Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gaby28 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 6091

Szia miert csak az 1 es ? 

Előzmény: jahdenemam (6082)
bet7 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 6090

... még valami...

szintén W 639-es.

A külső hőmérséklet érzékelő meg van zavarodva... egy hosszabb leállás után az ajtó nyitására kiír minusz 20-30 fokot. Amikor ráadom a gyújtást, akkor --- jel villan fel, majd szépen lassan kezd közelíteni a valós értékhez. De abban a pillanatban , amikor elindítom a motort, akkor rögzül az éppen mutatott érték és nem változik. Majd, ha ismét áll a motor, de gyújtáson van, akkor újra kezd közelíteni a valós értékhez. Egyszerű ésszel fel nem foghatom mi baja. Kezdetben arra gondoltam, hogy a hőmérő gomba zárlatos és vizet kapott, de hetek óta nem esett az eső.

Erre van ötlete valakinek?

bet7 Creative Commons License 2015.02.19 0 0 6089

Sziasztok!

 

W 639-es vitomnál van pár pici gond.

 

Az utastérben van egy fűtés rásegítő, amit nem értek hogy működik. A középkonzolon ill. a vezető ülés mögött lehet bekapcsolni. Nos be tudom kapcsolni és hibátlanul jár a hátsó ventilátor, viszont nem érzékelek légmozgást. sem hideget, sem meleget. Hová tűnik a ventilátor által mozgásba hozott levegő???

 

Másik: az utastér világítását sem tudom működésre bírni. Ha felkapcsolom a középkonzolon lévő kapcsolóval, akkor nem ég a lámpa, hanem kb 1 perc múlva felvillan, de rögtön el is alszik, utána bizonyos időnként újra fel-fel villan, de mindig ki is alszik azonnal. Ha az oldalsó ajtót nyitom ki, akkor nem gyullad fel, viszont a hátsó ajtó kinyitásakor kigyulladnak a lámpák ... Na erre hogy varjak gombot??? Hol keressem a hibát. Ez korábban hibátlanul működött.

 

Előre is köszönöm a válaszotokat!

totti-govanotti Creative Commons License 2015.02.19 0 0 6088

Sziasztok!   112 es Vítóm van, és a gép egyre kevesebbet mutat mint amennyivel valójában megyek. Hol lehet beállítani a sebességmérőt? Volt már valakinek ilyen problémája?

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.02.19 0 0 6087

Fényorgona? :-)

Előzmény: Jena307 (6083)
kerekxx Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6086
Előzmény: Koloatis (6077)
Bennelux Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6085

Szia!  Köszönöm, amikor még működött akkor mértem, most több száz ohm.Kkiszereltem és direkt 12 voltnál sem csinál semmit. A 2szintező jó.  Persze a rendszer tilt és áll.

A tekercsen nincs semmi azonosító. Lehet ilyet venni vagy tekerni kell egyet a régi magra? Elég macera, nincs hozzá semmim és ez mégsem 1 spulni cérna, hogy csak úgy feltekerjem ..

Előzmény: kerekxx (6084)
kerekxx Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6084

Szia. Szerintem  ami a kompresszorral egybe van építve az a nyomástartó szelep. A leengedést a 2 szintszabályzó végzi. A 30.1 ohm pedig jó érték.

Előzmény: Bennelux (6073)
Jena307 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6083

na ma megint mit vettem ma észre ? a riasztó visszajelző led ha feltekerem a hifit  ütemre villog :DDD de csak ha nincs gyujtáson a kocsi, beszarok mit össze nem gányoltak benne a barmai

jahdenemam Creative Commons License 2015.02.18 0 1 6082

1es injektor?

Előzmény: Gaby28 (6081)
Gaby28 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6081

Sziasztok ha hidegen 1 et teker es mar melegebben 2-3 at ugy indul massal nincs baj ? Mi lehet meg ? Szerintetek ?

Kaptammar tippet hogy magasnyomasu ? 

Masra lehetmeg gyanakodni ebbol ?

kékled Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6080

kb 20e ft ból felújítható.

17. kerületben tudok szakit.

Előzmény: peter_ho (6074)
kékled Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6079

https://www.facebook.com/geza.suleyman?fref=ts

Előzmény: Koloatis (6077)
kékled Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6078

Sziasztok.
kell e ilyen széf valakinek?
Egy barátomé, de nem tudja mennyit érhet.
Kótyavetyélni nem akarja...
köszi.

Koloatis Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6077

Hali! 

