Lutri. Van, akinek bejön, és sokezer km-t megy vele nagyobb gond nélkül, viszont van, aki alatt párszáz km alatt széthullik, elég nagy a szórás. Messze van az Innovától minőségre.
Én Angliából akartam behozni C100-as Cub-ot de amikor rajöttem, hogy £1000-1200 kerül le tettem róla. Az kint egy havi kereset és arról nem beszélve, hogy még hazahozni kb.25 rugó+regadó meg stb. !!!
mondjuk arra hogy rohadt draga es ha nincs lepapirozva akkor nagyot fox szivni mikor bevezetik a rendszamot. ha nincs meg a teljes eloeleterol az osszes papir, az eredeti szamlaval (vagy adasvetelivel) es a tobbi behozatali fixfax akkor nem fogod forgalomba helyezni, nem kapsz ra soha rendszamot igy max bontani lesz jo. marpedig erre kicsit draga mulatsag a tobb szaz rugos vetelearaval. megjegyzem, hogy meg a redbaron is lazan adja el a 90-es cubokat segedmotoros "papirokkal". nagy turkkossen kiirjak hogy a vezetesehez mar valamilyen A kategorias jogsi kell (ami szinten hazugsag mert ehhez nem kell semmi hisz kozutra 50ccm felett ki se mehetnel rendszam nelkul...).
Üdv! Szeretnék vásárolni,egy Honda cub 90 mopedet.Mire kell ügyelni vétel előtt?(Esetleg tipushiba) Tudom hogy ritka motorról van szó,esetleg ha tud valaki eladót írjon a puklii@citromail.hu címre.
Szia! Rengeteget mentem esőben, volt hogy akkora felhőszakadásban, hogy az autósokon láttam a sajnálatot. Nem volt okuk rá, mivel van egy termetes plexim a gépen, az felül jól megvéd. A gyenge pont a lábbeli védelme. Nekem ehhez legjobban egy 2 eFt-ért vásárolt bicajos kamásli vált be, mert azt pillanatok alatt felteszem és le is veszem. Egyébként az ülés alatti tárolóban van egy esőruhám, kamásli, meg egyszerű gumikesztyű, amit szerelőkesztyűre húzok fel - és így hidegebb időben sem fázik a kezem. Más hozzászólásokra reagálva én a 80-90-es tempót a motor szerény teljesítményéhez túlzónak érzem, mivel a vége valahol 110-nél van és ehhez képest a 90-es utazó majdhogy fullgázas használatot feltételez. Amire ennél a motornál szerintem nagyon oda kell figyelni az az olajszint. Csekély 8 deci van benne, és bizony a léghűtéses motorok illesztése tágabb, mint egy vizesé, így jobban fogy is az olaj, ami nem kopottság jele - egyszerűen a konstrukcióból jön. Egyébként, ha már fogyóban van az olaj a váltó keményebbé válik, de ilyenkor még van benne.
Én 30km-re járok udvarolni és ha motorral megyek akkor ráálok a 90-re és hajráááááááá. Kb 25perc az út és egyszerüen kíványa a motor. Nekem a 80 valahogy nem fekszik max 2 személlyel.
Sziasztok.Szeretnék segítséget kérni!Egy Honda Pantheon 150 2T robogóm van. Még nem szereltem .Tegnap elment a világítás,index,duda,nem tudom mi lehet a hiba,és hol szedjem szét a javításhozl
Szia! Hogy döntésedben segítselek elmondom Neked, hogy én 2008 óta tavasztól őszig napi 74 km-t ingázok a kis Hondával Dabas-Budapest-Dabas útvonalon az 5-ös főúton. 70-el utazok, bírna többet is, de úgy érzemhogy így a világ végéig is elmenne. Ha a tükörben látok egy kamiont, vagy buszt, akkor még jobban lehúzódok. Díjazzák a sofőrök, mindig megköszönik, és haladok szépen tovább. A napokban fordult át a km-óra 64 ezren. Ez idő alatt egy csuklása sem volt a motornak. Olajon, gyertyán, fékbetéten, levegőszűrőn kívül 3. láncszett, és 2. garnitúra gumi van rajta. A láncszett ca. 8 eFt, a kettő gumi együtt talán 9 vagy 10 eFt volt. Az eltelt idő óta az árát duplán visszahozta, és a mai napig mindenkor örömmel ülök rá. Szóval, ha látsz egy ilyet jó áron, akkor ne habozzál. Részemről jobban ajánlom a korábbi évjáratú karbisat, mert az max. eldugul, ráaádásul a lánca is tokozott, és küllős a kereke.
Hát inkább úgy mondanám hogy eladnám, de még a kutya sem érdeklődött! Jó tudom uborkaszezon van,meg még csak most raktam föl úgyhogy még bizakodok hátha! "kisebb" változások álltak be az életemben ezért döntöttem így ,aztán lehet hogy megbánom sőt biztos de most egyéb járműveket "kell "beszereznem.De lehet hogy még az új Wave bekopogtat a kapun egyszer.Majdnem lett egy Giorcubom de az utolsó pillanatban lecsúsztam róla. Azért a fórumot lesem ha elkelt az Innova akkor is !
persze hogy van, csak ha egy ilyen sok retegu lanc sok tiz e km utan eccer csak elkezd nyulni akkor az nem jo jel, annak hamar annyi. persze lehet feszitgetni, meg biztos eljar sokaig, csorogve is, de hat mindenki a sajat gepevel ugy jatszik ahogy akar.
Nem tüneti a kezelés. Természetes dolog, hogy a lánc nyúlik. Minden motoron van láncfeszítés. Van ahol automatikusan történik, egy rugó mindig nyom a nyelven. Vagy kézzel lehet állítani, mint a régebbi vasakon vagy a kettő kombinációja. Nekem a karbison állítható kézzel, de automata is. Érdemes kivenni és tisztítani, mert meg tud akadni és olyankor kezd hangja lenni a láncnak. Ha kiveszitek látni fogjátok, hogy van egy nyelv amit kitol a rugó, na ez a határ, ha még van mit tolni akkor rendben van. Ha már teljesen kint van a nyelv, akkor van gáz. A vezérműláncnak kopogós hangja van. Nem igazán lehet összekeverni mással.
pedig ha jol remlik valami olyat irnak hogy fulre kell allitani. az is igaz hogy allithato de alapvetoen egy rugo (vagy ketto) van benne aminek az elofesziteset lehet csak allitgatni. ebbol az a gyanum hogy inkabb csak tuneti a kezeles, hisz a megnyult lancot nagyobb erovel kezdi nyomni. ha meg egy lanc elkezd nyulni akkor az mar nem az igazi. gondolom a lanc nem lehet nagy penz, inkabb a csereje maceras mert elegge meg kell bontani a blokk oldalat.
Elvileg a héten megjön hozzá a Haynes, aztán okosabb leszek, de gondoltam hátha vágja valaki egyből. Meg az se biztos, hogy vezlánc csörög, botfülem van kicsit ehhez... :)
Nekem cubokhoz van doksim, de kapasbol 4 fele megoldassal csinaltak. 2 automata 2 utanallitos. Van amekyik tele van fityfene kis alkatreszekkel, 2 rugoval, aztan van ami szog egyszeru. Elvben mind koveti a nyulast egy hatarig. De ha allitgatni kell akkor eselyes hogy lanccsere. A feszito csavarja ha ket reszbol all akkor allithato. Meg kene nezni mekkora lehet a logas es azt kimerni.