Azt nem értem, hogy ha a lábán vitted oda az első szerelőhöz a vasat, akkor mitől nem indult hengerfejezés után az autó és mitől tört le a pöcök a vez.tengely végéről? Én ezt számonkértem volna a szerelőn, megfejelve egy kis feljelentéssel mondjuk szándékos magántulajdon elleni rongálással, meg persze fogyasztóvédelemmel, vagy valami ilyesmivel...
Tényleg nem tudnék mit csinálni, ezért ha egyszer telibefújatom az autót (bár ettől nem kell félnem), akkor biztos hogy ott fogok állni az ember mellett és nézem ahogy gittel és fest. Ja és természetesen kaszni javítás után teljesen szétbontva vinném az autót a la Overhaulin, minden fényezendő elemmel a csomitartóban. Majd fényezés után alváz- és üregvédelem, összeeresztéseknél karosszériatömítő, stb. 3 kilóból úgy megcsinálnám, hogy 10 év múlva sem lenne rozsda...
Nem tudom, nem csöpög belőle, főtengely szimmeringnél egy kicsit meg ahol a turbócső belemegy a szívósorba ott szokott egy kevés olaj lenni(füstszelepnél). De nem is füstöl kéket egyáltalán, a turbócsőben sem áll az olaj. Egyébként ha pár csepp olaj kijut ott akkor a turbónyomást nem engedheti el ott? Meg ezzel a vízfolyással érdemes megbomtani a motort vagy várjak még vele, épphogy szivárog, szal nincs alatta víz reggelre. Amúgy ha kiütöm a katalizátor belét az számít valamit a teljesítményben? Bocs a sok kérdésért de ti azért értetek hozzá...
Akkor vhol mégis elmegy az olaj. 3000 km alatt fél nívó, az kb. 1/2 liter. Az egy olajcsere alatt másfél-két liter. Az elég sokk. Én 2 olajcsere között nem szoktam utántölteni olajat, olajcsere periódus végére ment le minimum környékére....
fémragasztáshoz teljesen tisztának kell lenni mind a 2 felületnek, és össze is kellene nyomni-innentől kezdve akár rézzel is összeforraszthatnád,bukó az elgondolásod.
Van egy b omegám 2.5td soros 6os és a hengerfej tömítésnél kb 1cm-es részen szivárog a víz. Nem eszi, kevés fogy belőle nincs összefolyva az olajjal meg nem is forralja. Szerintetek fémragasztó hatásos lenne rá? Vagy nem érdemes mert úgyis hengerfejes lesz? Ja mégvalami: kb 3000km alatt fél nívó olajfogyás az reális? köszi
Most nézem csak visza, hogy kértél mail-címet is, ezt kihagytam, sorry. Egyébiránt oldódni látszik a probléma, a kasztnis srác megfujja 30k-ért, ennyi még bele is fér, mindazonáltal köszönöm szépen a segítséget.
Igaziból nem értem mi a problémád? A gondodat felfogtam, de én inkább motort cserélnék. Azt nem értem miért kellett megvenned 1 bontszökevényt. Olcsó húsnak híg a leve...
szia !köszönöm ,hogy válaszoltál és segíteni próbálsz. érdekelne a dolog de ha megcsörögsz visszahívlak! van egy ismerösöm is fehérváron ! CÉZÁR kamionozik ,és elég sürven járnak naményba . ma estére ígértek valamit, hogy beszelepelik de már nem nagyon bízok benne. köszi előre is.