Én is egy C5 BREAK 2.2 HDI tulajdonos vagyok. :)) 1 éve vettük meg, és csak annyit tudok mondani róla, hogy tökéletesen meg vagyok vele elégedve, pedig nem vadi újonan vettük, 2003-as évjáratú.
Imádom vezetni, nagyon könnyű, szinte doromboló "cicuska" a kezem alatt, pedig olyan mint egy kis baby bálnácska. Így is neveztem el a legelső perctől kezdve, hogy megláttam. Imádom!:)))))
Xantia99!
Vegyél-vegyél!!!! Nem fogod megbánni.
Nem akarlak cukkolni, de az enyém is sötét szürke metál. Gyönyörű!:))))
No, a fék fog jól, de elég puhának tűnik a xantia után. Általános jelenség ez, vagy csak itt nincs rendben valami? Tehát fog, de elég puhán, és bent. Még légtelenítést csinálunk rajta, hátha változik valami.
Nektek mennyire puha, és mennyire fog bent?
Korábban írtak a kuplung enyhe rázásáról is üresben lábat a pedálra téve, nekem is megvan ez enyhe fokban, írtam a jelenség leírójának, ezzel kapcsolatban szintén kérnék tapasztalatot, vagy orvoslási eljárást, ha van.
Köszi.
A kocsi egyébként rendben van, eljött pályán,meg Pesten át 7.6 fogyasztással, pedig volt benne szépen 150 is....
Még mindíg senki, akinek olyan C5 fékgondja lett volna, hogy rázott fékezésnél? Állítólag visszatérő jelenség, két helyről is hallottam közvetetten, de megoldást nem tudtak rá, valami mindíg elb@szódott. Nektek ilyen nem fordult elő?
Nekem 96-os a xantiám, de a lista szerint pl. egyik benzineshez sem írt 205.-ös gumit, én ugyan rátettem a 195-öst az 1.8 benzinre, de arra pl. a 185-öst hozza a gyár. De téligumiban aztem is jó lesz a 185-ös, az még jobb is ha keskenyebb.
Tegnap a parkolóban beállt a xantiám mellé egy bordó C5! Az asszonyt elküldtem bevásárolni,én pedig fél órán keresztül csurgattam a nyálam...Asszem hamarosan leváltom a xantiát!
Nekem a xantin(hdi) a gyári méret van(205/60R15),de ez is kevésnek tünik elöl,mert 2,5-re fújva is laposnak tünik.A C5 meg gondolom nehezebb.Ez a 185-ös gumi veszélyes lehet!
Tudja-é valaki, hogy a 185/65 R15-ös gumit még rá lehet-e tenni a 6J széles felnire? Nekem most a Xantián 5 1/2 szélesen van, de láttam acélfelnit 6-os méretben, és a téligumit megtartanám, mert a C5-re is elég sztem téliben a185-ös, biztos elmegy vele, 30 kg.-al nehezebb csak a kocsi.
Nekem akkor evett 8,5 amikor csak város volt átlagsebesség 28 km/h ra jöttki és -20 fok volt , és normál használat mellett tehát nem tapostam. egyébként max egyébként ha nnyáron 7.5 csak városban. A hiba megállapításához célszerü hibakodolvasást végeztetni mert sok okozója lehet ennek a hibaüzenetnek.
Ha 100-110 el közlekedet megál 6,2nél nyáron 150 nel tempomattall 7.5 mutatott pillanatnyi fogyasztást.