V-klass belső alkatrészek  után hol érdemes érdeklődni? (Üröm,Pest,Győr kilőve)

 

silvermer Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6076

Üdv! Eladó 4 darab 19" felni, Mercedesre való. Ár megegyezés szerint. Érdeklődni: silvermer@freemail.hu

RÉMES Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6075

Beszélj már Vitodokival!

 

Megéri.

 

T

Előzmény: peter_ho (6074)
peter_ho Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6074

velencei tó mellett de közben nekem is ajánlottak egy szakit aki megcsinálja ...elvileg holnap kész

De van még egy hibás ami csapágyas de mindenhol falba meg csillagászati árakba ütközök....ebben van valakinek ötlete??

A másik kérdésem a 110d motor ami a kocsimban van még a gyári vezérmülánccal ketyeg...sztetek kell cserélni vagy hadd menjen még? és ha kell milyet érdemes beletenni gyárit csak vagy jók az utángyártottak is?

 

Előzmény: kékled (6054)
Bennelux Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6073

Szaisztok!

 

 

A 638-as légrugó leeresztő szelep a kompresszor házzal van összeépítve. Benne a tekercs (lásd kép) sajnos zárlatos. A tekercs méretei: Magasság 27 mm ; átmérő ( szigeteléssel ) 24 mm ; korábbi mérés alapján 30,1 ohm

Tudja valaki hol lehet ilyet venni?

 

köszönettel

 

Bennelux

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6072

Menj 30- al száz métert, pöfögjél helyben pár percet, majd ezt ismételgesd, és akkor szólj, ha nyolcvanon van a mutató. :-D

Ha nem terheled a motort, nem képes felmelegedni. Ennyi, nem kell ezt túllihegni.

[csiszoltál már kefét a keringtetőbe? ;-) ]

Előzmény: Jena307 (6071)
Jena307 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6071

Most direkt próbálgattam, hogy 70el megyek +2fok van, és akkor is 80on van, városban nem közlekedek így azt nem tudom, inkább azt feltételezem hogy városban annyit összesen nem mész hogy bemelegedjen azért nem éri el. 

Vagy az én autóm rossz mert rendeltetés szerűen működik :D

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6069)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6070

DEL gomb? ;-)

Olyan fontos emil nincs, amit gyanú esetén meg kellene nyitni. :-)

Előzmény: RÉMES (6067)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6069

Leülteti, alapból 52 A-es a generátor, ha jól emlékszem...

Ha hosszútávon beáll, akkor a termosztát jó. Városban, tötymörögve is lezár, csak a motor nem termel annyi meleget, hogy 50- 60 fölé másszon a cáger. Tartós városi üzemben segít, ha a fél hűtőt letakarod - haladásnál viszont nem árt rápillantgatni a vízmutatóra.

Előzmény: Jena307 (6065)
RÉMES Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6068

Úgy látom nem publikus. Mindegy, tudjad, hogy freemail-es címed van.  :-)))) 

Előzmény: RÉMES (6067)
RÉMES Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6067

Szinte így meg gondoltam.  :-))

 

Elküldöm neked priviben, hogy lásd, hogy élnek vissza az ember e-mail címével. ( egyre jobban kezdem útálni ezt a világot ezek miatt. )

 

 

Előzmény: Bxthomas (6066)
Bxthomas Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6066

En? dehogyis!

Előzmény: RÉMES (6063)
Jena307 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6065

Majd kiderül, tegnap 0 fokban 90el 110el menve , beállt, igaz hogy sok idő kellett vagy 15km.

Sok thermostatot cseréltem már, és már csak 3 márkát veszek meg, ebbe behr került. Ahoz képest hogy előtte csak 50ig ment fel, elégedett vagxok, egyébként is ismerős a modern dízelmotor hatásfok miatti hidegsége, a az m57es bmw,mben, egy villany kszán van gyárilag, amúgy 8ezerért adják az ilyet a facén, gondoltam rá veszek bele egyet, mert a bömi úgy fél perc után meleget fúj, csak van vagy 50 amperes és nem ,tudom mekkora a gencsi a viton

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (6062)
Jena307 Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6064

60ezer

Előzmény: Bxthomas (6061)
RÉMES Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6063

Szia!

 

Te küldtél követés kérő e-mail?

 

Nem gond, csak nem akarok bedőlni valami spames dolognak. 

 

 

Előzmény: Bxthomas (6061)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2015.02.18 0 0 6062

Beáll 80°- ra nem ez a probléma. Hidegben, városi forgalomban nem éri el sosem a 80 °C- t, pláne, ha még fűtesz is. Akármilyen új (és jó) is a termosztátom... :-(

Előzmény: Jena307 (6060)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!