Nem csak az a gond ezeknél. Mindig besz@rik benne valami, a részecskeszűrővel is sok a gond.
Nincs valakinek egy felesleges jobb első ablakemelő kapcsolóhoz gomb? Az enyém el van törve. Azon kívül jó minden. Lehet hogy a bal oldali is ugyanolyan.
Na megvettem a telket a JENAGARÁZS-nak, 2000m2, rajta egy traktor szerelő műhely, lesz vele meló, kell szigetelni vakolni átépíteni tereprendezni, akarok hozzáépíteni, de végre tágasabb és jobb körülmények lesznek a Hdi-k rejtelmeinek fejtegetésére.
Szinte biztos voltam,h a csatinál lesz-van-volt a baj,mert ugye azt nem lehet rosszul összedugni,meg ugye a kis biztosító pöcök is.....Javasoltam volna egy kis contactsprét,de...........
A ventinek van egy kis vezérlődoboza a venti mellett lent,relékkel biztivel.Nálam a bizti volt a bűnös.
Leszedni felülről is lehet,nehezen,bontani kell a fekete müanyagot felülről.Lehet lentről is aknáról,v ha felállsz valamire.Asszem 1 csav fogja meg a csati.
Köszönöm a segítségeket! A visszajelző és a rádió sikeres javításra került. Egy pici, gobostűfejnyi műanyag darabka okozott kontakthibát, és a csatlakozó dugó teljes érintkezését akadályozta meg, nem pattant teljesen be tőle, nem a kocsi "esze" volt a bűnös. Csak mire ezt észrevettük,,,! Valószínűleg már előbb ott volt, csak nem ott, ahova most csúszott. Ezen a téren minden rendben, köszönöm a tanácsokat. A ventilátort megnézem a javasoltak szerint, az utastér világításnál továbbra is várom a tanácsot, hogy melyik pici relé, vagy mi a csuda zúghat a világítás bekapcsolása helyett. A könyvet végignéztem, abból nem lettem okosabb. Most azt is kérdezném, hogy pár napja az utastérben enyhén, égett paraffin szagot érzek. Mintha gyertyát égettünk volna benn. Ez mi lehet? Köszönöm a kedves segítséget, és, ha valami "megjavul", azt azért írom le, hogy esetleg másnak tanulságul szolgálhat. Még egyszer mindenkinek köszönöm a tanácsokat!