Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 28118
Erre a Start sosem lesz képes...
Előzmény: mcg (28117)
mcg Creative Commons License 2009.12.15 0 0 28117
milyen jó lenne, ha az egész fehérvári kocsiállomány eltűnne végre a Déliből...Bv,BDt mind...
az elővárosban meg csak FLIRT maradna, csúcsban kiegészítve pár távolsági halbis szerelvénnyel...
Előzmény: r1232 (28116)
r1232 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 28116
De amíg a megrendelőnek megfelel...

A megrendelő vagy szándékosan vagy butaságból rossz adatokkal számolt. A TR fordásai meg nem vették észre...
Előzmény: Nandesz2 (28114)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28115
Tekintve, hogy Szombathelyre a másik vonalon sem lenne gyorsabb az IC, ha ott járna, nem.

De Excelsior 5 percről beszél, közben meg a Ceglédi megállást fölöslegesnek tartja, és sír az időveszteség miatt. Emiatt szerettem volna tudatosítani benne, mennyi idő egy összezárás.
Előzmény: A Gyula (28110)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28114
Erre nem tudok mit mondani, de szerintem elfogadható indok. A szabál az szabál, a Déliben is annak kellene lennie.

De amíg a megrendelőnek megfelel...
Előzmény: r1232 (28109)
vasutasadam Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28113
Ebből is az lesz, hogy ritkítanak vonatokat a késések miatt. Pedig csak normális szerelvényforduló kéne.
Előzmény: vasutasadam (28112)
vasutasadam Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28112
...szűkös volt... mármint a Déliben. :)
Ráadásul nem is jött ingába. a ll.-es toronyban sok meló van. Kihúzás, betolás, gépek... Flirt menetek...
Előzmény: vasutasadam (28111)
vasutasadam Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28111
Hát tegnap elég szűkös volt. Főleg a fékpróbák. 7-8 kocsit végigjárni mindkét oldalon nem kis dió. Arról nem is beszélve, hogy a Déliből Kelenföldig utaztam, és hallottam ˝pár˝ ˝kissé˝ mérges utast...
Előzmény: r1232 (28109)
A Gyula Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28110
"Nézd meg mennyit állnak a szombathelyi IC-k Csornán!"

10-15 perc sok?
Előzmény: Nandesz2 (28105)
r1232 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28109
pont a szűk keletis fordulás miatt.

Ez egy hazugság. A Déliben is ugyanilyen szűk a fordulóidő, mégis "lehet" az ingákkal fordulni, pedig a normaidő ott sincs meg.
Előzmény: Nandesz2 (28105)
timetable Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28108

Direkt jeleztem, hogy itt csak a példa kedvéért hoztam fel egy Eger-Győr utazást...

Csak nagyon leegyszerűsítve gondolkodtam. Egyetlen szempontot figyelembe véve (átlós utazás) kifejtettem hogy márpedig az egri és győri gyorsnak ugyanonnan kell indulnia. Ja és a többi utas? Ugye hogy érdektelen hogy mit szeretne...?

Igen, pontosan úgy mint a topiktárs által felvázolt debreceni IC és a győri IC egy helyről indítása esetében...

Előzmény: vasutasadam (28107)
vasutasadam Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28107
Ha valaki Kaposvárról, Tapolcáról, Bajáról (stb) érkezik a Délibe, az nyugodtan metrózhat... Hát persze.
Előzmény: timetable (28106)
timetable Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28106

A győri gyorsokat a Déliből én is támogatnám."

Akkor azért még sem vagyok annyira egyedül, mint ahogyan azt írjátok. Szerintem két óránként az a plusz vonatpár már nem oszt, nem szoroz, úgy ahogy a Keletiben sem. Nem attól lesz sem zsúfolt, sem gyér.

Most teljesen mindegy hogy én támogatom-e, vagy sem. De nem lennék felhőtlenül boldog, ha mondjuk megérkezvén Egerből Budapestre, és Győr felé tartva, át kellene metróznom a Délibe. Mert mondjuk nekem nem kell a Tré Dzset, vagy esetleg Győr-Gyárvárosnál szeretnék leszállni, ahol előbbi pótjegyes vonat nem áll meg. Az meg már külön öröm lenne, ha Eger felől a Nyugatiba érkeznék, ahonnan csak átszállással érhető el a Déli.

