Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DonPrego Creative Commons License 2015.12.30 0 0 71959

No brainstormingoltunk ma pepi mesterrel. Elviszem a kocsit a Kanyikékhoz, lehet rosszul lettek visszatéve a távtartók hátul.

Azon kívül kaptam egy tükör behajtó egységet, zárakhoz csavarokat, amiknek elnyaltam a fejét, az ajtóból hiányzó kosaras anyát meg egy akkusarút, mert az el van repedve nálam. Szóval irány vidék, udvar és "kocsiszerelés" a dermesztő hidegben :D

JAMIE222 Creative Commons License 2015.12.30 0 0 71958

Keresztbe tud állni kissé a hátsó futómű, ha elfogy a két kis szilent.Nálam félrekopott emiatt a két hátsó gumi.

Előzmény: probody (71957)
probody Creative Commons License 2015.12.30 0 0 71957

Egy "repedéstől" a hátsó nagy szilenten nem oldalazik az autó. Akkor sem ha a kicsik ki vannak verődve. Gátlók felújítva...Szerintem csak beképzeled ezt.

Én jártam egy hónapig mindkét végén kikötött első stabilizátorral amikor kopogott.

Semmit extra különbséget nem lehetett észrevenni a menettulajdonságokban csak amikor szándékosan megrángattam a kormányt és figyeltem. Akkor minta kicsit jobban billegett volna a kasztni. Sokkal drámaibb változást feltételezne az ember, de nem.

 

Pepi 517 Creative Commons License 2015.12.30 0 0 71956

Ducato régebbi típust rakjál fel az tökéletes, nekem van vagy 10 éve hogy felraktam.

Előzmény: sooty (71954)
DonPrego Creative Commons License 2015.12.30 0 0 71955

Stabpálca vásárlás után cserélve lett. Szaki is megjegyezte hogy kétfélét látott, azt hiszem a gömbcsuklós van az enyémben, olyan is lett vásárolva.

Előzmény: sooty (71954)
sooty Creative Commons License 2015.12.30 0 0 71954

Így igaz, van minek elfogyni. DE. A stabpálcát tartó gömbcsuklós kutyacsont alkatrész, ki hogy hívja, az igazából nem helyettesíthető a hagyományos nem csuklós társaival. Én a Tds-re hagyományosat tettem, de helyesen beszetelve a helyére, a stab pálca hozzáért, illetve majdem hozzáért a lengőkarhoz. Úgy megfelelő ha mind a két gumit a lengőkar fölé rakja az ember, és lengőkar alá csak a kutyacsont menetes része lóg ki egy kicsit, és egy nagyméretű alátét segítségével van rögzítve. Így viszont kb fixre van szerelve a futómű ezen része. Ha valakinek ilyen alkatrész kell, szívesen felajánlom a bárdis kedvezményem, aztán vagy elviszem neki, vagy elpostázom, de ezen az alkatrészen ne spóroljon senki.

Előzmény: JAMIE222 (71952)
DonPrego Creative Commons License 2015.12.30 0 0 71953

Igen, közben kontaktálok pepi mesterrel is, ő is a szilentekre tippel, csak kézi mozgatásra nem fog előjönni a hiba, komolyabb erős eszközökre van szükség. Lehet a tükörrel is tudunk kezdeni valamit.

A nap is kisütött, a kódom is elindult éles rendszeren, alakul ez a nap is ...

Előzmény: JAMIE222 (71952)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.12.30 0 0 71952

Van minek elfogyni elől. Ugye oldalanként 1-1 lengőkar 3-3 szilenttel és a 2 stabipálca.Ez utóbbi alaphelyzetben valami igényesebb csuklós-gömbfejes darab, viszont csereszabatos a sima egyszerű pálcával, ami jöhet Ducatoból, Themából, Volvóból, alkatrészboltban megmondják.

Hátul van a hosszanti kitámasztókar, elülső végén nagyobb, tartósabb szilenttel, de nem nagyon veszel belőle újat, süttetni kell bele gumit valószínűleg, ami szilentesnél rutinfeladat, nem horror pénz.(PLD.Budapest, Pákozd utca, neten rátalálsz).A lengőkar hátsó végén van 1 kicsi szilent, kb 500-1000ft/db, ez boltban megvehető, egyszerűen cserélhető.

Az ePer-online amúgy jó képeket mutat.

