Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyonis74 Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19686

Üdv Mindenkinek! Ez a Dutra meg Román lenne?

Előzmény: pléhúsz (19676)
Kemenyes65 Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19685

Az a vastagabb motorolaj engem nagyon érdekelne. Nem Hoffherba, nekem olyanom nincs, más célra kellene. Légy szíves valami közelebbit róla, hol szerezhető be, pontos típus, stb. Szerintem azok közül, akiknek nagyon régi gépei vannak, többeket érdekelni fog.

Előzmény: FügeGLX (19677)
pléhúsz Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19684

A csővázas eke, ahogy sok más egyebünk, szerénytelenül is egy világszám. Az valami morális, mentális katasztrófa, hogy egy ilyen dolgot, már csehszlováknak, most orosznak tulajdonított magyarnak mondható ember. Traktor találkozókon felüti a fejét manapság a régi vontatott eke. Többen észre vették, vagy tudták, a régi technikával szépen lehet szántani, mert a traktor vontatja, s nem függ így a talaj egyenetlenségtől. No ezt a problémát a csővázas egyedül állóan kivédi, függesztett eke létére. Akik merő ostogaságból, ismeret hiányában ezt a kulisszát behegesztették, szerintem nem is okolhatóak nagyon. Itt kampány volt a saját találmányaink befeketítésében. Nem volt tanfolyam, video, kis füzetecske nyomtatva, hogy parasztok ne vigyétek a magyar ekét a méhbe. Hanem azt mondták, a talán legprimitíjebb orosz ekére, amelynek a kormánylemeze, majdnem merőlegesen üti a földet, hogy az a jó.

Előzmény: offroader (19681)
pléhúsz Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19683

Amikor Lengyelországban néztük azt a bátorságot, ahogyan küldik az 50 éves Ursusokat, meglepő volt. A sor végén lévő árus, aki mindent gyári minőségben árult hozzá, kifizethető, emberi árom. (Atyám is vett egy üllés huzatot, kb jó a 28-asba.) Akkor már leesett, hogy nem kell rettegni az alkatrész hiánytól.

A mondandóm lényege nem az lett volna, hogy a Hofherr izzófejes, meg régi. Hanem bevettem a maszlagot a főgépészkéktől, hogy a magyar ó traktor mindíg hánnya a fekete pöttyöket. Ezt nekem a gyakorlat bizonyította, hogy valamennyire igényes felújítónál nem lesz babosabb az ember feje, mint a kendő a nyakában.

Hogy van az, 1,3-1,6 millió Ft körül árulják nálunk a szerényebb eladók a Hofherrjeiket, s nincs megcsinálva a motor? Nem először azzal kell kezdeni, meg a belső hajtásokkal, váltóval? Rengeteg történetem van a napokban, hetekben vásárolt ÚJ 28-as tulajdonosok befürdéseiről. 760-900-1100 ezerekért veszik az UE-28-asokat. Csupán optikai tuningoltak, mindnek a motorja és a váltója is véres, nem kicsit. Idegesek, köpködnek, minden bajuk van a Dutráról.

Nálunk ez is miért van fordítva? Vesznek sárvédőt 80 ezerért is, tedi hengert, meg 2K-s festéket, no de a váltó csapágyakat még senki sem látta.

Előzmény: FügeGLX (19677)
szabosti Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19682

ilyesmi autmentő kellene.

nagy teherbirású ,tele  és csúsztatható plató

Előzmény: szabosti (19680)
offroader Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19681

Miért van mindegyiken (vagy legalább is nagyon soknak) kitámasztva a szabadon lengő része? Én még csak ilyen fényképeket láttam, és élőben is ilyennel találkoztam (2 db).

Ez a megoldás nem vált be, vagy csak lusták voltak kihasználni rajta ezt az opciót a beállításnál?

Esetleg az Mtz-sek csak így tudták belenyomni a kemény talajba a kétirányú hidraulikájukkal?

