Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

*fox* Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61730

A cuccaidat -ha megbeszéljük hogy mi kell- egyszerre hozatom ki. Én kifizetem, -nálam eláll- aztán ha gondolod elviszed. 

Ebből ne csinálj problémát, viheted két részletben is tőlem.

Írd össze mailban, hogy melyikbe mit szeretnél én meg mondom a kurtított árakat. (van már gyári olajszűrőm is)

Előzmény: Gaben. (61729)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61729

persze még a gyári.

 

Majd beszéljünk fox. Lassan kellene a motyó, mert ebben a hónapban viszem a kicsit, februárban a nagyot. Gondolom Neked úgy célszerű hogy egyszerre hozzam el, csak kellene egy előkalkuláció mert nagyon Karácsony utáni hangulatom van. :o)

Ha érted a célzást. :o)

Előzmény: *fox* (61727)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61728

nem tudjátok véletlenül hogy amikor hídról mérnek akkor a kép mikor készül? Amikor elmegy az ember közvetlenül alattuk ( elötte persze) vagy már jóval messzebről rögzít? Vagy akkor még csak mér és várja hogy minél nagyobb sebességgel tudjon fotózni? Eleve kizárom a lehetőségét annak hogy nem várja meg a lehető legnagyobb mért sebességet.

 

dec.24.-én reggel futottam bele egy ilyenbe Gyálnál az M5-ösön, a 100-as korlátozásnál, durván 120-130 között. Mire a hídhoz értem már ellépett a sün a lézertől, de félek hogy elötte már lesúlytott. Elöttem egy másik furgon ment aki kicsit korábban tépett ki a külsőbe, de későn vettem észre mert ott két felüljáró van egymás után és mit ad Isten véletlenül a nehezebben látható másodikról mértek. Mostmár csak abban bízom hogy ez 30e és nem több. A pontos sebességet én is csak saccolni tudom.

 

Köszi az infot.

 

G

*fox* Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61727

Neked is még a gyári fékek vannak a Sporton, nem?!

Előzmény: Gaben. (61725)
*fox* Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61726

Mármint melyikkel? Nekem a Sportban a gyári van, még nem kellett cserélni.

Nincs itt nagy truváj alkatrészek terén. Van pár féle mindenből plusz az SGP-s.

Sőt!! A boltok nagy része (webesek is) 1-2 helyen vásárolnak. Mindig meglepődök, hogy mindenki ismer mindenkit.

Olyan ez, mint egy nagy család.  :))

Előzmény: AFUTO (61724)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61725

Nekem most ilyenek vannak benne. Nincs vele baj. :o)

Előzmény: AFUTO (61724)
AFUTO Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61724

És aszondod, ezzel nagyon nem lehet mellélőni?

Személyes tapasztalat?

Előzmény: *fox* (61716)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61723

Aki már látott pályán használt gumit, az tudja miről beszélek. Persze nekem nem olyan dúrva, de néha hasonló nyomokat hagy pár jó kanyar...

Előzmény: Törölt nick (61722)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61722

Ahol én lakom ott jók az utak és egyik kanyar éri a másikat.

A motoromon is csak a széle kopik, nem lesz az szögletes soha :-)

Amelyik utakat rendszeresen használok, ott már tudom mit tud a gép, néha nyüszítenek is a gumik. Ilyenkor szemmel látszik, hogy mennyire igénybe veszi a gumit.

Előzmény: Gaben. (61721)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61721

Pont ezért írtam mert én sem 6000-es fordulat környékén autózom vele, messze nem. A kanyarokban élem ki magam én is ha száraz és jó minőségű az út. Bár múltkor épp 2 hete készültem rá, mert volt egy Esztergomi utam és gondoltam milyen ihaj lesz ha a hegyen keresztül megyek majd Pestről. Nem volt az, lépésben kerülgettem a kátyukat, mert ép felnikkel szerettem volna odaérni, pedig maga az út abszolút alkalmas lett volna a kanyarvadászatra, de a minősége ezt messze nem engedte meg. :o(

Előzmény: Törölt nick (61720)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61720

A sebesség nem minden. Kanyar eszi a gumit, de nagyon.

Előzmény: Gaben. (61719)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61719

Akkor ehhez képest én nagyon finom vagyok vele, pedig fox kolléga már megjegyezte több ízben hogy biztos ütöm a vasat azért kormos mindkét kipufogóm vége. :o) Most járok 30ezernél és még szinte újak a gumik. :o)

Előzmény: Törölt nick (61717)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61718

Azt nem, de városban sem sokat szuttyogtam vele...

És nem is fékezésekben kopott el. 135.000km-el a gyári féktárcsákkal adtam el...

Előzmény: Meister (61714)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61717

Már leszoktam róla, most már két nyarat is elfut egy garnitura, ami kb 20-25.000km.

Hogy csináltam? Élveztem a kanyarstabilitást:-)

Állatmódra lehet vele kanyarodni:-)

A Mazda 6-om egy dülöngélő bálna hozzá képest. Lehet vele is gyorsan kanyarodni, csak nem olyan dögös érzés, inkább pépesebb...

Előzmény: Gaben. (61713)
*fox* Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61716

Igen. Az én olvasatomban az a gyári, amin rajta van az SGP (Suzuki Genuine Parts) felirat és logo.

