Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jcsongor Creative Commons License 2009.04.03 0 0 130
help, help, help!!!!
Sziasztok!Vettem egy Opel Astrat, 1,7 TDI, 2003, ami meglepett, hogy 100 km után olaj van a hűtővíztartályban. Kihangsúlyozom, hogy, amikor megvettem a tartály belülről tiszta volt, szép átlátszó, ma már olajos. Egyesek szerint egy szimering, mások szerint valami olajhűtőnél a baj, nektek mi a véleményetek? Víz az olajban nincs, csak olaj a vízben!!! Mennyibe kerül ez most nekem? Előre köszönöm.
Tomi 2.5td Creative Commons License 2009.03.23 0 0 129
Hozzáértőket itt találtok! :-D
prince- Creative Commons License 2009.03.20 0 0 128
2004 1.4 G astrám van 44000km-el. 2 hónapja főleg hidegen rángatni kezdett, lefulladt, "sárga" lámpa villogott, folyamatosan égett szinte napi szinten. A hibakódot letárolta, gyújtás hibát jelzett. ( 1-es 4-es hengerre). A trafósort kicseréltettem, 1 hétig nem jeletkezett a hiba, majd megint ugyanez, ugyanazokra a hengerekre. Garanciában cserélték a trafósort, ezzel 3 hétig semmi probléma nem volt, majd ma megint ugyanaz. (most csak az 1-es hengerre). Elég tanácstalan vagyok, meg a szerelő is... Tudna valaki tanácsot adni?
Természetesen gyertyát is cseréltem.
BarG Creative Commons License 2009.02.17 0 0 127
Sehol egy hozzáértő?!
Előzmény: BarG (126)
BarG Creative Commons License 2009.02.15 0 0 126

Hello!

Faterom Astrájával menve egy érkekes kerepelő hangot hallottam, de csak akkor, amikor relatíve lassan mentem, egyenletesen. Ha motorfékeztem, eltűnt, sőt abban a pillanatban is, amikor megnyomtam a gázpedált. G Astra X18XE motorral, ki tudja hány, de inkább  kevés km-rel.

Szóval mi lehet ez?

üdv

Tomi 2.5td Creative Commons License 2009.02.15 0 0 125
A sok rövid utakon szokott még az olajbetöltő sapka belseje habos lenni.
Előzmény: Kispöfe (123)
Pityorka Creative Commons License 2009.02.14 0 0 124
Ismerősnek ugyanez volt a hiba, gyújtáspanel volt a ludas, azt kicserélték, és minden rendben lett.
Előzmény: isup (-)
Kispöfe Creative Commons License 2009.02.14 0 0 123
néha indításnál köp 1 kéket és annyi. nem látni rajta folyást sehol.
hát sokat megyek vele az igaz, mert amíg bemegyek a munkahelye télen nem melegszik fel teljesen a motor
Előzmény: Tomi 2.5td (122)
Tomi 2.5td Creative Commons License 2009.02.14 0 0 122

Én nem vagyok szaki, de ha kékes a füstje akkor eszi, csak az a kérdés, hogy hol?

Szimeringnél, vagy sok a hideg üzem(rövid utak) és ezért felhígul az olaj.

Ha nincs füst akkor nem folyik valahol?

De ezek csak tippek.

Előzmény: Kispöfe (121)
Kispöfe Creative Commons License 2009.02.14 0 0 121
110000 km van benne
Németországban vásároltam 10W 40es Lukoil olajat. nem 1 rossz anyag, mert tesóm a renaultban is olyat használ és nincs vele gondja.
Előzmény: Tomi 2.5td (120)
Tomi 2.5td Creative Commons License 2009.02.14 0 0 120

Szia!

 

Hány km van benne?

Milyen olaj van benne?

 

Előzmény: Kispöfe (119)
Kispöfe Creative Commons License 2009.02.13 0 0 119
Sziasztok
Lécci segítsetek nekem
Van 1 1.6 16 szelepes ecotec motoros '99es F-es astrám.
oké hogy bele van írva a könyvébe hogy alapból eszi az olajat, de szerintetek az még normális hogy 3000 km után közel 1 litert kell utána öntenem?? szerintem nagy baj nem lehet vele, mert húz rendesen, megy is mint állat, nem akadály neki a 160se autópályán, meg az utánfutót is bírja rendesen. miért lehet h mégis ennyi olajat eszik??
Bugyortudor Creative Commons License 2009.02.06 0 0 118

Sziasztok!

 

Nekem apukám kicserélte a gyújtótrafót az autóban, de sajnos utána is jelentkezett a hiba, viszont azt gondoltam, hogy most már az összes henger elindul, szép hangja volt, így másra gyanakodtam. Aztán megn ézték a gépet újra, és azt mondták, hogy még mindig nem megy az egyik henger, kicserélték a gyertyákat. Most a hiba nem jelentkezett újra azóta, bár még mindig érzek egy kis rángatózást és az alapjárat is kicsit ingadozik, de már fényévekkel jobb a helyzet.

