Ok, de akkor nem fütölhet el a motor emiatt az "Ott helyben megállsz" miatt?
(Mondjuk gondolom az a benzinpumpát is kikapcsolja, tehát nem generál több hőt a motor, de gyakorlatilag, ha kifogy a benzin, akkor sem ég szarrá a motor belülről.)
Pont az a necces az utángyártott alkatrészekben, hogy az egyszerű júzer nem tudja, hogy melyik a gyári alkatrészt átmatricázva, és melyik a gagyi gyártmány. (Mondjuk nekem eddig nem volt gond az utángyártott olajszűrővel, de lehet, hogy csak mázlim volt).
Én sem vagyot autószerelő, de mivel itt egyszerre szállt el minden, nem lehet mondjuk az indításgátló hülyült meg?
S leállította az olajpumpát (már ha ez nem mechanikus, nem értek hozzá, bocs), meg az elektromos rendszert, emiatt nem volt semmiféle visszajelzés? Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy mitől főhet meg egy karbantartott motor menet közben, ha nem 600 köbcentis, mint az első Suzukim (Alto), amivel 17 éves korában lementem Erdélyország közepéig padlógázzal. :-)
Anyám eladó volt az egyiknél, ő mondta, hogy pont a "váálsááág" előtt kényszerítette az összes suzuki márkakereskedést bele a Suzuki M.o., hogy 2-szintesítsenek, meg bővítsenek, amire sok-sok (10-100)milla hitelt vettek fel a kereskedések, amit aztán nem tudtak kitermelni...
Meg ugye már nem is népautó a Suziki, hasonló felszereltségben több más márka olcsóbban kapható.
senki sem érti, hidd el. mindenki akinek mondtam csak hüledezik és találgat hogy talán ez volt, talán az. itt valami nagyon rossz szerencse játszott be, több dolog egyszerre ment el, vagy nemtudom. olyan lehetett, mint ez (talán pont innen linkelte valaki korábban). valamennyit értek a személygépjárművekhez, de csak lelkes amatőr vagyok, nem ez az életem.
még csak tesztüzemben vagyunk, kvázi újra bejáratós a motor, ha még sikerül infót szerezni róla ami hasznos lehet bárkinek, akkor természetesen megírom.
Most jöttem meg a 75 ezres szervizről. Feltűnt, hogy a Szabolcsnál az autószalon kapui zárva, a tárolók üresek. A szervizben az egyik tulajdonoson kívül mindössze 2-3 alkalmazottat láttam, a munkafelvevő és pénztáros hölgyek sem voltak sehol. Most néztem meg itthon a számlát, - ami meglepő módon kézzel kitöltött volt - hogy egy ÖKO TRUCK Kft. nevű cég állította ki.
Úgy tűnik, hogy a Suzuki Szabolcs szép csendben kimúlt.
Ilyen mértékű felújítás 300ezer környékén is meglepő lenne, de ott a használatból eredő eltérések miatt talán betudható a kopásnak. A Te eseteben aszolút nem értek semmit ezzel az egész sztorival kapcsolatban. Én mindenesetre nem azért vettem Swiftet hogy 100ezer km alatt ráköltsek 3 kilót.
Köszi a jótanácsot, de ugyanoda hordom ahová a 2005-ös jószágot is vittem, baj nem volt vele semmi korábban sem. Az olaj sem híg benne, 10W-s. Ami vicces hogy az 1.3-omba korábban került 0-ás olaj is és egyszer sem produkált ilyesmit.
Az otthoni állvány nem fér alá, de még a fényképező sem. ;o)
Meg fogom nézni mindenképpen, de majdnem mindegy hogy mi lesz ráírva, hiszen, mint már korábban ezt kibeszéltük több ízben is, ezek többnyire egy soron készülnek csak más dobozokba kerülnek. Ha jól rémlik egyébként a Filtercenterből való a cucc.
sziasztok, aki még emlékszik, én írtam a sztorit a swiftről ami megfőtt az autópályán... azóta megtudtam egyet s mást hogy mit is csináltak vele, a motort gyakorlatilag darabokra szedték, le kellett csiszolni a hengereket (ezt valami külön szakember csinálta), hengerfejcsere, injektorcsere, gyertya, stb, minden, ami ilyenkor népszokás.
most éppen megy a szekér, de amíg nem melegszik be a motor, eléggé kopog, állítólag ez már ilyen, és ilyen is marad (bár elővigyázatosságból még nem minden folyadék új benne, a tesztelés ideje alatt inkább ezeket rakták bele, majd kicseréljük ha már tuti hogy semmi sem likas), ha bemelegszik akkor már nem hallható annyira.
szóval kedves asszonypajtás újra használja, de kb zabszem-effektussal egybekötve.