 

http://eper.fiatforum.com/eper/navi?DRIVE=D&GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=012&DRV=D&searchButton=Go%21&KEY=STARTUP

Előzmény: DonPrego (71951)
DonPrego Creative Commons License 2015.12.29 0 0 71951

Hát ami infóm van eddig:

-Jobb hátsó egyik szilenten van egy repedés (hossztartó első vagy mi a neve), még nem tűnik szakadtnak, ezért nem lett cserélve, de elképzelhető hogy mégis ez okozza az oldalazást.

-kormánytekerésnél ropogás: vagy féltengely vagy a mittudoménmilyen csapágy, vagy más. Ez tűnik a legkevésbé fontosnak ,de úgyis lesz olajcsere, azzal spórolok a legtöbbet, ha nem megyek kétszer ki a szakibácsihoz.

-Első gátlókat kicsit gyengébbeknek találta próbaúton, baloldalin szakadt a gumiharang alul.

Meglássuk találnak e valamit. Ebbe a műhelybe csak vizsgázni viszem az autókat, amikor a kappa vizsgázott, mondták hogy valami kopog elől, de nem tudják melyik alkatrész, pedig megmozgattak mindent, lehet még nem elég kopott. Szerelőm meg próbaút után lement az aknába, megfogta a két stabpálcát és hallatszott a kopogás. Szóval inkább csak a rázópad érdekel. :D

Előzmény: JAMIE222 (71950)
JAMIE222 Creative Commons License 2015.12.29 0 0 71950

A rázópad nem  mindent mutat meg.Én anno hónapokig panaszkodtam, hogy mintha libegne a verda autópálya tempónál, de padon vizsgálva jónak mondták a szakik.Aztán másik helyen egy pajszerrel vizsgálódva kiderült, hogy elöl a szilentek fele döglődik.Kicseréltettem az összeset, onnantól kezdve királyság lett.

Előzmény: DonPrego (71949)
DonPrego Creative Commons License 2015.12.29 0 0 71949

Lájk, én meg holnap megpróbálom megrázatni, bevizsgálni mi a rossz.

Előzmény: Marklar T ie (71946)
granturismo Creative Commons License 2015.12.29 0 0 71948

Olyan szempontból szerencsés, hogy minden fl utáni Kappában ugyanilyen ez a cső (kivéve ha Servotronicos). De csak fl után, mert onnantól van ez a fajta előrejövő, a normál hűtő alatt elhelyezkedő szervohűtő. Fl előtt a csövezés lefelé hátrafelé fordul mert a szervohűtő padlólemezre van csavarozva.

Előzmény: Petrak (71945)
Marklar T ie Creative Commons License 2015.12.29 0 0 71947

Mihelyst hozzám kerül minden rakok fel képeket... Érden lesznek. 

Előzmény: sooty (71938)
Marklar T ie Creative Commons License 2015.12.29 0 0 71946

Látótávolságban vannak. ;) Tegnap voltam a szerelőnél. Már kint a motor.......

;)

 

Előzmény: DonPrego (71931)
Petrak Creative Commons License 2015.12.29 0 0 71945

Köszönöm Laci Isten vagy!!! A 6 feletti fő cső kakukk...Majd írok. Üdv.

 

 

 

Előzmény: granturismo (71942)
lakijanos Creative Commons License 2015.12.28 0 0 71944

Hello ! Megvan még az autó , és helyileg hol található?Köszönöm

Előzmény: messi1918 (71704)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.28 0 0 71943

Nekem volt már egyszer ilyen - annyi rémlik, hogy nem a magasnyomású rész ment el . Talán a tartályra menő cső ugrik be, de már nem vagyok benne biztos.

Előzmény: Petrak (71940)
granturismo Creative Commons License 2015.12.28 0 0 71942

Előzmény: Petrak (71941)
Petrak Creative Commons License 2015.12.28 0 0 71941

Esetleg tudna valaki képet robbantott ábrát küldeni a szervócsövek elhelyezkedéséről? Nagyon fontos lenne!!!!!! Hálás lennék, köszönöm!!!!

Petrak Creative Commons License 2015.12.28 0 0 71940

Sziasztok Urak!

 

 

 

Most induláskor daráló kormányszervó hang, autó lállít, megnéz, a szervóolaj elfolyva, ennyi.

Izomszakadással a lábam gipszben még aláfeküdni sem tudok....gyönyörű ünnep az idei....

