Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

m-tom4 Creative Commons License 2009.03.26 0 0 271

5 év v. 200e km-t szavatolnak a gömbökre....

 

A váltógombot a Pug-okban felfelé kell húzni izomból, úgy jön le....  Sanszos, hogy itt is, de aki tudja a tutit, majd kijavít.

 

Új betéttől/tárcsától nem rángathat a fék (az első 10 fékezés után "összekopik"), attól inkább, hogy hullámos a tárcsa, ami egy újra nem jellemző, szóval én megnézném ezt alaposabban....  

Előzmény: egoka76 (270)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 270

Igen kérem arra gondolok, hogyan tudnánk leboltolni, vagy értekezni róla?

 

Hát, ha 6 évet adtak rá, majd megpróbálom megtukadolni az előző tulajtól, hogy volt-e csere már...

 

A váltógombot vajh simán lecsavarom, vagy meg kell bontani, és a bőrözés alatt rögzített? Mert azt gyorsban szeretném majd cserélni.

moli1 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 269
C5 1 es magyaf használati utasitásra gondols, az van.
Előzmény: egoka76 (266)
moli1 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 268

A gömbökre 6 évet adnak.

Előzmény: egoka76 (266)
Konrad Creative Commons License 2009.03.25 0 0 267
A Xantiákban elvileg 150e km-re adtak garanciát a gömbökre, a C5-ben meg 200e-re. Illetve nem garanciát, hanem azt, hogy annyit bizton elmegy.
Előzmény: egoka76 (266)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 266

Ja, korábban láttam c5 magyar leírást, ha jól tévedek, majd megnézem ha lesz időm kinél volt, de ha közben olvassa jelezze légyszíves, aztán egyezkedünk..

 

KÖsz.

 

Gömbügyben beszéltem egy szakival, aki ősidők óta citroeneket javít, xantia gömgjeit is töltötték ott. Azt mondta elvileg a c5 gömbjét is lehet tölteni, de még nem alakították ki hozzá a szerkentyűt, nem volt annyi igény rá. A citroen szervíz is rendelt tőlük, és ott is úgy mondták neki, hogy ritkán cserélik, tehát jóval tartósabb, mint a xantiákban lévők.

 

Majd kiderül...

egoka76 Creative Commons License 2009.03.25 0 0 265

Szevasztok!

 

Kösz a hozzászólásokat, úgy néz ki összejön a váltás, egy gond volt az autóval így elsőre, fékezéskor pulzálva, tehát sebesség arányosan kicsit ütött az eleje, de csak fékezéskor. BArátom szerint lehet attól, hogy pár hete áll a kocsi, én inkább arra gondolok, hogy nemrég volt tárcsa csere, és talán a betétekkel még nem barátkoztak össze, de mielőtt elhozom ezt orvosolják, papírra is vetettük.

 

A váltógomb kissé megkopott, meg a ajtóbehúzó fogantyú is, esetleg ilyen téren ha lenne ötlet, vagy tapasztalat mennyi-, és hogyan cserélhető. Ja, az olajkupaknál nagyon kicsit olyan világos-barnás-fehéres volt belül, ez talán csak szintén az állástól lehet, és nem dolgozta még el. Ilyen tapasztalat esetleg? Nekem a xantián nagyon fehér-habos volt, atán csak kiderült, hogy a kartergáz cső volt megtörve, eldugulva.

 

Na egyenlőre ennyi, köszi!

 

Üdv.

citxsara Creative Commons License 2009.03.24 0 0 264
Sziasztok,

aki esetleg gyári C5 ködlámpát keresne, az itt megtalálta:

http://picasaweb.google.hu/zo.kovacs/AutoAlkatreszek#

Más psa alkatrészek is vannak.

