Keresés

Részletes keresés

Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.04 -1 1 38817

OFF

Nem nyúlt senki sem mellé. Volt már olyan, hogy valahonnan régebben törölték egy hsz.-omat, amiben kép volt, de a kép arrról az URL-ről, amit a "kép megnyitása új oldalon" parancsról érsz el, továbbra is elérhető maradt.

A fórumon más URL-en van a tárolva A hsz., és megint más URL-en a benne lévő kép.

 

Ez tehát egy törölt hsz. után megmaradt kép. Ez a magyarázata... .

ON

Előzmény: dimelo (38814)
dimelo Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38816

Örülök, hogy sikerült:)

 

Ezen az úton láthattad, hogy mikor volt róla szó (egyébként korábban és később is, csak rajz nélkül)

Előzmény: Mash_bakter (38815)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.04 0 1 38815

de akkor miért nem a képet linekled?

https://img.index.hu/imgfrm/3/4/3/5/MED_0014033435.jpg

Előzmény: dimelo (38814)
dimelo Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38814

Maradjunk a képnél:)

 

De egy kicsit lapoztam és a fórum 147. oldalon megtalálod.

(Operátor mellényúlt?)

Előzmény: Hírfigyelő (38813)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38813
Előzmény: Hírfigyelő (38812)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38812

A képet megleltem a google-keresőre vezető linkeddel, de képre kattintva a kereső nem tudja belőni a hsz.-számot, hanem mellétrafál egy másik régebbi oldalra a topikon belül.

 

Hányas a képedet tartalmazó hsz. sorszáma?

Előzmény: dimelo (38810)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38811

Nem volna egy szavam se, hanem írná be baromi rég minden nap kétszer ugyanazt...

Előzmény: adiaboli (38809)
dimelo Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38810

Okfejtésedben van logika, bár olyan mintha 1990-ben írtad volna a Záhonyi fejezetét:)))  (Téves-túlzó Helsinki folyosó definiálás Ukrajna felé)

 

Záhony már nem döntő tényező, bár ennek indokával épült az M3 és a 403 elkerülő... (Ja és végig elkerülőzve a 4. főút Szabolcsban)

         összes   teher   szgk.

2010:   2670    486   2162

2016:   2720    417   2054   a személyforgalom több mint fele kishatár...

 

 

A közös M4-M44-nek már évekkel korábban vázoltam az optimális közeli megoldását. (nem csak a fórumon)

Az is későn volt...

Emlékszem az ügyeletes államtitkár arcának rándulására (2007-2010 között volt legalább 4! Még meg sem melegedtek, máris szólt a "szállj el kismadár"...)

 

https://www.google.hu/search?q=M46+aut%C3%B3p%C3%A1lya&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi0-N_F6IvZAhXImLQKHUF-ADkQ_AUICygC&biw=1920&bih=915#imgrc=DHaBacp6bt0ouM:

Előzmény: Hírfigyelő (38805)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.04 0 1 38809

Attól, hogy ott lakik (ha egyáltalán ott lakik, nekem fogalmam sincs), még akkora ott a forgalom, amekkora.Évekkel ezelőtt (még más néven írtam) éppen Te kérted ki tőlem, joggal, hogy miért keverem a topc támájához a repülőtér-használati szokásaidat...

Előzmény: Fradista Utazó (38803)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38808

Tényleg, ezt kihagytam a lehetséges okok közül :)

Előzmény: radio100jozsi (38806)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.04 0 1 38807

Eze az élet már legkevesebb két éve túllépett. Sajnos.

Előzmény: Hírfigyelő (38805)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.02.04 0 2 38806

Igen, erre gondoltam, hogy ez miért nem egyenes, ahogy berajzoltad.

De lehet ez a talány benne, mármint a gyorsvasút itt keresztezné az utat, és így jobb a keresztezési pont kialakítása a közút/vasút között.

 

https://nif.hu/projektek/2016/02/a-budapest-liszt-ferenc-nemzetkozi-repuloter-kotottpalyas-kapcsolatanak-kialakitasanak-elokeszitese/

 

 

Előzmény: Mash_bakter (38798)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.04 -1 1 38805

Annak hogy az M4 ilyen nehezen épül annak más magyarázata (is) lehet.

 

Én a következőre gondolok, ami elsősorban nagybani szállítás forgalmi ok: Van két olyan autópálya, amely megegyezik abban a két dologban, hogy:

1. mindkettő a schengeni határ felé halad; és

2. mindkettő kelet felé halad;.

Ez a két autópálya az M3 és az M4.

 

Az M3 azóta, amióta elérte és túlhaladta Nyíregyházát, be tudja kötni a 4-es főút Nyíregyháza-Záhony-[határállomás]-Csap Ungvár nyomvonalát a nagybani szállítási útvonalak közé, és ezzel a Bp.-Záhony kamionforgalom lerövidítheti azt a vargabetűt (Bp.-Polgár-Nyíregyháza-Záhony nyomvonallal <---(= ez a rövidítő útvonal!!! -- a 4-es főúthoz képest!), amelyet a 4-es út menti hosszabb út jelentene Bp.-Szolnok-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony nyomvonallal <---(= ez a nagy kerülőt jelentő vargabetű!!! -- az M3-hoz képest!), így az M3 el tudja halászni a 4-es főút elől a Bp.-Záhony forgalmat, egyszerűen azért, mert arra gazdaságosabb menni a kamionoknak (mert km-ben jócskán rövidebb, mint a 4-es főút)!!

