Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

smith Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148977

Na, pont megbékélni nem akarok vele! :-)

Valami 500 pénzért láttam csőbe iktatható visszacsapót, szerintem egy próbát megér.

Előzmény: -carcass- (148964)
bajan122 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148976

Pont ahogy irod 3+1+kézi=3+1-(+)1

Előzmény: Varshi (148974)
denil Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148975

Szerintem is a visszacsorgó víz miatt egy okos gondolat a plusz egy törlés.

A trükköt viszont nem tudtam. Megnézem majd én is :)

Előzmény: Varshi (148974)
Varshi Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148974

> Na az az egy nem qrvára nem kellene.

 

Miért? Nekem még nem volt vele gondom. Bár igaz, hogy városban nekem gond a visszacsorgó víz, esetleg neked nagyobb sebességnél nem kell.

 

Viszont ha jól emlékszem, az utolsó (a 3-ból az utolsó) törlésnél ha kézzel rátörölsz/beletörölsz egy "gyorstörléssel", akkor elvágja a +1 -et, és nincs utótörlés. Próbáld ezt ki légyszi, mert nem vagyok benne biztos, melyik autómnál vettem észre ezt a trükköt, mindkettő 3+1 formációban töröl. 50%-od van, hogy a Bravo volt az. :)

Előzmény: -carcass- (148964)
Varshi Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148973

> Biztos hogy ezt az 1,9 PD TDi-t akartad az elnyűhetetlenség példájának felhozni

> és nem az 1,9 TDi-t?:)

 

Mér is?

Az elnyűhetetlenségre talán télleg inkább az adagolós, de ő csak azt írta, hogy "nagyon tartós darab", ami viszont igaz. Még borzalmasan túlhúzva is bámulatos, mit kibírnak.

 

 

Tegyük hozzá, hogy mindezek mellett igen sok két literes dízel elfut problémamentesen nagyon sok km-t. Úgy, hogy elvileg nem is lenne nekik szabad.

Előzmény: Törölt nick (148961)
Varshi Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148972

> De csak erre a hibára is felsorolt vagy 12 motorkódot.

 

Amikből jó néhány nem is odavaló (mert pl. 8 szelepes, más kialakítás stb.)

Előzmény: alázógyík (148953)
alázógyík Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148971

Megtaláltam az akku papírját. Tavaly vette az előző tulaj, igaz valami noname gyártmány.

 

 

Előzmény: zgi521 (148970)
zgi521 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148970

Jo kocsi!! :)

Előzmény: alázógyík (148969)
alázógyík Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148969

5 nap állás után rögtön indult a Bravo, mintha csak 1 órával ezelőtt állítottam volna le.

gambl-R Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148968

Azert,  amit irtam. :-)

A nekem tetszo motorral tul draga.

 

Előzmény: denil (148966)
denil Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148967

Szerintem meg az egy nagyon jó dolog,h egyet még töröl kicsit később :)

Előzmény: -carcass- (148964)
denil Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148966

Miért mondtál le róla?

Előzmény: gambl-R (148965)
gambl-R Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148965

En mar regen szemet vetettem ra. Sot, mar le is mondtam rola. :-)

Az egyetlen (szerintem) hasznalhato motor az 1.8Tbi. Azzal viszont meg mindig eleg draga....

 

Előzmény: denil (148963)
-carcass- Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148964

Ez engem is zavar. Jobb ha megbékélsz vele.

És ami még ennél is bosszantóbb, az az első ablaktörlőnél, mikor mosás után töröl hármat (vagy négyet) és kis szünet után még egyet. Na az az egy nem qrvára nem kellene.

Előzmény: smith (148959)
denil Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148963

Kedves cartársak! 

 

Szemet vetettem a Brerara:)

Forma tökély, motor ki tudja?

2.4JTdm milyen motor? Sajna benzinest nem igazán látok

Realtukko Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148962

Ha a Mester azt mondja... :))

Előzmény: Törölt nick (148961)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148961

Biztos hogy ezt az 1,9 PD TDi-t akartad az elnyűhetetlenség példájának felhozni és nem az 1,9 TDi-t?:)

Előzmény: Realtukko (148960)
Realtukko Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148960

Már megint ez a baromság. A 2.0 PD TDI-ről ezer éve ismert, hogy problémás konstrukció, és ezért kerülendő. Ha ezt minden hónapban lehozzák egy cikkben, akkor minden esetben megállapítjuk, hogy a VW nem tud motort gyártani, mert már megint kiderült, hogy milyen szar? Nem derült ki semmi, ahogy mondtam, ez nagyon rég ismert gond.

