A motorvezérlő csatlakozóit, magát a vezérlőt ezek szerint nyugodtan le/ki lehet venni, nem felejt el semmit? Még annyit sem, mint akkumulátor kivételekor?
Csak megerősítést szeretnék kérni. Levegőszűrő csere alkalmával van nekem útban a vezérlő, nem mertem piszkálni egy szűrőcsere miatt. (1.9 phase I)
Nekm is ugyanez a bajom, nálam a bal toronycsapágy csere történt meg, nekem olyan mintha az befolyásolná az útfekvését is, mennyibe került a stabilizátor meg a bak csere?
A műszerfal jelenleg agyhalott és sötét, azon így nem jelenik meg semmi. A hétvégén sokat kellett autópályáznom s rájöttem, hogy mindig 120km/h-nál szólal meg. Csakhogy az enyémben nincs tempomat/limiter,nem tudom mi aktiválhatta és azt sem, hogy hogyan fogom kikapcsolni.
A benzinesnél nem tudom, így van-e, de az 1.5 dci nél akksi, majd annak a tartója ki, motorvezérlőről a csatlakozók le, majd motorvezérlő ki. Ez után lehet csak kihúzni a fejjel lefelé álló biztosíték tartót a helyéről. Egyszerű nem? Útszéli meló. Nincsenek itt fontos biztosítékok, csak az összes világítás, ablaktörlő...(elmebeteg konstrukció)
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mit jelent ha a scenicII-esem "szirénázik" időnként? Mintha valami vészjelzés lenne, kb 3sec-ig tart, 2 hangból áll és ezt váltogatja. Ugyanaz a csipogó adja ezt a hangot is mint az öv-be-nem-kötést jelző.Köszi.
Pont szerelésből jövök be, levegőszűrő csere volt, de ez sem ment olyan könnyen mint a Megane 2-emen, na mindegy ez még megoldható.
Az Scenicem amúgy 2007-es már ráncfelvarrott 2.0 16V, bontottam a motortérben levő biztosíték táblát is még az akksi is kikerült, de nem tudtam nagyon tovább jutni. ...
Ha előb olvasom a kommentet készítek fotót hogy hogyan tovább.
Esetleg van erről anyag valakinek, vagy youtubeos videó ?
Sziasztok! Ismét segítségre volna szükségem. A bocim nemrég kezdte csinálni, mintha a "gyújtás" kihagyna szerűséget pillanatokra kihagy a motor 1.9 dci 120 LE a fordulatszám nem befolyásolja mert mindig más más tartományban. Ja és egyre gyakrabban csinálja. Valakinek ötlete?
Korábban átnézettem az autót szervízzel, megállapították, hogy a bal stabilizátor rúd rossz (+ motortartó bak és kutyacsont), ezeket cseréltettem. Tehát szervíz átvizsgálta, azután néhány hét múlva vizsga.
Ezért gondolom, hogy csak észrevették volna a hibát. A kopogást mégis hallom alulról a bölcsőszillent környékéről.
A kopogás miatt simán átmegy a müszakin az autó, a gép mutatja az adatokat, ami szinte tökéletes is lehet, az - időnkénti - kopogás ellenére. Kopoghat a stabilizátor rúd, gömbfej, kormányösszekötő. Ezt egy szervizben hamar meg tudják mondani, hogy pontosan mi okozza. Kérdés, hogy az kopog, ami már cserélve lett, vagy valami más...?
A motorfelújítás (egy ,,új" fűzött blokk) anyag + munka megállt 170ezerbe.
Tömítések, szűrők, olajak, a Szerelő munkadíja ezt felkerekíti 300-ra, és erre jött bónuszba még a turbófelújítás, ami gyakorlatilag egy garanciális, új turbót jelent. Így lett/lesz kb. 400.000.-
De például az a kis pálcika ami az olajszintet érzékeli elektromosan (nem a nívópálca), is ketté volt törve (???) 26 ezer Ft-ba kerülne, de erre már nem tudok költeni ezek után. Marad majd a nívópálcás módszer. Bontóban nem tudom van-e és mennyiért, meg, hogy egyáltalán pótolható ilyen formán ez a kis kütyü. Azt sem tudom, hogy e nélkül mit lesz látható a kijelzőn, milyen értéket fog mutatni?
Ma, a motorfelújításom vége felé közeledve elvittem a turbót egy szakszervizbe. Azt mondta a szervizes srác, hogy ezek az 1.5 dCi turbók az olajcsövükön található csavarban lévő szűrőktől (is) romlanak el! Elmondása szerint ezt ki kell iktatni. Valaki hallott már erről, csinált már ilyet?
Egyébként, ha valakit érint, bruttó 90 ezerért javítják (cserélik ki a ,,közepét").
olt 1-2 régebbi hiba a hátsó ablakemelővel amit szintén ez generált, ezek is helyreálltak
Múzsa! :-)
A Modusunk jobb hátsó ablakemelője is halottnak tűnik. A kapcsoló izzója világít, de a motor nem kap áramot. Akkor ezen a vonalon el tudunk indulni....
Eddig nem volt nagy ügy, mert a hideg időben nem nagyon hiányzott az egyik hátsó ablak nyithatósága, de most szükség lehet rá....