Én tudom magamról hogy nekem nem való a sport autó. Nem szeretek gyorsan, keményen vezetni így a velük járó kompromisszum nem éri meg. sport autóm nem volt (és most már nem is lesz valószínűleg) soha, viszont a két motorom pont ezt a kettősséget testesíti meg mint a te kinézett két autód: az utcai egy túra, az off road meg egy kő kemény sport. Érdekes számomra hogy a motorban a sportot jobban kedvelem, annak a nyers vadságnak minden pillanatát élvezem, viszont ezt közútra nem akarom kivinni (ezért is nincs még supersport motorom).
Mindenhol írják,h nem sportautó még ha a kinézete és a 3.2V6 adott esetben indokolná is.
A legtöbben arra jutottak,h ez egy gyönyörű GT autó de semmiképp sem sport. Ezt én special nem annyira bánom.
A másik jelöltem a Megane RS pl nem olyan szép mint a Brera, de minden sajtós leborult előtte,h mennyire jó élményautó ( (szintén 250LE). Valamivel kevesebbet is esik mint a Brera csak hát a design....
Nekem ezzel az a bajom, hogy a hátsó mosót ritkán használod így jó eséllyel hiába van benne vagy teszel bele vissza csapót a folyadék akkor is vissza szivárog a tartályba (rázkódástól, meg a vissza csapó is enged egy minimálisat a cső meg ugye magasabban van jóval mint a tartály). Sokkal inkább a szoftver átírása lenne a megoldás, hogy a spriccelés és a törlés között több idő teljen el.
Hátsókerék hajtás és automata váltó kombináció elég szívás jeges úton. Elindul, megáll eddig nincs is gond. De ha kanyarodsz és nyomsz egy kis gázt rögtön megindul keresztbe és hiába veszed el a gázt, az nem olyan mint kinyomni a kuplungot mert még hajt egy darabig ezért simán túlpördül. Bizonytalan a megcsúszás kimenetele. Szoknom kell még ezért óvatos vagyok nagyon.
Nagyon szép autó és a V6-nak a hangja is király (gondolom mert breraban még nem hallottam). Viszont inkább gt autó mint sport így utazni vele jó de a súlya miatt nem lesz egy kanyar vadász. Ha meg utazó autó akkor inkább a jtd mert a nyomaték miatt azt is erősnek érzed de nem iszik annyit.
Gondolom láttad a topgear ide vonatkozó részét ahol másik kettővel mérték össze (nem emlékszem mivel) és mindenben alul marad, de a végén mikor választani kellett hogy melyik autó kéne nekik a brerat választották :-) Na nekem is kb ez a véleményem.
Miért? Nekem még nem volt vele gondom. Bár igaz, hogy városban nekem gond a visszacsorgó víz, esetleg neked nagyobb sebességnél nem kell.
Viszont ha jól emlékszem, az utolsó (a 3-ból az utolsó) törlésnél ha kézzel rátörölsz/beletörölsz egy "gyorstörléssel", akkor elvágja a +1 -et, és nincs utótörlés. Próbáld ezt ki légyszi, mert nem vagyok benne biztos, melyik autómnál vettem észre ezt a trükköt, mindkettő 3+1 formációban töröl. 50%-od van, hogy a Bravo volt az. :)
> Biztos hogy ezt az 1,9 PD TDi-t akartad az elnyűhetetlenség példájának felhozni
> és nem az 1,9 TDi-t?:)
Mér is?
Az elnyűhetetlenségre talán télleg inkább az adagolós, de ő csak azt írta, hogy "nagyon tartós darab", ami viszont igaz. Még borzalmasan túlhúzva is bámulatos, mit kibírnak.
Tegyük hozzá, hogy mindezek mellett igen sok két literes dízel elfut problémamentesen nagyon sok km-t. Úgy, hogy elvileg nem is lenne nekik szabad.
És ami még ennél is bosszantóbb, az az első ablaktörlőnél, mikor mosás után töröl hármat (vagy négyet) és kis szünet után még egyet. Na az az egy nem qrvára nem kellene.