Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bajan122 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148992

A két autó szerintem két teljesen más világ.

 

Én tudom magamról hogy nekem nem való a sport autó. Nem szeretek gyorsan, keményen vezetni így a velük járó kompromisszum nem éri meg. sport autóm nem volt (és most már nem is lesz valószínűleg) soha, viszont a két motorom pont ezt a kettősséget testesíti meg mint a te kinézett két autód: az utcai egy túra, az off road meg egy kő kemény sport. Érdekes számomra hogy a motorban a sportot jobban kedvelem, annak a nyers vadságnak minden pillanatát élvezem, viszont ezt közútra nem akarom kivinni (ezért is nincs még supersport motorom).

Előzmény: denil (148989)
denil Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148991

drága és nem tetszik:(

Előzmény: gambl-R (148990)
gambl-R Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148990

Giulietta QV?

Előzmény: denil (148989)
denil Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148989

Sajnos tudom.1600kg nagyon sok.

Mindenhol írják,h nem sportautó még ha a kinézete és a 3.2V6 adott esetben indokolná is.

A legtöbben arra jutottak,h ez egy gyönyörű GT autó de semmiképp sem sport. Ezt én special nem annyira bánom.

A másik jelöltem a Megane RS pl nem olyan szép mint a Brera, de minden sajtós leborult előtte,h mennyire jó élményautó ( (szintén 250LE). Valamivel kevesebbet is esik mint a Brera csak hát a design....

Előzmény: bajan122 (148985)
bajan122 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148988

Nekem ezzel az a bajom, hogy a hátsó mosót ritkán használod így jó eséllyel hiába van benne vagy teszel bele vissza csapót a folyadék akkor is vissza szivárog a tartályba (rázkódástól, meg a vissza csapó is enged egy minimálisat a cső meg ugye magasabban van jóval mint a tartály). Sokkal inkább a szoftver átírása lenne a megoldás, hogy a spriccelés és a törlés között több idő teljen el.

 

Remélem össze jön neked.

Előzmény: smith (148977)
bajan122 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148987

off

 

Hátsókerék hajtás és automata váltó kombináció elég szívás jeges úton. Elindul, megáll eddig nincs is gond. De ha kanyarodsz és nyomsz egy kis gázt rögtön megindul keresztbe és hiába veszed el a gázt, az nem olyan mint kinyomni a kuplungot mert még hajt egy darabig ezért simán túlpördül. Bizonytalan a megcsúszás kimenetele. Szoknom kell még ezért óvatos vagyok nagyon.

-carcass- Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148986

Hajrá! Aztán majd kérjük a beszámolót.:-)

Előzmény: smith (148977)
bajan122 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148985

Szerintem nem mert nehéz.

 

Nagyon szép autó és a V6-nak a hangja is király (gondolom mert breraban még nem hallottam). Viszont inkább gt autó mint sport így utazni vele jó de a súlya miatt nem lesz egy kanyar vadász. Ha meg utazó autó akkor inkább a jtd mert a nyomaték miatt azt is erősnek érzed de nem iszik annyit.

 

Gondolom láttad a topgear ide vonatkozó részét ahol másik kettővel mérték össze (nem emlékszem mivel) és mindenben alul marad, de a végén mikor választani kellett hogy melyik autó kéne nekik a brerat választották :-) Na nekem is kb ez a véleményem.

Előzmény: denil (148978)
-carcass- Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148984

Na majd legközelebb kipróbálom.;-)

Előzmény: Varshi (148974)
-carcass- Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148983

Ja hogy ezért...

Előzmény: alázógyík (148971)
-carcass- Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148982

Ez olyan nagy dolog?:-O

Előzmény: alázógyík (148969)
-carcass- Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148981

Városi tötymörgésnél lehetséges. :-P)

Országúton totál haszontalan.

Előzmény: denil (148967)
zgi521 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148980

A skoda (vw csoport) is ilyen, keszulj fel. ;))) De ott is el a bajan fele keplet..

Előzmény: -carcass- (148964)
gambl-R Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148979

Arra biztos jó!  Csak kellhozzá egy benzinkutat is venni. :)

Egyébként, annak a motornak nincsen túl jó híre. Jóval olcsóbbak is az ezzel a motorral szerelt példányok.

