Egyformán utálom a szabálytalan gyalogost, szabálytalan biciklist, irányjelzőt nemhasználó autóst, a tükörbe nem néző autóst, a helyzetjelzős (vagy abszolút lámpa nélkül éjszaka közlekedő) autóst, a ködlámpás autóst, a 2x4 sávos úton a lámpa előtt 10 méterrel "mégis inkább a belsőből a külsőbe szeretnék menni" autóst, a "nem veszek téligumit, majd lassan megyek és feltartom aki vett téligumit" autóst is. :)
Tegnap egy öreg bácsit sikerült majdcsak kilapítanom a latyakos úton. Mellékutcából takarásból jött a papa az úttesten, mikor a kereszteződéshez ért, (mivel ott zebra volt neki) körülnézés nélkül huss már tekert is előttem keresztben. Csak azért nem ütöttem el, mert át tudtam rántani a szembejövő sávba és a zebra után 1-2 m-el sikerült megállnom.
Szó szerint a fejét sem fordította oldalra amikor a zebrához ért, nemhogy leszállni a bicikliről.
pontosan 124375 db. 1997-2002 közt gyártott swiftwtet hívnak vissza Berva gyártmányú alkatrész hibája miatt...ez 5 milliárdba kerül...csak úgy viccből nem hívják vissza a vasakat...nagy lehet a baj...
Jó hir lesz drága barátom,hogyha egszer ilyen biciklis elmerogyantatt ugy telibeverek pl a szabadsághidrol-egyenesen lejövöben totáél zőldön hogy ott rohad meg.Anyádért kanyarodsz elém.Kresz vajon mi és még meg is rugdosom.
Hajtás pajtás.Meg a nehéztüzérség cimü feliratu igniseik
...ja, még annyit...és tessékmondani, a lámpa kötelező lesz? ...hááát...persze, elő van írva....deeee..... elfogdjuk a villogó kis fényecskét is...izé...csak valami legyen...és..a gyalogátkelőn leszálljanak?...őőő....tessék körültekintőbben vezetni...
... a yard bejelentette, szigorúbban! fogják ellenőrizni az autósokat...persze tavasszal, de akkor nagyon..irgum-burgum...egy bátor betelefonáló szóvátette, hogy a biciklisekkel mi lesz? ááá...azokat is...nagyon...és tessék mondani...hogy'?...hát...őőőő....izé....majd a járőr a helyszínen eldönti!...és tessék mondani, utánafut?....őőőő....izé...nem!..... (lekeverték, zene....)
...azért megállított a rendőr(jogosan), hogy a havat töröljem le az első renszámról! ..és mehettem is tovább...
látom előre, hogy tökösebb biciklisek egy ökölbeszorított laza karlendítéssel beintenek, oszt usgyí...helyette három autóst büntet...bármiért...
A mi kis országunkban azt adóztatják akit a legkönnyebb. Nekünk van rendszámunk, nyilvántartásban van a kocsink, így ha nem fizetünk akkor van mire terhelni. Ugyanez a szitu ha hivatalosan dolgozol. Ha tartozol levonják a béredből, oszt annyi.
A benyával is ez a helyzet. Van kocsid, tankoljad, ha meg nem tetszik akkor toljad.
Legalább is a "tisztelt" vezetők így gondolják. És itt senki ne jöjjön nekem a dollár árfolyamával, meg hogy emelkedik az olaj ára.NÉZZÜK MÁR MEG, HOGY MEKKORA ADÓTEHER VAN EGY LITER KIBA**OTT BENZINEN!!!! És, ok legyen. De akkor ne kelljen kerülgetnem a kátyúkat az úton és lássam, hogy mire megy el az adózott fizetésemből még egyszer levett adóforint.
Szépen lassan letérdel az ország, mert itt kiút....hát nem tudom.