 

Nem veszed észre, hogy itt a Budapesten keresztül utazók összes utashoz viszonyított kis mennyiségéről beszélgetünk, akiknek annyira keverednek az utazási igényei, hogy maximum akkor lehetne az irányok ideális végpontjaival kapcsolatban igazságot tenni, ha jegyeladási statisztikákat, távolsági ingázással kapcsolatos adatokat, valamint utaskikérdezési eredményeket egyszerre látnánk.

 

Egyébként - a nyíri IC-k tekintetében "csak" három utascsoportról nem emlékeztél meg, akiknek jobb lehet a ceglédi vonalvezetés:

- Szeged felé Cegléden átszállók

- Ferihegyre utazók

- Dél-Pestre utazók, és a népligeti buszállomásra tartók. Ja meg innen Debrecen és Nyíregyháza is egy díjszabási övezettel közelebb van...

Előzmény: Excelsior84 (28104)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28105
A javaslataid nagy részének több kára lenne, mint haszna, hidd el. Nem azért mondom, hogy ellentmondjak, hanem azért, mert tényleg kaotikus állapotokat idéznél elő.

A hatvaniak idéntől ha jól tudom Flirt-ök, pont a szűk keletis fordulás miatt. Amígy a 120a-ra nem sikerül motorvonatot tenni, addig ott nem lehet ilyen szűken fordulni, mert a mozdonyos ingára irreálisan magas fordulási normaidők vannak. Sajnos. A 120a-n kapacitásra is nagyon necces lenne a Flirt, emeletes motorvonat kellene a távoli jövőben. De amúgy igazad van ebben, a Keletiben a vágánykihasználtság miatt az elővárosival gyorsan kellene fordulni.

A stokkozás nem öt perc. Mozdony rájár, fékpróba, satöbbi. Nézd meg mennyit állnak a szombathelyi IC-k Csornán!

Külön közlekedtetni a két vonatrészt meg nem igazán lehet, honnan szerzel rá gépet meg személyzetet? Meg különben is, az volt az alapprobléma, hogy nem fér be a vonat a 120a-ra. Amit pedig nem azért hagynak rohadni, hogy a Nyugatiba mehessen az IC hanem azért, mert nincs pénz, akarat, következmény.

Nem biztos, hogy jó a világnézeted, miszerint Isten megteremtette a világot, hogy a debreceni IC a Nyugatiba mehessen. Nem kell mindenbe ezt belelátni!!!

Amúgy az is általánosítás, hogy a bukaresti vonatok mindig késnek legalább 30 percet, mert ha csak annyi millió forintom lenne, ahányszor 3-5-10 perces késéssel láttam megállni a Pannoniát az elmúlt két hónapban, akkor most kiemelt ügyfél lennék a bankban. Olyan is volt, hogy pontosan, vagy mínusszal állt meg, de ezt már alig merem leírni.
Előzmény: Excelsior84 (28104)
Excelsior84 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28104
vasutasadam

"A győri gyorsokat a Déliből én is támogatnám."

Akkor azért még sem vagyok annyira egyedül, mint ahogyan azt írjátok. Szerintem két óránként az a plusz vonatpár már nem oszt, nem szoroz, úgy ahogy a Keletiben sem. Nem attól lesz sem zsúfolt, sem gyér.

Nandesz2

"a vonatok meg üresek."

MEg kell nézni pl az IC-ket, egy-kettő kivételt leszámítva a frekventált időszakokban nem lehetne egy másodosztályú kocsit feltölteni az utasokkal és a személyzettel. Pedig azon el kell gondolkozni, hogy egy 3000 forintos 100 km-es jegy ára egy kb 35 km-es bérletével azonos. Szóval azért itt elvileg kevesebbet kéne tenni ugyanazért a bevételért, mint az elővárosban. Ehhez képest a MÁV mégsem a távolsági utasok vonzásán dolgozik, hanem éppen ellenkezőleg, azok taszításával minél többet akar fogni Pest megyéből.

