A külső hőmérséklet érzékelő meg van zavarodva... egy hosszabb leállás után az ajtó nyitására kiír minusz 20-30 fokot. Amikor ráadom a gyújtást, akkor --- jel villan fel, majd szépen lassan kezd közelíteni a valós értékhez. De abban a pillanatban , amikor elindítom a motort, akkor rögzül az éppen mutatott érték és nem változik. Majd, ha ismét áll a motor, de gyújtáson van, akkor újra kezd közelíteni a valós értékhez. Egyszerű ésszel fel nem foghatom mi baja. Kezdetben arra gondoltam, hogy a hőmérő gomba zárlatos és vizet kapott, de hetek óta nem esett az eső.
Az utastérben van egy fűtés rásegítő, amit nem értek hogy működik. A középkonzolon ill. a vezető ülés mögött lehet bekapcsolni. Nos be tudom kapcsolni és hibátlanul jár a hátsó ventilátor, viszont nem érzékelek légmozgást. sem hideget, sem meleget. Hová tűnik a ventilátor által mozgásba hozott levegő???
Másik: az utastér világítását sem tudom működésre bírni. Ha felkapcsolom a középkonzolon lévő kapcsolóval, akkor nem ég a lámpa, hanem kb 1 perc múlva felvillan, de rögtön el is alszik, utána bizonyos időnként újra fel-fel villan, de mindig ki is alszik azonnal. Ha az oldalsó ajtót nyitom ki, akkor nem gyullad fel, viszont a hátsó ajtó kinyitásakor kigyulladnak a lámpák ... Na erre hogy varjak gombot??? Hol keressem a hibát. Ez korábban hibátlanul működött.
Sziasztok! 112 es Vítóm van, és a gép egyre kevesebbet mutat mint amennyivel valójában megyek. Hol lehet beállítani a sebességmérőt? Volt már valakinek ilyen problémája?
Szia! Köszönöm, amikor még működött akkor mértem, most több száz ohm.Kkiszereltem és direkt 12 voltnál sem csinál semmit. A 2szintező jó. Persze a rendszer tilt és áll.
A tekercsen nincs semmi azonosító. Lehet ilyet venni vagy tekerni kell egyet a régi magra? Elég macera, nincs hozzá semmim és ez mégsem 1 spulni cérna, hogy csak úgy feltekerjem ..
na ma megint mit vettem ma észre ? a riasztó visszajelző led ha feltekerem a hifit ütemre villog :DDD de csak ha nincs gyujtáson a kocsi, beszarok mit össze nem gányoltak benne a barmai
velencei tó mellett de közben nekem is ajánlottak egy szakit aki megcsinálja ...elvileg holnap kész
De van még egy hibás ami csapágyas de mindenhol falba meg csillagászati árakba ütközök....ebben van valakinek ötlete??
A másik kérdésem a 110d motor ami a kocsimban van még a gyári vezérmülánccal ketyeg...sztetek kell cserélni vagy hadd menjen még? és ha kell milyet érdemes beletenni gyárit csak vagy jók az utángyártottak is?
A 638-as légrugó leeresztő szelep a kompresszor házzal van összeépítve. Benne a tekercs (lásd kép) sajnos zárlatos. A tekercs méretei: Magasság 27 mm ; átmérő ( szigeteléssel ) 24 mm ; korábbi mérés alapján 30,1 ohm
Most direkt próbálgattam, hogy 70el megyek +2fok van, és akkor is 80on van, városban nem közlekedek így azt nem tudom, inkább azt feltételezem hogy városban annyit összesen nem mész hogy bemelegedjen azért nem éri el.
Vagy az én autóm rossz mert rendeltetés szerűen működik :D
Leülteti, alapból 52 A-es a generátor, ha jól emlékszem...
Ha hosszútávon beáll, akkor a termosztát jó. Városban, tötymörögve is lezár, csak a motor nem termel annyi meleget, hogy 50- 60 fölé másszon a cáger. Tartós városi üzemben segít, ha a fél hűtőt letakarod - haladásnál viszont nem árt rápillantgatni a vízmutatóra.
Majd kiderül, tegnap 0 fokban 90el 110el menve , beállt, igaz hogy sok idő kellett vagy 15km.
Sok thermostatot cseréltem már, és már csak 3 márkát veszek meg, ebbe behr került. Ahoz képest hogy előtte csak 50ig ment fel, elégedett vagxok, egyébként is ismerős a modern dízelmotor hatásfok miatti hidegsége, a az m57es bmw,mben, egy villany kszán van gyárilag, amúgy 8ezerért adják az ilyet a facén, gondoltam rá veszek bele egyet, mert a bömi úgy fél perc után meleget fúj, csak van vagy 50 amperes és nem ,tudom mekkora a gencsi a viton
Beáll 80°- ra nem ez a probléma. Hidegben, városi forgalomban nem éri el sosem a 80 °C- t, pláne, ha még fűtesz is. Akármilyen új (és jó) is a termosztátom... :-(