help, help, help!!!! Sziasztok!Vettem egy Opel Astrat, 1,7 TDI, 2003, ami meglepett, hogy 100 km után olaj van a hűtővíztartályban. Kihangsúlyozom, hogy, amikor megvettem a tartály belülről tiszta volt, szép átlátszó, ma már olajos. Egyesek szerint egy szimering, mások szerint valami olajhűtőnél a baj, nektek mi a véleményetek? Víz az olajban nincs, csak olaj a vízben!!! Mennyibe kerül ez most nekem? Előre köszönöm.
2004 1.4 G astrám van 44000km-el. 2 hónapja főleg hidegen rángatni kezdett, lefulladt, "sárga" lámpa villogott, folyamatosan égett szinte napi szinten. A hibakódot letárolta, gyújtás hibát jelzett. ( 1-es 4-es hengerre). A trafósort kicseréltettem, 1 hétig nem jeletkezett a hiba, majd megint ugyanez, ugyanazokra a hengerekre. Garanciában cserélték a trafósort, ezzel 3 hétig semmi probléma nem volt, majd ma megint ugyanaz. (most csak az 1-es hengerre). Elég tanácstalan vagyok, meg a szerelő is... Tudna valaki tanácsot adni? Természetesen gyertyát is cseréltem.
Faterom Astrájával menve egy érkekes kerepelő hangot hallottam, de csak akkor, amikor relatíve lassan mentem, egyenletesen. Ha motorfékeztem, eltűnt, sőt abban a pillanatban is, amikor megnyomtam a gázpedált. G Astra X18XE motorral, ki tudja hány, de inkább kevés km-rel.
néha indításnál köp 1 kéket és annyi. nem látni rajta folyást sehol. hát sokat megyek vele az igaz, mert amíg bemegyek a munkahelye télen nem melegszik fel teljesen a motor
110000 km van benne Németországban vásároltam 10W 40es Lukoil olajat. nem 1 rossz anyag, mert tesóm a renaultban is olyat használ és nincs vele gondja.
Sziasztok Lécci segítsetek nekem Van 1 1.6 16 szelepes ecotec motoros '99es F-es astrám. oké hogy bele van írva a könyvébe hogy alapból eszi az olajat, de szerintetek az még normális hogy 3000 km után közel 1 litert kell utána öntenem?? szerintem nagy baj nem lehet vele, mert húz rendesen, megy is mint állat, nem akadály neki a 160se autópályán, meg az utánfutót is bírja rendesen. miért lehet h mégis ennyi olajat eszik??
Nekem apukám kicserélte a gyújtótrafót az autóban, de sajnos utána is jelentkezett a hiba, viszont azt gondoltam, hogy most már az összes henger elindul, szép hangja volt, így másra gyanakodtam. Aztán megn ézték a gépet újra, és azt mondták, hogy még mindig nem megy az egyik henger, kicserélték a gyertyákat. Most a hiba nem jelentkezett újra azóta, bár még mindig érzek egy kis rángatózást és az alapjárat is kicsit ingadozik, de már fényévekkel jobb a helyzet.
Kimérték diagnosztikai műszerrel is, mert azt hittük, hogy az alapjárati motor lesz a ludas, de a műszer azt nem jelezte, úgyhogy egyenlőre úgy néz ki jó lett az autó.
Sziasztok ! Hát látom van elég baj evel a rángatózással , meg az indittásal (vagyis akkor indul amikor akar) ez a kis 1.4 astra ha valakinek ez megoldodott hát irjatok valami megoldást mert bezsongok tölle.Ja még valami , nem tudom ki írta , hogy valami az elosztófej alatt nem érintkezik .... na azt a valamit pontosabban ha lehetne.
Elöre is kössz és bármilyen tanács jol jön Attila Erdély-Marosvásárhely-RO
Opel Astra G Caravanom van 1.6-os benzines 1999-es.
Két éve vettük és sajnos azóta már volt vele elég sok gond. (Apukámnak, aki autószerelő nem ez a véleménye, de nem ő fizette az alkatrészeket :-))) ).
Szóval mikor egy éve volt nálam, akkor egyszerre történtek vele a bajok. Egy bevásárláskor a parkolóban nem bírtam elindítani, apukám kijött, meghallgatta, benzinpumpát cserélt benne ott a helyszínen, utána oké volt. Aztán egyszercsak elkezdett az autó váratlan pillanatokban lefulladni, ami ciki volt, amikor kanyarban elment a szervó, két gyerek ül mögöttem, az autók körülöttem száguldoznak.... Generátor csere... Kicserélték, minden oké lett, első utamon rögtön durrdefekt. Na ekkor már csak röhögni tudtam és imádkozni, hogy ne legyen több baja.
Eltelt egy év, most meg elkezdte azt, hogy az egyik henger nem indul el, az autó rángat mint állat, és persze ezt sem állandóan, csak amikor gondol egyet. Apukám szerint gyújtótrafó. Azt mondta, hogy még mehetek vele amíg nem fullad le, mostmár azt is elkezdte, úgyhogy garázsmenet van.
Az autóban kb. 100 ezer km van, és csak fogom a fejem, hogy mi jöhet még.