 

Vagyis az útépítéssel megbízott miniszterek gondolhatják úgy, hogy minek a hosszabb 4-es útra rávinni a Bp.-Záhony forgalmat, ha arra már egyszer úgy is rég kész van az M3. A többi forgalmi igény pedig (a Bp.-Szolnok-Püspökladány-Debrecen, ill. a Bp.-Szolnok-Püspökladány-Berettyóújfalu-Ártánd-[hat.-átkelő]-Nagyvárad útirányok) meg emiatt már elkerüli a figyelmüket... ! Ez is lehet egy magyarázat a több mint tízéves késésre, nemde??!

 

Egyébként ha én lennék a miniszter, úgy tétetném olcsóbbá az M4 és az M44 együttes megépítését, hogy aképpen gondolkodnék:

1. -- van egy megépítésre váró M4 Bp.-Szolnok-Debrecen nyomvonallal;

2. -- van egy megépítésre váró M44 Bp.-Békéscsaba nyomvonallal;

3. -- ha az M44 nyomvonalát áttervezem, akkor az kiindulhatna Szolnoktól Békéscsaba felé, mert így az M4-essel egy közös szakasza lesz (Bp.-Szolnok nyomvonallal), csak ez esetben...

4. -- ...a közös Bp-Szolnok szakaszt 2×3 sávosra, vagy 2×4 sávosra kell méretezni, hogy az mind az M4, mind pedig az M44 felé irányuló teljes összesített forgalmat elbírja minden további nehézség nélkül, és...

5. -- a csak M4-et viselő Szolnok-Püspökladány-Debrecen szakaszt elég 2×2 sávosra, és...

6. -- a csak M44-et viselő Szolnok-Békéscsaba szakaszt is elég 2×2 sávosra méretezni. Ez esetben a rövidebb M44 nyomvonal a Kecskemét-Tiszaug-Cserkeszőlő-Kunszentmárton-Szarvas-Békéscsaba útirány helyett a Szolnok-Tiszatenyő-Mezőtúr-Gyomaendrőd-Mezőberény-Békéscsaba útirányban (azaz: a jelenlegi 46-os főútvonal nyomvonalához igen közel, és attól pár km-re DNy-ra) realizálódhatna.

 

Ezzel pedig a közös M4-M44 forgalmat elvivő Bp.-Szolnok nyomvonallal pedig jelentős kiépítendő úthosszt -- amit egyébként az eltérő nyomvonalak miatt duplán kellene Szolnok-Debrecen, ill. Kecskemét-Békéscsaba felé útirányokban megépíteni! -- megépítését lehetne megspórolni, és ezzel jelentős útépítési pénzforrást(!) lehetne megtakarítani!

 

Valahogy így: >>

 

Előzmény: Fradista Utazó (38799)
dimelo Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38804

Örülök, hogy a többivel egyetértesz:)

 

Szekó polgármesternek is van egy becsípődése, az mégis rendjén való?

 

Te sem vagy az objektivitás megtestesítője, de én nem is várom el.

Előzmény: Fradista Utazó (38803)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.02.04 -1 3 38803

>akkor nem is reagáltam volna

Az kizárt dolog. Emberemlékezet óta nem volt nap, amikor ne panaszkodtál volna, hogy nem épül autópálya oda, ahol laksz. 

Előzmény: dimelo (38802)
dimelo Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38802

Díjazom az iróniát, amely mindig túloz...

 

Ha Mr. "Laser" nem jelenti be ezt a kampányígéretet, akkor nem is reagáltam volna erre az abszurditásra.

 

Ha egyszer megépül...  addig még sok száz kommenttel fogom terhelni az idegrendszeredet:)))

 

 

Ha emlékszel, éppen a M0 NY-ről folyt az eszmecsere, bedobtad az A94 esetét,

én pedig jeleztem a Bécsi Ring tényét.

 

Szóval téma mindig van, csak eltérő "becsípődések" miatt mindenkinek más a legfontosabb...

 

Most pl. olvastam egy blőd kampánydumát:

http://mohács.hu/?p=8&hirid=4433

 

"Úgy a magyar, mint horvát részről döntés született arról is, hogy az M6-os folytatása Ivándárdáig, majd onnan Eszékig autópálya lesz.

Tehát a 2x2 sávos hazai szakasz terveit az UNITEF 83 és FŐMTERV már ennek a célnak megfelelően készíti..."

 

Erről nem beszélt a főminiszter, valakik megpuccsolták a háttérben? Hogyan vetemedhet egy polgármester arra, hogy Kormányhatározattal szemben nyilatkozzon?

