Jó ez a plé mester, már mások is megszólítottak ilyeténféleképpen. Mester több klub taghoz viszonyítva igazán nem vagyok. Vannak itt komoly gépészek, MESTEREK, én mint említettem, felhasználó vagyok. Kíméletlennek tűnően sokat, nagy eszközökkel koptatom a Dutrákat. Hát ez nem szép dolog. Jobb lenne, ha én is kivenném őket a napi gályából, de még megközelítően sem találtam olyat, amibe szívesen bele ülnék, és turnám azzal a földet. Így szeretem, porosan, kevés üzemanyaggal, akár a föld közepén is megszerelve. Tudja aki tudja, több évtiszede Dutrázom, nem mondható kiváló műszaki állapotuakkal, de engem még sohasem tréler vitt haza.
Szóval a valóságot az "Üdv, plé földtúró!" megszólítás taglalná.
Először is azt szeretném tudni, milyen hűtővízóráról van szó, elektromosról vagy éteresről (a drótos) Ha elektromos akkor nem biztos hogy a jeladó hozzá való, mert ebbe is van több féle
Ha drótos akkor azt tudni hogy ezek 40éves dolgok és az éter már imitt-amott van benne, ebben az esetben azért csalhat
Éteres javítását Bpesten Haudek úr végzi, én is oda szoktam hordani ennek a felújítása 15e ft.
Esetleg ha tudnál képet küldeni az jó lenne, sokat segítene
Más: Joe bátyó itt hagyta nálam az UE28-as lehajtást mikor jössz érte?
Köszönöm szépen, azon kevesek közé tartozol, akinek ez tetszik. Még itt a magyar gépesek között is sokakat irritál. Azt nem tudom, hogy miben látnak ők jövőképet, hogyan gondolják és mit, átadni a gyerekeinknek.
Ha megnézed az 19591. hsz eltűnt, túl messzire mentem a figyelő szemeknek.
Sajnos nem kaptam választ még, valószínű nem is lesz, levonják majd kamatostul a földalapumból. Természetesen referálok, ha tudok miről. Az Orbán meghívásomra, sem reagáltak az ég világon semmit.
Öröm olvasni dinamikus hozzászólásaidat, lendületed irigylésreméltóan fiatalos. Érdeklődni szeretnék Tőled, hogy mire haladtál a kárenyhítési alapba történő befizetési kötelezettséggel kapcsolatban a hatóságokkal. Azért merek előhozakodni a témával, mert korábban írtad, hogy majd tájékoztatsz bennünket a fejleményekről. Szurkolunk Neked. Aztán meg okulnánk is, hogyan lehet kicsit védekezni a bürokrácia és a hatalmasságokkal szemben. Ha tudsz valami infót (ha nem, akkor is) írj! Szívesen olvasunk.
Még egy nagyon lényeges a ami mezőgazdaságunkban, nem a piacon az árud ellenértéke ként kapod meg a pénzedet, hanem a mindenféle eszement támogatásokkal kuncsorogva többször a dzsudi pénzért. Először a pályázatod bevételéért, majd annak nyeréséért, végül a kifizetéséért. Ami többedlen el is marad. Közepes és kis vállalkozások esélytelenségével indulsz. Végig érezheted, hogy te egy senki vagy, az ő pénzük nélkül.
Nem tudom észrevettétek az Agrón hirdetnek dieselhez gáz szettet. 20-30 %-os valós megtakarítás. Eddig legális volt, de mert jó, már nem engedik. 40-50 kamionba szerelték már be, akik éjjel nappal hordják a gabonát Olaszországba. Okos, nem? A tárolt gabonát amely nyugodtan el van az újig jó helyen, azt most adjuk el gombokért, amikor az orrnehezek leviszik az eurot. Egész amerikának nem lesz kukoricája, meg senkinek.
Olyan gazdag ország vagyunk egyébként, az édesvíz készletekbe, most bele sem megyek.
Erről van szó. Te vagy az első, de ha az ár olyan mint szokott, nyilván nem kell.
Nagyon érdekes két telefon beszélgetésem volt tegnap. Elértem Kunkomát, amire te jöttél rá, hogy ő a hirdető. Eddig többször szó esett, hogy hol van a legtöbb Dutra itthon. Azt nem tudom biztosan hogy hol, de nekik 20 Dutrájuk van, kacsáznak és 10 dolgozik.
A másik, fórumos ismerősünk rokona. 1993 környékén tengernyi Steyr-Dutrát látot az NDK-ban, de rájuk sem nézett, mert senkinek sem kellett. Behozott inkább vagy 500 MTZ-ét, az eladható volt. Érdekes hiperkorekt KG is ott vett nála 90-es Dutrát már. Természetesen sajátra és majd megcsinálja.
Üdv Pléhúsz,üdv a többi Dutrásnak is.Egy kis kiegészitést fűznék a hozzászólásához,ha megengedi.A Rába,a Mávag,a Dunai Repülőgépgyár,a WM,stb,ezek mind elsősorban hadiipari gyárak,elsődleges célpontok bombázáskor,a szövetséges erők sem csak hobbiból bombázták őket.De nem ez a lényeg,hanem hogy volt erő a feltámasztásukra,voltak szakemberek,akik terveztek,gyártottak,és volt igény a gyártott termékekre,gépekre is.Ma meg mi van ebből meg?Akarat ,az nincs rá,a döntésképes emberek egy kis lobbipénzért az anyukájukat is eladják.Tervezők,azok talán még lennének,de csak talán.Igény,hát nem tudom.A nagymenő gazdák kiemelt támogatásból veszik az uj,csicsa gépeket,nekik biztos rangon aluli egy magyar gép.A kicsik,akik most is régi géppel mennek,azok meg nem tudnák pénzhiány miatt megvenni.Szerintem igy van,de lehet,nagyot tévedek.Esetleg érdemes lenne egy saját,házi pályázatot csinálni,hogy milyennek kéne lennie egy mostani,modern Dutrának.
Ha nézzük a megafaktorcsillagos és egyéb csak ők járnak jól műsoraikat is, nyilvánvaló minden szinten nagyon komoly háburúban állunk. Volt 30-100 éves, a miénk mostmár mondhatni 22 éves háború. Ahogyan a tatárok nyíllal, a törökök ágyúval, stb. Ezek gazdasági csalafintaságokkal győznek le minket, nap mint nap. A kultúra sugárzás helyett, pedig tenyésztik, a még ettől is ostobább tudatlan itt lakókat. Magyarnak nehezen nevezhetem azokat, akiknek hazájuk pusztulása nem fáj, bőven meg vannak elégedve, ha a nagy potrohoz üllepet tisztára nyalják naponta, egy kis baksisért.
Az oroszok után biztosan lett volna még számos ellensége a Dutrának. Pontos számok adatok vannak, hogy a gengszterváltás óta nagyobb veszteség érte az országot, mint a II. Világháborús bombázásokkal. A mindig a vörösöket segítő, Anglia és USA, bombázta a Rába és Vagon Gyárat, a Csepeli Vas Műveket, a Csepel Autót, de azok mégis feltámadtak utána és újra termeltek.
Az álmokat sohasem szabad feladni, hogy egy majdnem teljes alföldű országnak legyen saját traktorgyártása. Hogy hazudni bűn. S nem lehetnek olyanok a jövőben, mint két napja, hogy a dinnyét lopó, tévedésből nem a gazda, hanem annak szomszédjára gyújtja a házat.