Viszont amit tudni szeretnék az az, hogy a motornak van egy nagyon érdekes kopogó hangja, ami csak akkor van, ha gázt adok, és egészen pontosan olyan a hang, mint amikor valami szikrázik, csak nem olyan sűrűn kopog, viszont egyenletesen, tehát nem számít mekkora gázt adok, mindig ugyanolyan ütemben kopog.
Na remélem értettetek belőle valamit, merthogy én nő vagyok :-))))
SZEG ... vezérlőegység-volt benne inditásgátlo ez 28000 ft került + munkadij. tönkrement a hütő,légkond - kapcsolo,üzemanyag uszo ,központizár.mindig szervizbe hortam ott 2-év garanciát válaltak érte amit kicseréltek.nemsokára kifogja irni az autod------INSP--ez aszt jelenti szervizt igényel az autó.enyimel kijártam külföldre. ezt nemaztjelenti hogy másautonis ezek a hibák lesznek.ezt teis kibirod belőle ütni INSP,kilométer számlálo fogja mutatni mikor beinditod. szeretem a G-s asztrámat ,megvoltamvele elégedve.sokat szeretem. B.U.É.K
nekemisvolt astra g caravánom. mikor elérte a 110000 km onantol kelet sokat rákölteni.becseréltem egy H caravánra.amugy semmi baj nemvolt vele szeretem.minden auto eléri ezt a bizonyos kilométert sajnos sokat kel rákölteni. BUÉK MINDENKINEK..........
szega. kesztyütarto alat van.ott van a belsö radiátor ellött.kesztyütarto alat keresél téglalap alakut 3 kicsi patent fogja az ajtoját.ha kicseréled érdemes kifujnod a belső hütöt ahol a polenszürő van. légkondi tisztito sprével .tiszta és kellemes ilat jön majd be az utastérbe.SOK SZERENCSÉT
segitcségetkérnék most vettem astra h caravánt,viszont nincs hozá magyar használati utmutató könyv.az auto. 1.7 dizeles tudvalaki segiteni,hogy holehet megszerezni-vagy letőlteni.
Én is végigjártam mert nekem is ingadozott az alapjáratom még a csere után is, és kiderült hogy a gyújtás volt az oka, állítottak az elosztófedélen és azóta nem csinálja ennek már fél éve......
Sziasztok! Van egy 93 as évjáratú astrám (1.4 60Le;C14NZ) és olyan gondban vagyok hogy ki akarom cserélni a műszeregységet mert az eredetiben nem volt fordulatszámmérő óra, vettem is egy jó állapotú bontottat, a beszereléssel sem volt gond a műszer kódszámát is figyeltem (W1111) viszont nem mutatja a fordulatszámot. Nem tudom, hogy gyárilag benne lehetnek vajon a műszer kábelei..
Sziasztok ! Astra 1.4 16v-vel van a következő problémám:üzem meleg állapotban van amikor nem indul,majd mikor nehezen de mégis elindul,felbőg ,és a fordulatszám felpörög 3-4 000-re ,majd rövid gondolkodás után áll vissza a normális értékre.Aki tudja merre keressük a hibát kérem segítsen.
Kicseréltem az alapjárati motort,de még mindig ugyan az az ingadozo,összevissza dadogo alapjárata van.Kezdek becsavarodni töle..mi lehet még ennek az okozoja?
Hello! Remélem tudnátok nekem segíteni, 1.4-es benzines G Astrám van (2001 Z14X széria) és az alapjárat indulások után felugrik 2000-2500 fordulatra. Néha indulás után nem sokkal 500-1000m után is, ha megállok, álló helyzetben egy kétszer-háromszor felhúzza a motort 2500-ig. Hol keressem a hibát?
Megnéztük az alapjárati mocit,ki is takarítottuk,de nagyon be van koszolodva.Ugyhogy sajna ujat kell venni.De mégegyszer köszi a segítséget,mostmár minden oké lesz remélem.
Sziasztok!
Jó lenne, ha valaki tudna nekem segíteni. Egy F Astra 1,7 TDI-m van. Kb. 2 hete elszakadt a vezérműszíjam, ami már magában is meglepő volt, mert kb. 25000 km-rel ezelőtt volt cserélve, görgőkkel, meg mindennel együtt. Az rögtön látható volt, hogy a szíj szélessége kb. a fele volt az eredeti szélességnek, amikor elszakadt. Elmentem hát, és bevásároltam hozzá, ami kell, szíj, görgők. De ha már szétszedtem, új vezérműtengelyt is kapott, meg szelepcsiszolás, szimmeringek. Összeraktam, nagy örömömre gyönyörűen indult, szépen járt. Másnap még egyszer levettem a vezérműdeklit, hogy leellenőrizzem a szíjat, hogy mennyit lazult, és azt láttam, hogy a szíj külső széle elkezdett rojtosodni. Ezután vettem még egy új vízpumpát is. azt is beraktam, de ugyanaz a baj. Több szerelőt is kérdeztem, de semmi értékelhetőt nem mondtak. Némileg lógott az adagoló tengelye, szereztem hát egy bontott adagolót is, és -bár nem volt kopott- kicseréltem a vezérműtengely bordáskerekét is, de a hiba még mindig ugyanaz. Már nem tudok mihez nyúlni, minden ki van cserélve, de a szíjat még mindig eszi. Ha valakinek lenne valami értékelhető ötlete, azt nagyon szívesen fogadnám, mert én már teljesen kifogytam az ötletekből.
Előre is köszi.