Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie-13 Creative Commons License 2014.07.04 0 0 42661

A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e ajánlani ismerőst vagy forrást 205/60 R16-os nyári gumira, 4 db kellene? (Nyilván nem azért kérdezem, mert nincsen a neten hegyekben gumis, hanem ezeknél jobb forrást keresek)

 

 

Ha Pesten vagy, akkor érdemes írnod egy emailt az itteni címemre.

 

Ha nem kell vidékre futározni, akkor elég versenyképes árakat tudok mondani.

 

De nagy csodát ne várj, a webáruházak 2-3% árrésekkel dolgoznak, tehát ha a rettenetesenolcsogumi.hu-n valami 25 ezerbe kerül, akkor az sehol nem lesz 20 alatt :-)

 

 

Előzmény: mov (42660)
mov Creative Commons License 2014.07.04 0 0 42660

Sziasztok,

 

A kérdésem az lenne, hogy tudtok-e ajánlani ismerőst vagy forrást 205/60 R16-os nyári gumira, 4 db kellene? (Nyilván nem azért kérdezem, mert nincsen a neten hegyekben gumis, hanem ezeknél jobb forrást keresek)

bananatree Creative Commons License 2014.07.04 0 0 42659

igaz nem autómata, hanem kézi váltós, de nálunk a 2.0B ovijáratban (max. 2-3km menés egy huzamban) a 12l-t is meg tudja enni.

Ha van benne néhány picit hosszabb szakasz (~10km), akkor 11,3 is elég tud lenni :)

Fedkomp szerint.

országúton tényleg tud 7-8 közt is, de inkább 8 az.

Persze ha valaki kimondottan képes odafigyelni a takarékos stílusra, annak lehetne jobbak az értékek, de ha valaki inkább haladni akar, akkor ez van.

 

 

Előzmény: MBTibi (42657)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.04 0 0 42658

Nagyon jól megy. 200-at már mentem vele... A városi vagányok mindíg megjárják a lámpánál...

 

Városban rövid távon 10-11 litert eszik. Főúton 90-110 között 7,5-8 liter elég neki. Autópályán 140 fölött a városi fogyasztást produkálja.

Előzmény: MBTibi (42657)
MBTibi Creative Commons License 2014.07.04 0 0 42657

Köszi!

Fogyasztás, menetdinamika milyen? Inkább lakott területen belül, illetve főúton használnánk.

Előzmény: Törölt nick (42656)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.04 0 0 42656

4 sebességes DPO váltó van benne. Az enyémben 103e km van. Egy okoskereken kívül semmi baj nem volt még a motor és váltó részéről. Okos váltó, figyeli a vezetési stílust és az alapján vált. Lehet használni manuális módban is, de ritkán van értelme.

Előzmény: MBTibi (42654)
Törölt nick Creative Commons License 2014.07.04 0 0 42655

3 éve ilyennel járok. Szerintem jó. 

Előzmény: MBTibi (42654)
MBTibi Creative Commons License 2014.07.03 0 0 42654

Sziasztok!

Mennyire megbízható a 2.0 benzines motor, automataváltóval (2004-5-ös évjáratot néztem)? Milyen automataváltó van benne? Sok gond lehet vele?

Törölt nick Creative Commons License 2014.07.03 0 0 42653

Bölcsőszilentet cserélt már valaki?

 

Előzmény: szalaics (42652)
szalaics Creative Commons License 2014.07.03 0 0 42652

Én ezzel jutok el a szűrőhöz:

http://geniusszerszam.hu/spd/genius_atb01/Genius-AT-B01-olajszuro-leszedo

 

mivel van a családban több kocsi, ezért ez felöleli az azokban szereplő méretű szűrőket, így univerzális! :)

 

Meg kell szokni, de lejön vele.... eddig legalább is! :)

Előzmény: Ati_! (42647)
DAndras79 Creative Commons License 2014.07.03 0 0 42651

Nekem is 1.5dci van, vettem egy rövid nyelü láncos fogót, azzal rá tudok felülről fogatni úgy, hogy kb. 1cm-t lehet mozgatni, de ez elég is, szépen lejön.