250 lett a vége, a felsoroltak alapján és a belefektetett munkadíj - energia - stb alapján azt kell hogy mondjam, hogy igencsak jól jártunk, mert akárhol máshol ennek minimum a dupláját kellett volna. Na de erről amúgy is felesleges vitatkozni.
csak gondoltam elmesélem mi lett a sztori vége :) mindenkinek boldog új évet kívánunk, és azt, hogy még csak hasonló se történjen senkivel!
Még mindig a szűrő és annak tömitésére gyanakszom. Beröffented a kocsit, nyomás keletkezik a motorban (az olaj hígabb lesz) és kinyom egy kicsit. Más fórumon is jártak így. Még arra leszek kíváncsi, hogy gyári vagy utángyártott szűrő van-e feltekerve Neked. Ha cserélik hozd el a régit, please!! ;)
Ez a megoldás annak nagyon jó, akinek gyorsan kell az akksi és nem akar a szereléssel szórakozni. A felár természetesen ott van az akksi árában, de ezzel semmi baj nincsen hiszen szolgáltat is érte. Olyan ez, mint az "ingyenes" pizza kiszállítás.
Ehhez mit szólsz? 1 hétig állt az autó, közben 2x lett beindítva 10 percre hogy ne merüljön le az akku csontra, de egyhelyben maradt. Minden indításnál eresztett kicsit maga alá. Hát nem tudom ki mit gondol de ezt én nem tudom be normális szűrő tömítés- hideg idő összefüggésnek. Ez már gáz. Persze ez a nívópálcán nem látható mennyiségi fogyás, de hogy ez nem normális az biztos.
Szervízbe azért nem megyek, mert ugye úgyis lesz szűrőcsere hamarosan, és az újnál jövő télig nem fog jelentkezni, de hogy van ez?
Na most nézem, a benti gépről nem tudom feltölteni a képet. majd este. Csak illusztráció képpen, kb 1 arasznyi területen fogta be a betont az olaj. Nem mennyiségileg, hanem vizuálisan riasztó mennyiségű inkább.
Ha valakinek nem jó fox ajánlata (nekem az időpont miatt nem volt jó, holnap már kell az autó), ami szerintem szuper, annak ha pesti ajánlom a már említett http://www.budapestakku.hu/ -t. Korrekten kihozták és lecserélték a kifeküdt akkumat, ma vasárnap is, minden felár nélkül. Eredetileg Bosch S4 44Ah-st akartam, aztán végül Bosch S5 52 Ah-s lett. Előbbi 16590 Ft, utóbbi 21120 Ft cakpakk (kiszállítással, beszereléssel, régi elszállítva, 2 év garival). Azt hittem az első indításkor, hogy kiugrik a motor a helyéről :-) Eddig hozzászoktam a fix 2mp-s indításhoz, mostantól vigyáznom kell, mert 1 mp vagy az alatt beugrik.
Gaben! Örülök, hogy minden rendben veletek és szerencsésen haza értetek.
A kocsiban az akksi fog letérdelni. Még tegnap megnéztem a kezelésit és olyankor villog ilyen intenzitással (másodpercenént 1x) ha feszültségvesztés van. Ugyhogy nem szervíz lesz, csak akksi csere.
Látom ,hogy több embernek kérdéses az akksi.
Jövő héten már lesz nagyker és lesz akksi suzuba. Pl: Banner 44AH 11.000.- körül.
Persze ez pesti átvétellel és s.k beszereléssel értendő.
Nekem tegnap reggel mondta azt az akku, hogy nyekk (2006.09. havi Swift 1.3 GLX, 50e. km). Csak egy géppisztoly ropogás hallatszik a motortér felől. Indító relé nem tud benntartani, nincs elég energia. Lehet hogy az akkutöltés nálam is megoldaná ideiglenesen, de a 9.-ről nincs igazán kedvem reggelenként, akkuval a kezemben kezdeni a napot. Meg töltőm sincs, ha lenne azért kipróbálnám. A megoldás: holnap (vasárnap) reggel hívom őket http://www.budapestakku.hu/ és remélhetőleg szavukat betartva (tegnap, telefonon igéretet kaptam rá) még aznap hozzák az új Bosch akkumat.
Szerintem ennyi lesz. Nekem a még az 1.3 produkált ilyeneket hidegekben, majd ahogy jöttek a pluszok, megszűnt minden. Ne kapkodj a szervízzel szerintem.
Minden okés volt, főleg a -15 fokos reggeli hideg. Hadd ne emeljem dobogóra, de a off verda 5-8 másodperc izzítás és fél fordulat után indult. :o)
Ma reggel beindítottam a Sportot, mert 1 hete áll, hát kicsit kelletlenül, de sikerült berúgni. Most aláis feküdtem és persze megint csöppent az olaj. De most meg tudtam nézni és tuti fix hogy az lesz amit mondasz. Mpst azért nem izgat annyira mert a szint az okés, ergo baja nem lehet, de január vége felé lesz csak legkorábban olajcsere, mert veszettül lenulláztam magam ezzel a sok kirándulással így Karácsony környékén. :o)