Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SGN Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55362

Sziasztok! Tapasztalta már valaki azt, hogy autózott a 2004. Clio 1.2 8V D7F726 autójával (persze ettől eltérő évjáratú is lehet) és a legváratlanabb pillanatban, akár 100km/h-nál, akár 50km/h-nál a motor egy pár másodpercre megtorpan, mintha valaki levenné a gyújtást és visszarakná? Néha le is áll. Ezután van, hogy napokig semmi gond, egyszer csak ismét előjön a rángatás teljesen kiszámíthatatlanul. Ezek mellett néha nem indul el a motor csak sokadikra, néha hallani a gyújtás ráadásakor, hogy az üzemanyagszivattyú elindul néha nem hallani. Hibakódok immo: DF067, motor: DF261 illetve DF009. Most hibakódok törölve vannak, azóta nem rángatott, de elképzelhető, hogy a relék hibakódjai akkor kerültek bele amikor ki lettek szerelve, mert az üzaszivattyú nem kapott áramot. Ha ismét előjön a rángatás lesz egy hibakód olvasás, talán akkor kiderül, hogy a relék hibája a múlt heti kiszerelés és visszarakás miatt jöttek-e ki vagy sem. Ha valaki tapasztalt már ilyen rapszódikus megtorpanást a motorja életében akkor kérem ne fojtsa magába az esetleges megoldást! Köszönöm.

tekilla123 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55361

Az alajárati motort vadi újra cseréltem és a FHP jeladót is!A hiba fent áll!A diagnosztikai műszer 18% nyitást érzékel alapjáraton nem tudom hogy ennek így kell e lenni?Azért gondoltam hogy hibás az érzékelő és így alapjáraton több benzint fecskendez be hidegindításkor!

 

Előzmény: Köhike (55360)
Köhike Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55360
Ezt így látatlanban elég nehéz megmondani. Nézz rá az alapjárati motorra az szokott inkább elkoszolódni. Alapjáraton a TP szenzor nem sok mindent csinál.
Előzmény: tekilla123 (55359)
tekilla123 Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55359

Sziasztok! Az lenne a kérdésem,hogy 2000-es 1.4-es thaliánál a pillangószelep érzékelő okozhat olyan problémát,hogy hidegindulásnál teljesen alacsony alapjáraton kb 400-as indúl be olyan mintha 2 henger menne és kb 5másudperc után áll csak be az alapjárat 800 körülire.Minél hidegebb van annál jobban érezhető a nehéz indulás! Köszönöm!

Köhike Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55358
És ha mindenképp ragaszkodik valaki a ragasztáshoz igen kétséges, hogy jó lesz-e a végeredmény, mivel egy kihalt szakma.
Előzmény: Köhike (55356)
Köhike Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55357
A szabályozást nem a tárcsára írtam hanem a dobra. Sajnos olyan anyagból van, hogy nagyon meg tud kopni és bazi nagy válla tud lenni.
Előzmény: WEBRICS (55353)
Köhike Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55356
Nem azt írtam, hogy lehetetlen dolog, de ahogy többen, is írták már nem éri meg ilyennel foglalkozni mivel 5000ft egy garnitúra új pofa bele.
Előzmény: volvus (55354)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55355

Akkor is azért csináltak ilyet a szakik mert nem lehetett kapni alkatrészeket. A tömegtermelés kiváltotta ezeket, ha ma fel akarnál újjitani egy blokkot akkor mélyen zsebbe kell nyúlnod, olcsóbb egy bontott darabog megvenni. Kb  10éve csináltattam fékbetét ferodoloztatást, de azt azért mert verseny fékbetétet kartam elérhető áron. Ma már a verseny fékbetétek is elfogadható áron kaphatóak a szériáról ne is beszéljünk. A munkahengereket alapból cserélném mint ahogyan az előttem hozzászóló szintén javasolta. 

Előzmény: WEBRICS (55352)
volvus Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55354

Szia!

Mifelénk /Pontosan Mogyoródon/ az a szaki aki a fékdobot szabályozza a fékbetétet is ő ragassza és az új felszabályozott fékdobhoz igazítja az ívét. Kb. 5-8 e ft. /garnitúra típustól függően. Hosszú évek óta rendelünk tőle, a munkályából eredő hiba még nem volt.

Előzmény: Köhike (55351)
WEBRICS Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55353

Köszönöm,megfogadom a tanácsodat.A szaküzletben biztosan meg tudják mondani a forgalmi adatai alapján(meg az oszlopon lévő adatok is le vannak fényképezve),hogy milyen fékpofa,vagy munkahenger kell bele.Most megy műszakira,ott meg eldöntik,hogy szabályozni kell-e a tárcsát.

Előzmény: Köhike (55351)
WEBRICS Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55352

Tudod én egy öreg fickó vagyok,az én fiatal koromban még szegecseltük a ferodot a fékpofára,a motorokat megfúrtuk,lehetett kapni nyers dugót,amit megesztergáltunk (motorkerékpár),szétszedtük darabokra a Trabant motorját,hegesztettük a kasznit,szóval más világ volt.Tudtam,hogy voltak ilyen cégek akik ragasztottak ferodot,de azt nem,hogy azok már meg is szűntek.Ezért gondoltam erre.De látom már más világ van,hát alkalmazkodom hozzá.

