Ki kell csavarozni a fűtés panelt. Hátul van pár csavar. Nem emlékszem pontosan, de mintha le kellett volna szedni a középkonzol alját is amiben a váltókar van. És ki lehet fordítani. Szóval az egészet nem kell szétszedni, egy kis ügyességgel kijön.
azt szeretném megkérdezni, hogy a fűtésgombok mögötti kis izzókat hogy lehet kicserélni? Nagyon szét kell borítani hozzá a belsejét...? Mert a gombokat nem tudom lehúzni. Vagy erősebben lejönne?
Vettem hozzá egy blokkot mert a csúcs elfújta a dugót 75 e ft ért. Csúcs javítás 115 e ft. Majd 3év múlva vettem egy komplett motort alkalmi áron 100 e ft ért amiből a csúcsokat átraktam, 1 turbó felújítás 60 e ft. Kb ennyi a motor része, én lehetnék az elrettentő példa de még nekem így is megérte. 108 000km el vettem most 320 000 km van benne. Még ennyi hibával is fél milla zsebemben maradt. Persze nem írígylem azt aki a vásárlás után fut bele ilyen költségekbe. A gond inkább az , hogy a vásárló szól az ismerős szakinak a garázs sorról nézze már meg a kiszemelt autót, ahelyett, hogy elvinné egy szakszervízre állapot felmérésre. De hát a spórolás nagy úr. Utánna meg megy a kesergés.
Köszi a választ.Arról az indexrelégyártókisiparos-ról én is olvastam asszem a Totalcar oldalán volt egy ilyesmi cikk.Végül azt a "fékezésre felkapcsol az első helyzetjelző meg a műszerfal világítás" hibát sikerült megoldani?Amúgy én is az íbéjről szándékozom rendelni - bár kicsit félek tőle..........Gagyi(?)......
Persze sokkal többet eszik, de ha belenyúl az ember egy citromba, akkor a dci előnye pillanatok alatt elillan, és nincs az a fogyasztás ami később behozza azt.
Nem félek, csak ahogy olvasom ezekkel mindig van valami. Mint egy guillotine a fejed felett, mikor mi szarik be. És nem is az a legnagyobb baj, hanem hogy ezek az alkatrészek általában a rohadt drága és a picsadrága közti összegbe kerülnek. Újonnan lehet vennék, de használtan biztosan nem. Nem tudnék megbízni az autóban.
Így hirtelen ezt találtam és a google fordító ezt írta:
"Olvassa el a kódja 16 karakter ( C2i ) az új injektor , mielőtt a többi, és megtanulják, milyen kódot a számítógép nem a diagnosztikai eszköz . C2i az egyes termékekre injektor, ez jellemzi az áramlást. - Tiszta mosogató és a test injektorok és karimák egy szöszmentes ruhával (használja törlőkendők ajánlott erre a célra hivatkozott 77 11211707 ) átitatott friss oldószerrel . - Száraz másik új törölje . - Cserélje ki a tűzfalat mosó új alátéttel . - Állítsa be az injektor . - Szorítsa meg a bilincset , hogy nyomatékkal 2.8 daN.m. Figyelem : Mindig cserélje ki nagynyomású tömlő benyújtani. - Mielőtt telepítené az új, nagy nyomású tömlő, enyhén kenje a szálak , a dió az olaj található a pod a készletben lévő új alkatrészek . - Csatlakoztassa a nagynyomású tömlő : • távolítsa el a védőburkolatot a rámpa a bejáratnál a fúvóka és a cső , helyezze az olajbogyó • A nagynyomású csövet a kúp az injektor bemeneti , • be az olajbogyó nagynyomású tömlő a kilépés kúp a rámpa . - Hozd az anya oldalán , majd az első rámpa injektor oldalon. - Egy új klip mellékelt új csövek nagynyomású tömlők • Helyezze be az első félévben , a Shell fogó • Helyezze be a második fél shell segítségével a fogó . Figyelem a szerelési irányt a második héj . A fülek a középső a klip lehet szerelni csak egy pozícióban ( Fig.Mot.30 ) . - Húzza meg az anyákat , hogy a nyomaték rámpa 2.8 daN.m. Vigyázat : • Ne érintse meg a csöveket a kulccsal , ha meghúzási nyomaték . • meghúzásakor a nagynyomású csővezetékeket elengedhetetlen, hogy fenntartsák a köztes kapcso-latot az injektor . - Húzza meg a sorozatot, és a nyomaték : • az anyát oldalon injektor nyomatéka 3,8 daN.m. • nut oldali rámpa nyomaték 3,8 daN.m. - Alapuló egyéb műveletek járjon el fordított sorrendben történik . - Végezzen ellenőrizze a szivárgást a nagynyomású kör javítás után (lásd a végét módszer " Injection Pump "
Szerintem , ha valaki fél a dieseltől az ne is vegyen. Egyértelmű, hogy nagyobb a meghibásodási esélye de persze kevesebbet is fogyaszt. Mindenki maga kell, hogy eldöntse melyik úton akar haladni... Nekem dci van és nem adnám oda egy benzinesért. Régen benzines párti voltam, de a fentartási költségek meggyőztek arról, hogy váltani kell.
