Visszaviszed a boltba és belekötsz az eladó emberbe.
Tényleg ez minek???Mentális lóerő,vagy a diszkó elött villogni????
Talán ha a küszöb boritást felszeded lehetnek ott kábelek.Ha ott találsz egy állandó+ az ajtónál meg egy -t nyertél.De hogy ezzel mit cseszel szét azt majd nevezzük tanulópénznek.
én valami wd40 koppintás félét fújtam most a kertben a kapu lakatra mert csak hosszas szenvedés után akart kinyilni. Olyan simán működik már mintha új lenne (bár még talán akkor sem mozgott ennyire könnyen)
Nem akarok ezen sokat rugózni, csak féltem azokat, akiket megvezetnek a WD 40 mindenhatóságával. Arra, amire a tengerentúl kitalálták kiváló. Nem véletlen, hogy annyiféle kenőanyag van. Lásd fehérzsír, vasellin,lánckenő, grafitos kence, valamint a szilikon fújós és kenhető állapotban, stb-stb, ezek ezerféle variációban.
Hallottam, hogy tisztításra jó, de én is látom, bicikli láncra fújtam belőle jó adagot, és oldotta lefele a dzsuvát. (Egyszer próbáltam cilinder zárbetétbe fújni, mert akadt a kulcs forgás közben, de ki kellett cserélnem, úgy akadozott utána még jobban.)
no az én makkám eleve a Bmw-n tanul vezetni.Már fel bir mászni a müszerfelfalra.Az M5 ön szeged felé a német pályán menve 200 fölött nyávog mint a baromisten.:)))) )sebességérzékelős a cicusMost motcsináljak,hab az akurva mercis kihivott keringőre???
Megoldás: vedd ki a macskát a pedál alól. :) (Hogy bírja ott egyáltalán? És hogy eteted?) :)
Simán elhiszem, hogy a BMW-nek még akkor is olyan jó a váltója annyi futás után, mert én is lepődtem már meg, hogy milyen km teljesítmény volt a kocsiban (VW Golf II), de milyen jó volt a váltója.
Most ha azt mondom,hogy az e34-em be 260.000 km van és még mindig pontosabb érzetü a váltás mint a suziban akkor meglepődsz?
OFF
Az igazi királyság a céges berlingó. 200.000 körül.Újra kell tanulni a vezetést.Multkor fél pestet átszeltem vele 2-esben,mert ügy döntött a franszoá technika hogy csak 2-es van.Igazi autómata:DDDD...És röhögnöm kell, de jobban birom,mint vw caddy-t.Kormány föl.le lötyög 60000-után.
Idétlen váltóáttételek.Ugyanolyan elektromos hibák,mint a franciákon.Feslik az ülés 30.000 km után. hogy fog ez kinézni 200-nál.Anyám borogass.
Amúgy azt vettem észre,hogy a SSS (2008 -as) valahogy kevésbé igényli a kenést odakinnt a géptérben.Az 1.3 asnál már majdnem a motorolajat is a "gömb"-re öntöttem.:)))))
Ez meg a pedál tengelyénél nyikorít,de ha csak kissé ferdén nyomom ki a pedált.Kb mint a macskám,olyan kangot ad:))