 

Íme a szakmaiság csúcsa, a beismerés és a vágy kivetítése egy mondaton belül:

"Az autópálya összeköttetésének fontosságáról szólva kiemelte azt is, hogy egy felmérés szerint Horvátország felé Baranya megye közúti forgalma mindössze hat százalék,

de a híd és út hiányában keleti irányba is elég kevés."

 

Tehát Szekó polgármesternek nem elég az autóút, autópályát akar, sőt Duna hidat is!

Mohács ezeréves, és megmaradt, fejlődött "mohács után" is...

Miután 8 éve van M6/M60 autópálya kapcsolata is Bp. és Pécs felé is, így érvényes: "több szerénységet elvtársak"

 

Legyen hozzá konkrét adat is, mit is jelent a 6 %.

56. út Udvar(horvát határ) forgalma:

                          összes  tehergépkocsi    szgk.  

2010:                    660            164          487       

2013:                    819            217          588

2016:                  1165            330          765      

A 2014-es Eu csatlakozás után is csak ennyi...

 

M15 20 éve (11618/5570), az M70 10 éve (7295/2793) 2x1 sávos...

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (38767)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38801

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=146197659&t=9013571

 

Az utolsó sorban Csorna/K helyesen Csorna/Ny. A felsorolás azóta kiegészítendő az M30 2 km-re kerekített tornyosnémeti szakaszával.

Előzmény: v_peti (38797)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.04 0 0 38800

Racionálisan két (három) oka lehet: (1) a kétféle kisajátítási lehetőség közül ez volt az olcsóbb; (2) a keleti irányban lélektanilag mintegy "felkészíti" a vezetőt a pincefalu kanyarjára; (3) az (1 és (2) együtt.

Irracionális ok lehet: a kétféle kisajátítási lehetőség közül ez volt a drágább ;) (De a térképre nézve ezt nem igazán hiszem.)

Előzmény: Mash_bakter (38798)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38799

>Erre (M4) az EU valamiért nem ad pénzt

Jelzem, továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy ez kamu, ilyen nincs. 

Előzmény: Mash_bakter (38792)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38798

én azt gondolom, hogy erre a kanyarra gondol, miért nem egyenesen

Előzmény: Mézgár (38795)
v_peti Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38797

Hogy jött ki ez a 47 km 2016-19-re?

 

Nem 2016 év végén adták át az M86-os 2/3-át, meg az M85-ös egy részét, tavaly meg egy másik szakaszát? Mert ez kissé alacsonnyá teszi ezeket a számokat.

 

Előzmény: adiaboli (38774)
Aladár46 Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38796

Csak megerősíteni akartam a hozzászóládosdat. :)

 

Tehát (R)87 fog csatlakozni az S31-hez Kőszegnél. :)

Előzmény: Mash_bakter (38790)
Mézgár Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38795

Mert van mit kikerülni:

 

http://monoripincefalu.eu/

Előzmény: radio100jozsi (38794)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38794

Valaki tudja, hogy erre a kanyarra miért volt szükség, és nem egyenesen épül meg az M4? https://www.google.hu/maps/@47.3824418,19.3917761,3354m/data=!3m1!1e3

Előzmény: radio100jozsi (38793)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38793

A google mapson friss 2018-as műholdfelvételek mutatják az M4 Üllő-Cegléd építésének aktuális állását. 

Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38792

amúgy rühellem ezt a mostani bandát, de megfog épülni az M4, hogy 2024-ig elkészül-e azt nem tudom, de hogy neki állnak az biztos.

Erre (M4) az EU valamiért nem ad pénzt, pedig

- van forgalom

- van felzárkosztatásra váró térség

így őnerőből kell, amihez a pénzt az évente befolyó 250 milliárd jelenti a HU-Go-ból és a matricákból....

és akkor nem beszéltünk a benzinből beszedett 100 milliárdokra

 

 

Előzmény: dimelo (38770)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38791

:) áááá

hányszor szívtam már meg, hogy egyből reagélok és nem olvasom végig az összes hozzászólást.

bocsi

Előzmény: Aladár46 (38785)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38790

én is ezt írtam: a 38778

Körmend=Kőszeg, de az se autópálya, max autó út

 

De amúgy az R76 az nem Zalaegerszegig épül???

Kőszegnél nem a 87-es van?

Előzmény: Aladár46 (38784)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.03 0 0 38789

én meg mondom, hogy a politikus "úr" összekeverte Körmendet Kőszeggel...

Mert Kőszeggel szemben a túl oldalon is dolgoznak a sógorok, ahogy Szentgotthardnál is...

Előzmény: van_Persil (38787)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.02.03 -1 1 38788

Van más hiányosság is, nemcsak az M4...:

 

M4, Monor-Szolnok-Berettyóújfalu;

M9, Szekszárd-Szeged;
M9, Nagykanizsa-Kaposvár-Szekszárd;

M8, Székesfehérvár-Szentgotthárd;.

 

<-- Hiányosságok!

 

 

Na így már teljesebb a hiánylista!

Előzmény: dimelo (38765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!