Miért? Nekem még nem volt vele gondom. Bár igaz, hogy városban nekem gond a visszacsorgó víz, esetleg neked nagyobb sebességnél nem kell.
Viszont ha jól emlékszem, az utolsó (a 3-ból az utolsó) törlésnél ha kézzel rátörölsz/beletörölsz egy "gyorstörléssel", akkor elvágja a +1 -et, és nincs utótörlés. Próbáld ezt ki légyszi, mert nem vagyok benne biztos, melyik autómnál vettem észre ezt a trükköt, mindkettő 3+1 formációban töröl. 50%-od van, hogy a Bravo volt az. :)
> Biztos hogy ezt az 1,9 PD TDi-t akartad az elnyűhetetlenség példájának felhozni
> és nem az 1,9 TDi-t?:)
Mér is?
Az elnyűhetetlenségre talán télleg inkább az adagolós, de ő csak azt írta, hogy "nagyon tartós darab", ami viszont igaz. Még borzalmasan túlhúzva is bámulatos, mit kibírnak.
Tegyük hozzá, hogy mindezek mellett igen sok két literes dízel elfut problémamentesen nagyon sok km-t. Úgy, hogy elvileg nem is lenne nekik szabad.
És ami még ennél is bosszantóbb, az az első ablaktörlőnél, mikor mosás után töröl hármat (vagy négyet) és kis szünet után még egyet. Na az az egy nem qrvára nem kellene.
Már megint ez a baromság. A 2.0 PD TDI-ről ezer éve ismert, hogy problémás konstrukció, és ezért kerülendő. Ha ezt minden hónapban lehozzák egy cikkben, akkor minden esetben megállapítjuk, hogy a VW nem tud motort gyártani, mert már megint kiderült, hogy milyen szar? Nem derült ki semmi, ahogy mondtam, ez nagyon rég ismert gond.
Azt pl nem szajkózza rendszeresen senki, hogy az 1.9 PD TDI viszont nagyon tartós darab, és bátran ajánlható bárkinek, aki használt dízelben gondolkodik.
A Fiat egyébként örülne, ha csak tizedannyi motort ki tudna fejleszteni és piacra tudna dobni, mint a VW.
Kicsit vegyük már le a szemellenzőt. Ja, Fiatos vagyok, és szeretem.
Zavar már egy ideje, hogy a hátsó törlőt ha mosással indítom, akkor előbb mozdul a kar, mint odaérne a víz. Olyan, mintha előbb a szivattyúnak fel kellene tölteni a leürült csövet. Lehetséges az, hogy nincs visszacsapó benne?
A Selenia 20K a két generációval ezelőtti Fiatok olaja: 10W40 acea A3
Nem a Selenia K-ra gondolsz? Az 5W40 acea A3/B3 Fiat 9.55535-M2, míg a K.Pure Energy 5W40 acea C3 Fiat 9.55535-S2
Utóbbi modernebb fejlesztés a T-jet, és multiair motorokhoz, a C3 minősítés csökkentett hamutartalmat jelöl. Az útmutató a szívó benzinesbe is ezt írja.
Hát a 2.0tdi nem egy sikersztori az biztos (már a valóságban mert papíron az). Ha mellé rakjuk a tsi gondokat és az eladott darabszámokat akkor remekül látjuk hogy a marketing mire képes. :-)
Jó írás. Én a konkrét hibát nem ismertem, de azt tudtam hogy a 2.0tdi vw motort csak motorkód alapján szabad megvenni. Ezeknek a hibás motoroknak a kódjait a vw rajongók fújják fejből csak kérdezz rá bármelyiknél és már sorolják is :-)