"az Ivo Andric két szerelvénye"

Az Ivo Andric egy nemzetközi gyors. Nem értem, hogy minek kellenek bele IC kocsik, aztán a végén meg az IC-kbe nem jut. Lásd Venezia, pécsi IC-k, anno a kanizsa-zala.

"És mikor indulna a biharkeresztesi?"

Erre van több megoldás is. valóban a nyíregyivel stokkozva. És akkor kevesebb kocsi is elég lenne, két legyet ütnénk egy csapásra. Ha késik, akkor meg megy az egy órával későbbi IC-vel, vagy önállóan.
A csabaiakhoz is lehet csatolni. Ott már igazán mindegy, hogy miért áll 5 percet Szolnokon. A 120a az más tészta. Ott nyilvánvaló indoka a jelenlegi állapotban tartásának, hogy azt lehessen mondani, hgy azért kell, hogy a nyíregyi IC-k a nyugatiba menjenek, mert 5 perccel rövidebb a menetidő. Ezért inkább a Nyíregyháza-Szerencs vonalra lobbiztak pénzért. Az egy elég nyílt titok, hogy a 120a ellehetetlenítésére törekedtek/nek.

"Meg a 43-as induláshoz mit szólnának a románok?"

Oda mentek 10-kor, 45-kor is vonatok, most 13-kor. Le kell ülni velük. Amúgy a nagyobb problémát ott is a bukarestig elmenő vonatok okzzák. De azok meg félórát tutira késnek. Az a minimum. Így legalább a késéshez igazodik a menetrend.

"Ráadásul pont a kedvenc átlós utasaidat szivatnád"

Azért összességében többen utaznak Nyíregyháza, Debrecen, Szolnok és Győr között, mint Békéscsabáról, ráadásul lehet Békéscsabáról Szolnokra ráhordó személyvonatokat indítani. És ha a nyíregyi IC-k továbbmennek Szombathelyre és Sopronba, akkor mindegy lesz nekik, hogy a Keletiben szállnak-e át vagy Szolnokon. És akkor ez válasz is arra, hogy milyen vágányra érkeznének a Keletiben, hát arra, amelyikről a Sopron, Szhely IC indul.
Mellesleg, azért maradna a közvetlen vonat Békéscsabáról Győrbe. Az idei menetrend szerint reggel már nem 38 percet kell a Keletiért "rajonganiuk", hanem 5 perccel többet. És ugye Pécsre lenne csatlakozás a Keletiben.

D55

"Úgy látszik, elég sokat kapsz Te is ingyen..."

Nem hiszem, hogy ez ide tartozik, de effektíve én azért vagyok elégedetlen, mert teljes árú jegyet kell fizetnem. És ebben az a probléma, hogyha nekem van valamilyen jogos igényem, és erre a MÁV nemet mond, akkor pl. IGY válasza is az, hogy lehet menni autóval, de aki nem teljes áron utazik, azoknak a kegyeiért meg taposnak.

"Jó tudni. Én nem tudok róla, hogy összetették ezért a kezüket..."

Ezt ironikusan írtam, mondván, hogy nem örülnek, ennek ellenére azért mégis járnak a Keletiből-Pécsre vonatok. De tudod mit? engem, mint teljes árú jegyet fizető utast, hol érdekel az, hogy örülnek-e neki, vagy nem, hogy van ilyen vonat. engem az érdekel, hogy lehetőleg ne kelljen átszállnom, ha mégis, ne kelljen a nyugatiból a poggyászaimmal átcuccolnom a Délibe, és azért én úgy gondolom, hogy ez jogos és figyelembe veendő.

"Remek. És akkor most le is írhatod, hogy az óra mely perceiben mely vágányokat használnád fel az IC-kre. Aztán majd kiderül, hogy marad-e hely az elővárosi vonatoknak."

Fentebb írtam, meg azért a körvasúton pl. a miskolci/egri gyors kimehetne a nyugtiba, az nagyon jó lenne. Az az egy vonat óránként biztos vagyok benne, hogy befér a rákospalotaira.
És most remélem, hogy nem jöttök azzal, hogy a nyugati mennyivel rosszabban megközelíthető, mint a Keleti, mert egyszer épp az ellenkezőjéről akartatok meggyőzni, miszerint azért kell, hogy a nyíregyi IC-k a nyugatiba járjanak, mivel az mennyivel jobban megközelíthető. Mellesleg meg a nyugatiban ráérnek huzigálni, kitolni-betolni. Ha meg FLIRT megy Egerbe, azt meg utána be lehet forgatni váci személynek is, akár. 2 óra alatt megjárja oda-vissza.

