De felvonult, utolsó lett, mert leállította, bementek valahova a nagyon várakozó sorban, s megszívta magát. Nagyon idegesen hólyagosra tekerte a kezét, s mikor már meg akarták húzni, utolsóra beröffent.
Mi láttunk Lengyelországban rodeozó Ursusokat, meg száguldókat, de hogy úgy köpte volna az anyagot mint némelyik hazai Hofherr, olyat megközelítően sem.
Eddig azt hallottam a Hofherrekről, hogy mindig pöttyös lesz az ember tőle. Lévay gépein nem láttam, hogy akár bárki, úgy szállt volna le róluk, mint a fürj tojás.
Egy kis szerelési tanácsért írok.Erősen szivárog az olaj a bal első keréknél a kisdutrán,az első diferenciálműből.Szimeringet kellene cserélnem.Átnéztem az ide vonatkozó rajzokat.Úgy láttam,hogy a kerékagy és a külső gömbház levétele után lehet hozzáférni a legkönnyebben kívülről.Erősítsetek meg,ha jól látom.A másik lehetőség,hogy a difi házat bontom meg középen.
Erről lenne szó:a 2.52.54-es csapágy melletti szimering.
Segítséget szeretnék kérni hogy a Dutra UE-28 -as alvázszámából meg lehet e mondani annak gyártási idejét, mivel szeretnénk műszakira vinni felújítás után.
amit én csináltam mezőkövesden azt itt megtalálod, nem teszem ide a fórumra mert sokat foglalna. aki kívácsin nézegesse. A véleményem, hogy az eddigi leg rosszabb találkozó volt.
Segítséget szeretnék kérni, valaki ha jól emlékszem írt Kecskemét környékén jó adagolóst. Megtudnátok adni az elérhetőségét ha esetleg nem ajánlanátok akkor valami ami már bevált itt a csapatnak.