Előzmény: denil (148978)
denil Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148978

3.2V6?

Az nem jó a kergetőzésre?:)

Előzmény: gambl-R (148965)
smith Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148977

Na, pont megbékélni nem akarok vele! :-)

Valami 500 pénzért láttam csőbe iktatható visszacsapót, szerintem egy próbát megér.

Előzmény: -carcass- (148964)
bajan122 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148976

Pont ahogy irod 3+1+kézi=3+1-(+)1

Előzmény: Varshi (148974)
denil Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148975

Szerintem is a visszacsorgó víz miatt egy okos gondolat a plusz egy törlés.

A trükköt viszont nem tudtam. Megnézem majd én is :)

Előzmény: Varshi (148974)
Varshi Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148974

> Na az az egy nem qrvára nem kellene.

 

Miért? Nekem még nem volt vele gondom. Bár igaz, hogy városban nekem gond a visszacsorgó víz, esetleg neked nagyobb sebességnél nem kell.

 

Viszont ha jól emlékszem, az utolsó (a 3-ból az utolsó) törlésnél ha kézzel rátörölsz/beletörölsz egy "gyorstörléssel", akkor elvágja a +1 -et, és nincs utótörlés. Próbáld ezt ki légyszi, mert nem vagyok benne biztos, melyik autómnál vettem észre ezt a trükköt, mindkettő 3+1 formációban töröl. 50%-od van, hogy a Bravo volt az. :)

Előzmény: -carcass- (148964)
Varshi Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148973

> Biztos hogy ezt az 1,9 PD TDi-t akartad az elnyűhetetlenség példájának felhozni

> és nem az 1,9 TDi-t?:)

 

Mér is?

Az elnyűhetetlenségre talán télleg inkább az adagolós, de ő csak azt írta, hogy "nagyon tartós darab", ami viszont igaz. Még borzalmasan túlhúzva is bámulatos, mit kibírnak.

 

 

Tegyük hozzá, hogy mindezek mellett igen sok két literes dízel elfut problémamentesen nagyon sok km-t. Úgy, hogy elvileg nem is lenne nekik szabad.

Előzmény: Törölt nick (148961)
Varshi Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148972

> De csak erre a hibára is felsorolt vagy 12 motorkódot.

 

Amikből jó néhány nem is odavaló (mert pl. 8 szelepes, más kialakítás stb.)

Előzmény: alázógyík (148953)
alázógyík Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148971

Megtaláltam az akku papírját. Tavaly vette az előző tulaj, igaz valami noname gyártmány.

 

 

Előzmény: zgi521 (148970)
zgi521 Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148970

Jo kocsi!! :)

Előzmény: alázógyík (148969)
alázógyík Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148969

5 nap állás után rögtön indult a Bravo, mintha csak 1 órával ezelőtt állítottam volna le.

gambl-R Creative Commons License 2014.12.29 0 0 148968

Azert,  amit irtam. :-)

A nekem tetszo motorral tul draga.

 

Előzmény: denil (148966)
denil Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148967

Szerintem meg az egy nagyon jó dolog,h egyet még töröl kicsit később :)

Előzmény: -carcass- (148964)
denil Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148966

Miért mondtál le róla?

Előzmény: gambl-R (148965)
gambl-R Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148965

En mar regen szemet vetettem ra. Sot, mar le is mondtam rola. :-)

Az egyetlen (szerintem) hasznalhato motor az 1.8Tbi. Azzal viszont meg mindig eleg draga....

 

Előzmény: denil (148963)
-carcass- Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148964

Ez engem is zavar. Jobb ha megbékélsz vele.

És ami még ennél is bosszantóbb, az az első ablaktörlőnél, mikor mosás után töröl hármat (vagy négyet) és kis szünet után még egyet. Na az az egy nem qrvára nem kellene.

Előzmény: smith (148959)
denil Creative Commons License 2014.12.28 0 0 148963

Kedves cartársak! 

 

Szemet vetettem a Brerara:)

Forma tökély, motor ki tudja?

2.4JTdm milyen motor? Sajna benzinest nem igazán látok

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!