Előzmény: Törölt nick (55350)
Köhike Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55351
Kell venni új fékpofa garnitúrát. Kb 5000ft. Ezt a ragasztást meg el kell felejteni, mert eleve senki nem fogja tudni megcsinálni, na meg felelősséget sem fog senki sem vállalni, hogy az jó lesz. Arra kell figyelni milyen rendszerű fék van rajta, mert van több féle. (ABS-es vagy sem) Ha nem ABS-es nagy valószínűséggel Bosch lesz rajta. És ha ilyen idős már az autó és még nem volt szétszedve lehet érdemes a rögzítő rugókat stb is kicserélni mert egy halom rozsda lesz az egész, valamint a munkahengereket is érdemes cserélni mert általában azok is élettartamuk végéhez közelednek ilyenkorra. Olyan 15-20 ezerből az egész hátsó féket rendbe lehet rakni, és akkor megint évekig rá sem kell nézni. Valószínű, hogy a dobokat is szabályozni kell majd, ha még lehet és nem érték el a megengedett maximális kopás értékét.
Előzmény: WEBRICS (55349)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55350

Ezek a cégek javarészt kihaltak. Nem hiszem, a mai alkatrész árak mellett gazdaságos lehet ilyet csináltatni. Nem tudom az indokát miért szeretnél ilyet? 

Előzmény: WEBRICS (55349)
WEBRICS Creative Commons License 2014.01.11 0 0 55349

Kedves barátok! Hátsó fékpofáimra ( Thalia 2002  diesel) ferodot szeretnék ragasztatni Komárom környékén.Tudtok nekem egy címmel segíteni?Köszönöm,ha válaszoltok!

DGabee85 Creative Commons License 2014.01.10 0 0 55348

Így terveztem! 5kg koncentrátumot vettem. 2 rész koncentrátum, 1 rész desztvíz arányban hígítottam!

Előzmény: k.o.v.a.cas (55338)
Köhike Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55347
Nemrég volt róla szó, hogy valamelyikben ellenállás van valamelyikben dióda van védelem miatt, hogy kikapcsoláskor ne vágja agyon a motorvezérlőt. Na a lényeg diódás relé égen földön nincs. Viszont, hogy béke legyen csinálok.
Előzmény: Köhike (55346)
Köhike Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55346
Dióda.
Előzmény: Törölt nick (55344)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55345

Azért tanulságos volt ez az egr. Sárga lámpa felvillant időnként,  elvittem autószerelőhöz, hiba kiolvas diagnózis egr szakadás. Javaslat,  cserélni kell. Mondom jó van otthon donor motor abból kiszedem. Kiszedem átrakom hiba marad, vissza hibakódolvasásra mondják hibás a donor is kell venni újjat. Tovább kételkedve a dologgal kapcsolatban a javaslatuk keressek vezeték szakadást. 3 perc keresgélés után meg is van.

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55344

Mit kell tuningolni rajta?

Előzmény: Köhike (55342)
Köhike Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55343
Szóval ez is hasonló volt mint az egr problémád.
Előzmény: Törölt nick (55341)
Köhike Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55342
Nem volt ilyen problémája, csak indításkor néha nem ment rendesen. Lehetett hallani, hogy alacsonyabb fordulaton megy. És mindezt teljesen véletlenszerűen produkálta. 10 esetből mondjuk 1-2-szer. Végigmértem mindent, és minden jó is volt. Aztán végigpucoltam a relé foglalatokat most úgy néz ki rendbejött, azóta nem csinálta. Na meg rendeltem új reléket is, majd azokat is berakom valamikor. Csak azokat meg még kicsit meg kell tuningolni.
Előzmény: Törölt nick (55341)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55341

Már nem produkált elegendő nyomást?

Előzmény: Köhike (55340)
Köhike Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55340
Nekem is sikerült megoldani az AC problémát.
Előzmény: Törölt nick (55339)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55339

Na az EGR-nek semmi baja a vezeték volt elszakadva. Jó hogy van 2db donor motorom, így nem vettem fölöslegesen újat.

k.o.v.a.cas Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55338

Így akartad,vagy így sikerült?

 

Előzmény: DGabee85 (55337)
DGabee85 Creative Commons License 2014.01.09 0 0 55337

Én lecseréltem dec.22-én a fagyállót. Utána, amikor lelégtelenítettem, elmentem a kútra és bemérettem. -45.

Előzmény: Köhike (55314)
Köhike Creative Commons License 2014.01.08 0 0 55336
Aztán végül megoldották, és 2-3év után még haza is jött vele.
Előzmény: Köhike (55335)
Köhike Creative Commons License 2014.01.08 0 0 55335
A legjobb poén az volt, hogy amikor hengerfejes lett mert szétfagyott, ott északon életükben nem láttak még olyan szicíliai technikát, sőt igen nehezen tudtak alkatrészt rendelni mert nem nagyon ismerte semilyen program sem az autót. :)
Előzmény: Köhike (55334)
Köhike Creative Commons License 2014.01.08 0 0 55334
Ez egy öreg autó volt sok pénzt nem is akart bele önteni a barátom. Viszont megjárta vele a fél világot. Szóval gyári folyadékok nem jöttek szóba a költségvetés miatt.
Előzmény: Törölt nick (55331)
Köhike Creative Commons License 2014.01.08 0 0 55333
Nem tudom. Lehet maradt benne valamennyi. Elég régen történt már a dolog.
Előzmény: Törölt nick (55331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!