Van egy 1.9td Xsarám és az a problémám, hogy levegősödik az üzemanyag rendszer.
Tettem bele egy visszacsapó szelepet a kézi pumpa elé, mert azt hittem, hogy az ereszti vissza
az üzemanyagot a tankba, de sajnos nem az a hiba.Ha felpumpálom a kézi pumpával, az felkeményedik, de egy pár másodperc múlva, megint tök puha és hallani, ahogy megy bele a levegő.
Lehet, hogy még visszább van a gond, mint a visszacsapó szelep?
Ma leműszakizott a Xsara. A maga imádni való módján meg is hálálta a törődést... Hazafelé elkezdett csúszni a kuplung... Lehet ezen állítani vagy magát állítja? Ha cserélni kell milyen márkát javasoltok?
az autó nem csak az ablaktörlő indul el :( és villognak a lámpák. A szerelő szerint valami nem kommunikált egymással és ezért kipróbálták egy másik autó kormánykapcsolójával (éppen egy peugeut volt még ott) és azzal be lehetett indítani az autót.
Köszönöm, vele már tegnap fel is vettem a kapcsolatot, de nem tud szerezni pont olyant ami nekem kell.
Amit belinkeltél az egy számmal eltér. Vagy az is jó? Biztonságos? Valamelyik funkció akkor nem fog működni (elvileg).
Van valamilyen kompatibilitási szabály vagy csak egy az egyben az a típuszszámú kapcsoló használható ami most is benne van a kocsiban (a szerelő ezt nem tudta megmondani).
Sziasztok,lenne egy kérdésem xsara2esem van mikor megvettem olyan kijelzö volt benne ami csak az órát mutatta de észrevettem hogy van még egy csatlakozó ami a nagy kijelzöjé vettem egy nagy kijelzöt beletettem és mindent ír angolul valamint mutasa mikor mejik ajtót nyitom ki,mint mondtam kis kilyelzö volt benne és a kormánykapcsoló sem olyan volt aminek a végét belehet nyomni,de én vettem bele egy olyat amivel lehetne vezérelni a kilyelzöt de sajnos valami oknál fogva nem működik,kiprobáltam ugy hogy kihuztam a régi kormánykapcsolóból a vezetékeket és beledugtam abba amejikel működnie kéne de nem működik,vagyis azon kívűl minden jó csak nem tudok a kijelzön funkciókat váltani,tudná valaki milehet a baj Köszönöm
Lambdát kizárhatod, ha széthúzod a csatiját. Ilyenkor alapértékére áll az ecu. Ha így is gáz az autó, akkor jöhet a map, ha nem, lambda. Vagy mindkettő :)
Sűrűn leállt menet közben, néha nem indult... nem volt alapjárati szabályzás, keverékképzés... ami rendelkezésre állt számítógép nem kommunikált a computerrel így találgatás jött.. kimérés, próbálkozások... aztán jött a következtetés, hogy más nem lehet csak az ECU lehet hibás.. de mielőtt ki lett volna cserélve aztán végre egy Bosch műszerrel is meg sikerült nézni (mivel Bosch minden a kocsiban)... és a lamdbaszondát és a Map-ot jelezte hibásnak...az ECU rendben van...
Bontóban 10.000.- Ft körül (max.15.000.- Ft.-ig) egész jó állapotú generátorokat lehet venni. Amit azért nem árt egy autóvillamossági szerelővel átnézetni, kipucolni, esetleg csapágyat, szénkefét cseréltetni!
Ha van egy kis kézügyességed és szerszámaid, magad is ki tudod cserélni, de még itthon nézd meg egy szervízben hogy hogyan kell cserélni és mennyire kell az ékszíjat megfeszíteni.
Töltés nélkül semmiképpen ne használjátok, legfeljebb csak nagyon rövid távra!
(Így azért jóval olcsóbban megúszod a 600 eurónál!)