Nem tudom, nem csöpög belőle, főtengely szimmeringnél egy kicsit meg ahol a turbócső belemegy a szívósorba ott szokott egy kevés olaj lenni(füstszelepnél). De nem is füstöl kéket egyáltalán, a turbócsőben sem áll az olaj. Egyébként ha pár csepp olaj kijut ott akkor a turbónyomást nem engedheti el ott? Meg ezzel a vízfolyással érdemes megbomtani a motort vagy várjak még vele, épphogy szivárog, szal nincs alatta víz reggelre. Amúgy ha kiütöm a katalizátor belét az számít valamit a teljesítményben? Bocs a sok kérdésért de ti azért értetek hozzá...
Akkor vhol mégis elmegy az olaj. 3000 km alatt fél nívó, az kb. 1/2 liter. Az egy olajcsere alatt másfél-két liter. Az elég sokk. Én 2 olajcsere között nem szoktam utántölteni olajat, olajcsere periódus végére ment le minimum környékére....
fémragasztáshoz teljesen tisztának kell lenni mind a 2 felületnek, és össze is kellene nyomni-innentől kezdve akár rézzel is összeforraszthatnád,bukó az elgondolásod.
Van egy b omegám 2.5td soros 6os és a hengerfej tömítésnél kb 1cm-es részen szivárog a víz. Nem eszi, kevés fogy belőle nincs összefolyva az olajjal meg nem is forralja. Szerintetek fémragasztó hatásos lenne rá? Vagy nem érdemes mert úgyis hengerfejes lesz? Ja mégvalami: kb 3000km alatt fél nívó olajfogyás az reális? köszi
Most nézem csak visza, hogy kértél mail-címet is, ezt kihagytam, sorry. Egyébiránt oldódni látszik a probléma, a kasztnis srác megfujja 30k-ért, ennyi még bele is fér, mindazonáltal köszönöm szépen a segítséget.
Igaziból nem értem mi a problémád? A gondodat felfogtam, de én inkább motort cserélnék. Azt nem értem miért kellett megvenned 1 bontszökevényt. Olcsó húsnak híg a leve...
szia !köszönöm ,hogy válaszoltál és segíteni próbálsz. érdekelne a dolog de ha megcsörögsz visszahívlak! van egy ismerösöm is fehérváron ! CÉZÁR kamionozik ,és elég sürven járnak naményba . ma estére ígértek valamit, hogy beszelepelik de már nem nagyon bízok benne. köszi előre is.
Bakker..... :-( Az itt szereplo namenyi kombit vetted meg.....?Mert akkor hamar megszabadult az ipse tole... Itt egy tel.szam lehet van az illetonek alkatresze a kocsihoz:30/nyolc54hat55ketto Istvant keresd.....
meg egy gondolat ! majdnem elfelejtettem ! akinek nagyon ismerős volt az autó ! nagyon szeretném a HÁLÁMAT KIFEJEZNI ANNAK AZ URNAK AKI A BAL OLDALI HENGERFEJHEZ A 3000 MV6-OS TÖMÍTÉST TETTE. AZ ELŐZŐ TULAJDONOST IS ŰLDÖZNI FOGJA A HÁLÁM MÍG CSAK EL NEM ÉRI ( NEM VAGYUNK MESSZE JELIGÉRE !!!) AKI A KIFOGÁSTALAN MEGBÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍZHATÓ SZEMÉLYGÉPJÁRMŰVET RÉSZEMRE CSALÁDI AUTOKÉNT NAGYON SOK ELŐZETES BESZÉLGETÉS UTÁN TULAJDONOMBA BOCSÁTOTTA . TISZAVASVÁRI - VÁSÁROSNAMÉNY NEM TÁVOLSÁG !
Jó estét! segítségre lenne szükségem , és nagyon sürgös! az autom omega b 2,5 v6 benzines. csipegette az olajat de már a végén eléggé ette. oké nézzük meg mi a gond. szétszedetem ,hengerfej tömités szita. hurrá megvan a probléma semmi gond csere , motor összeszerelve és gooo! De a motor nem indul! szakibácsi mondja megoldjuk. kérdem hogy ? majd rá jövök ! mondja. másnap hiv majdnem beindult ! de nagy a baj! valahogy eltörött a főőőőtengelyen lévő fogaskeréken levőőőő pöcök és el ment a vezérlés ! de nem lehet baj mert nem indult be és igy nem lehet gond. OK mondom hozok fogaskereket ! hoztam. másnap hív ! gond van nincs kopresszió három hengerbe valamit elhajtogatott! oké mondom de mit? egy pár szelepet. jó csere de már akkor szelepszár szimeringezzűk meg mondom én pedig nem volt anyagilag bekalkúlálva! de mindeggy . de ezt ő nem válalja. jó! ( másik csávó !) bontós! hozd le báttya megcsinálom . oké!!!!!!!!!!! rohanok Mondja gyer e holnap estére és kész. eltelik három óra hív ,eltörött aszelep vezető is és ő azt nem tudja cserélni ugy hogy vissza ! nos egy kicsit belefáradtam ! A KÉRÉSEM, VAGY KÉRDÉSEM. HA VALAKI TUDNA SEGÍTENI EGY 2,5 V6 BENZINES 95 -ÖS HENGERFEJBEN VAGY IS KETTŐBEN AMI MEG MEGBÍZHATÓ ÁLLAPOTBAN VAN AKKOR KÉREM SZÉPEN JELEZZE A 06705970888-AS TELEFONSZÁMON . SEGÍTSÉGEKET ELŐRE IS NAGYON KÖSZÖNÖM! Az üzenetet küldte egy kettő gyermekes fizetésböl élő családapa ,akinek a felesége őrjöng ,hogy aggyuk el!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nagyon sűrgős mert az auto dolgozni is kell, meg a családnak is ez a biztonságosabb. a másik autó egy suzuki. ugye segítetek!?
Sikerült szert tennem egy Omega Bre. Korai, 94es évjárat, nem túl képzett tulajtól.
A hibái a következők voltak: ülésmozgató motor nem ment-- biztosítékcsere megoldotta
hátsóajtók ne nyiltak kivülről: ki volt akadva a rudazat mindkét oldalon. az egyik oldalt megcsináltam, a másikról az előző tulaj letörte a kilincset, cserés lesz.
fennálló probléma hogy csak a kulcs elfordításával nyílik kpzár. Valaki nem tudna tippet adni, hogy hol kezdjem a hibakeresést. (állítólag ki lett kötve a rendszer, mert letiltott mindent)
Még csak telibe sem kell, tavaszig elég a javítás, habár ha így van ahogy mondod, akkor gyanítom, hogy szabadtéren fúj, annak pedig nem kifejezetten kedveznek az időjárási viszonyok... :) Mindenesetre köszönöm szépen a segítséget, ez is egy lehetőség... :)
Nem is akarok rákukkantani, az majd a tavaszi-nyári fényezés lesz amit nyomon akarok követni, ott viszont kevésbé fontos az ár. Fújja le valaki, addig is ne az alapozó látszon ki, meg ne szürke ajtó legyen a pezsgőmetál autón...