üdv,

zo.kovacs@gmail.com
moli1 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 263
Citroen XANTIA tetőcsomagtartó kulcsos THULE márkájó eladó a vaterán megtaláljátok fotóval h aérdekel valakit nem drága ujonnan  csak a tartók lennének vagy 30 ezer.
moli1 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 262
Nem hanem kombi azt elfelejtettem odairni a tetőcsomagtartót  6500 ft ért odadom kulcsos . de nem márkás Thule  vagy gyári hanem univerzálisnak mondható azért is ennyi.
Előzmény: m-tom4 (260)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 261

Szia,

 

sztem mindent nézess meg (márkaszervíz), amit egy átlagos autón, különösen szúrós szemmel a hidraulikát, felfüggesztést. Nem mintha baj lenne vele (nekem nincs rossz tapasztalatom egyelőre), de leginkább ezek lehetnek drága dolgok. Ha valamit találsz, de egyébként egyben van az autó sztem érdemes keményen alkudni, a (mesterségesen gerjesztett) "rossz" híre miatt lehetséges komoly vevőként jó pozícióban vagy. Sajnos....

Előzmény: egoka76 (255)
m-tom4 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 260

Szia,

 

Szedán? Esetleg a tetőcsomagtartó külön? Mit kóstálna?

Előzmény: moli1 (254)
moli1 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 259
Mail ment.
Előzmény: xantia99 (258)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.24 0 0 258
Hogyé?
Előzmény: moli1 (254)
oszcilloszkop Creative Commons License 2009.03.23 0 0 257
Hello!
Mail ment.

Más. Ma észrevettem, hogy a garázsban olajcseppek vannak az autó bal eleje alatt. Leveszem az alsó motortakaró műanyagot, világosan látható volt, hogy egy cső a futóműhöz rögzített alu idomából jön valami olajszerű. Tippem van a klíma csövére, mondom megnézem a service.citroen.com-on. Hát nem nem engedett belépni? Magánszemélyeknek már csak kezelési utasítás letöltése maradt. Gyorsan regeltem mint kereskedő (nem volt egyszerű a közösségi adószám miatt), most várom a visszaigazoló levelet. Jó kis oldal ez, sok mindent meg lehet találni az autó szerkezeti elemeiről, csak működne...

Sokan mondják, hogy a francia autóknak lelke van, ezt az elmúlt két hétben én is észrevettem az enyémen. Múlt héten negyedikben előzéskor kihagyott kétszer. Frankó. Hasonló érzés volt mint amikor a benzineseken kimarad a gyújtás. Még soha nem csinált ilyet.
Ugyancsak múlt héten elhallgatott a rádió. Vártam vele egy napot, semmi. Már épp ott tartottam, hogy kiszedem aztán rányúltam a bekapcsológombra, azóta is jó...mellesleg a motorvezérlő BOSCH (Made in Hungary) a rádió meg Marelli. Ennyit a francia elektronikáról :)
Előzmény: reseller (256)
reseller Creative Commons License 2009.03.23 0 0 256

Szia!

 

Azt a leírást én is megköszönném, ha el tudnád küldeni.

Mail címem nyilvános.

Nekem egy 2005-ös C5 1,6 HDI szedánom van.

Előzmény: oszcilloszkop (221)
egoka76 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 255

Szevasztok!

 

Átirányítottak ide, hátha többet tudtok mondani.

 

szóval egy 96-os xantia 1.8 benzin kombit cserélnék be, ha összejön egy 2001-es C5 SX Plus-ra, 2.0 i-re.

 

A kocsi egy tulajnál volt 7 évig, beszéltem is vele, csak azért vált meg tőle, mert egy C4 picasso-ba beszámoltatta.

 

Ha esetleg lenne gyorsban vélemény, meg hogy mit nézzek meg rajta jobban, akkor azt megköszönöm, holnap mennék nézni a kocsit. A szervízkönyv szerint cseréltek rajta klíma kompresszort, meg ajtózárakat, meg valami kijelző kütyüt, egyéb más nem volt vele talán.

 

Az előző gazda szerint csak gyári alkatrészeket tetetett bele, azt mondta majd ha kell meg is kéri nekem a munkalapokat.

 

Hát előre is köszi, és Üdv. minden C5 tulajnak!

moli1 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 254
 

Sziasztok !!