Jó akkor nem autózom.400 forintos benzin????.Multkor Anyával (nem mutterral)elmentünk megnézni az üvegtiger 3 -at.(jó a film) én közöltem,nem autókázok
Alle bevásárló izé.Tiszta jó volt azt az anyázást nézni a mi ott van a metróépités miatt a környéken a dogók miatt.Még jó,hogy én nem kocsival mentem.
De a bkv az legalább szolgáltasson.De ez vicc. 3 jár a hegyen abbol stabilan 2 lerobbanva. látni az ikarus 405-ősok nyomát.-Mikor mentunk lefelé a talpam alatt kopogott a cucc.Kormányösszekötő?Kormányrúd? "V" kitámasztó??Ja az csak nyergeseken van nem Ifa alvázra szerelt szemeteken.Ezeket is addig használják amig valami jó kis tömegbaleset nem lesz és nem akartam politizélni.de ez Magyarország 2010
A zállam. :) Az Egyesült Államokban kicsit másképp viszonyulnak az autózáshoz, mint Európában. Nálunk ez egyfajta luxus, amit ennek megfelelően bátrabban adóztatnak az egyes országok. Amerikában pedig az élet része az autó, kis túlzással nem veszik emberszámba, akinek nincs autója. Meg mondjuk meg is van lőve, aki ott autó nélkül akar ott létezni. Náluk a benzinárak is röhejesek az itteni szinthez képest. Mondjuk persze ebben az is szerepet játszik, hogy van saját termelésből olajuk.
Valaki segítsen. Nekem van egy 2001-es 1000-es Suzuki Swiftem. A probléma úgy kezdődőtt: hogy néha-néha elkezdett felgyilladni a chech engine lámpa, majd észrevettem, hogy a fogyasztás a duplájára, több, mint 10 liter/100 km-re nőt, és nagyon furcsán kerregett alapjáraton. Mintha diesel lenne.
Egy autószerelő tanácsára cseréltem gyorsan egy lambda szondát, de a jelenség nem múlt el.
Elvittem suzuki márkaszervízbe, ahol feldugták computerre és azt mondták 31-es hiba, azaz MAP szenzor.
Gyorsan kicseréltem, de sajnos a probléma még mindig fennáll.
Nem merek vele elindulni, egyrészt nehogy valahol meálljon, meg ugye a benzinfalás.
A Kizashi egy luxus, összkerékhajású középkategóriás autó. Az ára is annyi, mint egy Audi Quattronak, vagy egy Subaru Legacynak.
Attól még, hogy Magyarországon ez drágának számít, nem feltétlen halálraitélt autó. A Vitara is jól fogy például itt a mi vidékünkön. Nem azért mert olcsó, hanem mert jó. És a konkurencia is ennyibe kerül, vagy még többe.
Nincs is az autóval semmi baj, tetszik, meg tényleg királyul felszerelt, de az amerikai ára baráti nagyon. Azon az áron tényleg meggondolandó lenne, de 10 milla körül sehogy sem jó. (És ez megint nem az autó hibája, hanem az államé.) Legnagyobb baj a hatalmas értékvesztése lenne, itt nem igazán lenne rá vevő. Már a legújabb Swift 3,5 misi körüli indulóára is húzós.
Mondjuk jovore a 16%-os egykulcsos, meg a tarsasagi ado lecsokkentese eleg utos lesz. Mo egyik naprol a masikra kvazi adoparadicsom lesz. :) szoval nezzuk meg mi lesz jovore, de ez itt OFF szerintem. :-)
"Amerikában a 185 lóerős, nyolc légzsákkal, kulcs nélküli rendszerrel, menetstabilizálóval és kétzónás klímával felszerelt Kizashi átszámítva csupán négymillió forintba kerül, nálunk, ilyen felszereltséggel még 92 lóerős Swiftet sem adnak. A Magyar Suzuki szerint a Kizashi forgalmazása hamarosan Magyarországon is elkezdődik, kíváncsian várjuk a magyar reklámokat."