Azt pl nem szajkózza rendszeresen senki, hogy az 1.9 PD TDI viszont nagyon tartós darab, és bátran ajánlható bárkinek, aki használt dízelben gondolkodik.

 

A Fiat egyébként örülne, ha csak tizedannyi motort ki tudna fejleszteni és piacra tudna dobni, mint a VW. 

 

Kicsit vegyük már le a szemellenzőt. Ja, Fiatos vagyok, és szeretem.

Előzmény: seewer (148951)
smith Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148959

Zavar már egy ideje, hogy a hátsó törlőt ha mosással indítom, akkor előbb mozdul a kar, mint odaérne a víz. Olyan, mintha előbb a szivattyúnak fel kellene tölteni a leürült csövet. Lehetséges az, hogy nincs visszacsapó benne?

ferrike Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148958

Annak idején a Stilo 1.4 16V nek a 20K volt az olaja.

Mivel ez ugyanaz a motor sok értelmét nem látom a KPE-nek, de te tudod.

Előzmény: Bravósgábor (148955)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148957

rendben köszi , akkor KPE kell nekem ezek szerint ! ;)

Előzmény: KrTibi (148956)
KrTibi Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148956

A Selenia 20K a két generációval ezelőtti Fiatok olaja: 10W40 acea A3

Nem a Selenia K-ra gondolsz? Az 5W40 acea A3/B3 Fiat 9.55535-M2, míg a K.Pure Energy 5W40 acea C3 Fiat 9.55535-S2

Utóbbi modernebb fejlesztés a T-jet, és multiair motorokhoz, a C3 minősítés csökkentett hamutartalmat jelöl. Az útmutató a szívó benzinesbe is ezt írja.

 

Előzmény: Bravósgábor (148955)
Bravósgábor Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148955

csaó !

 

Egy kis infót szeretnék Tőletek . 

Motorolajként mi különbség van a selénia KPE és a 20 K között ? Talán az adalékban más ?

Mindkettő ugyanúgy nyugodtan használható ? 

1.4 16 V

bajan122 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148954

Hát a 2.0tdi nem egy sikersztori az biztos (már a valóságban mert papíron az). Ha mellé rakjuk a tsi gondokat és az eladott darabszámokat akkor remekül látjuk hogy a marketing mire képes. :-)

Előzmény: alázógyík (148953)
alázógyík Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148953

De csak erre a hibára is felsorolt vagy 12 motorkódot. 

Hugoapi írta a Grande totyikban, hogy tud vagy 1csilliárd hibáról, amiket le se mert írni...

 

Előzmény: bajan122 (148952)
bajan122 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148952

Jó írás. Én a konkrét hibát nem ismertem, de azt tudtam hogy a 2.0tdi vw motort csak motorkód alapján szabad megvenni. Ezeknek a hibás motoroknak a kódjait a vw rajongók fújják fejből csak kérdezz rá bármelyiknél és már sorolják is :-)

Előzmény: seewer (148951)
seewer Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148951

Még nem adta fel teljesen az akku, de nem vagyok benne biztos, hogy -12 fokon is indít. A 7. évhez, még 7 hónapja van:-)

 

Itt a napi friss:  http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2014/12/28/igy_megy_gajra_a_szuper_vw-_skoda-_audi-_2.0_tdi-d/  Hogy miért is nem VW-t vettem? :-)

Előzmény: vinjo (148950)
vinjo Creative Commons License 2014.12.27 0 0 148950

Nekem megélte az akkum a kocsi 7.szülinapját, de szinte egy nappal sem többet,úgyhogy meg addig sok idő van.:-)

Előzmény: seewer (148942)
denil Creative Commons License 2014.12.27 0 0 148949

Boldog karacsonyt es kellemes unnepeket kivanok en is minden topiclakonak. 

Jo,h itt van ez a brigad:)

zgi521 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 148948

Kedves car es forumtarsak, bekes unnepeket es boldog uj esztendot!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!