Köszönöm. Egyenlőre szépen szólnak, érintetlen gyáriak, ha lehet hinni az összes beszerzett infónak, 170 ezres motorom van, 2T olajat mindig kapott a rendszer, így remélhetőleg még nem kell aggódnom :)
Mi most egy 250D 20V-be tettünk 5 újat, gyönyörűen dolgoznak, mikor lekapcsol az utóizzítás, csak az alapjáraton hallani változást, a hang marad szép. Én ha nekem csúcsra lesz szükségem, felkeresem az összes olyan bontót, és bontós barátot aki 606-ot bont, és magamhoz veszek annyi bontott csúcsot amennyit lehet, szépen ki lesz mazsolázva a 6 legjobb gyári.
A zajos csúcs olyan, hogy noha szemre szépen porlaszt, még sem egyenletesen minden irányba, így az történik, amíg megy az izzítás a valahova többletben jutó gázolaj elégésében még segít az izzítás, de mikor lekapcsol, az a többlet mennyiség már erős égéshangot okoz.
Ez ahogyan Cuba írta felmelegedett motornál már szintén halkul, mert a környezeti hőmérséklet valamilyen szinten kiváltja az izzító szerepét. Nemrég pl volt a kezemben 6db új bosch csúcs, mind a 6 összerakás után teszt közben sikított, gondolhatod a porlasztásuk milyen volt. Nyitásérték jó volt, de a porlasztás nem volt egyenletes, szép, és úgy sikított mint egy újszülött kismalac.... 6db vadiúj bosch!!
Sejtettem.. Mennyibe kerülhet a 605-be való? Miből lehet tudni,hogy cserés? Nehezen indul,remeg,füstöl...? Ilyen gondom nincs, csak megakadt a szemem az említett darabok árán. Ennyiért lecserélném :)
Köszi a bizalmat, miszerint ennyit nézel ki belőlem, hogy olyan rendszert rakok össze, amivel 2 percenként kapcsol a kompresszor, mert szökik a nyomás :D :D :D
A rendszer átesett már a tömítettségi teszten, 3 napig volt felnyomva, 6.5-nél állítottam le, 3 nap után 6.4-en állt.
Gondoltam kinyitom kicsit a rendszert, mert különben az ON/OFF teszt videó kissé hosszúra sikeredett volna, de ha végignézed, csinálok olyat is amin egy hétig simán várhatod, de lehet tovább, míg újra elindul a kompresszor :)
Mercedes S210-ben hátul a szintezős lengéscsillapító alsó gömbfeje nagyon kopog. Lehet azt javíttatni? Vagy komplett lengéscsillapítót kell cserélni? Hátul az összes lengőkar és hídtartó szilent cserélve volt de a kopogás megmaradt.
a160 w168-as autóm van. Az a problémám, hogy reggeli indításkor nincs alapjárat, vagy olyan alacsony majd leáll. Gázpedállal kell a fordulatot fenntartani. Kb. 15-20mp után már megfelelően működik, az alapjárat kb. 1000 fölé megy és fokozatosan csökken. Későbbi indításoknál már nem jelentkezi ez a probléma. Gyertyát cseréltem, a folytószelepházat kitisztítottam. Mit kellene még megvizsgálnom.
Ez hol veszti el ilyen gyorsan a nyomást? Ha ez a kompresszor gyakorlatilag mindig menni fog,akkor jó nagy zaj és hibafaktort építesz be sok munkával,miközben ha nem lakókocsizol,vagy cementet sem szállítasz rendszeresen,akkor kevés szükség lesz a niveauregulierungra.