A Keletiben még úgy is lehet a vágányokkal gazdálkodni, ahogy régebben csinálták a Keletiben elvétve: A moraviát és a maestralt egy vágányra tolták be, és kiírát a táblára, hogy vágány eleje. A pécsit most, hogy nem miskolcra megy, tuti huzigálni fogják, hogy a mozdony kimenjen, de szerintem a miskolcit is. A kihuzigálás után meg betolják egy vágányra a kettőt. Az meg olyan mindegy már, hogy középen azért állnak az utasok, mert mondjuk mindkét szerelvényt már betolták, csak nem írják ki a vágányt, vagy azért mert így el lehet oszlatni a keveredéseket.
Amúgy az elővárosnak nem kell soki vágány és tér sem, mert van vezérlő, nem kell huzigálni, meg kell oldani, hogy ha bejön, lehetőleg 5-10 percen belül menjen is. Ilyen a hatvani is.
JabyGabi Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28103

Akár ha kinyitnám az InterCity-magazint...ott, meg a sok felesleges szórólapon lehet ilyeneket olvasni. Ott leírják, hogy minden szép, minden jó, nem kifogásolható, minden tökéletes. EHhez képest a vonatok meg üresek.

 

Nem szoktam IC magazin olvasni, a véleményemet írtam.

Nem, egyáltalán nem jó minden, sok kifogásolnivaló van, nagyon sok dolgon változtatni kellene. (és ebben az élen szerepel az emberek hozzáállása...)

Üresek a vonatok? Háááát... Ez olyan, mint a minden debreceni a Nyugatiba akar menni.





A régi kocsik esetében meg a MÁV csak azt a megbecsülést kapja vissza, amit az utas felé tanúsít. Persze nyilván ez sem támogatandó, csak nem kell rajta csodálkozni.

 

Hát, ez nem épp egy követendő és dícséretes eljárás.

Egyébként mit szűrsz le a régi kocsik estéből a MÁV részéről?

 


Nem azért vannak ott, hogy díjazzanak, hanem, hogy a munkájukat elvégezzék.
Érdekes, a pécsi IC-k, a kanizsai nemzetközi gyorsok miatt összetették a kezüket. Gondolom amiatt is, hogy a déliből járnak vonatok Győrbe. Akkor ez meg már ne számítson.

Nem, nem azért vannak, ez igaz. Ettől még ha megnéznéd, mi megy ott így is, akkr talán gondolkodóba esnél kicsit. Ki tette össze miért a kezét?? Miről beszélsz, Nyuszó-muszó?

Tényleg, semmi ne számítson, igazad van. Akkor viszont a fehérvári személyvonatok menjenek a Nyugatiba, a debreceniek a Keletibe, a hatvaniak meg a Délibe.

Előzmény: Excelsior84 (28095)
amicus Creative Commons License 2009.12.14 0 0 28102

Attól nem félek, hogy nem lesz munkám. Én inkább a tiédért aggódom. Bár közmunkásokat mindig keresnek.

 

Az lehet, hogy jogi kart láttál már, és még diplomát is szerezhetsz ott, de nem vagy jogász, és nem is leszel soha ...ha érted, mire gondolok.

Előzmény: Excelsior84 (28067)
pallee Creative Commons License 2009.12.13 0 0 28101
Szvsz a szóló Flirt/Talent is befér.

Eszmefuttatásodból remekül visszaköszön, hogy a fejpu-i kapacitás erősen összefügg a fordulási normaidőkkel...
Előzmény: D55 (28099)
Siemens113 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 28100
Azért szerintem ez valahol összefügg azzal, hogy ki mennyit fizet a vonatjegyért. Valószínűleg nem az IC-ket vagdossák össze, és nem azok, akik sok ezret fizetnek ki a vonatjegyért. Ehhez képest a hernyókon, meg az új Bhv-kon mindig látok néhány kitört ülést.

