az index fórumon olvasgatni jó,de ez nem az a hely,ahol kapsz lényegi információt a 211-esről...itt ahogy észrevettem inkább a 124-esek,190-esek,140-esek vannak előtérben,nem nagyon ismerik a 211-eseket
Többször előfordult a ceges autóinkkal az említett "ropogás" bizonyos irányba forduláskor. Mindig toronycsapágy hiba volt. Cseréltük vele a lengéscsillapítókat is.
Nyílván nem vártam konkrét választ és nem a javítást akarom megspórolni. Aki ismer innen tudja, hogy hogy állok a kérdéshez! És nem hiszek a távgyógyításban se.
Nem bántásból írtam én sem! De látatlanból minden nehéz...meg kell mutatni 1-2-3 szerelőnek,ha nincs olyan akiben közel 100% ban megbízol. Ropogás lehet toronycsapágy is,ha feszül pláne.
Ha már ennyire féltek az aitomata váltótól, akkor nem értem a 124 terén a turbós változattal szembeni bátorságot. Mert ugye azt azét tudja mindenki, hogy a turbóval szerelt motor hengerfeje nem marad örökre a helyén.
Kicsit én is félnék az autómatától. Hiába, azért ezek nem mai kocsik, ki tudja mi, hogy volt szervizelve. Hihetetlen de az első körlámpások is már 20 év felettiek. Ha találnék, én biztos 124-est vennék, 2.5 turbodieselt, hogy automata, vagy kézi, az szerencse dolga. Én összességében néztem a dolgokat a sajátomnál is.Feszes, rozsdamentes kaszni, tiszta egységes beltér, a többihez már szerencse is kell, de egy figyelmes próbakör sokat elárul.