Előzmény: pléhúsz (19676)
szabosti Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19680

Üdv Mindenkinek!

 

Kérdésem:ki megy géppel Pléhúszhoz találkozóra,vagyis kit szállítanak traileren?

Vinnének három gépet csak Ba Laci elmondása szerint nincs rámpa amiről le lehet állni a gépekkel.

Ha akad olyan vállalkozó szellemű és technikával megáldott traileres hogy egyesével le tudná venni a Dutrákat a kb. 1000-1300 mm magasságú pótkocsiról a  nagy segítség lenne és persze vissza is.

Itt a vasútállomáson fel lehet állni Szigethalmon meg le kéne szedni és vissza.

csokas_rich Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19679

feladom mert így is elrontja.

 

https://picasaweb.google.com/csokasr/2012_Mezokovesd?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM68ma-F94P43gE&feat=directlink

 

 

Előzmény: csokas_rich (19678)
csokas_rich Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19678

pedig a link jó, csak akkor nem működik ha rá kattintasz mert akkor kicserélődnek benne a karakterek.

 

feladatat:

 

1.) egérrel linken megállni jobb klikk egérrel majd (hivatkozás címénem másolása)-ra kattintani.

2.) böngészőt megnyitni felül a címsorba ahová a dutra fórum címe van írva vagy valami más. Ott lévő szöveget kitörölni. Megállni felette egérrel, jobb klikk beillesztés.

3.) enter

 

így már látszódnia kell.

 

Üdv.

Ricsi

Előzmény: pléhúsz (19674)
FügeGLX Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19677

Ez így általánosságban azért nem igaz. Valójában nem mellékeltek a HSCS gyárban Nylon pólót a G35-ökhöz. Sándor gépei általában úgy vannak felújítva hogy motorikusan is szalag állapotúak. Egy 40-50 évet kidolgozott géptől nem várhatjuk el, hogy ugyanúgy muzsikáljon mint az 50-es években. Persely nélküli blokkról beszélünk aminek a 3 szori felújítókészlete mindíg csak kövérebb gyűrűkből állt! Az sem mindegy, hogy valaki szürreálisan beletesz valami szintetikus csodaszert amitől aztán gyorsan elájul a veterán masina vagy pedig belátja okosan, hogy bizony be kell szerzni ásványi egyfokozatú minél vastagabb motorolajat. Pontosan nem tudom a gyártó nevét, de csak magyarországon lehet kapni egy SAE50-es értékű motorolajat aminek 10 literje mindössze 4000Ft és az osztrák Hofherros barát rendszeresen nyaggat, ha megyünk ki vigyünk ebből az olajból, mert ezzel nem veri az olajat a Hofherrflotta!

Előzmény: pléhúsz (19671)
pléhúsz Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19676
pinter63 Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19675

Üdvözlöm

Kedves Pléhusz , sajnálom hogy a link nem működik, pedig nagyon szépek a képek, öröm látni őket.

 

Kellemes hétvégét kívánok

 

Üdvözlettel,

Előzmény: pléhúsz (19674)
pléhúsz Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19674

Nekem se az, se ez nem mutat semmit. Bizonyára ratyi a gépem.

Előzmény: pinter63 (19673)
pinter63 Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19673

Üdvözlöm. Így talán jobb lesz.

 

http://href.hu/x/ihd9

Előzmény: csokas_rich (19666)
joebatyo Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19672

Jó napot.

 

Vártam a hívását.

 

 

Előzmény: L vilmos (19587)
pléhúsz Creative Commons License 2012.09.14 0 0 19671

De felvonult, utolsó lett, mert leállította, bementek valahova a nagyon várakozó sorban, s megszívta magát. Nagyon idegesen hólyagosra tekerte a kezét, s mikor már meg akarták húzni, utolsóra beröffent.