ELADÓÓ!!!

Van egy 2003 as évjáratú C5 öm 2.0 HDI  vonóhorgos a bőrön és az ülésfűtésen kívül full extrás. Nem visszatekergetett szétgányolt szar +tetőcsomagtartó +téligumiszett felnivel. Keveset fogyaszt és egyébként imádom. C8 vásárlása miatt eladó .

moli1 Creative Commons License 2009.03.23 0 0 253

Vedd meg az én C5 öm garantálom nem lessz vele gondod:)  én igencsak végigjártam a citzroen lépcsőjét kezdtem  GSA, BX , Xantia, C5, és most C8 jön  jah és a céges berlingó. Konrád az eredeti kilométert még a szakszerviz sem tudja kiolvasni mert  valamire való kilométertekergető mind a 3 helyen átirják. kilóméteróra, motorvezérlő BSI  és a központi vezérlő szóval kinyomozhatatlan ha min a 3 helyen átirják. Valaki kérdezte A Xantia hihetetlen de nagyobb  tér volt belülről és az  1.9TD motor rugalmasabb is volt . de mindösszesen ez az edigi legjobb autóm a C5 lehet mert csak erre telik de az enyém:) lakotterületen kivül 100-110 el közlekedve 5,5l a fogyasztása nyáron horvátországba mentünk ehegyen völgyön keresztül +klíma +tetőbox 6,2 átlagfogyasztása volt igaz nem mentem jobban max 110 volt.

 

Előzmény: xantia99 (248)
Konrad Creative Commons License 2009.03.23 0 0 252
Azért nem mindig lutri a használt autó, szerencsére. Egyrészt ugye ott a fedélzeti computer, másrészt lehet találni itthoni eladású, ellenörzözz kocsit is. De nem kereskedőnél, az tuti...
Előzmény: xantia99 (251)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.22 0 0 251
Köszi a választ!

Nekem az 1 jobban tetszik,nem olyan modern.A család többi tagja pedig a modernebbet látná szivesebben.
Ez a baj hogy nem lehet tudni a valós km-et.Az enyémben óra szerint 179 van ,de tuti 300 felett lehet.A használt auto mindig lutri marad.
Előzmény: Konrad (250)
Konrad Creative Commons License 2009.03.21 0 0 250
Nem annyival jobb, mint amennyivel újabb konstrukció, DE a C5 már XXI. századi autó. Sokkal kényelmesebb használni a hidraulikáját, cserébe nem annyira lágy. Belül felszereltebb, de nincs benne több hely - érdekes, hogy még a két kombi is kb. akkora csomagterű. De a C5 kifelé nagyobb és nagyobb hatást is kelt.
Nekem egy 95-os Xantiám volt (van, de összetörve), ami benzines, 1.8i16v motoros. Ahhoz képest egy C5 I. kombim van 2.0 HDi-vel, de egyáltalán nem bántam meg a váltást.
Ha C5-öt akarsz venni, akkor inkább C5 II-t, vagy olyan C5 I-et, ami az utolsó évben készült. És nagyon fontos, hogy ellenörzött kilóméterrel! Ha az órát visszapörgetik is, a számítógép megjegyzi, mennyi van a gépben, és Citroen szervízben ezt ki lehet olvastatni belőle. Sajnos, ha elmarad egy szervíz, akkor az már baj lehet. És mondjuk a HDi-ben a 120 ezres nagy szervíz után a következő kötelező az 140 ezernél van, tehát elég sűrűn ahhoz, hogy ismeretlen forrásból származó kocsinál "véletlen" elmaradjon egy-két olajcsere...
Előzmény: xantia99 (249)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 249
Neked volt xantiád is.Miben látod a különbségeket?Szélesebb,magasabb,nagyobb a hely benne sokkal?
Előzmény: Konrad (246)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 248
Nekem is citróm volt ezelött egy bx1.9d formájában,azzal soha semmi baj nem volt.
Nem akarok Passat-ot venni,ha akarnék, akkor a VAG topicra irnék! C5-öt akarok,mert tetszik,de vannak bennem elöitéletek!
moli1 Creative Commons License 2009.03.21 0 0 247

Ebben igazad van nem értenek hozzá a szerelők ,és sokszor csak tapogatóznak.

de a VW pasattal hasonlítod akkor ugyan azért a pénzért kapsz 3-4 évvel idősebb 80000km rel több és fele annyi extrával rendelkező autót ami eggyáltalán nem biztos hogy műszakilag jobb is lessz.

