A kuplung szerintem nem olyan draga, a valto szerintem ebben nem elromlos, legfeljebb Quattro levesz egyet a polcrol. :-) Ha a rugostag elgyengul arra tudsz venni mindenfele aftermarket cuccokat (banditra pl. elso progressziv rugo valami 30-40eft), ha a hatulja hal be, akkor beszelsz Davevel vagy kis_attival modanak cimet.
A tobbit kopot megy most cserelted, megint 140000 kilometerre rendben van. :-)
Nehez most eladni barmit is, motort meg plane. En pl. tavaly neztem egy BMW R1200GS-t a hahun, kb. 2.3-2.5 korul mentek atlagban. Volt fennt egy 1.7-ert, benne vagy 120000km. Utana feltunt a Csonticarnal asszem 1.5-ert. Kb. ez a realitas, az aranyok az FJR eseteben is azonosak.
Van ebben a gépben még bőven. Én a helyedben nem most adnám el.
Mondom ezt úgy, hogy 1 hónapja vitték el az enyém:) 1 évvel volt fiatalabb a tiednél, valós 15600km, gyári markolatfűtés, 3 gyári doboz, 2 oldalsóhoz gyári táska, bagster tankbőr+tanktáska, hűtőmaszk, bukógombák..2,2 pénzért.
Aki decemberben megnézte, az vett egy 2008-s AS verziót 2 milláért 30k körüli futással.
Ennek a "sport motor élménye" túrabusznak azért még a Te motorodnál is hamarabb leér mindene. Tekintve, hogy húzol a CBF-en is mindent, ezzel a 3-ik kanyarban megfeneklenél.
Attól tartok mostantól mindig kell ezt-azt majd csinálni rajta, akkor inkább egy új részleteibe ölöm a pénzt, mint szervízbe hordjam.
A februári 240e szervizkoltseg azert szep volt. Es majd tuti jon a kuplung, a valto...
Volt egy Opel Kadettje egy idős ismerősnek, 95e volt benne, woodbench edition, 4 gang.
Mondtam neki, ha eladja, én tudjak róla először. 2005-ben felhívott, hogy itt az idő, jön az utód. Majd közölte, hogy a szervízben azt mondtaák, ez ritka szép, ritka jó, milliót is megér. Egy '90-es Kadett.....
Dehogy eladni akarja, 850. Mondtam, h alapból nem kell autó, nincs gyerekem, de reálisabb áron rámennék, elfér..akkor 400-500 között mentek ezek, mondtam is neki. Bácsi kötötte az ebet, hogy de 850, így nem lett deal. Aztán meg...beszámították 340-ért két hónappal később.
Sokszor, sok helyen mondtad, irtad a futast, raktal be fotot stb., hamar le lehetne kaderezni a motorodat. Neked kell eldonteni, hogy er-e 2-3x annyit egy uj FJR a mostanihoz kepest (en is parszor vegiggondoltam, meg mindig nem tudom megerte-e). Ha nem megy el, a legegyszerubb beszamittatni, aztan onnan kezdve azt csinal vele a kereskedo, amit akar. Ennek pedig ara van.
Ha engem kerdezel a tied a legszebb szinu FJR. Az uj nagyon robogos lett a fotokon nezve, nekem a regebbi jobban bejon. Segitetem? :-)
Én mikor eladtam a Fazert, elmondtam a vevőnek, hogy vszeg csúszott a jobb oldalán, dőlt a bal oldalára mielőtt még megcsinálták volna, de összerakták, egyenesen fut, váz nem sérült. Meg hogy az óra 46e km-t mutat, de inkább valahol 70-90 fele lesz az. Ennek ellenére elvitte, normális áron. Lehet, hogy tündérmese, de sztem vannak még normális motorvásárlók is, akiket nem szippantott be a 3000km/szezon alatti (hehe... :D ) motorok mágikus bűvköre...
Kérjük meg JGab-ot, hogy kalkulájon 2 évnyi opportunity cost-ot, rajzoljon görbéket, amik adott időnél metszik egymást, hogy mennyit engedsz, mikor, mennyit hozna addig a befektetett ára! :)
Motor, robogó, közgé fórum. :)))
(én tegnap eladtam a Skodát. 18 év Skodázás szakadt meg ezzel.)