Ezeken a képeken elég szarul látszik, én azt hittem hogy plüss az ülése a kocsinak. Nekem azért ez jobban tetszik mint azok a kékes mintás ülésesek. Bőrt meg nem szeretnék.
Sziasztok. Mercedes w220 2000-es év, központi zár nem működik sehogysem. Ez vákuumos, vagy elektromos. Kulcsban elemcsere után, csak az irányjelzők villanak fel 3x, de nem zár le. Ha újra be kell tanítani azt, hogy tudom? Mi lehet a gond? Előző Roveremnél nem volt távírányítós kulcs, de azt lehetett zárni a kulcsal a zárba behelyezve is. Letölteni honnan tudok egy szerelési útmutatót (dokumentum, vagy CD). Illetve egy navigációs CD is kellene. Köszönöm.Valahol meg lehet nézni a biztosítékok rajzát, tehát, hogy melyik biztosíték micsoda?
Nem az a kérdés hogy én mennyire csapom szét, hanem hogy az előttem lévők mennyi kárt okoztak benne. Persze a szart nem kell megvenni, csak lehet hogy nem reális elvárás a normális állapotú megtalálása ha nem birja a konstrukció.
Közel egy 5 éves, megvigyázott kocsi állapotában van a 201-es. Ezt már tovább nem akarom extrázni, drágább bele minden mint egy 10 évesbe! Halál komolyan mondom! Normális panelra préselt ajtókárpitokat, amik nem szoknak feljönni 40db ezresért, és ez nem is számít drágának, örülhetek, hogy kapni még.( az igaz hogy adtak mellé egykét dolgot ami fölös volt a gyereknek) Első lökős hibátlan 26 ezer +6 a fekete betét. Első lámpa, meg ilyenek húha! Aztán vettem egy donort, olcsóbb volt így. Egy villanyablak bele mérgdrága, na azt pont fillérekért vettem.
Ha az élet is úgy akarja, jövőre veszek egy w211-est, autómatával.Azok minden szempontból megfelelnek az igényeknek. A kicsi meg megmarad hobbinak.
Új kérdés; w210, 320 cdi.A állófűtés a programozó panel feletti fütés ikonnal ellátott kapcsoló mire szolgál?Az állófűtés egyben kiegészitő fűtés is,és a hidegben elindulást tilthatóm vele?
Adott a kapcsoló két bepattanó füle, tehát adott a két vég távolság, ezektől vissza ugye a középpont, felhelyezett műanyag esetén a középpontot jelöli, az a 0, majd a kapcsoló nyomófelületének méretei kellenek amik adottak a meglévők végett (mert ugye csak ez látszik ki), meg egy rádiusz mérő, vagy sablon, amiből minden CNC-ésnek szerintem több van mint amire szüksége van :) A végeredmény, hogy van 0 pont, amiből elindul a maró, megvan az előre hátra távolság, megvan a rádiusz, és ha van áram a műhelyben bekapcsolható a maró gép egy adat betáplálás után.
Apám -aki 75ben is 230.6 tulaj volt- szokta mondani "az nem is igazi Mercedes amiben kapcsolgatni kell" . A 230-as meg utana egy 123as D volt a kakukktojás kézi váltós:) A többi mind automata és egyikkel sem volt baj,a 35éves 123 is jó volt az utolsó 15 év alatt is. (kipp-kopp)
Amíg olyan gondokkal küzdenek az emberek amit 30 percen belül nélkülünk is megoldanak, nem feltétlen ugrunk, de a hülyeségre áramütést adó nyakörvem most jól megcsapott, ezért írnom kellett :)
Amúgy igen, fáj, és ez egy másik :( Tököm tele a fogaimmal baszki, az öregemtől örököltem.... Ilyet nem baxtam még, az van, hogy bentről lyukad, semmi gondja, majd harapok, és puff, fog korona ugrik...... 3 fogam lett így oda (ez a 3.), orvos mondta, hogy sajnos létező gond, nem szuvasodik, hanem gyenge a fogaim kálcium ellátása vagy mi a szösz, mert annyira erős a csontozatom, és sűrű, hogy ezt ez esetben a fogak sínylik meg :( Kihúzzák, ez nem gond, majd mikor tesznek be helyettük újat (rágó/örlő) 120/db-ért, na az jobban fáj majd....
Bezzeg jó Anyám..... 65 éves, nincs hiányzó foga, sem lyukas, szerintem nem is tudja, hogy létezik olyan, hogy fogászat....