Ez nem azzal függ össze hogy ki mennyi fizet a jegyért. Megint lényegénél fogva két különböző, nehezen összehasonlítható dolgot emelsz egymás mellé, ez az alma körte esetet.

Az elővárosi vonatokon az utazás jellegénél fogva több a vandál sajnos. Az általad említett IC-ken eleve a helyzet sincs megteremtve arra hogy mondjuk este 11 után valami "jó képességű hülye-gyerek" a társaival 10 perc alatt két megálló között tönkrevágjon egy ülést, WC-t majd eltűnjön a nagy magyar éjszakában. Ennek semmi köze a jegyárakhoz. 2-3 órás útnál vagy 1 órás állomásközben azért ez kicsivel feltűnőbb. De ez csak egy példa.
Előzmény: Excelsior84 (28095)
D55 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 28099
Természetesen a vágányfelhaszálást a Keletire értettem, nem a vonalra. Ja, a 10. vágányt remélem, nem akarod befogni, mert oda csak a Bz-k, meg a Desirók férnek be.
Előzmény: D55 (28098)
D55 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 28098

Excelsior84: Más kérdés, hogy a legelégedetlenebbek azok, akik a legtöbbet kapják (ingyen).

Úgy látszik, elég sokat kapsz Te is ingyen...

 

Nem azért vannak ott, hogy díjazzanak, hanem, hogy a munkájukat elvégezzék.

Ezek szerint 3 percenként járhatnának a vonatok Kelenföldön, minden irányból minden irányba: elvégre azért vannak ott, hogy a munkájukat végezzék, ugye?

Aztán hamar megtelnének a bejárat előtti térközök álló vonatokkal, akárhogy is tépnék a hajukat a forgalmászok...

 

Érdekes, a pécsi IC-k, a kanizsai nemzetközi gyorsok miatt összetették a kezüket.

Jó tudni. Én nem tudok róla, hogy összetették ezért a kezüket...

 

Gondolom amiatt is, hogy a déliből járnak vonatok Győrbe. Akkor ez meg már ne számítson.

Aha, ne számítson. Óránként kettővel több keresztebejáró vonat már ne számítson...

Aztán még kettő, aztán még kettő, aztán még kettő és eljutottunk óránként 30 keresztbejáró vonatig, dehát ne számítson...

 

13-kor indulna a nyíregyi IC, 43-kor pedig a csabai.

Remek. És akkor most le is írhatod, hogy az óra mely perceiben mely vágányokat használnád fel az IC-kre. Aztán majd kiderül, hogy marad-e hely az elővárosi vonatoknak.

Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 28097
"Ehhez képest a hernyókon, meg az új Bhv-kon mindig látok néhány kitört ülést."

Akkor te valahogy vonzod a leamortizált vagonokat. Érdekes, hogy én naponta kétszer utazom posta Bhv-s szerelvényen, mégis csak átlagban 1-2 havonta látok egy-egy kitört ülést. Olyan meg még soha nem volt, hogy egy kocsiban több is ki lett volna törve, azaz elmondható lett volna, hogy "néhány". A hernyókon lehet, hogy szarabb a helyzet.

"a vonatok meg üresek."

Ez ugyanolyan általánosítás, minthogy Debrecenből mindenki a Nyugatiba akar utazni. Ugye?

"Mellesleg, jönnek a railjetek, lesz egy csomó felszabaduló kocsi..."

Többségüknek lesz helye nemzetközi vonatokban. Pl. az Ivo Andric két szerelvényébe kell rögtön hat kocsi, miközben egy bécsi EC szerelvényből csak négy kocsi szabadul fel. A Wiener Walzer továbbra is magyar kocsis, arra kell egy szerelvény.

"az egyik biharkeresztesi IC román lesz."

Egy pedig megszűnik, egy harmadik pedig meghosszabbodik. Utóbbi két tény eredője kocsiszinten nulla, a Hargitával spórolt kocsik egyik felét (3db) be kell forgatni a Pannoniába, mert a románok a tavalyinál is eggyel kevesebb kocsit küldenek rajta, a másik három pedig lehet, hogy nem is elég a 120-as többi IC-jének erősítésére csúcsnapokon.