Nekem is ilyen van, és én pár hónapja próbálgatom a fogyasztást. Ha öregapósan vezetek, akkor le tudom vinni a fogyasztást városban 8 liter alá, ha lendületesen nyomom, akkor 9 körül van. Vagyis iszonyúan függ attól, hogy vezetsz. Főleg azért, mert ha nézed a computeren, akkor van kiugrás, amikor gyorsan gyorsítassz. Főleg a nagy súly és a hatalmas felület miatt ez sokba kerül. Ha nem sietsz, akkor meg sokkal kevesebb. Az előző tulaja a kocsinak pl. 7,1-es átlagot csinált, de ilyen nekem még sose jött ki :)
Mivel friss tulaj vagyok, így maradnak a kérdések, a károsanyag anomália felirat megint előjött, sajna még nem voltam olvasatni a computert (meg az is lehet, hogy nem is ír majd konkrétumot), de itt hátha van valakinek rá valami tapasztalata..., és hamár így itt vagyok a fogyasztásról is lenne kérdésem, például városi közlekedésnél egy kombi 109Le HDI 8,5-9L (akár felette) fogyasztása mennyire normális? Köszi a válaszokat előre is!
-Olajcsere.olajszűrő,levegőszürő, ezeket kell cserélni érdemes még gázolajszűrő csere. Ha a fékbetéteket kopottnak talállod akkor az is csere de lehet mégkibr jó pár ezer kilométert. Ami azt nem kell bántani. Vezérműszij csere a kilóméterből adódóan nem lenne szükséges ,igaz kizártnak tartom hogy annyi lenne benne pláne ha kintről behozott kocsi volt. Viszont 6 év után illik lecserélni mert előrekszik a szij áltában is.Szijcserekor illik feszitőket is cserélni de aki cseréli az látja az állapotát mag megmondja 80000 km nél nem kell de szerintem duplájánál már célszerü.
Valki korábban írt ha jól emlékszem robbantott C5 I. ábráról. Ha olvassa ezt, és megvan még, akkor írja meg legyen szíves, hogyan kaphatnám meg Én is, köszönöm.
A 2001.-esben a 80 ezer tényleg bejáratós mennyiség.
A(z) (egyik) hivatalos riasztó Texalarm márkájú, a márkaszervíz rakja be. Én az autóval megkaptam a beépítési dokumentációt, ez alapján a sziréna pl. a csomagtér bal oldalán a kárpit alatt, a központi egység (ahogy a kép alapján ki tudom venni) talán a vezető lábterének bal oldalán, az ajtó mellett van.
Ajtónyitásra sem riaszt? Lehet, hogy csak a belső térvédelem nem működik....
Kösz Tom a választ, magam is attól tartok, hogy valami egyéb ügy van a fékkel, talán ha úszónyerges, akkor ott ragadt meg valami, de biztosan nem hozom el így. Nem néztem meg sajna aprólékosan a műszerfalat sem, hogy gyújtásnál mi jelez vissza, most néztem csak át a használatit, de ez sajna később jött csak, már előtte gondolnom kellett volna rá, hogy elmentem megnézni.
Mindegy, jövő hétre rendezik a papírokat, meg íratják át, akkor mehetek érte, és hagyom ott a sajátot, addig ezeket bevasalom magamnak, meg hajtom őket a fék ügyében.
Mivel két napja vagyok C5 tulaj ( 2005,01 ) még tanulom a kezelési utasítást is és az autót is. Tud-e segíteni valaki: a leírás szerint van benne gyári riasztó, a műszerfalon ott a gombja, belső tér érzékelők az A-oszlopokon, de nem hallom, hogy riasztana. Bezártam magam belülre, a kapcsoló lámpája olyan ütemben villog mintha riasztana ( a leírás szerint ), de se sziréna nem szól , se index nem villog. Hol lehet benne a gyári, vagy egyben a számítógéppel ?
Köszi a válaszokat, a szűrőt valóban nemrég cseréltettem, és bár nem a leggagyibbat rakattam bele, de nem az 5000Ft-os kategória, a tankot is megnézzük a jövő héten meg a nyomásszabályzóra is ránézek, egyébként azóta volt egy károsanyag "anomáliám" is egy motorkontroll lámpával, de az a következő elindulásnál megszünt, majd megyek kiolvasatni hátha másra is fény derül, a kuplung kattanás meg elvileg valami mikrokapcsoló, a szerelő wd40-el próbálta megoldani de újrahangosodott pár nap után...