És ami még ennél is bosszantóbb, az az első ablaktörlőnél, mikor mosás után töröl hármat (vagy négyet) és kis szünet után még egyet. Na az az egy nem qrvára nem kellene.
Már megint ez a baromság. A 2.0 PD TDI-ről ezer éve ismert, hogy problémás konstrukció, és ezért kerülendő. Ha ezt minden hónapban lehozzák egy cikkben, akkor minden esetben megállapítjuk, hogy a VW nem tud motort gyártani, mert már megint kiderült, hogy milyen szar? Nem derült ki semmi, ahogy mondtam, ez nagyon rég ismert gond.
Azt pl nem szajkózza rendszeresen senki, hogy az 1.9 PD TDI viszont nagyon tartós darab, és bátran ajánlható bárkinek, aki használt dízelben gondolkodik.
A Fiat egyébként örülne, ha csak tizedannyi motort ki tudna fejleszteni és piacra tudna dobni, mint a VW.
Kicsit vegyük már le a szemellenzőt. Ja, Fiatos vagyok, és szeretem.
Zavar már egy ideje, hogy a hátsó törlőt ha mosással indítom, akkor előbb mozdul a kar, mint odaérne a víz. Olyan, mintha előbb a szivattyúnak fel kellene tölteni a leürült csövet. Lehetséges az, hogy nincs visszacsapó benne?
A Selenia 20K a két generációval ezelőtti Fiatok olaja: 10W40 acea A3
Nem a Selenia K-ra gondolsz? Az 5W40 acea A3/B3 Fiat 9.55535-M2, míg a K.Pure Energy 5W40 acea C3 Fiat 9.55535-S2
Utóbbi modernebb fejlesztés a T-jet, és multiair motorokhoz, a C3 minősítés csökkentett hamutartalmat jelöl. Az útmutató a szívó benzinesbe is ezt írja.
Hát a 2.0tdi nem egy sikersztori az biztos (már a valóságban mert papíron az). Ha mellé rakjuk a tsi gondokat és az eladott darabszámokat akkor remekül látjuk hogy a marketing mire képes. :-)
Jó írás. Én a konkrét hibát nem ismertem, de azt tudtam hogy a 2.0tdi vw motort csak motorkód alapján szabad megvenni. Ezeknek a hibás motoroknak a kódjait a vw rajongók fújják fejből csak kérdezz rá bármelyiknél és már sorolják is :-)
Boldog karácsonyt kívánok minden topikos cartársnak és családjának! :-)
Apropó, a szakik közül kérem jelezzen vissza az, aki tudja, hogy kb. mekkora "lógása" lehet a hosszbordás szíjnak, mert a minap írtam, hogy az enyém mintha laza lenne, mert kb. 1,5-2 cm-t "be tudom nyomni".
Nekem is kezd hervadozni az akkum. Ellenben még nem volt olyan autóm ami ennyi évet tudott a battery... Az 1999-es 1,2-es Brava akkuja 2 éves korában lehelte ki a lelkét, azután a Stilo akkuja pedig 3 évig bírta.