Mi láttunk Lengyelországban rodeozó Ursusokat, meg száguldókat, de hogy úgy köpte volna az anyagot mint némelyik hazai Hofherr, olyat megközelítően sem.

Eddig azt hallottam a Hofherrekről, hogy mindig pöttyös lesz az ember tőle. Lévay gépein nem láttam, hogy akár bárki, úgy szállt volna le róluk, mint a fürj tojás.

Előzmény: tisosz (19669)
szabosti Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19670

ha tudnék,majd utánanézek pár nap türelem

Előzmény: szotyi94 (19664)
tisosz Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19669

Mateusz az Ursussal nem vonult fel?Mert a fotók közt nincs kép róla csak a másik traktorukról.

dutrasanyi Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19668

Oké,renben.Értem.

Köszi.

Előzmény: hotib (19665)
csokas_rich Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19667

Az oldal elrontja. Ne kattints rá, hanem másold ki és utánna tedd be egy böngésző címsorába. Sajnos csak így fog menni.

Előzmény: csokas_rich (19666)
csokas_rich Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19666
Előzmény: gajtox (19663)
hotib Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19665

A kerékagyat és külső gömbházat egyben leakasztod majd a féltengellyel kihúzod a csapágyházat .A biztosító csavart oldalt ki kell venni.

Előzmény: dutrasanyi (19661)
szotyi94 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19664

Kapok elérhetőséget?

Előzmény: szabosti (19662)
gajtox Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19663

Üdv!

 

Köszönöm, de nekem ezt dobka ki ha a linkre kattintok: Sajnos az oldal nem található.

Vmit másként kell vagy be kell jelentkezni?

 

Előzmény: csokas_rich (19657)
szabosti Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19662

Akasztón-(is)

Előzmény: szotyi94 (19660)
dutrasanyi Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19661

Sziasztok!

Egy kis szerelési tanácsért írok.Erősen szivárog az olaj a bal első keréknél a kisdutrán,az első diferenciálműből.Szimeringet kellene cserélnem.Átnéztem az ide vonatkozó rajzokat.Úgy láttam,hogy a kerékagy és a külső gömbház levétele után lehet hozzáférni a legkönnyebben kívülről.Erősítsetek meg,ha jól látom.A másik lehetőség,hogy a difi házat bontom meg középen.

Erről lenne szó:a 2.52.54-es csapágy melletti szimering.

https://picasaweb.google.com/102665131898979165387/DutraUE28JavDok?noredirect=1#slideshow/5531693949895504626

 

szotyi94 Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19660

Tudja valaki, hogy hol csinálnak váltófogaskeret kis dutrához?

Meiszterics Zsolt Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19659

Tisztelt Dutrások!

 

 

Segítséget szeretnék kérni hogy a Dutra UE-28 -as alvázszámából meg lehet e mondani annak gyártási idejét, mivel szeretnénk műszakira vinni felújítás után.

 

Tisztelettel:Meiszterics Zsolt

 

E-mail:meiszterics.zsolt@gmail.com

joebatyo Creative Commons License 2012.09.13 0 0 19658

A véleményeddel egyetértek Dutrás szemszögböl.

Az izzófejesek kedvelöinek biztosan más a véleménye :)

Egy biztos, a rendezvény kinötte Mezökövesd szük utcáit.

Előzmény: csokas_rich (19657)
csokas_rich Creative Commons License 2012.09.12 0 0 19657

Szia Gajtox,

 

amit én csináltam mezőkövesden azt itt megtalálod, nem teszem ide a fórumra mert sokat foglalna. aki kívácsin nézegesse. A véleményem, hogy az eddigi leg rosszabb találkozó volt.

 

https://picasaweb.google.com/csokasr/2012_Mezokovesd?authuser=0&authkey=Gv1sRgCM68ma-F94P43gE&feat=directlink

 

Üdv.

Ricsi

Előzmény: gajtox (19651)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!