100 km en csak 1 liter megtakarítással számolva nálam évi 120.000 ft marad zsebemben. 6 éve van nálam az 720.000 ft.
Persze a szomszédom 1.2-es Clioja évente 5000km-et haladva nem sokat takarítana meg, ezért jó az neki én sem vennék mást a helyében.
Úgydöntött a család emegyünk naffaluba, mert a ikeába most jó olcsó a ledes pilács, meg a megrendelt majdnem gyári Kzármotorokat elhozom(8 péz/db), egyelőre 2-őt a két első ajtóba.
Naszóva hogyasszongya rákanyarodok a 7-esre kápolnásnyéknél, meleg a motor meg minden, mondom most kormolás következik :-)), uccu nekijeja kövér gázzal meghúúúúúúúzat 2-3-4-5, na nem is láttak mögöttem.
DE amire nem vótam felkészülve, hogy még 5km múlva is füstőlt, meg köpködte a kormos füstöt........., én meg leizzadtam rendesen, hogyakkor mostan miva????
Na mindegy, nem jelzett semmijen pilács, hogy áljak meg, még párszor meghúúúúzattam, és hazafelé má nem füstölt, meg jó lett a hangja is.
Gondolom ez a városi tötyörgés, meg felsemelegszek megállunk állapot jól eltömte a rendszert.
A fejlemény az, hogy a hibakódok törlése óta ismét többször rángatott a motor, illetve egyszer-egyszer le is állt majd gondolt egyet és elindult. Az új hibakód kiolvasás azt az eredményt hozta, hogy két hibakód volt kiolvasható: DF062 illetve DF061, melyek elvileg a GYÚJTÁS KVADRUPÓL TEKERCSÉNEK MODULJA szakadt jelentéssel bír. A négy az egyben trafó adta meg magát már valakinél? D7F726 2004 ClioII 1.2 8V Nekem az a furcsa, hogy a motor leállása után néhány sikertelen indítási kísérlet mellett egy kis türelmi idő adása után a motor pöccre indul, teszi a dolgát napokik.
Egy másik kérdés az, hogy a légzsák kikérdezése után kiolvasott állandó hibakód 065, mely elvileg a vezető ülés pozíció érzékelő hibájára figyelmeztet. Ekkor az ülés alatti csatit kell szekálni vagy meg kell keresni ezt az érzékelőt és érzékeny búcsút kell venni tőle? Akinek lenne segítő véleménye ne tartsa magába! Köszi.....
Üdv. Kb 2 hete sikerült túlöntenem a téli szélvédőmosót a tartályban a kúton, és azóta is érzem a garázsban az illatát. Néha az utastérben is mintha érezném egy nagyon picit.
Nem párolgott még el, vagy csak nagyon tele van még mindig a tartály ???
Nekem az oldalsó index, első-, hátsó helyzetjelző, pótféklámpa és a tolatólámpa van kicserélve. Indexhez lehet spéci relét kapni, valahol olvastam neten hogy talán van is kis hazánkban egy szaki aki külön gyártja le a sima lábkiosztása szerint. Viszont nekem a hátsó helyzetjelző miatt ha nincs felkapcsolva a lámpa, de fékezek, akkor is felkapcsol az első helyzetjelző és a műszerfalvilágítás, egyszer beszéltük is itt hogy azért mert nincs benne valami egyirányusító vagy mi. Tolatólámpa iszonyat jól néz ki csak szinte semmit nem látni vele mert hideg fehér a fénye. Pótféklámpám pedig nagyon nagyon halványan világít de ezt köbö csak 30cm távolságból lehet észrevenni a sötétítés miatt. Igaz ezek mind olcsó e-bayről vett ledek...
Azt szeretném megtudni/kérdezni,hogy valaki közületek ledesítette-e már a tháliáját.
Külsőleg gondolom,fék/helyzetjelző stb.....
Milyen tapasztalatokat szerzett,mi vált be,mi nem.
Az index-es témában is kérnék segítséget.Lehet-e indexrelét cserélni,hogy ne villogjon gyorsan,feltéve,ha van benne,és nem valami komplexebb elektronikája van?
Köszönöm a válaszokat, első körben megpróbálom a gyertya cserét. (Üa.-szűrőt nem rég cseréltem, az talán még tiszta.) Az enyémben különben egy db trafó van, legalábbis én úgy láttam, hogy egy fekete dobozra van rádugva a 4 gy.kábel. Vagy ebben a dobozban van két trafó? És azokat lehet -vagy érdemes- külön cserélni? A kábeleket megnéztem sötétben, azt nem láttam, hogy áthúzna.
De azért előnye is van a hengerenkénti trafónak, mert pl a k4j tud hengerenként más más előgyújtást használni a k7j meg nem. Az mindig a leggyengébb hengerhez "igazodik".