Én két jól bejáratott szervizt ismerek, egyik a largeauto, másik pedig a tormaszerviz. Mindkettővel az a baj, hogy be kell jelentkezni előre, mert mindig fullon vannak. Szerintem nem véletlenül. Tormáéknál még az is egy kicsit gáz, hogy aki nem ismeri Erzsébetet, az nehezen talál oda!:)
Ez randa! Én befogtam téligumihoz , nyárihoz Honda Jazz felnit vettem .Nézz körbe, nekapkodd el. Ha lehet csak gyárit vegyél , utángyártottat kerüld, a kínait megse nézd .
Érdeklődnék, hogy vki tud e eredeti ablaktörlő lapátot előre és hátulra egyaránt?
Sajnos tudtommal csődbe vitték a Bakony műveket és állítólag szlovákiába landolt a gyártósor.
Ha vkinek van elfekvő készlete érdekelne. Persze nem horror áron!
Még vmi. Érdeklődnék, hogy az 1.5 és 1.6-os motorok rejtélyes tönkremenetele ill. vízfogyasztása milyen futásteljesítménynél jelentkezett ill. van e fejlemény az okra vonatkozólag?
Nekem 1.3-as swiftjeim vannak de 100e km felett vannak és semmi ilyet nem tapasztaltunk. :) Idáig.
Mindenkinek utólag is sok sok baleset és problémamentes új évet kívánok!
Majd beszéljünk fox. Lassan kellene a motyó, mert ebben a hónapban viszem a kicsit, februárban a nagyot. Gondolom Neked úgy célszerű hogy egyszerre hozzam el, csak kellene egy előkalkuláció mert nagyon Karácsony utáni hangulatom van. :o)
nem tudjátok véletlenül hogy amikor hídról mérnek akkor a kép mikor készül? Amikor elmegy az ember közvetlenül alattuk ( elötte persze) vagy már jóval messzebről rögzít? Vagy akkor még csak mér és várja hogy minél nagyobb sebességgel tudjon fotózni? Eleve kizárom a lehetőségét annak hogy nem várja meg a lehető legnagyobb mért sebességet.
dec.24.-én reggel futottam bele egy ilyenbe Gyálnál az M5-ösön, a 100-as korlátozásnál, durván 120-130 között. Mire a hídhoz értem már ellépett a sün a lézertől, de félek hogy elötte már lesúlytott. Elöttem egy másik furgon ment aki kicsit korábban tépett ki a külsőbe, de későn vettem észre mert ott két felüljáró van egymás után és mit ad Isten véletlenül a nehezebben látható másodikról mértek. Mostmár csak abban bízom hogy ez 30e és nem több. A pontos sebességet én is csak saccolni tudom.
Ahol én lakom ott jók az utak és egyik kanyar éri a másikat.
A motoromon is csak a széle kopik, nem lesz az szögletes soha :-)
Amelyik utakat rendszeresen használok, ott már tudom mit tud a gép, néha nyüszítenek is a gumik. Ilyenkor szemmel látszik, hogy mennyire igénybe veszi a gumit.
Pont ezért írtam mert én sem 6000-es fordulat környékén autózom vele, messze nem. A kanyarokban élem ki magam én is ha száraz és jó minőségű az út. Bár múltkor épp 2 hete készültem rá, mert volt egy Esztergomi utam és gondoltam milyen ihaj lesz ha a hegyen keresztül megyek majd Pestről. Nem volt az, lépésben kerülgettem a kátyukat, mert ép felnikkel szerettem volna odaérni, pedig maga az út abszolút alkalmas lett volna a kanyarvadászatra, de a minősége ezt messze nem engedte meg. :o(
Akkor ehhez képest én nagyon finom vagyok vele, pedig fox kolléga már megjegyezte több ízben hogy biztos ütöm a vasat azért kormos mindkét kipufogóm vége. :o) Most járok 30ezernél és még szinte újak a gumik. :o)
a Sziget az működik. Nekem nem túl szimpik, de voltam náluk 2x is kényszerböl és korrektek voltak. Tudom hogy fura megfogalmazás ez így, de valami rossz érzés volt bennem mindkét alaklommal. A kocsiban nem tettek kárt és elvégezték amit kértem. Na ezt rakd össze. :o))))
"Az a baj, hogy a gugli nem mondja meg,".. az nem is... de vajon, hogy tudható meg, beférsz-e a szervízbe aznap? na hogy? hááát telefonon...írhattam volna három szervíz telefonját is a közeledben, sőt, kihez menj, de akkor más lett volna a baj...
Valami márkásabbat vennék bele, de ami kint van a kereskedelemben lényegében bármelyik megfelel. Ezeknek van egy MSZ számuk, ami a bevizsgálást jelöli. A keverési arányt Te határozod meg, ezzel állítod be a fagyási pontot. Én pl. a Glicosam-ot tudom ajánlani: