Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Stanca W202 Creative Commons License 2016.03.16 0 0 362455

Ha adtak hozza kabelt akkor elvileg annak a vege ISO, tehat azt amit eddig a radio seggebe dugtal azt most a kabelbe dugod. Ha nem es csak a csupasz kabelek lognak akkor venned kell ket ISO csatit. Az egyik 8 vezetekes az a hangszoroke a masik altalaban 4-5 az a betap. Ha minden jol megy akkor passzol szin a szinnel es csak ossze kell kotnod. JVC-ISO kabel is van ahogy elottem mondtak de egyreszt lenyegesen dragabb masreszt nem is mindenhol van polcon. 

Előzmény: E320CDI (362453)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.16 0 0 362454

Ha elég erősen, és kitartartóan tolod bele, akkor nem. :-))

Egyébként egy JVC/ EU illesztőkábel megkönnyíti a műveletet.

Előzmény: E320CDI (362453)
E320CDI Creative Commons License 2016.03.16 0 0 362453

Sziasztok,

A héten vásároltam egy fejegységet,JVC KD-X220 és szeretném lecserélni a gyári audio 10es fejegységemet.

Kérdésem az volna, hogy hátulra kell e vennem valami átalakító kábelt?

Kösziii








Gordonmuvesz Creative Commons License 2016.03.16 0 0 362452

Sziasztok! 190e 2.0 mercim van. Minden rendben van vele, reggeli indításnál szépen beindul, rögtön felmegy kb 1300 fordulatra utánna le kb 500-600-ra és vagy leál vagy kis gondolkodás után felviszi kb 1200-re majd vissza, megint ha nagyon lemegy tesz egy ujabb kört és végűl megálapodik 800-900-nál. Ha leáll a második vagy harmadik próbálkozásnál már minden ok. Ezt akkor csinálja ha a motor teljesen kihűlt.

Válaszokat előre is köszönöm!

csabais Creative Commons License 2016.03.16 0 0 362451

Ennél a felninél pont rövid kell, de a 124 rövidje azért rövid.  :-)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (362443)
J.L Torrente Creative Commons License 2016.03.15 -1 0 362450

köszönöm,ezt a videót ismerem,nem ezen az úton szerettem volna megoldani először a problémát(nem akartam egy külön modult vásárolni)...

azt a tippet kaptam itt,hogy van a fejegység hátulján alapból aux kimenet,ehhez vegyek csatit+ bluetooth-ot.Na ez a csatlakozó nincs a fejegységen,de nem fogok belehalni 3000 Ft kiadásba,amit az ebay-es rendelés jelentett.Ettől függetlenül köszönöm a tippet,ennyi erővel be is jöhetett volna.

Előzmény: csabais (362430)
J.L Torrente Creative Commons License 2016.03.15 -1 0 362449

antenna vonalon teljesen rossz úton jártunk,akármit is írt a diag,nem a biztosíték táblán található modullal van a baj...

A lengéscsillapítóval kapcsolatban nem vártam semmit,hiszen beszéltünk telefonon,mondtad,hogy nem szereltél még ilyet.Mondtam,hogy nem szeretem a másikat telefonon zaklatni,amiatt kerestelek,hogy hátha meg lehet a helyszínen oldani,nem kell letámasztanom az autót hetekre.

Amúgy nem egy nagy csoda,ha tudnám az olajtöltet mennyiségét,valamint lenne időm tömítés után kajtatni,nem vinném sehova.Tudom,hogy irreális az elvárásom,hogy ne üljön rajta senki 2 hétig az alkatrészen,hamár több,mint egy hétre kaptam időpontot.Persze biztos jól esett volna,hogyha megírom a fórumba a problémámat,valamelyik szakember segít,hogy hova érdemes fordulni,aki ismeri ezt a problémát.Ha valaki kevésbé találékony,nem hiszem,hogy megtalálja azon kevés szaki egyikét ,aki ért hozzá.Persze a legegyszerűbb az lenne tudom,ha beszaladnék a Pappashoz,aztán 350-ért vennék gyorsan egyet,mert akinek majomra van pénze,legyen banánra is.

Kiszedtem a lengéscsillapítót,olaj kell bele,2 O gyűrű,meg 6 pont heggesztés,szerintem az egész 30 percet vesz igénybe.

Én nem követelőztem,csak megállapítottam,hogy nem sokan ismerik a trükköket itt a fórumon a 211 hibákhoz.

Vagy azt érezted,hogy 2 naponta választ várok?Számon kértem én itt bárkit,miért nem válaszol?

Csabais fórumtárs szólított meg,magára véve az eddig kialakult 15 hozzászólásos véleményem.Persze nem akarom neki bizonygatni,hogy 7-8 éve aktívan részt veszek az autós fórumok életében,sőt itt is voltam már egy 5 éve egy másik csillagossal,csak elveszett a régi nickem.

Előzmény: Smafu.w126 (362434)
Iron-h Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362448

Sziasztok!

Nem kell félni szerintem se az automatától, ha kitartóan elhanyagolták, akkor annak nyoma lesz: megcsúszik váltásoknál, rángat egyenletes tempónál. Vásárláskor próbáld ki milyen. Ezeknél azért érezni fogod még a váltásokat, nem olyan, mint egy mai, hogy csak a fordulatszámmérőn látod, ha vált, de ha nem ránt nagyot, nem pörög fel a motor váltások között, finoman haladva sem rángat és felkapcsolgat, akkor valószínűleg jó lesz. Nézd meg az olajat is a nívópálcán, (a motor hátuljánál oldalt egy piros tetejű pálca az) ha pirosas, és nem barnás, feketés, sűrű, égett szagú trutymó, akkor nagy baj nem lesz vele. A szintet is meg tudod nézni: melegen, járó motornál P-be rakott váltóval az előbb említett nívó max jelénél kéne lennie.

Ha lesz egy jó automatád, imádni fogod, nagyon meg tudja könnyíteni az életet, könyöklővel nagy királyság :)

Előzmény: verano2008 (362426)
BenzW210 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362447

Valamikor sort kerítek rá! Húsvét után, ha addig nem lesz gond!

Előzmény: Smafu.w126 (362441)
BenzW210 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362446

:-D

Előzmény: Sz.G.E270CDI (362444)
BenzW210 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362445

Én ezt elfogadom és megértem. Guba Lacinak is pont ezért írtam, hogy megértem amit ír. Annyira előrehaladt a technika és mióta az autókba bekerült a számítógép elképesztő mennyit lehet erdőzni. Már a 210-nél is érzékeltem ezt a fajta bonyolultságot, de itt 211-nél mindenki csípőből olvastat, jó nem a fék nyikorgásánál, de szinte alap.

Előzmény: Smafu.w126 (362434)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362444

Aha, itt a titok!:-)   (Azt hittem csak simán öregszel.):-))

Előzmény: Smafu.w126 (362442)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362443

Alufelnihez mindig hosszabb csavar kell. Legalább 1 cm-t fogjon az agyban! Vigyázz, mert ami elől simán elfér (mert hosszú), hátul beérhet, és érdekes lesz az elindulás.:-)

Előzmény: Tukuljac (362437)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.15 0 1 362442

De csak mert van csokis gofrim, szeretem a csokis gofrit, ha van csokis gofrim, kiegyensúlyozott vagyok, és meglelem a békét! Ezt teszi a csokis gofri! :)

Előzmény: Sz.G.E270CDI (362438)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362441

Há gyere megint :D

Előzmény: BenzW210 (362439)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362440

Nem lesz annak baja, ha 2 évvel később cseréled.  (...és aki 10 évig nem cseri le egyáltalán?):-)

Előzmény: öreg77 (362436)
BenzW210 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362439

Akkor kellett volna megkérdeznem mikor a klímakompresszor miatt ott voltam nálatok! Csak szita az agyam!!!😆

Előzmény: Smafu.w126 (362432)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2016.03.15 0 1 362438

Hu, ma is jó türelmes vagy, ezt jól összeszedted!

Előzmény: Smafu.w126 (362434)
Tukuljac Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362437

Köszi szépen a választ!

 

Csak még annyit kérdeznék, hogy milyen hosszra kell majd vágni?

 

A most fenn lévő téligumik gyári W202 15" acélfelnijeihez elég a rövidebb 20 mm hosszúságú csavar. Ehhez hosszabb kell?

 

 

Előzmény: Gubal (362435)
öreg77 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362436

Olvasva a hozzáértők tanácsait az automata váltóval kapcsolatban,szinte mindenki a 60- ezres olaj cserét javasolja. Az én autómban 7.sebességes automata van (E211.) és eddig a 60 ezres olajcsere általában egybe esett a két éves szervizzel,így együtt elvégeztük.

Mostantól azonban várhatóan az eddigiekhez képest a felét fogom autózni,így a 60.ezer km.-t kb.4évente fogom elérni. Mit javasoltok?A négy év nem túl sok a váltó olajnak?

 

Válaszotokat előre is köszönöm.

Gubal Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362435

A 202   m12x1.5 csavarral van szerelve a 211   14x1.5 csavarral mivel a feni gyári csavarjával nem tudod feltenni, olyan csavar kell az m12x1.5-ből, amalyiknek a felniben tökéletesen illeszkedik a szorító kúp vagy félgömb. A hosszát meg majd méretre vágjátok.

Előzmény: Tukuljac (362431)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.15 0 2 362434

Amúgy az antenna gondra mit vártál mit írnak/unk? Főleg, hogy jöttél hozzám, diagoltunk, világos hibát lokalizált a diag, amiről 95%-ban biztosak lehetünk, hogy köze van a gondhoz. Hát ott a helyszínen egy star diaggal nem tudtunk konkrétan rámutatni semmire, így fórumon akkor hogy? Akkor elmondtam, hogy biztosan megtaláljuk a bajt, de nem az a "addig iszom egy kv-ét" szitu, akár 2-3 nap is mire végig nyálazunk mindent, ettől össze omlottál. Persze a légrugós gondodról is úgy irsz már most, hogy reméled meg tudod várni... Nincs ezzel baj, de nem megyen ám minden csuklóból azonnal, mind1, hogy ismer valaki egy típust vagy sem, ha rejtett a hiba, vagy nem egyértelmű, nem mennek ám a javítások egy óra alatt. El sem hinnéd, ha vissza olvasnál akár 2 évet, hogy milyen infókat ki publikálunk itt amikkel pénzt lehet keresni amúgy, szal 1-2 hónap alapján ne ítélj.  Azért érzed, hogy a régiekhez jobban értenek, mert azok a régiek, oda nem kell diag, nincs canbus, nincs obd csati, nincs wireless, bluetooth, modul modul hátán, optika, millió összefüggő egység, könnyű kitalálni a régiek gondját, mert nem egy szilicium halmazok..... Egy 211 esetében egy szaros helyzetjelző összefügghet egy motorvezérlővel, vagy egy harditárcsa az ablaktörlővel, hogy kicsit túlozzak, nem olyan sima ügy ám elolvasni egy hozzá nem értő fogalmazásában egy amúgy is összetett sok lehetőségen álló problémát, és megoldást is kínálni rá. A légrugó kapcsán mit vártál? Eleve úgy kérdeztél, hogy mindent tudsz már a netről, mi újat mondtunk volna? Mire számítottál? Megmondjuk, hogy a nyomásszabályzó leszakadt szegecseit vissza teheted patexal? Vagy, hogy a légrugó szoknyája javítható kemping bicikli deffekt javítóval? Este leteszed a kocsit reggelre űl, feldobsz egy kérdést, hogy ez mitől lehet, és egy 6-8 szenzoros + alsó hangon 3 plusz részleges szenzoron, vagy 8 szelepen és még több csövön át ecuval vezérelt légrendszer esetében azonnal adnak egy választ, hogy ott a hiba? Nem is értem.... Soroltuk volna fel minden alkatrész lehetőségét? Legközelebb bevágom a kb ez ügyben 4 EPC oldalon látható, oldalanként vagy 100 alkatrész képét, és oda írom neked, hogy ezek lehetnek hibásak!

 

Szal értjük mi, hogy mindenki azonnali választ vár és lehetőleg a jót, de ezek már nem 124-ek, meg 123-ak, stb, itt lehet, hogy javaslok neked egy próbalámpás tesztelést, és sikeresen leölsz egy ECU-t hála a jó tanácsomnak...  Tudomásul kell venniük a fiatalabb modellek tulajdonosainak, hogy azokat már nem tudjuk táv gyógyítani... A régieknél nincs gond, a lehetetlent azonnal, a csodára várni kell kicsit, de az jaknál van, hogy a személyes aktus is haza vágja a szerelő házasságát egy hétre....

Előzmény: J.L Torrente (362427)
Gubal Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362433

Ez az info sokat segítene a szerelődnek, kormány oszlop van mikor kattog, de lehet ,hogy valami beleér az oszlop burkolatba.

Előzmény: BenzW210 (362428)
Smafu.w126 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362432

A 211-nél előfordulhat, van, hogy javítható, van, hogy nem, attól függ mennyire akkut, hol a hiba. De ez csak egy lehetőség az amúgy legalább 5-10 variációból, ahogy Gubal írta, személyesen kell ezt látni, tesztelni, emelve, terhelve, hidegen, melegen, szal ilyen esetben mi pl minden körülményt igyekszünk reprodukálni, mert bármitől változhat bármi, és a változást kiváltó helyzet segíthet lokalizálni, megoldást választani. Így messziről csak tippelni lehet, tippeket meg hallgatni nem gond, viszont azok alapján csinálni nem szabad semmit, azt bízd szakira.

Előzmény: BenzW210 (362409)
Tukuljac Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362431

Szakik és hozzáértők!

 

Meg tudja valaki mondani ha ezt a W211-es 16" alufelnit

 

 

szerelem fel a W202-esre (250 TD automata), akkor ahhoz pontosan milyen méretű csavarokra van szükségem?

 

Csak azért kérdezem, mert eddig nem is gyári és gyanúm szerint rossz méretű csavarral volt fenn és mivel jön a tavasz ezúttal szeretném jó csavarokkal feltenni a nyári gumit.

 

Kösz!

csabais Creative Commons License 2016.03.15 0 1 362430

Én azért nem bonyolódom távoktatásba mert mindig minden újabb kérdést szül.

Elöbb megcsinálom minthogy itt írogassak.

Te 15 hozzászólásból biztos el tudod dönteni ki segítőkész itt.

 

Amúgy:

 

Előzmény: J.L Torrente (362427)
BenzW210 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362429

Én csak gyűjtöm a tapasztalatokat, véleményeket. Szerelőhöz így is úgy is el kell vinnem. Se szerszámom nincs, se szakértelmem.

Előzmény: J.L Torrente (362420)
BenzW210 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362428

Bentről jön a hang, én úgy érzékeltem. Ha más tekergette nem hallottam kint semmit a motor hangjától.

Előzmény: Gubal (362419)
J.L Torrente Creative Commons License 2016.03.15 -2 0 362427

persze,csak akkor nem kell egy nyílt fórumban megsértődni,ha az a vélemény alakul ki,hogy nem értenek hozzá :) én autókkal kapcsolatban megosztom a tapasztalataimat,amit kemény munkával keresett pénzen tanultam meg,mert hiszek a közösségi eszmecserében.Az,hogy te nem osztod meg a tapasztalataidat,a te dolgod.Persze te tudod,ha hozzászóltál volna érdemben az én problémámhoz,nagy valószínűséggel valamilyen formában pénzt keresnél vele,persze csak,ha nekem is megéri.Itt azért általában nem azok az emberek fordulnak meg,akik kifizetnek 30e munkadíjat egy tárcsa-betét cserére :)

Előzmény: csabais (362425)
verano2008 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 362426

Szia!

Köszönök minden hozzászólást és tanácsot, mert ilyesmi mercikben lassan 9 éve nem ültem

és az én emlékeim is kopnak.

Jogos észrevétel, hogy a turbós autókkal is lehet gond, ebből a szempontból a szívó dizel nyugalmasabb használatot ígér gondolom, de a mostani helyzet szerint ha találnék jót,

akkor akár TD automatába is beülnék.

A félelmem abból fakadt, hogy előttem nem nagyon cseréltek automatában olajat és pont nálam adja majd be a kulcsot.

Egy próbakör is sokat fog számítani biztosan. Bár 2 dizel mercit is használtam évekig már,

de nem állíthatom magamról hogy értek ezekhez a kocsikhoz, ezért illene vétel előtt egy szakembernek vagy szervíznek is látni.

Kérdés csak az melyik tulajdonos hajlandó majd erre.

 

Üdv: Béla

Előzmény: Gubal (362400)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!