 

Valakinek volt ilyen? Mit érdemes nézni, ilyenkor mi mehet szét? Bármi ötletet szívesem veszek. Köszönöm.

DonPrego Creative Commons License 2015.12.28 0 0 71939

No, megint nekiestem a tükörnek, leszereltem a lapot, a tükörmozgató részt, felpattintottam a behúzó motor tetejét, kontaktokat finoman megpucoltam. Kapott még egy nyomat WD40-et. Gombnyomásra a motor hátuljából felszálló fehér füsttel jelzi, hogy nem igazán nyitott az együttműködésre. Itt már forrasztások és egyebek vannak, további bontásba nem mentem bele. Gondolom le lehetne szerelni, forrasztgatni, pucolni, zsírozni stb. Alternatív megoldásként egy új egységet beszerezni ...

sooty Creative Commons License 2015.12.28 0 0 71938

Viszont nekem kellene belőle cucc. Konkrétan a gázolaj szűrő feletti egység. Az amire a szűrő van felcsavarozva. A fekete műanyag karika(ez a gázolaj fűtő) és a felette lévő alu felfogatás. 

Aztán ha még eszembe jut valami szólok. 

Helyileg hol is vannak a cuccok?

 

Előzmény: Marklar T ie (71936)
Marklar T ie Creative Commons License 2015.12.27 0 0 71937

Így alaQlt. ;) Delta/ Dedra/ Kappa a felállás épp. ;)

Előzmény: Alfás Theo (71925)
Marklar T ie Creative Commons License 2015.12.27 0 0 71936

Jahh. Ezért sem kell a TDs cucc, de kisráccal elboltoltam. Meglátom érdemes e bővíteni a "játék" kínálatot. (155/ Tempra mellé)  ;) 

Előzmény: sooty (71924)
DonPrego Creative Commons License 2015.12.27 0 0 71935

A nap tanulsága: ha kutyát szállítasz, ne vegyél alcantara ülést :D

Ha angol bulldogot is, akkor pláne :D

Szerintem Kovi kocsijából könnyebb eltávolítani egy rosszul sikerült casting nyomait :D

sooty Creative Commons License 2015.12.27 0 0 71934

Ezért próbálok beszetezni inkább egy 66-os váltót. Sajnos kóros időhiány miatt azt sem tudom h a jelenleg meglévő alkatrészek mikor lesznek beépítve. 

Ja és a tempomaton is dolgozom.

Előzmény: granturismo (71932)
Mattiasrex83 Creative Commons License 2015.12.27 0 0 71933

Boldog karácsonyt mindenkinek! 

Hogyan is lehet a nyelvet átállítani az infocenteren?

 

granturismo Creative Commons License 2015.12.26 0 0 71932

Bizony!

Nem könnyű azt a még Fiat-féle 6-os váltót találni hozzá. Nekem a Thesisét sikerült beszerezni, az hidraulikus kinyomós szóval az sem plug&play:-((

 

A GM váltóhoz egy 166-ból kellene további alkatrészeket túrni. Meg kell oldani a hidraulikus kinyomó működtetését (maga a kinyomó megvan, rajta van a váltón), valószínűleg kell egy komplett kuplung hozzá (szerintem eltér) és lehetséges, hogy a féltengelyek is eltérnek, ami biztos hogy a váltókar bowdenezése más, mert a GM váltónak a működtetése teljesen eltérő. Az összefogatás szerintem nem gond és az a közdarab amivel a BE nyúlványon feltámaszkodik az is rajta van a váltón.

Előzmény: sooty (71930)
DonPrego Creative Commons License 2015.12.26 0 0 71931

Rázópados szaki van tőlem két utcára, ott szoktam a gépeket letámasztani munkába menet vizsgára. De nem rossz ötlet.

Marklar fórumtárstól meg már várom a szett felújításra valóakat. :)

Minden meg lesz oldva :)

Előzmény: probody (71929)
sooty Creative Commons License 2015.12.26 0 0 71930

Tudom. A múltkor ugye már szépen leírtad a tudnivalókat róla. Sajnos annál van szögelni való ha jól értettem. A 66-é pedig plug and play, ahogy azt Lönci írta.

Azért visszakeresem azt a leírásodat, elemzem még egyszer, hátha kedvet kapok.

Előzmény: granturismo (71927)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!