Szóval valamelyest talán tényleg javul a kocsihelyzet, de annyira nem, hogy komplett új szerelvények állhassanak forgalomba gyulai IC-ként.

"13-kor indulna a nyíregyi IC, 43-kor pedig a csabai."

És mikor indulna a biharkeresztesi? Azt ne mondd, hogy valamelyikhez csatolva, mert pont az hiányzik még, hogy a lassú 120a-s döcögés mellé még stokkozás és késő vonatrészre várás is legyen.

Meg a 43-as induláshoz mit szólnának a románok? Az sem mindegy. Ráadásul pont a kedvenc átlós utasaidat szivatnád. Ami neked jó lenne, hogy a 49-kor érkező railjetről a 13-kor induló nyíri IC-re átszállsz, a csaba felé utazóknak pont szívás lenne, majd' egy órájuk lenne a Keletiben. És ők biztos nem rajongnak a Keletiért annyira, mint te, hogy élvezzék azt az időt, mert csak átlagutasok.

Úgy én is tudok menetrendi időpontokat kitalálni, hogy nekem jó legyen. Az nem művészet!
Előzmény: Excelsior84 (28095)
vasutasadam Creative Commons License 2009.12.13 0 0 28096
A győri gyorsokat a Déliből én is támogatnám.
Előzmény: D55 (28094)
Excelsior84 Creative Commons License 2009.12.13 0 0 28095
Pályamester

Azt hiszem, hogy nem én illettem senkit dehonesztáló kifejezésekkel. Nem én kezdtem a sárdobálást sem. Ez a magyarországi vitakultúra alacsony színvonala.

"Ennek IGY az emblematikus figurája."

Én a kompetenciáit nem vonta kétségbe, csupán a hozzáállását kritizáltam. Eleve az a megközelítés minden problémához, hogy ezt hogyan nem lehet megoldani, és nem hogy hogyan megoldani... Nekem ez a személyes meggyőződésem.

JabyGabi

"Az elégedetlenségre meg csak annyit, hogy a magyarnak semmi nem jó, viszont az, hogy tegyen azért, az sokaknak nem tetszik, mert akkor meg kéne mozdulni."

Ez igaz, de azért valljuk be, hogy MÁV esetében ez nem minden alapot nélkülöz. Más kérdés, hogy a legelégedetlenebbek azok, akik a legtöbbet kapják (ingyen).

"A szerinted azzal, hogy leírjuk azt, ami nem egészen úgy van, ahogy te gondolod, az kormányzati propaganda, akkor amiket te irkálsz itt össze-vissza, az akkor meg Fidesz-szócső."

Akár ha kinyitnám az InterCity-magazint...ott, meg a sok felesleges szórólapon lehet ilyeneket olvasni. Ott leírják, hogy minden szép, minden jó, nem kifogásolható, minden tökéletes. EHhez képest a vonatok meg üresek.


"Értem ez alatt azt, hogy nem a vasutasok, meg nem is a takarítók szemetelik tele a kocsikat, szarják össze a wc-t, vagdossák szét az üléseket - és még hosszan sorolhatnám..."

Azért szerintem ez valahol összefügg azzal, hogy ki mennyit fizet a vonatjegyért. Valószínűleg nem az IC-ket vagdossák össze, és nem azok, akik sok ezret fizetnek ki a vonatjegyért. Ehhez képest a hernyókon, meg az új Bhv-kon mindig látok néhány kitört ülést.
A régi kocsik esetében meg a MÁV csak azt a megbecsülést kapja vissza, amit az utas felé tanúsít. Persze nyilván ez sem támogatandó, csak nem kell rajta csodálkozni.

D55

"Kelenföld díjazni fogja a sok keresztbejárást..."

Nem azért vannak ott, hogy díjazzanak, hanem, hogy a munkájukat elvégezzék.
Érdekes, a pécsi IC-k, a kanizsai nemzetközi gyorsok miatt összetették a kezüket. Gondolom amiatt is, hogy a déliből járnak vonatok Győrbe. Akkor ez meg már ne számítson.

"Marhára egyezik a két IC kocsiigénye, ugye?"

