Nálunk(Gemenc Volán) van egy csomó ledobott német Merga és kiadhatóságuk vetekszik a 0-ával.Elektronikájuk vagy meghalt, vagy annak közelében van.Nem lett volna szabad a Volános elvtársaknak behozni, de biztos jött melléjük egy Nokiás doboz, s máris rendben voltak.
Attól függetlenül,hogy egy kocsi mennyi idős,még lehetne rendben tartani.És persze egy alapos felújítás is rájuk fért volna...De errefelé,azt hiszem,eleve ismeretlen a karbantartás,javítás fogalma.Elég,ha menni tud...
LUX-475 kijelzőt kapott.De milyet?EMKE-t,egyet,előre,oldalt meg hátul semmi,oszt' jó napot....Utastájékoztatás,2011,Európa...
Más:
mond az valakinek valamit,hogy "MAROSHE YI ISKOLÁSJÁRAT"?Ezt a táblát az egyik exgenfi Volvo utasterében láttam.Gondolom,hogy a atanév tartama alatt közlekedik,de milyen útvonalon?
(Amúgy persze tudom,hogy helyesen Maroshegyi lenne,de a táblán betűhíven így állt...)
Mind az ex. linzi MANok, mind az SN12-k külhonban már leselejteződtek. Valószínűneg az osztrák Hanzik nem véletlenül döntöttek így a buszok sorsáról. Az már más téma és egy szomorú dolog, hogy Magyarországon ezeket még megveszik és jelentős átalakítás, felújítás nélkül forgalomba helyezik, ráadásul sokszor új/újszerű buszként emlegetve...
Anno mikor még KCH-562 Dunai kocsi volt, elég sok mindent hallottam róla. A kijelzője meg volt halva, a 3. ajtaja meg volt halva és nem volt üzembiztos. 13 évesen nem is csoda, hogy az elektronikája kiöregedett. >> tippem szerint valami ilyesmi problémák lehetnek a fent említett kocsik nagyrészével.
Amúgy az alvállalkozóról jut eszembe: létezik az hogy LLT-062é lett a zöld matricás 4. ajtó???? Tegnap határozottan 062-t láttam a hátsó rendszámon...
Négy ajtó: az megvan.(Az egyszárnyú ajtó is ajtó,az exlinzi gépek pedig tényleg négy,kétszárnyú ajtóval rendelkeznek.)
Klíma:részben megvan,mert a "sárgákon" megvan a berendezés,az más lapra tartozik,hogy takarékosságból,vagy üzemképtelenség okán nem használják.Az exlinzi kocsikon valóban nincs klíma.
Alacsonypadlós:nem,csak alacsony belépésű.
Kor...hát azt inkább tényleg hagyjuk.
És akkor még a 4. ajtók működés(képtelen)sége körüli mizériáról még nem beszéltünk...
Konklúzió:tényleg lehetne piszkálni az alvállalkozót.Miért nem teszik?
Hát igen,van itt probléma az ajtókkal rendesen...Valaki esetleg az okát is tudja?Mert az SN12-eseken kívül a Transmanos exlinzi gépeivel is van/volt hasonló gond.A korábbi,átalakított gépeknél (exesseni,-drezdai) még rá lehetett fogni a pótlólag beépített ajtó működési zavarait arra,hogy nem bírja a rendszer,esetleg a beépítésnél történtek szakszerűtlen műveletek,de ezeknél?Ezeket eleve ennyi ajtóval tervezték,akkor miért nem működik?
Tényleg,KCH-560 is mióta járkál rossz 3. ajtóval...Miért nem javítják már meg?Mi nincs,szerelő,alkatrész,vagy egyéb...?
Nem hiszem hogy a sofőrök nagyon örülnének ha a kedves buszfotós felrak a fórumra egy olyan képet ahol nyitott első ajtó van, a cégnél harapnak érte, és meg is keresik a sofőrt hogy hát de izé... Ezután a sofőr úgy fog nézni a fotósokra mint a véres rongyra...
ITN-844 még mindig Dégen van. Enyingen DUD-491 talán vaamelyik LGP helyett. A Piac téren állt: 13 órakor DUD-885:), GVP-952 és BPG-677?(Siófok táblával). Akkor mi vitte a BP-Siófokot?
De még mindig jobban járnak, ha ők veszik ki pár napra a forgalomból, mint ha a hatóság tenné, mert nem 2 perc lesz visszaszerezni a papírokat (szerencséjükre a rendőrök is utaznak busszal).
Azt inkább ne firtassuk, ha valaki bűncselekményt követ el azzal a rendszámmal, hogy tudják bizonyítani, hogy nem az ő buszuk volt az, ha nem is intézték a tábla pótlását?