Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92468

Megpróbáltam anno összedobni egy viszonylag korrekt listát megfigyelések alapján.

Ha van rá igény, akkor a szolnoki topikba berakom holnap, amit tudok.

Előzmény: Törölt nick (92465)
Scatty29 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92467

Ne lobbanj fel. :)

 

 

Amúgy a 200-as szériából ígyis több mint rengeteg fog fennmaradni. :)

Előzmény: lobbanórotor (92464)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92466
256.74, Kapos:

BPG-692 -> KAY-503 -> FKC-117
BPG-695 -> KAY-485
BPG-696 -> FKC-115
Előzmény: 266-60 (92416)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92465

Nem "állománylista", mert tuti van ennél több is, de ezeket vagy mostanában láttam, vagy pár éve. A telephely FIX-et leszámítva nem tuti, van, amit csak egyszer láttam műszakváltásnál. A berényi Electroluxtól és az árokszállási Carriertől szoktak járni, de lehet, hogy van még más is. Ezeken kívül csomó Credójuk és néhány MAN-juk van. Ez az LZZ viszont nekem abszolút sosemlátott. 

 

BHM-371 Újszász

BHS-916 Jászboldogháza

BPL-562

CLU-989 Kisköre

DZA-586

FIX-604 Szolnok

FKB-273 Jászszentandrás

FKB-296

FSJ-879

JZY-158

 

...........

 

Az 521-est amúgy hol fotóztad?

Előzmény: Törölt nick (92444)
lobbanórotor Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92464

Ezerszer lerágott téma: a maszek gépekkel kapcsolatban darabszámilag sosem lehetsz biztos, mert

- néha évekre eltűnnek egyes buszok, hogy aztán valamilyen formában (itt nem a hulladékipari újrahasznosításra gondolok) újra felbukkanjanak, 

- néha egyszerűen a nyilvántartásból is eltűnnek, 

- hogy akkor az egyéb papírtrükkökről ne is beszéljünk, 

- és akkor a senki által nem ismert, Isten háta mögötti téeszek garázsaiban rejtegetett, de azért még forgalomban levő és évente pár alkalommal kigurított gépeket se vegyük számításba. 

 

Mindenkinek, aki darabszámokat akar hallani, csak egyet mondhatok: örüljön a ténynek, hogy kumulatív értelemben még mindig növekszik az országban található Ikarusok száma. (Vagyis ha behoznak Norvégiából egy E13-ast az országba és a valaha volt összes magyar Ikarust x-nek vesszük, akkor onnantól kezdve x+1 ez a szám, tehát növekmény állt elő. De az "x = ?"-kérdésre nincs válasz. Fel lehetne már fogni végre.) 

Előzmény: norbee601 (92462)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92463

Nyilván rengeteg van a BKV-nak, meg a volt Vértes, Kunság, Borsod Volánoknak. Míg volt olyan Volán ahol már szinte teljesen kikoptak a 200-asok, csak a DUD-os széria maradt (Zala, Mátra).

Előzmény: trizs77 (92460)
norbee601 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92462

Hogyhogy nem?  Csomóan fújják kívülről még a VIN számokat is...

Előzmény: BENczúr utca (92461)
BENczúr utca Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92461

Szerintem ennél még több van, bár a maszekokra pontos számot úgysem tud senki mondani.

Előzmény: trizs77 (92460)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92460

Szerintem Magyarországon még kb. 1000 db Ik-200-as biztosan fut.

 

Hogy ez most 1100 vagy 900, azt fejből nem tudom, de kb. ennyi még biztosan van forgalomban, azaz még rendszámos.

 

Városi közlekedésben + helyköziben + magán fuvarozóknál.

 

 

Előzmény: siófoki35 (92457)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.01 -1 0 92459

De nyilvánvalóan a topiktárs kérdése nem erre vonatkozott, csak helytelenül fogalmazott.

 

----------------

 

Hát úgy, nehéz válaszolni ha még kérdezni se tud.

BPO-105 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92458

*sóhaj*

LZZ-094 ex. JZY-160 ex. FIX-603 ex. GAU-685. Ő volt a gödöllői busz, amit korábban említettem.

MDP-027 ex. EMF-790. Az MAN-feliratnak pedig semmi köze a buszhoz.

Előzmény: Scatty29 (92442)
siófoki35 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92457

magyarországon kb mennyi van?

Előzmény: 18-09 (92456)
18-09 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92456

Amúgy darabszámot nehéz megmondani, csak becsülni lehet. Az oroszoknál biztosan fut még 7-8 ezer kocsi. Főleg 250/256. A városi közlekedésből 1-2 kivételtől eltekintve az elmúlt 5 évben kikoptak a 200-asok. Jelenleg Jekatyerinburgban fut a legtöbb 200-as. 177db 280/283, 21db 260/263. Oroszországban ez a legnagyobb viszonylag egyben lévő flotta. Elszórva vannak még 10-20-30 darabos flották.

Erősen betippelve a sorrend, ahol még ezer feletti darabszám van:

Oroszország

Ukrajna

Románia

 

Máshol már csak nyomokban.

18-09 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92455

Pár éve még járt Ukrajnából Lengyelországba, illetve Szlovákiába. Az konkrétan Ungvár-Kassa viszonylat volt.

Előzmény: trizs77 (92453)
BENczúr utca Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92454

Nagyon-nagyon ritkán, az utóbbi években én nem is láttam, fényképet is talán csak háromról.