Ezen kívül minden utángyártott, ami nem feltétlenül rosszabb, mint a fent említett alkatrész.

 

A vaterás hírdető szerintem ugyanaz akinek webáruháza is van. Az árak és a fotók is nagyon-nagyon hasonlóak. Mondhatni, hogy egyformák!

 

 

 

 

 

Előzmény: AFUTO (61715)
AFUTO Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61715
Előzmény: *fox* (61708)
Meister Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61714
Driftel a Hungaroringen. :-)
Előzmény: Gaben. (61713)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61713

Úristen, azt hogy csinálod?

Előzmény: Törölt nick (61700)
Gaben. Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61712

Hello,

 

a Sziget az működik. Nekem nem túl szimpik, de voltam náluk 2x is kényszerböl és korrektek voltak. Tudom hogy fura megfogalmazás ez így, de valami rossz érzés volt bennem mindkét alaklommal. A kocsiban nem tettek kárt és elvégezték amit kértem. Na ezt rakd össze. :o))))

 

G

Előzmény: Salvataggio (61692)
jó hír Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61711

"Az a baj, hogy a gugli nem mondja meg,".. az nem is... de vajon, hogy tudható meg, beférsz-e a szervízbe aznap? na hogy? hááát telefonon...írhattam volna három szervíz telefonját is a közeledben, sőt, kihez menj, de akkor más lett volna a baj...

 

részemről ennyi...bocsánatot kérek.

Előzmény: Salvataggio (61694)
*fox* Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61710

Valami márkásabbat vennék bele, de ami kint van a kereskedelemben lényegében bármelyik megfelel. Ezeknek van egy MSZ számuk, ami a bevizsgálást jelöli. A keverési arányt Te határozod meg, ezzel állítod be a fagyási pontot. Én pl. a Glicosam-ot tudom ajánlani:

 

 

Előzmény: waryou303 (61709)
waryou303 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61709

abban tudtok segíteni hogy milyen fajta hűtőfolyadékot kell venni az 1.3as újfajta szuziba? és esetleg hogy hol érdemes?

*fox* Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61708

Még nem jöttek vissza panasszal, hogy nyikorgott volna a fék. Vagy tényleg nem ad ki hangot, vagy nem érdekli pont azokat az embereket akiknek eladtunk. Szerintem a gyári betét nagyon kemény, eszi a tárcsát, ezért jobb az utángyártott. Felelősséget senki nem fog vállalni, hogy nyikorgás mentes lesz a féked. Ráadásul ha már berakták, utána már cserélni sem fognak, mivel használt az alkatrész. No meg az is relatív, hogy kit milyen erősségű nyikorgás zavar. Az enyém pl. tolatáskor, közvetlenül megállás előtt nyikkan egy kicsit. Ez engem nem zavar, de mást már lehet. Érted a dolgot ugye?! Egyik oldalról kényes a dolog, hiszen Te fogod hallgatni nap mint nap ha esetleg van hang, viszont a másik oldalról bagatel és hogy bizonyítod az igazad.

 

 

Előzmény: arpeen2 (61706)
*fox* Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61707

Ne az alapján válassz betétet, hogy van-e hozzá vagy nincs. A gyárihoz szerintem nem adnak és mégis tud működni benne. A régi swiftnél volt jellemző a fék (féknyereg) zörgése.

Előzmény: arpeen2 (61704)
arpeen2 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61706

Akár tárcsa, akár betét, nálam a fő kritérium, hogy ne nyikorogjon sem újkorában, sem később. (Nyilván alap kitétel hogy fékezzen úgy mint a gyári cucc) Az utángyártott tárcsák nem nyikorgósak ?

Előzmény: *fox* (61705)
*fox* Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61705

Tárcsából én személy szerint két félét tudok és ismerek. A gyárit (kb.10000.-) és utángyártottat (kb.5000.-) Vannak még különböző fúrt, mart (tunning) tárcsák, de ezekért plusz pénzt nem adnék, mert nem indokolt. Én itt is maradnék az utángyártottnál.

Előzmény: arpeen2 (61703)
arpeen2 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61704

Még annyit szeretnék kérdezni, hogy egyes fékbetétekhez adnak rezgéscsillapító lemezt, más betétekhez nem. Ez mennyire fontos, vagy most is van ilyen a fékhez és újra felhasználható? Vagy ez is kopóalkatrész és cserénél ilyen is kell hozzá ?

Előzmény: arpeen2 (61703)
arpeen2 Creative Commons License 2011.01.06 0 0 61703

A ferrodo fékbetéteket ajánlották nekem is, valszeg az lesz a befutó. A tárcsákat nem szabályoztatnám, mert nem sokkal kerül többe új tárcsákat venni. Tárcsák között van jelentős minőségi különbség? Mert ott is láttam 4k-tól csillióig minden félét.

Előzmény: *fox* (61698)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.05 0 0 61702

A gyári gumikat az első szezon elnyalta:-)

Utána már kicsit csökkentettem a kanyarsebességet :-)

Előzmény: chip foose (61701)
chip foose Creative Commons License 2011.01.05 0 0 61701

Nálam sem, de majd lesz másik, ha már 15100 lesz benne! :-)

Előzmény: Törölt nick (61700)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!