Előzmény: xantia99 (245)
Konrad Creative Commons License 2009.03.20 0 0 246
Én végigjártam a Citroen márkát pár típussal, BX - Xantia - C5 sorrendben. Így mire a C5-höz értem, lett pár bejáratott szerelő. Egyébként meg igen, a Citroent nem szeretik, mert ha ezt kókányolják össze, akkor nem megy. A német autót meg szét lehet cseszni, megy az akkor is...
A Citroennek - főleg ugye a hidrósoknak - lelkük van, na. És külön életük :)
Előzmény: xantia99 (245)
xantia99 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 245
Nézem én,hidd el!

A hdi tényleg jó,ezt nem lehet vitatni,nincs mit beszélni róla.A baj az hogy nem értenek hozzá,és ha értenek is akkor nagyon lehuzzák a parasztot.Az alkatrészárak a csillagokat verik,nem reálisak.Én meg mertem venni azt az autót ami megtetszett,ez az egyetlen hibám.Az hogy az autó szar,az nem az enyém!

Ja,és ha esetleg valamely német márka lett volna nálam amelyik éppen beszarik,öt perc,és egy telefon múlva már kész is lett volna.Milyen autó? Citroen? Akkor sajnos nem vállalom!

Sajna ez van,és én vagyok a hülye,mert citroent vettem,mert az szar!
Előzmény: Konrad (244)
Konrad Creative Commons License 2009.03.20 0 0 244
Nézd, nekem egy 2.0-ás 5 éves HDi-m van, tuti forrásból, garantáltan 131e km-rel. Ebből az utolsó 11 ezret augusztus óta tekertem bele, gyakorlatilag hozzányúlás nélkül (mindössze egy ablakmosó motor cserét kellett megoldanom...).

Másrészt vezettem ugyanilyen motort Xsara-ban, amit a tulajdonosa 2 évesen totál széthajtott: német pályán 180-200-as tempó, hetekig, hideg motorral is. Az beteg volt, valóban. Hiába a HDi motornak lelke van, cserébe ha jó, akkor nagyon kellemes használni.
Előzmény: xantia99 (240)
moli1 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 243

Alapjában jó a C5 a baj ott van hogy a kereskedők szinte mind átbassza az embereket a kintről behozott szarokkal. én 4 éve vettam egy 2003 as C5 -öt már akkor vaz ithon kaphatók vissza voltak tekergetve az km óráik 2.5 évesen sikerült kifognomkintrol amiben csak 103000km volt CSAK! szóval a kintről behozott autókat tekerketik vissza a felére és előfordulhat hogy 2-300ezer km el veszi meg az illető az autót. Én most akarok C8 ra váltani azért árulom a C5 met és 10-ből 9 auto ami visszatekert és ez mind kereskedésben van. szóval ha az autóban sok a kilométer nem kell csodálkozni ha sokat kell rá költeni mert minden beszarii rajta.

Előzmény: xantia99 (237)
moli1 Creative Commons License 2009.03.20 0 0 242

Szia

A mikrokapcsoló hang szerintem a kuplungtárcsától hallod azaz a kinyomólap.

az autó hogy ingadozik alapjáraton az valszeg gázolaj dugulás, és valszeg azért nemis megy 1 esben rendesenmert nem kap elég üzemanyagot nekemis volt hasonló. Üzaszürö csere, és nem jó az ocsó hanem az 5000 ft os kell minőségi !!!

üza szürő tisztitás a tangban , nyomásszabályzó tisztitás , nekem ez megoldott mindent.

Előzmény: Belga98 (229)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!