 

De nyilvánvalóan a topiktárs kérdése nem erre vonatkozott, csak helytelenül fogalmazott.

Előzmény: trizs77 (92453)
trizs77 Creative Commons License 2015.02.01 -1 0 92453

Melyik országokba  közlekedik még sok 200-as?

 

----------------

 

Talán Romániából Magyarországra még jár pár db ?

 

Máshol nemzetközi forgalomban, szerintem már nem jár.

 

 

Bali102 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92452

Sziasztok!

 

Hátha érdekel valakit:

 

http://olx.hu/hirdetes/ikarus-logo-plakett-emblema-ID34FBn.html#0b9e66ba87

 

Üdv.

Scatty29 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 92451

Melyik országokba  közlekedik még sok 200-as?

pumukli89 Creative Commons License 2015.01.31 0 1 92450

Olyan határozatlan vagyok,vagy nem?

Scatty29 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92448

A honlapodon már irtad hogy : "MHZ-768 (ex. FKC-525)"

(pont most néztem először meg.:)

Akkor minek kérdezed meg? :D

Előzmény: Törölt nick (92445)
Scatty29 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92446

OMG nézd már meg az MDP hátterét. :D

Előzmény: Törölt nick (92443)
Scatty29 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92442

Ezekre kérhetek előéletet és rendszámokat?

 

Csacsiterelő Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92441

Miért pont ezeket alakították műhelykocsivá?

Előzmény: siófoki35 (92284)
vt976 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92440
Ep128 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92439

Akit esetleg érdekel, van kb. 1 tucat IKARUS ereklye eladó:

http://www.bubus.freeweb.hu/vat/Ikarus.html

(Nem, nem muszáj "Vatera -zni", megállapodhatunk az oldalon kívül is... ;-) )

 

Ep128 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92438

Annyit tudok még mondani, (a lentebb olvasottak okán) hogy ez önerőből ment, többször is a Nánási úton, Szentendrei úton láttuk (előztük) a családi autóval! Nem tudom sajnos, belül mivé volt alakítva (volt e átalakítva egyáltalán) csak arra emlékszem, amit itt meg is erősítettek, tehát: Vajszínű, piros csíkkal és Ikarus 180 -as, kb. a 80' -as évek végén. Akkoriban normál állapotúnak tűnt, nem egy leharcolt darabnak! (Ezek szerint 2 db. is volt ilyen annál a vállalatnál. Érdekes belegondolni, hogy akkor én felváltva láttam vajon a kettőt, vagy mindig ugyanaz járt Békásmegyer felé...? :-) )

Előzmény: Törölt nick (92432)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92436

Kis kiegészítés:

 

DUD-615 az Alföldi-féle flotta tagja.

BPG-915 teljesen biztos, hogy nem stimmel így, mert ugye Somló csak 1998-tól van. Az 1997 stimmel, de önkormányzati buszként kezdett.

DUD-700 ma LGX-066, egy balatonboglári iskoláé.

FKB-340 AVE Zöldfok Zrt. (elvileg a 352 is az)

DUD-964 Tesó Bt.

GNX-381 is létezik az Arrivánál.

FIX-603 és 605 Panoráma, az egyik egy gödöllői maszeknál kezdett.

 

Ennyi jött most elő fejből.

Előzmény: 266-60 (92416)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92435

Lehetséges, hogy a GA 49-66-ról és 49-68-ról van szó?

Én úgy tudtam, a Nagyalföldi Kőolaj buszai voltak ezek, de minden megtörténhet.

Előzmény: trizs77 (92433)
Stuntman Mikee Creative Commons License 2015.01.31 0 0 92434

Üdvözlet,

köszönöm a választ.

Az biztos, hogy az összetartással komoly bajok vannak kicsiny országunkban, mindenki fúr mindenkit, nem egyszerű a dolog.

Itt egy lehetőség van, ha valami fanatikus ráharap, és véletlenül pénze is van a rendbehozáshoz, akkor talán történne valami.

Azt meg szabad kérdezni, hogy önnek mi a terve a busszal?Természetesen nem akarok senki pénztárcájában turkálni, félre ne értsen, csak nagyon érdekel ennek a busznak a sorsa. Esetleg tervezi a felújítását, vagy eladná olyannak aki biztosan restaurálná?

Gondolom, az a hamvába holt próbálkozás, amit említett, ilyesmi lehetett.

Előzmény: ikarinátor (92423)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.31 -1 0 92433

A különböző építőipari cégek előszeretettel vásárolták fel a közlekedési társaságoktól az :

 - Ikarus-30,

 - Ikarus-311,

 - Ikarus-60,

 - MTB-82,

 - ZIU-5,

 - stb.

buszokat trolikat.

 

Ezeket öltözőnek, étkezdének, szerszámraktárnak használták az építkezéseken.

 

Teherautókkal vontatták egyik helyszínről a másikra.

 

szerintem különböző kertvégekben még mindíg van belőlük pár darab.

 

--------------

 

A 43-as építő 2 db Ik-180-as busza nem tudom hogyan végezte.

Lehet, hogy belőlük is öltöző készült ?

 

ezeknek a mozgó (ex busz) öltözőknek értelemszerűen nem volt központi bázisuk.

 

De az átalakító helyük (ahol újjászülettek öltözőnek) a Bp.XIV.ker Fogarasi út- Őv utca- Pered utca-Cinkotai út által határolt területen lévő bázis volt.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!