Bár mostanában "smirgli"-vel fogom meg, kézzel is jól rá lehet húzni, és ugyanigy le is jön 15ekm múlva (múlt héten cseréltem olajat, szürőkkel).

Előzmény: Ati_! (42647)
mov Creative Commons License 2014.07.03 0 0 42650

Az 1.6-nál nem tudom pontosan mi a helyzet, mivel 1.5 dCi-m van. Ha hasonló felépítése van, akkor igaz amit írok, ha nem, akkor majd valaki megmondja mi az igazság.

 

Az 1.5 dCi esetében a szerkezet rendesen kitölti a motorházat, így az olajszűrűhöz a klasszikus láncos és egyéb megoldásos olajszűrő fogókkal képtelenség hozzáférni. Márpedig akármilyen szépen és szabályosan lett felrakva, kézi fogással leszedni szinte biztos nem lehet. A legbiztosabb eszköz a sapkás szűrőfogó, ami egy hosszú szárral felülről meg rá a szűrőre, majd ezzel viszonylag könnyedén le lehet csavarni.

Ilyen fogó hiányában jöhetnek a kreatív megoldások, egészen a "csavarhúzóval ütök egy lyukat a szűrőbe" szintig. Ezt azért nem javaslom.

Előzmény: Ati_! (42647)
EME Creative Commons License 2014.07.03 0 0 42649

Simán. Alányúlsz és felfeszíted, a műszerfal alatti részt pedig hátra húzod.

Előzmény: D-box2 (42644)
deguu Creative Commons License 2014.07.02 0 0 42648

ok koszi!...azt hittem mar a dizelekbe is raknak. 

Ha valaki Szolnok kornyeken tud  beszerelni potkereket ( ha jol hallottam nem nagy ugy...kivulrol alulra lehet) akkor legyszives irjon!
Kereket szerzek de lehet hogy jo ra a megane mankokereke? na de siseeunk annnyira ;)

Előzmény: EME (42625)
Ati_! Creative Commons License 2014.07.02 0 0 42647

Köszi a válaszokat!

 

Olajszűrőt felülről vagy alulról támadjam?

grafy2 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 42646

Sziasztok!

 

Egy Debreceni (vagy közeli) Cartársat keresek még mindig egy kuplunggal kapcsolatos nagyon rövid személyes konzultációra (1.5 dci)

 

Nagyon várom.

mantec Creative Commons License 2014.07.01 0 0 42645

T, Ati_!!

 

Benzines motorba
1.4, 1.6, 2.0
RN0700:
Elf Evolution Sxr 5W-30,
Elf Evolution 900 Sxr 5W-40.

Előzmény: Ati_! (42642)
D-box2 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 42644

Bocsi még csak annyit kérdeznék, hogy ez a váltót takaró burkolat hogy jön le mert nem akarom szétbarmolni.

 

üdv

 

Előzmény: EME (42637)
stevie-13 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 42643

Ez kell nekem 1.6-ba? Elf Excellium NF 5w40 vagy új nevén Elf Evolution 900 NF 5w40

 

 

Nem kifejezetten. A Renault-olaj neve Elf Evolution 900 SXR 5W-40. A régi neve ugyanez volt, a 900 nélkül.

 

Én azt gondolom, hogy egyébként ez megegyezik az általad említett olajjal, de nincs rá semmilyen bizonyítékom, és annyira nem izgat, hogy rákeressek az adatlapokra :-) mert sem árban, sem elérhetőségben nincs érezhető különbség.

 

Az NF-nek mindenféle jóváhagyása van, csak Renault nincs, az SXR-nek meg Renault van.

 

 

 

Előzmény: Ati_! (42642)
Ati_! Creative Commons License 2014.07.01 0 0 42642

Ez kell nekem 1.6-ba?