Kimérték diagnosztikai műszerrel is, mert azt hittük, hogy az alapjárati motor lesz a ludas, de a műszer azt nem jelezte, úgyhogy egyenlőre úgy néz ki jó lett az autó.

 

Üdv: Bogi

Attex Creative Commons License 2009.01.26 0 0 117

Sziasztok ! Hát látom van elég baj evel a rángatózással , meg az indittásal (vagyis akkor indul amikor akar) ez a kis 1.4 astra ha valakinek ez megoldodott hát irjatok valami megoldást mert bezsongok tölle.Ja még valami , nem tudom ki írta , hogy valami az elosztófej alatt nem érintkezik .... na azt a valamit pontosabban ha lehetne.

Elöre is kössz és bármilyen tanács jol jön Attila Erdély-Marosvásárhely-RO

KPL-1981 Creative Commons License 2009.01.08 0 0 116
TUDVALAKI SEGITENI NEKEM UJ TOPIKOT HOGYLEHET LÉTREHOZNI.
Bugyortudor Creative Commons License 2009.01.08 0 0 115

Üdv mindenkinek!

Opel Astra G Caravanom van 1.6-os benzines 1999-es.

Két éve vettük és sajnos azóta már volt vele elég sok gond. (Apukámnak, aki autószerelő nem ez a véleménye, de nem ő fizette az alkatrészeket :-))) ).

Szóval mikor egy éve volt nálam, akkor egyszerre történtek vele a bajok. Egy bevásárláskor a parkolóban nem bírtam elindítani, apukám kijött, meghallgatta, benzinpumpát cserélt benne ott a helyszínen, utána oké volt. Aztán egyszercsak elkezdett az autó váratlan pillanatokban lefulladni, ami ciki volt, amikor kanyarban elment a szervó, két gyerek ül mögöttem, az autók körülöttem száguldoznak.... Generátor csere... Kicserélték, minden oké lett, első utamon rögtön durrdefekt. Na ekkor már csak röhögni tudtam és imádkozni, hogy ne legyen több baja.

Eltelt egy év, most meg elkezdte azt, hogy az egyik henger nem indul el, az autó rángat mint állat, és persze ezt sem állandóan, csak amikor gondol egyet. Apukám szerint gyújtótrafó. Azt mondta, hogy még mehetek vele amíg nem fullad le, mostmár azt is elkezdte, úgyhogy garázsmenet van.

Az autóban kb. 100 ezer km van, és csak fogom a fejem, hogy mi jöhet még.

Viszont amit tudni szeretnék az az, hogy a motornak van egy nagyon érdekes kopogó hangja, ami csak akkor van, ha gázt adok, és egészen pontosan olyan a hang, mint amikor valami szikrázik, csak nem olyan sűrűn kopog, viszont egyenletesen, tehát nem számít mekkora gázt adok, mindig ugyanolyan ütemben kopog.

Na remélem értettetek belőle valamit, merthogy én nő vagyok :-))))

 

Sziasztok: Boglárka

KPL-1981 Creative Commons License 2009.01.04 0 0 114
1.7 dizelesH astrám van télen szoktakbeleönteni az üzemanyaghoz valamenyi benzint
KPL-1981 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 113
JA ÉS LÜKVERCET -NEHEZEN VAGY RÖCSŐGVE VETTE,NÉHA BELEKELET VERNICSAK A LÜKVERCET...EZ ANNAK A HIBÁJA ---VAGY KIEMELŐJE KOPOTT KI VAGY KUPLUNGOS.
Előzmény: Törölt nick (111)
KPL-1981 Creative Commons License 2009.01.01 0 0 112
SZEG ... vezérlőegység-volt benne inditásgátlo ez 28000 ft került + munkadij. tönkrement a hütő,légkond - kapcsolo,üzemanyag uszo ,központizár.mindig szervizbe hortam ott 2-év garanciát válaltak érte amit kicseréltek.nemsokára kifogja irni az autod------INSP--ez aszt jelenti szervizt igényel az autó.enyimel kijártam külföldre. ezt nemaztjelenti hogy másautonis ezek a hibák lesznek.ezt teis kibirod belőle ütni INSP,kilométer számlálo fogja mutatni mikor beinditod. szeretem a G-s asztrámat ,megvoltamvele elégedve.sokat szeretem. B.U.É.K
Előzmény: Törölt nick (111)
KPL-1981 Creative Commons License 2008.12.31 0 0 110
nekemisvolt astra g caravánom. mikor elérte a 110000 km onantol kelet sokat rákölteni.becseréltem egy H caravánra.amugy semmi baj nemvolt vele szeretem.minden auto eléri ezt a bizonyos kilométert sajnos sokat kel rákölteni. BUÉK MINDENKINEK..........
KPL-1981 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 109
szega. kesztyütarto alat van.ott van a belsö radiátor ellött.kesztyütarto alat keresél téglalap alakut 3 kicsi patent fogja az ajtoját.ha kicseréled érdemes kifujnod a belső hütöt ahol a polenszürő van. légkondi tisztito sprével .tiszta és kellemes ilat jön majd be az utastérbe.SOK SZERENCSÉT
Előzmény: Odzsi_77 (74)
KPL-1981 Creative Commons License 2008.12.17 0 0 108
segitcségetkérnék most vettem astra h caravánt,viszont nincs hozá magyar használati utmutató könyv.az auto. 1.7 dizeles tudvalaki segiteni,hogy holehet megszerezni-vagy letőlteni.
tom1.4ccc Creative Commons License 2008.10.24 0 0 107

Szia!

