Bár nem nekem szólt a kérdésed, de pár hónapja én is így jártam. Én nem talátam olyan kis lyukat, ahol be tudnám fújni, így leszedtem a kárpitot, ami meglepően egyszerűen és gyorsan meg is volt . A két hátsó ajtóval végeztem kb 20 perc alatt. Több helyen megfújtam, megmozgattam, azóta is tökéletes. Annyi volt nálam a hibajelenség, hogy a jobb hátsó zárni zárt, csak nem nyitott, és kézzel mozgatva a "gombot-pöcköt" érezhető volt, hogy szorúl.
Nézz át mindent aminek az önindítóhoz köze lehet. Kábelek, relé, gyújtáskapcsoló. Aztán ha minden jó akkor jöhet az önindító. Érdekes, hogy kis idő elteltével mindig jó.
Most az előbb még szórakoztam vele kicsit. Ha nem vettem le a sarut csak vártam egy kicsit ugyan úgy indul egyből. Motortérben biztosítékokat mozgattam hátha csak kontakthiba de sajna nem. De ez idegesít a legjobban hogy nem is forgat, nem csinál semmit utána meg hopp egyik pillanatról a másikra forgat.
És ma megint eljátszotta velem a nem indulós nénikéjét... Viszont miután levettem a sarut majd visszatettem, pöcc-röff forgatott mintha mi sem történt volna... Azt hiszem inkább meglatogatok holnap egy szervizt...
Én 322.000 km nél tartok. Ha 400 ezernél nálam lesz meghírdetem hogy garantált 400.000km van benne. Van egy 160-170 ezret futott motorom is, ha igy nem kell belerakom azt.
Nekem csak 119-ezer persze a kereskedés 4 éve nem tudom mennyit javított ezen az álláson!Utoljára hengerfej tömítést kellett cserélni,mert belefújta az olajat a hűtővízbe!Ja és az indulási problémák!
Hát azt még nem cseréltem! 4 éve van nállam de ez az indítási probláma azóta fent áll!Persze a kereskedésbe nem csinálta!!:))Budaörs környékén nincsvalaki eki letudná csekkolni?
Nincs valamilyen tőmítetlenségi problémád? Ha a többi része ok? Vannak a pillangószelep ház alján azok a gumi O gyűrűk. Lehet falsot szív, és azért szegényedik el.
Ez a probléma az első indításnál jelentkezik reggelente!Igaz nyáron amikor nagy meleg van fogjamagát amikor a gázról leveszem a lábam leáll!Ha váltok akkor is leáll,de ha hűvösebb az idő nem szórakozik így!Szóval félve indulok el nagymelegbe vele!Az üzemanyag szivattyú nem túl sokáig zúg amikor ráadom a gyújtást!Egyszer volt olyan hibakód hogy alacsony üzemanyagnyomás!
Nem lehet, hogy neked is a testeléssel van valami problémád? Ami a váltóról megy a karosszériára? Esetleg valamelyik saru rossz? Vagy a motorvezérlő nem kap tápot. Van egy reléje az akksi mellett.
Valóban összetett! December végén olyat produkált a rángatás mellet, hogy néha mutatott a fordulatszámmérő néha nem és így tett a vízhőfok és km óra is. Ennek tetejére nem kapott áramot az üzaszivattyú és innentől kezdve érthető okok miatt nem indult a kocsi. Ekkor a reléket megbolygattam, feszültséget, csatlakozásokat ellenőriztem, megigazítottam. Innentől fogva egy hétig tünetmentes volt. Most ismét rángat néha, de a műszerek rendben működnek. Erre még nem tudtam gombot varrni. Most az említett hibakódok törlése után mindennemű ellenőrzés nélkül szeretném megvárni, hogy újra rángasson akkor új kiolvasás és akkor talán többet tudok és írom is ide. Hali...
Igen az kb jó. Nézd meg, hogy rendesen van-e üzemanyagnyomás indításkor, mert lehet hiába jó minden, ha nem kap rendesen üzemanyagot és nem tudja megfelelően dúsítani a keveréket. Esetleg levegős, és nem jut még üzemanyag az injektorokhoz, vagy nincs még meg a megfelelő nyomás. Bár amikor gyújtásra teszed az AC először elindul, és amíg el nem éri a megfelelő nyomást addig nem áll le. Nézd esetleg meg, hogy ha fokozatosan indítod, és nem indítasz rá azonnal akkor az AC rendesen üzemel-e, és egy idő után leáll. És miután leállt, akkor indítva jelentkezik-e a probléma. Gyorsításkor nem rángat? Azt egyébként tudni lehet, hogy elszegényedik, vagy túldúsul a keverék? De tényleg látni kellene. Ezek csak tippek.
Olyan dolgot csinált ma az autó hogy azt hittem felgyújtom ott hirtelenjében.... Hazaértem egy olyan kb 10 km út után, leállítottam majd felszaladtam a tankoláshoz szükséges pénzért. Lemegyek, kocsiba be, kulcs fordít se kép se hang... Na mondom ez így korrekt, kulcs ki kulcs be, gyújtás, minden elalszik, immo rendben indítok, meg se nyekken. Na mondom akkor betolom a parkolóba rendesen mert csak úgy merőlegesen álltam meg, majd miután beszenvedtem mondom még 1 utolsó próba és láss csodát mintha mi sem történt volna forgatott és indult az autó... Szerintetek az önindító kezd meghalni vagy csak éppen nem úgy állt meg a lendkerék hogy indítani tudjon?