 

Elf Excellium NF 5w40 vagy új nevén Elf Evolution 900 NF 5w40

denesa0607 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 42641

Üdv! Egy kérdésem lenne! Egy Renault Mégane Scenic 2.0 (2000-es évjárat) lenne szó, egy hosszabb út után felnyitottam még járó motornál a motorháztetőt, és láttam, hogy bugyog a víz a tartályban. A vízhőfok jelzője a műszerfalon azon a ponton állt ahol mindig. Elvittem szerelőhöz aki megnézte, és mondta hogy teljesen normális, biztosan nem hengerfejes, hanem csak a túlfolyó csőnél ahogy folyik vissza a víz, azért bugyog. Elvittem egy másikhoz is, ugyan ezt mondta, de többször nyitottam már fel a motorháztetőt és egyszer sem emlékszem rá, hogy bugyogott volna, szerintem elég észrevehető. Találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? Tényleg normális? Köszönöm előre is a válaszokat! 

grafy2 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 42640

Sziasztok!

 

Korábban írtam, hogy felkeményedett a kuplungom (hirtelen). Felső munkahengert cseréltük, de nem oldódott meg a probléma. Nagyon úgy néz ki, hogy kuplung cserés lesz a gk., az időpontom is megvan.

 

Előtte szeretnék egy olyan kuplungot kipróbálni, ami jól működik, sajnos a szakszervízben nincs most 1.5 dci. (1.9-es volt, ég és föld a különbség az 1.9 javára)

 

Debrecenben (vagy környékén) keresek egy kartársat, akinek 1.5 Senic-je van (enyém 2008-as, 6 sebességes), és megengedné, hogy kipróbáljam a pedál keménységét.

 

Nagyon köszönöm előre is. 

 

 

Zephyr Creative Commons License 2014.06.30 0 0 42639

teljesen igazad van!

Előzmény: ThomBoy (42633)
D-box2 Creative Commons License 2014.06.30 0 0 42638

Teljesen logikus amit mondasz.Megnézem.

üdv

 

EME Creative Commons License 2014.06.30 0 0 42637

A váltó szoknyát tartó burkolaton van ez a két kapcsoló. Ha ezt a burkolatot le kell venni a helyéről, akkor a rajta lévő kapcsolók csatlakozóit szét kell húzni. Vissza szerelésnél meg újra csatlakoztatni, ugyebár. Én megnézném, hogy ez az utóbbi művelet megtörtént-e? 

Előzmény: D-box2 (42636)
D-box2 Creative Commons License 2014.06.30 0 0 42636

Ezt kifejtenéd bővebben, mert ebből nem sokat értettem.

 

EME Creative Commons License 2014.06.30 0 0 42635

Szia!

Azt nem tudom, hogy a klíma javításához kellett-e a váltó körül dolgozni, de nekem úgy tűnik, hogy nincs rajta a csatlakozó a nem működő kapcsolókon. Én ezt nézném meg leghamarabb.

Előzmény: D-box2 (42634)
D-box2 Creative Commons License 2014.06.30 0 0 42634

Üdvözlet mindenkinek!

 

Nekem olyan gondom van, hogy 2006 1,5dci-be klímakompresszor csere után elment két funkció.A sebváltó mellett a vészvillogó meg a vészlezáró kapcsoló nem mükszik. A mester azt mondja nincs összefüggés a javítással de megnézi csak elment nyaralni és 2 hét múlva tudja vállalni.Nekem viszont jó lenne minél hamarabb.Mekkora gond lehet ez?Vajon hiradástechnikai gyakorlattal meg tudnám oldani?

 

További szép napot mindenkinek !

 

ThomBoy Creative Commons License 2014.06.30 0 0 42633

Nem tudom mennyi egy bontott (ahogy emlékszem kétszeres ár minimum), mondjuk úgy hibátlan motor, illetve kérdés mi a tényleges baja ennek (nyilván egy hengerfej tömítés nem tétel), bennem az merült fel, hogy egy ügyes szerelő a kettőből tud építeni egy jót ha ennek a blokk része hibátlan ami neked szétment.

Ezért írtam, hogy egy "misét", tehát egy kérdést megér, mert lehet olyan feltételekkel el lehet hozni amiben kis kockázat van és megéri, ez mégiscsak egy 3 éves motor.

Előzmény: Zephyr (42632)
Zephyr Creative Commons License 2014.06.29 0 0 42632

egy teljesen hibás motort cseréljek ki egy kevésbé hibásra?

;-)

Előzmény: ThomBoy (42631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!