Régebben mindig gyári olajszűrőt vettem. Azt nem tudom, hogy benzines G Astrához milyen kell, de miután a GM-es dobozban mindig egy Mahle szűrő volt, később már Mahle szűrőt vettem GM-es doboz nélkül kb fel annyi árban.
A légszűrő szintén ugyan ez. A GM-es dobozban mindig MannFilter szűrő van hó nagy felárral.
Szóval ha Mahle, MannFilter szűrőt veszel, azok is jó minőségűek.
Csavart én se cseréltem még. A csavar alatti réz alátétet viszont mindig.
Tescoban épp tegnap nézelődtem az autós cuccoknál és láttam a Castrol mellett egy Mibil Super 3000 nevű olajat, ami tudta a dexos2-t a rajta lévő címke szerint. Az ára persze drágább volt jópár ezerrel, mintha netről rendelnéd.
Én még soha nem cseréltem ki a csavart 4 év alatt.Pedig már cseréltem párszor olajat.Bírja a menet is meg a torx nyílás,csak nem szabad megtépni.Egyik fórumtárs vett után gyártott csavart.Meghúzásnál leszakadt a csavar feje.Aztán lehetett bányászni :)
Tescoban pont 3 x annyiért fog kapni olajat.Ott általában castrol van ami tudja a dexos 2-t.20 ezer körül van 4 liter.Bármelyik autósboltban olcsóbban kijön.
Éppen Michelin gumikat vettem tőlük április 6-án, a nyári szezon kezdetén, egy nem túl gyakori típusból (195/60 R15) 10. hetit tudtak adni. Csomagolás előtt felhívnak, és egyeztetnek, hogy milyen van, és elfogadod-e.
Előtte pár nappal egy másik webáruháznak küldtem vissza, mert 2014-es gumikat akartak rám sózni. Akiknek amúgy nem volt kapacitásuk megnézni küldés előtt, hogy milyen a gumik DOT száma... :)
bhpgumi.hu Innen vettem legutóbb gumit. Teljesen rendben volt, frisset küldtek, két hónappal azelőtt jöttek ki a gyárból, mielőtt hozzám kedültek. Elvileg van külön DOT-garancia is náluk.
Valaki ismer olyan gumist, kereskedőt, akár mit, ahol tudnék venni DOT 2016 , tehát ideji gyártású Michelin gumit, mert eddig mindenki, akivel beszéltem hablatyol, ha nem olyan, nem kell átvennem meg minden.
Az a legnagyobb poén, hogy ez a manöken meg a meginni olaj is 7rugó legkevesebb szállítással. Akkor legyen a GM ebből viszont találtam másik boltból kevesebbért.
Ott van a GM Dexos 2 olaja 5W30, 5 literes kiszerelésben, 7000 Ft-ért. 5 literből marad annyi, hogy legyen mit utántöltögetni, ha esetleg kell. Mert abban majdnem biztos vagyok, hogy nem mentél annyit még, hogy kiderüljön, fogy-e az olaj, vagy sem.
Ha nagyon fogy, akkor a következő olajcserénél át lehet térni 5W40-esre, de ugyanúgy Dexos2-nek megfelelőre.
Vannak chiptuninggal foglalkozó cégek az országban - google a barátod - keress fel egyet vagy többet, és kérj árajánlatot. Van amelyiket fel kell hívni, de van olyan is, amelyiknek a weblapján kitöltesz egy űrlapot, és adnak árajánlatot. Hajrá!
Gyanítom nem éri meg de mi a véleményetek,mennyibe kerülne és miből állna ha egy 1.3-cdti Astra H 90 lóerejéhez szeretnék valamennyivel többet.Köszönöm.
Junius végén volt vezérléscserém az 1.6 benzines H Astrámban( ~143e km-nél). Eddig minden flottul működött, azonban 2 napja kivillant a műszerfalon a vezérlés hibajelző lámpa (sárga kocsi merőleges szervizkulccsal), óra állásom 152e km. Semilyen nyilvánvaló rendellenességet nem vettem észre a kocsin (nem rángat, nincsen fura hangja, húz). Szerintetek mi lehet a hiba oka?
A hirdetésekben láttam én már kétzónás klímát is, mégsincs ilyen H Astrában.
Ha lenne fűthető szélvédő, akkor legalább a kezelési utmutató opcionálisan szerintem tenne említést róla. Olyan klímapanelt se láttam még, amin lenne erre külön egy gyári gomb például.
De nem vagyok tévedhetetlen, lehet hogy most is tévedek. :)
Szeretném kérdezni, hogy REC modul cserében van valami amire figyelni kell, vagy csak a szokásos figyelmesség? Kell tanítani, programozni? Ha igen, lehet op-com mal, vagy tech 2 kell?