ettöl a merestöl függ a befecskendezett üzemanyag mennyisege ... persze a sw-en is kell kicsit tuningolni ...
A beepites az 1,6 liters dieselmotorba ~1 ora, a 2 literesbe fel ora.
Az a hir jarja, hogy a VW-k ~90%-nal eleg egy software update, mig a maradeknal ezt az izet kell beepiteni (ez egy szürö, egy kis hazba kerül ...). :-)
"legvedelmi raketarendszer, az oroszok aktualis csodafegyvere, a ruszkihivok szent totemallata, mindig mindenhol azt varjak hogy menjenek mar azok az S400asok es irtsak a nyugati gepeket.
Gyanitom hogy ezeket is le lehet kuzdeni."
Nem lehet, ahol az van ott semmilyen repülőgépnek semmi keresnivalója nincsen. Ezért maradt az Asszad is a helyén és virulhatna Khadafi is.
Na persze a sok lúd disznót győz mondás az ide is érvényes, egy taktika van ellne, nagyon sok repülőgéppel kell támadni egyszerre és akkor megbolondul.
De úgy nem, nyugati észjárással, hogy nem lehet veszteség úgy tényleg legyőzhetetlen.
ő és családja valójában a háttérben fülig benne ül/ült az IS-el folytatott, nagyon jövedelmező olajcsempész-üzletben, és az oroszok óriási jövedelemtől fosztják meg ennek leállításával.
Pont erről akartam írni a sinesbe.
Kimaradtam a foteltábornokoskodásból, azzal együtt hogy veled értek egyet alapvetően amikor írtad, hogy ez púposkodás volt a törököktől. ... és a pilóta lelövése aljas tett...
Szóval a sinesbe írta valaki (azt akartam pont megkeresni ki, hogy válaszoljak rá...) hogy az Erdogan család üzletelt.
2012-ben egy torok harci gep berepult a szir legterbe es egy szir gep lelotte. Erdogan felhaborodva mondta akkor: "A short-term border violation can never be a pretext for an attack". Akkor a nato elitelte az esetet: In a statement, NATO's 28 members said the shooting down of the plane was "unacceptable" and they stood together with Turkey "in the spirit of strong solidarity". A nato fotitkar pedig azt mondta: "It is another example of the Syrian authorities' disregard for international norms."