Mivel, mindkettő tök üresen futkosna, így igen. 3 2. o. bőven sok még a hétköznap délután is. Mellesleg, jönnek a railjetek, lesz egy csomó felszabaduló kocsi, az egyik biharkeresztesi IC román lesz.

"Aha, mert a jogász csak csettint egyet, a mérnök meg megoldja. Ha meg azt mondja, hogy ezt nem lehet megoldani, akkor a mérnök hülye, ugye?"

Hát tény, hogy minden hídépítést korrupció leng körül, és hogy ezek nálunk nagyon drágák és nagyon lassúak. De azért egy hídépítést én nem gondolok lehetetlennek és kivitelezhetetlennek. Csupán tény, hogy eltűnnének a közpénzek.

"És mikor indulna meg a Keletiből az IC a 120a-n át Nyíregyháza felé?"

13-kor indulna a nyíregyi IC, 43-kor pedig a csabai.
D55 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 28094

Excelsior84: Azért az egy elég alapvető probléma, ha van elsőrendű és másodrendű utas. Emiatt vállalkozásokat be lehet zárni a versenyszférában.

Igen, ezt kell megoldani, ez a jogászok feladata. Sokkal egyszerűbb, mint emiatt mindent berakni a Keletibe.

Sopron-Szombathelyi IC-ket egy az egyben küldeném Nyíregyházára és Nagyváradra. Akkor ezeket nem a Keletiben kell huzigálni.

És mikor indulna meg a Keletiből az IC a 120a-n át Nyíregyháza felé?

 

A győri gyorsokat áttenném Délibe, menjenek FLIRT-ek

Kelenföld díjazni fogja a sok keresztbejárást...

Díjazni dogja, mégpedig több bejáraton/állomáson való ácsorgással.

Amúgy, mikor indulnál meg velük a Déliből?

 

A másik kétórás ütemben érkező miskolci szerelvényeket elküldeném Gyulára, kiváltva a gyorsokat.

Marhára egyezik a két IC kocsiigénye, ugye?

 

Ott kicsit nagyobb tervezést igényel a mérnököktől.

Aha, mert a jogász csak csettint egyet, a mérnök meg megoldja. Ha meg azt mondja, hogy ezt nem lehet megoldani, akkor a mérnök hülye, ugye?

Előzmény: Excelsior84 (28055)
Nandesz2 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 28091
"Amúgy meg a problémákra a MÁV-nál nem megoldásokat, hanem kifogásokat keresnek. Ennek IGY az emblematikus figurája."

Na most már elég volt, ezt hagyd abba, de kurva gyorsan. Ugyanis ha valakinek olyan mentalitása van, hogy minden helyzetben a jobb megoldásra törekedjen, akkor az István Gyuri. Nem ismered őt eléggé.

Az más kérdés, hogy ezek a megoldások neked nem mindig tetszenek. De mivel már ezerszer leírtad, hogy neked mi tetszene, nem csodálkozom.
Előzmény: Excelsior84 (28088)
JabyGabi Creative Commons License 2009.12.12 0 0 28090

Amúgy meg a problémákra a MÁV-nál nem megoldásokat, hanem kifogásokat keresnek.

 

Ebben van némi igazság...

 

 

 

Ennek IGY az emblematikus figurája.

 

Ebben viszont nagyon nincs - bár ezt már Siemens113 bővebben és szebben kifejtette...

 

 


Arra meg vagytok ti elegen, hogy papagájként ismételgessétek a kormányzati propagandát, meg hogy azt állítsátok, hogy minden rendben van a MÁV-val, semmin nem kell változtatni.

 

Na hát ezt kikérem magamnak!  Ha mindenki csak fele akkora intenzitással és lelkesedéssel csinálná a dolgát, mint pl. én, akkor nem itt tartana az ország... Ha szerinted azzal, hogy leírjuk azt, ami nem egészen úgy van, ahogy te gondolod, az kormányzati propaganda, akkor amiket te irkálsz itt össze-vissza, az akkor meg Fidesz-szócső. Viszont itt nincs helye a politikának. Lenne min gondolkozni, jogász úr...

 

 

 

Ehhez képest a MÁV nagyon sokba kerül, nagyon alacsony színvonalon szolgáltat, és mindenki elégedetlen.