 

Én is végigjártam mert nekem is ingadozott az alapjáratom még a csere után is, és kiderült hogy a gyújtás volt az oka, állítottak az elosztófedélen és azóta nem csinálja ennek már fél éve......

Előzmény: Régen (103)
tom1.4ccc Creative Commons License 2008.10.24 0 0 106

 

Sziasztok! Van egy 93 as évjáratú astrám (1.4 60Le;C14NZ) és olyan gondban vagyok hogy ki akarom cserélni a műszeregységet mert az eredetiben nem volt fordulatszámmérő óra, vettem is egy jó állapotú  bontottat, a beszereléssel sem volt gond a műszer kódszámát is figyeltem (W1111) viszont nem mutatja a fordulatszámot. Nem tudom, hogy gyárilag benne lehetnek vajon a műszer kábelei..

Mi lehet ennek az oka? Előre is köszi....

zoli0323 Creative Commons License 2008.10.21 0 0 105
Sziasztok ! Astra 1.4 16v-vel van a következő problémám:üzem meleg állapotban van amikor nem indul,majd mikor nehezen de mégis elindul,felbőg ,és a fordulatszám felpörög 3-4 000-re ,majd rövid gondolkodás után áll vissza a normális értékre.Aki tudja merre keressük a hibát kérem segítsen.
Régen Creative Commons License 2008.08.17 0 0 103

Sziasztok!

 

Kicseréltem az alapjárati motort,de még mindig ugyan az az ingadozo,összevissza dadogo alapjárata van.Kezdek becsavarodni töle..mi lehet még ennek az okozoja?

 

Üdv

Foxmare Creative Commons License 2008.08.13 0 0 102
Hello! Remélem tudnátok nekem segíteni, 1.4-es benzines G Astrám van (2001 Z14X széria) és az alapjárat indulások után felugrik 2000-2500 fordulatra. Néha indulás után nem sokkal 500-1000m után is, ha megállok, álló helyzetben egy kétszer-háromszor felhúzza a motort 2500-ig. Hol keressem a hibát?
Régen Creative Commons License 2008.08.09 0 0 101

Szia!

 

Megnéztük az alapjárati mocit,ki is takarítottuk,de nagyon be van koszolodva.Ugyhogy sajna ujat kell venni.De mégegyszer köszi a segítséget,mostmár minden oké lesz remélem.

 

Üdv

buci6 Creative Commons License 2008.08.06 0 0 100
Sziasztok!

Jó lenne, ha valaki tudna nekem segíteni. Egy  F Astra 1,7 TDI-m van.  Kb. 2 hete elszakadt a vezérműszíjam, ami már magában is meglepő volt, mert kb. 25000 km-rel ezelőtt volt cserélve, görgőkkel, meg mindennel együtt. Az rögtön látható volt, hogy a szíj szélessége kb. a fele volt az eredeti szélességnek, amikor elszakadt. Elmentem hát, és bevásároltam hozzá, ami kell, szíj, görgők. De ha már szétszedtem, új vezérműtengelyt is kapott, meg szelepcsiszolás, szimmeringek. Összeraktam, nagy örömömre gyönyörűen indult, szépen járt. Másnap még egyszer levettem a vezérműdeklit, hogy leellenőrizzem a szíjat, hogy mennyit lazult, és azt láttam, hogy a szíj külső széle elkezdett rojtosodni. Ezután vettem még egy új vízpumpát is. azt is beraktam, de ugyanaz a baj. Több szerelőt is kérdeztem, de semmi értékelhetőt nem mondtak. Némileg lógott az adagoló tengelye, szereztem hát egy bontott adagolót is, és -bár nem volt kopott- kicseréltem a vezérműtengely bordáskerekét is, de a hiba még mindig ugyanaz. Már nem tudok mihez nyúlni, minden ki van cserélve, de a szíjat még mindig eszi. Ha valakinek lenne valami értékelhető ötlete, azt nagyon szívesen fogadnám, mert én már teljesen kifogytam az ötletekből.

Előre is köszi.

Régen Creative Commons License 2008.07.21 0 0 99

Szia!

 

Köszi,a segítséget,ki fogom takarítani,hátha jo lesz,és nem kell ujat venni!

Irok,hogy mi történt miután kitakarítottam.

NAgyon köszi mégegyszer!!

 

Üdv

Előzmény: Yampi (98)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!