Jópár napja már, hogy írtam ide dutra ue-28-as gamma adagolójával kapcsolatban miszerint nemnyom gázolajat. Nos azóta levettem a trakeszról, nem mozgott a fogasléc, mert be volt ragadva. Szétszedtem, átmostam, majd ugyan úgy összeraktam mint ahogy volt. Visszatettem, gázolaj bemegy az adagolóba, viszont ha önindítózom, full gáz mellett sem nyom semmit. Látom mert levettem az üzemanyagcsüveket, amik a hengerfejbe mennek. Szóval nem tudom mi van. Én amúgy Szombathely mellett lakom vasmegyében, és a környéken nem tudom hova tudnám elvinni az adagolót megnézetni. Esetleg ha valaki tudna ebben segíteni azt nagyon megköszönném, mert nagyon jó lenne ha már tudnám használni a gépet. Vagy az is sokat segítene, ha tudnám, hogy pl az adagolóelem, amit a rugó mozgat, hogyan kell állnia elméletileg ha teljes gázon van.
Tisztelettel és szeretettel köszöntök Mindenkit. Évek óta figyelem és olvasom a fórumot, amelynek írásaival sikerült gyógyíthatatlanul „megfertőzni” engem is.
Nemes dolog ez amelyet mindehol hirdetni kell, mert bizony ezek óriási ,szinte kimondhatatlan értékek akkor ha kellőképpem megbecsüljük őket.Korának legjobbjai voltak és még ennyi idő után is állják a sarat, nem is merem feltenni a kérdést hogy mi lett volna ha tovább gyártják és fejlesztik.
Ekkora anyagi és szellemi potenciál csak minden ezer évben gyűlik össze.
Röviden magamról : Pintér Zoltán vagyok, életemben már sok mindent csináltam mert az élet és a sorsom úgy hozta, de mellette a föld mindig megvolt. Szeretem a földet és a tanyát, tanyán születtem és most is tanyán élek, ami persze nem azt jelenti hogy úgy mint száz-százötven éve éltek az emberek.:) Modern korunk minden vívmányával felvan szerelve a tanya . Nős vagyok, ötven éves ,mezőgazdasági végzettségem van középfokú, felnőtt fiunk is mezőgazdasági végzettségű ,dolgozik egy nagy cégnél, a menyem a kereskedelemben dolgozik, a nejem meg egy Áfésznél.
Ennyit magamról.
Kapcsolatom nem új a Dutrákkal, még gyerekkoromból ered,de eddig inkább a motorral van közelebbi ismeretségem az is egy hatos amit óriási megelégedéssel használok sok év óta, ez egy öntözőberendezésben van.
Tervezem hogy ha élek még a tavasszal és össze is jön a pénzem rá akkor egy UE.-28-at venni, nekünk elég lenne, mert más gépeim is vannak mellette.
Azt hiszem ennyi elég is .
További jó fórumozást kívánok Mindenkinek.
Még egy dolog : a trollokat és flamelőket száműzni kell.
Tegnap meg jött a kisdutra! Lesz rajt mit dolgozni. Lenne pár kérdésem: Ha hidegen kb 2,8bar az olajnyomás majd le megy melegen kb 1,2barra mi a legnagyobb gondja? Ha szikrát dob a kipufogón az minek a jele? a motorban a víz teret mivel szabad ki mosni?
Pléhúsz, nem tudom idetenni neked az illusztrációt hogy nemcsak a meghívó hanem minden megvan amit tőled kaptam, de a levélcímedre elküldtem a képet...
Mijabánatosrosseb az a HTTP hba amit kiír hogy amiatt nix képfeltöltés...?
Üdv mindenkinek. Ma szét szedtük a 28-ast mert a transzmissziós tengelynél folyt az olaj. Ezt a kókányolt valamit találtuk a váltónál. Valaki már megpróbálta átalakítani az eredetit,de csak így sikerült. Azt szeretném kérdezni tőletek, hogy nincs-e véletlenül valakinek egy eladó már normálisan átalakított fedél?