Kipróbáltam ma a topik kedvéért az utántörléses ablaktörlő témát:
a 3+1 törlés alatt BÁRMIKOR ha "beletörölsz" egy gyorstörléssel, akkor félbeszakítja folyamatot, és nem töröl rá egyet se. Semennyit se, de még csak a 3-at se fejezi be. 2009-es Bravo.
Úgy tűnik, hogy a jelenlegi szerelő akihez járok, az ország határain kívül fogja keresni a jövőben a fellendülést. Így sajnos keresnem kell valakit, aki megbízható, ért a géphez, sokoldalú, nem drága és nem húzza le az embert, valamint igény esetén vihetek magammal alkatrészt.
Nem tűnik egy egyszerű feladatnak...:D
A közeljövőben esedékes lesz egy első fékbetét csere, majd tavasszal egy futómű átnézés. Attól tartok egy lengőkar felújítással vagy cserével megspékelve.
Ha nem lennének drágák és nem a világ másik felén lennének akkor mondanám, hogy Érden a helyem, de a mondat elején írtak miatt Ők csak komolyabb probléma és szakszervíz szükségessége esetén kerülnének képben.
Legonkább észak-kelet pesten lenne jó nézelődnöm.
Így került ismét képbe a Best azaz Nándiék. Kérdés, kinek van tapasztalata az újranyitásuk óta?
Az tiszta, hogy már nem márkaszervíz. Így versenyképesek az áraik, lehet vinni alkatrészt és ott lehet lenni a kocsi mellett?
A másik akikről jókat lehet olvasni Dunakeszin a fiat-német.
Illetve kis segítséget szeretnék kérni nem tudtok bontott légzsákvezérlőt mert mint kiderült az miatt világít a műszerfal mint a karácsonyfa. :-) A kormánykapcsolót is azért vettem mert először arra gyanakodtak. Megvettem kímélték azt jó mindegyik ami benne van még ez is.
En amikor az Astramat hirdettem akkor kikotottem,h semmilyen csere nem erdekel.
Az elso 2 hetben folyamatosan el akartak cserelni mindenre ami letezik. Xbox rafizetessel, cross motor, masik Astra, stb.
Azt is leirtam,h fix ar es ne alkudjanak mert nem lehet. A legtobbjenek a masodik kerdese az volt LATATLANBA,h mennyi a vege. Altalaban itt raktam le a telefont.
Amúgy sajnos ha én ilyet tapasztaltam volna akkor minimum hazakisérem de lehet,h kockáztatva a balesetet elé vágok és kiszállok...szemernyi empátia sincs bennem az ilyen emberekkel szemben. Mire jó ez?
Csak okoskodom: befagyni maga az olaj nem tud, ledermedni igen, de azért az nem olyan mintha csontra átfagyott volna. Ha ledermed akkor nehezen (nagyon is tud) mozog a kar és nem vagy alig veszi be a sebességeket.
Ugyan akkor nem értek a váltó szerkezetéhez, sosem láttam szétszedve, nem tudom mennyi olaj van benne, van e mellette levegő vagy bármi egyéb, de nincs kizárva hogy a váltón belül is képes nedvesség képződni (levegőből kiválni) ami fagyhat úgy hogy meg sem bírod mozdítani a kart.
Nekem a krossz motorom, ami nem fagyra lett kitalálva nyél gázon (nagy tempó mellett) képes ledermeszteni a váltó olajat (2t ezért a váltót külön olaj keni).
Nem vagyok egy gyenge gyerek, legalábbis karból - az ablakmosókart is letörtem. :P -, annyira be volt fagyva, hogy csak 1 perc alatt tudtam kivenni sebességből amikor állt a vas. :)
Ezt meg hogyan? Csak mert akkor már ennek korábban is jelentkezni is kellett volna. Vagy akkor cserélni kellene (elvileg nem kell tudtommal) mint a fékolajat?
Ha csontra befagyott akkor váltó olaj csere, ha csak nehezen járt akkor nem.feltétlen szükséges. Nekem is volt hogy lehetett érezni le van dermedve az olaj.
Egyszer velem is eljátszotta valaki ezt,csak az nem fékezgetett,hanem mindig mikor mellé értem előzéskor akkor rágyorsított...visszasoroltam mögé,akkor meg lelassított 20ra...
Egyszerűen nem tudom hogy az ilyen dolgokban mi a poén..... De lehet hogy azt kellett volna csinálnom,amit te is írtál......... úgy is teherautóval voltam,el kellett volna tolni a p.csába :)))))
A kocsit teljesen vízszintes területen leállítod. Kiengeded a kéziféket, valamint a váltót üresbe rakod.
A kocsit meg kell mozgatni ütemesen keresztirányba, legjobb a tetőlécnél fogni. Az 5.-6.-lengésre hallható lesz a beteg stabpálca.... Csere esetén mind a két kereket meg kell emelni, mert feszítik egymást.