 

A MÁV tényleg sokba kerül, mint az állami vállalatok többsége, ez igaz. A szolgáltatás színvonalához nagyban hozzájárul az emberek hozzáállása. Értem ez alatt azt, hogy nem a vasutasok, meg nem is a takarítók szemetelik tele a kocsikat, szarják össze a wc-t, vagdossák szét az üléseket - és még hosszan sorolhatnám...

Az elégedetlenségre meg csak annyit, hogy a magyarnak semmi nem jó, viszont az, hogy tegyen azért, az sokaknak nem tetszik, mert akkor meg kéne mozdulni.

 

 


Ehhez képest itt mindenkitől azt hallom, hogy kolbászból van a kerítés.

 

Menj el a fülészetre, mert ezt igen rosszul hallod.

Előzmény: Excelsior84 (28088)
Siemens113 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 28089
Amúgy meg a problémákra a MÁV-nál nem megoldásokat, hanem kifogásokat keresnek.

Ennek IGY az emblematikus figurája.

Látod ez nagyon nem korrekt állítás. Azokkal ellentétben akik prédikálnak folyamatosan de közben minden erejükkel vasutat rombolnak, az akiről beszélsz nagyon sok olyan harcot próbált megvívni ami a "kifogáskereső" csoport ellen irányult. IGY tevékenysége kiemelkedő én csak azt tudom mondani ha ebben az országban mindenkiben lenne a saját területén annyi tenni akarás és emellett hozzáértés + feleannyi probléma megoldó képesség mint ami neki van a területén akkor ez egy teljesen más szemléletű ország lenne. És ebben semmi túlzás nincs, még mielőtt megkérdeznéd, nem ismerem személyesen viszont eltöltöttem itt pár évet és láttam ezt azt.

Arra meg vagytok ti elegen, hogy papagájként ismételgessétek a kormányzati propagandát, meg hogy azt állítsátok, hogy minden rendben van a MÁV-val, semmin nem kell változtatni. Ehhez képest a MÁV nagyon sokba kerül, nagyon alacsony színvonalon szolgáltat, és mindenki elégedetlen.
Ehhez képest itt mindenkitől azt hallom, hogy kolbászból van a kerítés.


Ezenfelül szerintem ezt is igen rossz helyre címezted. De még csak a topikon sem igen tudnék olyat mutatni aki valaha is azt mondta vagy írta volna hogy a Máv-al minden rendben van. (persze lehet hogy tévedek)
Előzmény: Excelsior84 (28088)
Excelsior84 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 28088
JabyGabi

"Bárki bármit ír, ami nem a te véleményeddel egyező, arra rögtön van valami "magyarázat", mint pl. pikk-pakk lehetne még két vágányt építeni Kő-felső és Keleti közé, stb...."
Nos a Keleti-Kőbánya két vágány nagyjából olyan kiadást jelent az államnak, mintha te az ajtódra pluszban két zárat felszerelnél.
Amúgy meg a problémákra a MÁV-nál nem megoldásokat, hanem kifogásokat keresnek. Ennek IGY az emblematikus figurája.
Arra meg vagytok ti elegen, hogy papagájként ismételgessétek a kormányzati propagandát, meg hogy azt állítsátok, hogy minden rendben van a MÁV-val, semmin nem kell változtatni. Ehhez képest a MÁV nagyon sokba kerül, nagyon alacsony színvonalon szolgáltat, és mindenki elégedetlen.
Ehhez képest itt mindenkitől azt hallom, hogy kolbászból van a kerítés.

Alacc

Valóban szeretem a Keletit, de talán ezzel nem csak én vagyok így egyedül. Mert mondjuk ha a youtube-ra beírom, akkor számtalan videót dob ki, a másik két pályaudvarra meg néhányat. A másik két pályaudvaron semmi filmeznivaló nincs.
Siemens113 Creative Commons License 2009.12.12 0 0 28087
Az biztos, sőt más dunántúli irányba menő vonatoknál is sokan Kelenföldön szállnak fel.

Kevés azirányú tapasztalatom van de én is így láttam.
Előzmény: Törölt nick (28080)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!