Előre a hűtőrácsba, tudsz rakni U alakú krómcsíkot, ilyen az enyém is, kb 1-2 ezer forint 3 métert kell venned. 1 évet bír ki kb, és 1 óra felrakni igényesen.
Körbe nekem a díszlecek krómosak, erre normálisan nemhiszem hogy fel lehet tenni a cuccot, szerintem szerezz bontottan.
Hello! Az én 407 esemen nincs gyárilag krómozás, viszont láttam egész szépeket amiket utólag lehet rátenni! (a hűtőrácsra ill. a kocsi oldalára) A kérdésem annyi lenne, hogy van valakinek ezzel kapcsolatban bármiféle tapasztalata? Ill. hogy a kocsi oldalán a krom csík hány mm, mert az tudom hogy a hűtőrácson 3mm! Nagyon köszönöm a segítséget
Szia youlopukku! Sajnos egyet kell, hogy értsek veled. én megkérdezném a kereskedőt, hogy hozzájárúl egy gyári szervíz átvizsgálásához. Itt sok mindent ki lehet deríteni. A Peug. adatbázisában lévő előzményeket, egyes fődarabok valóságos állapotát, alkatrészek gyári vagy vagy sufnitunningolt állapotát. (pl részecskeszűrő). Amennyiben ettől a kereskedő elzárkozik, felejtős a történet, véleményem szerint. Üdvözlet. birobandi
Ennél sokkal cirábbak is vannak. Amúgy amibe fent van a kijeléző, az gyári panel, csak szét kell vágni hozzá a műszerfalon levő fekvő fúvókát, + betakar a képbe. Kínai modelleket gyártották vele. Amúgy carpc-től kezdve rengeteg dolgot láttam már beépítve :)
T10 azaz tizes torx. Olyan vegyél ami kb minimum 3cm-en slank :) Amúgy ki lehet szedni még 2-es ag 2.5es imbusszal. De soha ne próbáld meg a gömb végű részével mert beletörik, és akkor csak az előlapot lehet szétbarmolni....
Spidy666- user autójában láttam ilyet mikor meg akarta venni az mp3as fejemet :( :)
Szóval abban az országban ,ahol Csonka András aranylemezes előadó bír lenni,ott minden megtörténhet.Km.óraállás,szervizkönyv,számlák manipulálása meg a többi.Én meg tiszta játékos vagyok,nem fénymásolt pénzzel megyek vásárolni.Oda akarok kilyukadni ,hogy az eladó átbaszhat ezer mód,az én dolgom meg az,hogy ezt próbáljam kiszűrni,lehetőség szerint.
Szia youlopukku4 Amennyiben a 129 000 km. alátámaszthatónak látszik, abban az esetben szerintem jó vétel. A rendszám nem 2004-es, de nem is 2005 eljéről való. Az enyém 2005 Április-ban JMH-t kapott. Üdvözlet: birobandi
Tájékoztatlak benneteket, hogy az Ebay-en Nagybritániából rendelt kulcsházra, kaptam egy emailt. Megnyugtattak, hogy 2-4 hét alatt kapom meg, mert Kinából hajókázik. Utánanéztem, elvileg csak két fajtát gyárt a gyár (peug.), egy két és egy három mikrokapcsolósat. Tehát, ha nem lesz jó, akkor az gyártási hibás. Mivel PayPal-on fizettem, nem fogom engedélyezni az átutalást, ha mérethibás. Megírom majd itt a Fórumon, hogy mire jutok vele. Üdvözlet: birobandi
"Van rá példa, hogy ha nem megfelelő minőségű féktárcsát és betétet szerelnek fel az autóra, egy nagyobb erejű fékezés után rázza fékezéskor a kormányt. Ha a féktárcsa kilágyult akkor egy szabályozás még használhat. Az is előfordulhat, hogy a kerékagy, amire a féktárcsát szereljük, a megengedetnél jobban üt és ez megdobja akár az új féktárcsát is, ami ugyan olyan kormány remegést eredményez.
Van még egy olyan hibalehetőség is, ami az első futómű stabilitásából eredő hasonló hibajelenség és ez a lengőkar szilent, vagy ha van ilyen, a stabilizátor szilent hibája is lehet."
Ki kell mérni a féktárcsa és a kerékagy ütését egy indikátorórával és ezután lehet tovább lépni.
Szia le-whisky! Amennyiben erős ventilátor állásnál is kicsi a levegő szállítás, akkor pollenszürő, ha a levegő mennyiség megfelelő, de a hőmérséklete nem elég hideg, akkor valószinűleg megszökött a gáz. A gyári szűrő kb. 6500 Ft. A gáz töltés is kijön egy tizesből. Üdvözlet: birobandi